DLS Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Колеги, оглеждам се за 4ф-ка с 4,2 от известно време, обаче вече почвам да разбирам, че май няма да я бъде работата... Докато се чудя какво да правя ми хрумна да взема едно S6 C5 пък после да му мисля, отделно това, че ще е същото купе като сегашната кола е мноого добре за мен по ред причини! Имам няколко въпроса обаче, основно около автомата:1. Колко точно проблеми може да ми създаде гада и колко по-сериозни са цифрите при евентуален ремонт в сравнение със стандартния ZF HP19, който се монтира на нормалните модели? 2. Вече ми стана ясно, че колата е доста тромава до към 50-60, уж се прежалих, по каталог е много по-бавна колата до 100, но има ли някои сигурна информация дали скопява прекалено много тоя автомат спрямо ръчката когато си на определена предавка вече? Т.е. дали въпреки, че е бавничка колата поне от летящ старт при изпреварване ще има сравнима сила с ръчката? Много трудно се намират ръчки за тест 3. Има ли изобщо на пазара екземпляри, които да НЕ клатят на място? Някой засичал ли е такова 4,2, дори да е на друго купе монтиран? За разход съм приел около 20-ка градско, дано съм близо горе долу. Ако някой сеща за други проблемни места.... Всякакви съвети са добре дошли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Карал ли си скоро s6c5 автомат, да сравниш по слаба и по тежка кола каква разлика дава автомата. не си заслужава да го купуваш вече, изчакай малко за 4ф-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Карал малко, но не успях да си направя изводи понеже все някакви коли без номера и знаеш как е Освен това на моите критерии не разчитам вече, просто всичко ми се струва бавно в последно време На хартия са доста близки с 4ф-ката ама ми е ясно, че няма да е баш така. Всъщност какво точно имаш предвид? Че колата е малко по-слаба от 4ф и дъртия автомат влошава прекалено нещата ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Да все едно караш няколко пъти по бърза кола, двигателя е ъпдейтнат и ако забележиш ония 340 кс са на 7000 об, а тия 335 са на 6600. За разхода няма споменавам, и там е огромна разликата. И самата кола е доста различна. изчакай да се видим поне ще знаеш, че си карал една 4ф-ка на 150 000 км. Да можеш да направиш сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Ако ще е Ц5-ца С6 по-добре да е ръчка ... автомата наистина много я спъва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Ръчка е много трудно също да се намери, и аз търсих. Всъщност то аз търсих седан, май имаше някакви комбита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Със сигурност ще изчакам да погледна колата, то няма нито една в мобилето вече. Аз колко я гледах тая, обаче все си виках седан не искам...то какво да искам като изобщо шанса за авант е почти нулев, камо ли да си избирам и екстри А пък еската само като гледам как й върви на първа километража ми се иска да зачета вестник А аз карам основно градско. ВЕСКО, просто няма много ръчки на пазара, а и на всичкото отгоре повечето екземпляри са видяли доста от живота, шанса да се намери читав автомат е в пъти по-голям. А и искам по принцип автомат вече, затова се опитвам да си обясня по какъв начин и в какви условия точно спъва старичкия типтроник? Факта, че мотора е с малко кекав въртящ момент и то на обороти хич не е добре в съчетание с тая дълга първа, защо по дяволите трябва да стига до над 70 при положение, че мотора е с такава крива на мощността и върти до 7к? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Да, драмата е голяма... когато преди 5 години търсех нещо вървящо от любимата марка модел около 2005 година (това, което търсиш и ти сега) пробвах и Ц5 С6 - ръчката върви мноооого повече от автомата, болезнен факт.След това пробвах новата придобивка на Шпека - 4.2 BAT (ka) мотор - малко по-убедителен, но не ме грабна... След това успях да покарам RS4 B7 - 4.2FSI, ръчка.... за мен това е "правилната" кола от поколението За съжаление цената на подобна кола по това време ми беше над възможностите и леко "кривнах" от правия път и се позабавлявах с един STi за известно време... това в най-забавната кола, която съм карал - и най-непрактичната реално погледнато.... сравнително скоро след това я смених с 3.0 TDI, което покарах 3 години преди пак да ме хванат бесовете миналата година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 рс4 е идеален да, ама е далече от ежедневна кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Най-големия проблем, е че колите които не "страдат" от автомат и дори изискват такъв са много сериозни цифри. Ръчка обаче вече просто не искам, дори заради момента, че не искам да усещам никакви луфтове по куатро на 200к+ км, а с автомат няма как да стане това дори да има някакви дертове. Отделно след като покарах няколко коли с автомат вече ми се струва много примитивно да се лашкам с тая ръчка. Между другото 4,2 в Ц5 и 4,2 335коня са почти едно и също нещо на хартия, което значи, че автомата трябва да е наистина много зле или нещо ми убягва...По техническите въпроси от първия пост някой нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Само насока - ако успееш да преглътнеш експерименталния дизайн, една петица с редови 3.0д и екс драйв е много интересен автомобил.Няма клатене и няма много общо с шума на дизелов мотор....