Jump to content

2.5tdi,коя модификация


Recommended Posts

Вървенето, което си очаквал го е нямало заради субективното усещане на големия въртящ момент на дизела. Ако ги сложиш на чертата ще видиш нещо по-различно. :) Иначе според мен е наистина по-добре помпа дюза куатро, отколкото 1.8Т мулти на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Щом си гледал колата "на живо" и те устройва, можете да се пазарите.

Във всички случаи ще е много икономична сравнено с 2,5 ТДИ и 1,8Т.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.carmarket.bg/audi-a4-1.9tdi-4x4-387002?rn=27&brand_id=8&model_id=66&condition_id=2&power=m100&price_to=10000&year_from=2002&year_to=2005&transmission_id=1&sort=1&extras[]=3

ако може някой да сподели последно питане ми е нещо за тази кола,гледам че е в софия,ако някой я е гледал или има възможност да я погледне ще съм благодарен,все пак не искам да съжалявам един ден че съм пропуснал .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги въпросната А4 от плевен за която писах по горе че съм гледал и карал,на сервиз във фолксваген не излиза сервизна история,..ама никаква,което малко си е за притеснение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя работата е ясна че е котка в чувал :) Гледай , диагностицирай и ако ти легне на сърце събирай приятели да почерпиш :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма част от колите купувани в Италия не са със сервизна история, защото до преди 5-6 години не всички сервизи там бяха задължени да си вкарват фактурите в компютрите и на практика това, че не излиза история, не значи, че не е поддържана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и да излезе здрава,като сложиш разходите за "обслужване" и някое друго "носаче" тотаално ще се откажеш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карах 150,155,и 180,на вървене добре,ама заради разхода го отписвам изцяло като варианта

Ама 163 коня не си карал с 6 степенна ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно се надявам да си търсиш куатро защото наистина ти трябва, а не просто да е куатро, само заради идеята да е такова. Куатро с нисък разход няма. Дори съм склонен да твърдя, че А4 1.9 с куатро харчи повече от А4 2.5 163 с ръчни скорости на предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Дори съм склонен да твърдя, че А4 1.9 с куатро харчи повече от А4 2.5 163 с ръчни скорости на предно.

Tука въобще несъм съгласен с това мнение....имам А4 с 1.9 куаттро пълен сток лятото ми дава 7 зимата 8-8.5 като си играя по снега.Само градско в софия ! Навънка със 120 постоянна скорост ми дава 5.5 с темпомата.Такаче 2.5 на предно няма как да харчи 8-9 нафта градско.Под 10 няма начин.Имам много приятели със 2.5 150кс и автомат и ръчни и куатро няма нито 1 който да му харчи под 11 градско.За мен най добрия вариянт за куаттро е 131кс и едно просто чипче колата става много добра за каране.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давам пример със себе си, 2.5 TDI 163 8,5 средно градско в София. Зема да мина и по южната дъга някой път може и до 8 да падне. Спокойно каране с 18"ки. Друго 2.5 пак 163 мултитроник градско 9.5-10

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

по принцип вече се сдобих  а 1.9 куатро,така че 2.5 съм го отписал изцяло като вариант,а дори и да не бях щах да гледам 1.8т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Карам от около месец а4 1.9 (Б5) тди куатро (116hp) и не смятам че върви зле. Няма притеснения при изпреварване и т.н. А и да си доволен от вървеж и разход едновременно си е малко като пълно щастие  :bia: . Имам приятел който кара а6 2.5тди и градско не пада  под 10 така че такива разходи от сорта на 8-9 градско за душегуба, сигурно и по книга ги няма ! Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8.5л може да ти повярват някъде другаде че харчи тази кола

 

Къде другаде? Аз съм с 2.5 155 8.5-8.8 ми дава градско - и преди да кажеш, че в Бургас движението е друго, да , такова е, обаче има и недостатък - докато загрее колата и си стигнал. Лятото Бургас - Слънчев бряг ми дава 5.8-7.3 като тавана е на яко юркане с постоянно сваляне на предавки. Е, има си и недостатък - тоя В-образен двигател има много елементи за подмяна при смяна на ремъци - между 800-1600лв в зависимост от частите и сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде другаде? Аз съм с 2.5 155 8.5-8.8 ми дава градско - и преди да кажеш, че в Бургас движението е друго, да

Как го изчисляваш този разход ? Или гледаш екранчето на таблото за моментния разход? Защото по книга го дават 9.2 (9.7) . В Бургас със сигурност няма задръстванията които има в София . Доближава се твоя разход до този по книга и най-вероятно е заради не толкова натовареното движение в Бургас но пак не съм сигурен , че всеки път постигаш такъв разход градско като се замислиш и едва ли мотора ти е чисто нов и на под 150 000км ! Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От зареждане до зареждане, колега /зареждам догоре/. На 219 000 реални съм ...

 

Колега, Паси, не съм казвал, че съм автоматик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 6 2003г ръчни скорости само на предно ми даваше в София 9-10максимум без да го жаля.А вървежа е невероятен,нищо общо с 1.9 а харчат почти еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...