Jump to content

Въпроси относно S6 C5 автомат, има ли смисъл тая кола?


Recommended Posts

Колеги, оглеждам се за 4ф-ка с 4,2 от известно време, обаче вече почвам да разбирам, че май няма да я бъде работата...  Докато се чудя какво да правя ми хрумна да взема едно S6 C5 пък после да му мисля, отделно това, че ще е същото купе като сегашната кола е мноого добре за мен по ред причини!

 

Имам няколко въпроса обаче, основно около автомата:

1. Колко точно проблеми може да ми създаде гада и колко по-сериозни са цифрите при евентуален ремонт в сравнение със стандартния ZF HP19, който се монтира на нормалните модели?

 

2. Вече ми стана ясно, че колата е доста тромава до към 50-60, уж се прежалих, по каталог е много по-бавна колата до 100, но има ли някои сигурна информация дали скопява прекалено много тоя автомат спрямо ръчката когато си на определена предавка вече?  Т.е. дали въпреки, че е бавничка колата поне от летящ старт при изпреварване ще има сравнима сила с ръчката? Много трудно се намират ръчки за тест :(

 

3. Има ли изобщо на пазара екземпляри, които да НЕ клатят на място? Някой засичал ли е такова 4,2, дори да е на друго купе монтиран?

 

За разход съм приел около 20-ка градско, дано съм близо горе долу. Ако някой сеща за други проблемни места.... Всякакви съвети са добре дошли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 210
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Карал ли си скоро s6c5 автомат, да сравниш по слаба и по тежка кола каква разлика дава автомата. не си заслужава да го купуваш вече, изчакай малко за 4ф-ка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал малко, но не успях да си направя изводи понеже все някакви коли без номера и знаеш как е <_<  Освен това на моите критерии не разчитам вече, просто всичко ми се струва бавно в последно време  :lol:

На хартия са доста близки с 4ф-ката ама ми е ясно, че няма да е баш така. Всъщност какво точно имаш предвид? Че колата е малко по-слаба от 4ф и дъртия автомат влошава прекалено нещата ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да все едно караш няколко пъти по бърза кола, двигателя е ъпдейтнат и ако забележиш ония 340 кс са на 7000 об, а тия 335 са на 6600.  За разхода няма споменавам, и там е огромна разликата. И самата кола е доста различна. изчакай да се видим поне ще знаеш, че си карал една 4ф-ка на 150 000 км. Да можеш да направиш сравнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ще изчакам да погледна колата, то няма нито една в мобилето вече. Аз колко я гледах тая, обаче все си виках седан не искам...то какво да искам като изобщо шанса за авант е почти нулев, камо ли да си избирам и екстри :(

 

А пък еската само като гледам как й върви на първа километража ми се иска да зачета вестник  :eusa_wall:  А аз карам основно градско.

 

ВЕСКО, просто няма много ръчки на пазара, а и на всичкото отгоре повечето екземпляри са видяли доста от живота, шанса да се намери читав автомат е в пъти по-голям. А и искам по принцип автомат вече, затова се опитвам да си обясня по какъв начин и в какви условия точно спъва старичкия типтроник? Факта, че мотора е с малко кекав въртящ момент и то на обороти хич не е добре в съчетание с тая дълга първа, защо по дяволите трябва да стига до над 70 при положение, че мотора е с такава крива на мощността и върти до 7к?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, драмата е голяма... когато преди 5 години търсех нещо вървящо от любимата марка модел около 2005 година (това, което търсиш и ти сега) пробвах и Ц5 С6 - ръчката върви мноооого повече от автомата, болезнен факт.

След това пробвах новата придобивка на Шпека - 4.2 BAT (ka) мотор - малко по-убедителен, но не ме грабна...

След това успях да покарам RS4 B7 - 4.2FSI, ръчка.... за мен това е "правилната" кола от поколението :) За съжаление цената на подобна кола по това време ми беше над възможностите и леко "кривнах" от правия път и се позабавлявах с един STi за известно време... това в най-забавната кола, която съм карал - и най-непрактичната реално погледнато.... сравнително скоро след това я смених с 3.0 TDI, което покарах 3 години преди пак да ме хванат бесовете миналата година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-големия проблем, е че колите които не "страдат" от автомат и дори изискват такъв са много сериозни цифри. Ръчка обаче вече просто не искам, дори заради момента, че не искам да усещам никакви луфтове по куатро на 200к+ км, а с автомат няма как да стане това дори да има някакви дертове. Отделно след като покарах няколко коли с автомат вече ми се струва много примитивно да се лашкам с тая ръчка. 

 

Между другото 4,2 в Ц5 и 4,2 335коня са почти едно и също нещо на хартия, което значи, че автомата трябва да е наистина много зле или нещо ми убягва...