Пробвай някоя преди да си съставяш мнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Не мога просто Купето изобщо не става за озвучаване, което ми е едно от изискванията. Иначе пробвах 530Д, много се помъчих да ми хареса, освен по-простия интериор - няма клатене, има вибрации, но са доста по приемливи от аналога на ауди, звука при ускорение е по-силен отколкото очаквах и наистина е приемлив, разхода мнооого ме кефи, но вървежа е супер посредствен, усещане за дизел просто няма, все едно карам чипнато 1,8Т. Има много смисъл от колата, но просто не е за мен.Между другото всичките 4,2 имат вибрация точно колкото на този дизел, дори някои повече. Това е недопустимо и просто незнам как така никой няма отговор защо всички безинови мотори на ауди от по-старите поколения клатят така? Вече след 2004-та при 3,2фси примерно няма нищо такова, което изключва всякакви теории свързани с размери и брой цилиндри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Много е грозен интериора на е60, и аз неколко пъти се насилвах да разгледам 550. Просто не може да се преглътне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Между другото всичките 4,2 имат вибрация точно колкото на този дизел, дори някои повече. Това е недопустимо и просто незнам как така никой няма отговор защо всички безинови мотори на ауди от по-старите поколения клатят така? Вече след 2004-та при 3,2фси примерно няма нищо такова, което изключва всякакви теории свързани с размери и брой цилиндри.Мойто е а6 с5 4,2 и няма никви вибрации незнам кви са тия теории че всички имали вибрации:-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 13 Юни 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Наистина незнам колега, 1,8Т не се усеща дали работи ако не го слушаш, твоето 4,2 също ли е така? И в други теми съм споменавал, досега не съм срещал идеално работещ такъв мотор, а съм пробвал поне 20бр V6 и V8 от тия години, повечето предполагаемо много читави. Същото са ми казвали и колеги имали допир с въпросните коли и/или били на пазар за такива. Затова и са ми такива заключенията, не само те са на километри, има 1,8Т на 300к и нагоре и работят перфектно, примерно половината, които пробваш ще са добре или много добре. А от друга страна още първото 3,2фси, на 150к "реални" и беше супер, даже не съм се мъчил да открия читаво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Истината за автомата в C5 - дупка за конски сили. Ако се качиш в аналогична кола с ръчни скорост, разликата е драстична. Говорим за големите мотори - 4.2 или 2.7Т Автомата е много хубав и удобен, но ако търсиш вървеж ще се разочароваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 Шпек, 550 е пъти по бърза кола от твоята нова и лично аз бих избрал нея, щото интериора не ми е първостепенен критерий,,,,Отделно ако колегата покара моя автомат ше види за ква разлика иде реч от тоя на ЕС6, хем и аз правя 70 на първа, просто няма място за сравнение.Демек ако се оглеждаш и в други марки, там има адекватни автоматици които не режат от силата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci Публикувано 13 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2013 ........ Ето малко впечатления от мен, след почти 2 години натискане на такова S6: Като цяло колата ми допадна доста, с много здрав и прост двигател, много екстри и достатъчно бърза за мен. Единственият минус е автомата. Изключително бавен е и на моменти дразни, както казват всички, но се свиква. В София е супер удобен, но на извънградско редовно ползвам Tiptronic-а и става. При проблеми с кутията, цифрата е 1500-3000, в зависимост от проблема.Разходът ми е 20-23. Утре ще обърна внимание дали двигателя тресе, че не ми е направило впечатление до сега. Ако си разтривал само нерегистрирани до сега, ела да покараш другата седмица 10-20км и ще придобиеш по-точни впечатления Иначе си мисля, че Шпека е прав - изчакай 4F или си го донеси от US. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacoran Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Наистина незнам колега, 1,8Т не се усеща дали работи ако не го слушаш, твоето 4,2 също ли е така? .Колега ако си от София звънни 0898512814 и заповядай да тестваш:-) преди найстина имаше леко притреперване но смених свещите и бубините и сега си е наред.Според мене хора с такива проблеми нямат качествен майстор да реши проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Някакви софтуери за типтрониците на C5 няма ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Да, и за съжаление не са в състояние да оправят инженерните несъвършенства на тоя пороен автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 Шпек, 550 е пъти по бърза кола от твоята нова и лично аз бих избрал нея, щото интериора не ми е първостепенен критерий,,,,Отделно ако колегата покара моя автомат ше види за ква разлика иде реч от тоя на ЕС6, хем и аз правя 70 на първа, просто няма място за сравнение.Демек ако се оглеждаш и в други марки, там има адекватни автоматици които не режат от силата....В пъти не е по бърза, но е нормално да има преднина, 4.8 367 кс. Просто като погледна интериора и ми се драйфа, не можах да го преглътна. Разлика в автоматите между бмв и ауди няма, и при двете марки за ЗФ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 550-ката не е ли със СМГ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 СМГ е м3-ката в е46, понеже и за нея гледАх. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 14 Юни 2013 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2013 SMG има на E60 545i, която също ще избърше пода с 4F 4.2 даже с конвенционалния автомат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts