Jump to content

Обща тема: Audi A4 B8


Raino

Recommended Posts

До колкото знам увеличава силата на звука в синхрон с увеличението на скоростта

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от скоро съм с ауди а4 б8 искам да ви попитам нормално ли е това на снимките

(може и да задавам глупави въпроси но миналата ми кола гореше много масло и се притеснявам от най-малкото)

 

това е при паркиране в гаража след каране около 30-40 мин градско (колата е загрята) 

Все още не съм я пробвал на дълъг път

 

Това са нещо като сажди от ауспуха имайте предвид че съм спрял доста близко до стената, това на земята

съм го размазал с крак

 

И другия ми въпрос е нормално ли е датчика за маслото да си играе нагоре-надолу с едно деление

отвреме навреме, седях и чаках колата 15 мин. - качи го до предпоследното деление, после пак го свали

след няколко мин. после пак го качи, известно време стоя на предпоследното деление, после пак си го свали

малко по-надолу, до колко точно мери това нещо?

post-94664-0-66836900-1427721315_thumb.j

post-94664-0-08522500-1427721353_thumb.j

post-94664-0-86272000-1427721394_thumb.j

post-94664-0-39690800-1427721434_thumb.j

post-94664-0-28548300-1427721505_thumb.j

Редактирано от carlessperson
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това на мен за бензинов двигател никак не ми изглежда нормално, ...за дизелов също де...но по-добре не питай по форума да се упражнява всеки да ти дава акъли, а търси специалист

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да спомена само, че това е след зареждане 100 октана от ОМВ ако има някакво значение. По принцип питах във VW ама не можаха да ми дадат конкретен отговор, някой има ли подобни проблеми с датчика - как точно се мери, казаха ми че са малко бъгави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен не е нормално ,не прави пълно изгаряне, имах една такава със същият проблем едно време  дето уж беше със спортни валове и беше минала през някъв псевдо тунинг. Предполагам нямаш други проблеми, но просто те е притеснило това че хвърля сажди.Ами отиди на диагностика в ауди, обясни им за какво става въпрос, това за лично успокоение.Аз не съм чувал датчиците за маслото да са бъгави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами рано е да се каже, надявам се да нямам - взех я преди няколко дни. Иначе на диагностика я водих преди покупката, не ми казаха да има нещо притеснително, питах по-специално за дима от ауспуха (пуснал съм тема тук). Колата има сервизна история с печати от цялостното и обслужване и смяна на консумативи, но все пак знам че при тея неща има голяма доза късмет, надявам се да съм попаднал на читав екземпляр или поне да няма някакъв сериозен проблем скъп за оправяне.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимките на масло изглежда това на стената.

Карай на сервиз да я погледнат,турбина и т.н.

ФСИ мотор се кара с 98 октана бензин и нагоре,та не вярвам да е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди направи още една диагностика в някой от ауди сервизите, и това е, ако ти кажат че е ок, си карай и не я мисли.Пак казвам че имах такава пушеща и никой не можеше да разбере защо е така, зад нея като застанеш ти потичаха сълзите и ти защипваше носа, но пък я карах две години без проблеми след което я продадох така като си е.Тук освен ,да те ошашкаме  с некомпетентни мнения или предположения друго няма да ти помогнем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги след умувания стигнахме до извода, че това се получи след зареждането на 100 октана от ОМВ понеже и преди това съм спирал в гаража и не съм забелязвал подобно нещо. Възможно е да е мазут или нещо от сорта, по принцип кърпите с които бърсах стената не миришат на масло. Най-малкото щеше да хвърля видимо при форсирането на клипа, ние като гледахме колата няколко пъти при форсиране не е хвърляла нищо освен вода, което доколкото знам е конденз и е нормално. А по принцип пушека вече не е толкова интензивен колкото на клипа в по-топлото време, не знам до колко е възможно и да е вследствие на това че колата не е карана дълго време. И все пак си имам едно наум, но се надявам всичко да е наред.. все пак е 5 годишна кола. Иначе диагностика на колата правиха в Porsche Sofia - Изток, и то буквално преди дни. Там я одобриха, изкара само 3 спорадични грешки - една от цд-то и 2 по запалителната система които са се появили само веднъж. 

 

Благодаря ви за отговорите, ще изчакам преди да си правя някакви изводи, но миналата кола която карах беше с яко износени сегменти (модел 2001г. и не беше ауди) а като бонус имаше и още няколко полтъргайст проблема,  а този път дадах доста пари за да си купя кола с по-малко екстри но за сметка на това по-нова и поне се надявам читава и затова се шашкам от най-малкото - в крайна сметка квото е такова, здраве да е. 

Редактирано от carlessperson
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимките на масло изглежда това на стената.

Карай на сервиз да я погледнат,турбина и т.н.

ФСИ мотор се кара с 98 октана бензин и нагоре,та не вярвам да е от това.

Това не важи ли само за 2 - литровия TFSI?