По техническите въпроси от първия пост някой нещо?  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само насока - ако успееш да преглътнеш експерименталния дизайн, една петица с редови 3.0д и екс драйв е много интересен автомобил.

Няма клатене и няма много общо с шума на дизелов мотор....

Пробвай някоя преди да си съставяш мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога просто :(  Купето изобщо не става за озвучаване, което ми е едно от изискванията. Иначе пробвах 530Д, много се помъчих да ми хареса, освен по-простия интериор - няма клатене, има вибрации, но са доста по приемливи от аналога на ауди, звука при ускорение е по-силен отколкото очаквах и наистина е приемлив, разхода мнооого ме кефи, но вървежа е супер посредствен, усещане за дизел просто няма, все едно карам чипнато 1,8Т. Има много смисъл от колата, но просто не е за мен.

Между другото всичките 4,2 имат вибрация точно колкото на този дизел, дори някои повече. Това е недопустимо и просто незнам как така никой няма отговор защо всички безинови мотори на ауди от по-старите поколения клатят така? Вече след 2004-та при 3,2фси примерно няма нищо такова, което изключва всякакви теории свързани с размери и брой цилиндри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото всичките 4,2 имат вибрация точно колкото на този дизел, дори някои повече. Това е недопустимо и просто незнам как така никой няма отговор защо всички безинови мотори на ауди от по-старите поколения клатят така? Вече след 2004-та при 3,2фси примерно няма нищо такова, което изключва всякакви теории свързани с размери и брой цилиндри.

Мойто е а6 с5 4,2 и няма никви вибрации незнам кви са тия теории че всички имали вибрации:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина незнам колега, 1,8Т не се усеща дали работи ако не го слушаш, твоето 4,2 също ли е така? И в други теми съм споменавал, досега не съм срещал идеално работещ такъв мотор, а съм пробвал поне 20бр V6 и V8 от тия години, повечето предполагаемо много читави. Същото са ми казвали и колеги имали допир с въпросните коли и/или били на пазар за такива. Затова и са ми такива заключенията, не само те са на километри, има 1,8Т на 300к и нагоре и работят перфектно, примерно половината, които пробваш ще са добре или много добре. А от друга страна още първото 3,2фси, на 150к "реални" и беше супер, даже не съм се мъчил да открия читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Истината за автомата в C5 - дупка за конски сили. Ако се качиш в аналогична кола с ръчни скорост, разликата е драстична. 

Говорим за големите мотори - 4.2 или 2.7Т 

Автомата е много хубав и удобен, но ако търсиш вървеж ще се разочароваш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, 550 е пъти по бърза кола от твоята нова и лично аз бих избрал нея, щото интериора не ми е първостепенен критерий,,,,Отделно ако колегата покара моя автомат ше види за ква разлика иде реч от тоя на ЕС6, хем и аз правя 70 на първа, просто няма място за сравнение.Демек ако се оглеждаш и в други марки, там има адекватни автоматици които не режат от силата....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........

 

 

Ето малко впечатления от мен, след почти 2 години натискане на такова S6:

 

Като цяло колата ми допадна доста, с много здрав и прост двигател, много екстри и достатъчно бърза за мен. Единственият минус е автомата. Изключително бавен е и на моменти дразни, както казват всички, но се свиква. В София е супер удобен, но на извънградско редовно ползвам Tiptronic-а и става. При проблеми с кутията, цифрата е 1500-3000, в зависимост от проблема.

Разходът ми е 20-23. Утре ще обърна внимание дали двигателя тресе, че не ми е направило впечатление до сега. :gruebel:

Ако си разтривал само нерегистрирани до сега, ела да покараш другата седмица 10-20км и ще придобиеш по-точни впечатления :bia:

Иначе си мисля, че Шпека е прав - изчакай 4F или си го донеси от US.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина незнам колега, 1,8Т не се усеща дали работи ако не го слушаш, твоето 4,2 също ли е така? .

Колега ако си от София звънни 0898512814 и заповядай да тестваш:-) преди найстина имаше леко притреперване но смених свещите и бубините и сега си е наред.Според мене хора с такива проблеми нямат качествен майстор да реши проблема.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпек, 550 е пъти по бърза кола от твоята нова и лично аз бих избрал нея, щото интериора не ми е първостепенен критерий,,,,Отделно ако колегата покара моя автомат ше види за ква разлика иде реч от тоя на ЕС6, хем и аз правя 70 на първа, просто няма място за сравнение.Демек ако се оглеждаш и в други марки, там има адекватни автоматици които не режат от силата....

В пъти не е по бърза, но е нормално да има преднина, 4.8 367 кс. Просто като погледна интериора и ми се драйфа, не можах да го преглътна. Разлика в автоматите между бмв и ауди няма, и при двете марки за ЗФ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...