Аз съм с 1.8 TFSI и си карам с 95, а и мисля, че на капачката пишеше, че може и с него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В книжката пише следното:

Fuel - Premium unleaded 95 RON or regular unleaded 91 RON*

* With slight loss of power

Не знам какъв е еквивалента на октановото число, така и не можах да го разбера. Ако някой знае по-точно може да го обясни.

Иначе аз го разбирам по следния начин - може да караш с 95 и с 98, с 95 ще имаш занижение в мощността. По принцип някъде пишеше, че няма проблеми да караш с "по-слабия" бензин стига да не качваш във високите обороти. По принцип пише и че би трябвало да има обозначение от вътрешната страна на капачката на резервоара за какво гориво ти е колата.

Petrol grade

The vehicle is equipped with a catalytic converter and must only be run on unleaded petrol. Unleaded petrol must comply with the European EN 228 standart. The petrol grades have different octane ratings (RON). If, in exceptional circumstances, the correct octane rating is not available, please note the following:

For engines which require Premium unleaded petrol (95 RON) according to -> page 232, "Performance, weights and dimensions":

Regular unleaded fuel with 91 RON can also be used. This will, however, result in a slight loss of power.

For engines which require Super Plus unleaded Petrol (98 RON)

according to -> page 323, "Performance, weights and dimensions":

Premium unleaded fuel with 95 RON can also be used. This can, however, result in a slight loss of power under certain driving conditions. - If premium unleaded petrol is not available, the engine can be run on regular unleaded petrol with 91 RON as an emergency measure. In this case only use moderate engine speeds and a light throttle. Fill up with premium or Super Plus petrol as soon as possible.

И в предупрежденията пише следното:

Even one thankful of leaded fuel would permamently impair the efficiency of the catalytic converter.

Какво точно е "leaded" и "unleaded" fuel ако някой знае ще е полезно да обясни

High engine speed and full throttle can damage the engine when using petrol with an octane rating lower than the correct grade for the engine.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не важи ли само за 2 - литровия TFSI?

Аз съм с 1.8 TFSI и си карам с 95, а и мисля, че на капачката пишеше, че може и с него :)

Прав си,но с 98Н ще даде икономия от поне литър на 100 км. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм толкова убеден за икономията. Карал съм бензинова кола 2008-ма година  и нямаше никаква разлика в разхода между 95 и 100 октана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък 100 процента има разлика при каране с 95 и 98 супер спорт бензин на Лукойл - засичано по колонка и еднакъв маршрут на каране - поне 1 литър надолу е с 98 и отделно с 98 почти не бутам газта - върви си със съвсем лека газ, а при 95 трябва да натисна педала, че да тръгне колата, тоест хем гори повече, хем и няма коне, става дума за 2.0 тфси 200 коня в б7.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и аз да си внушавам но мисля че и при мен има икономия.. Иначе да върви поече не съм усетил.

От поне 2 години 95 не е помирисвала за да правя сравнение, но си спомням че имаше разлика...

Всъщност сипвайте си каквото си го пишат по книга бре..

Оти требе се правите за 30-50се стинки.

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не стане някакво объркване,но аз имам наблюдение върху ФВ Голф 5 ГТИ 2.0 ТФСИ,затова писах и я има разликата в двата бензина.

Но колегата по-горе е с 1.8 ТФСИ,за него нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли в Пловдив сервиз на който може да се разчита за Б8(освен Порше разбира се).Питам информативно,за сега да чукна на дърво няма ядове.

Редактирано от Viper_83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола от всички екстри дето може да има ,единствено 4 ел стъкла са налице и автомата.Много грозно с тея фарки без диоди.а и отделно ако решиш да слагаш ксенон ще дойде да ти обясни колегата с пасата че е излишна набутвация

Редактирано от gogotzanovsf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя е снимал талона,удари един телефон на порше за най-сигурно .Според мен и 6X6 да е за тея пари с никакви икстри не си заслужава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да се похваля- минах преглед :)

 

Обаче като тръгнах да слагам старите гуми за летни, ме разубедиха и сега ще ги обявя за по 20 лв гумата, ако има някой мераклия дрифтър да кара да ги приключи и ще чета за нови летни. 

Говорим за 245/40/18.

 

Избирам между:

Mishelin Pilot Sport 3-293 лв

Pirelli PZero-261 лв

Vredstein Sessanta-233 лв

 

На акъла са ми и Bridgestonе RE002 Adrenaline-около 250 лв са, но на голямата гума във Варна само ги намерих и могат да докарат чак след 10 дни.

Не че не мога да си ги поръчам онлайн, но не съм решил още- Утре следобед ще трябва да купувам.

 

Ако някой има мнение по някой от изброените модели как се държи на нашите B8-ци моля да сподели опита си.

Редактирано от roggger
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинете за скока, ама такава кола има ли-автомат,4/4, 143 коня. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427234823016794&slink=9b7q90

A4/B8/ 2.0TDI quattro 143 коня/105kw./ е само със 6-степенна ръчна кутия.

Тая още не е изяснена-http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=171079

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...