Jump to content

Предстояща покупка на Ауди А6 2.0Т


Recommended Posts

Колеги Здравейте, ще взимам бенизнов-а А6-ца и ще ви помоля за мнения и съвети относно предстоящата ми покупка. Спрял съм се на мотор 2.0Т по конкретно на този екземпляр http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11363787458035394&f1=details

Ще съм благодарен, ако някой който кара същия мотор може да сподели преки впечатления относно поддръжка и разход градско. Има ли някакви характерни слабости и проблеми този мотор и какво трябва да се гледа при покупката. Мерси предварително.

Редактирано от BATJ
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен колата е много скъпа за това което предлага. Що не видиш тази..
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11361535451861348&f1=details&slink=3qb22m

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази на isauto ми се струва доста по-запазена и се вмества по-добре в бюджета ми. Само ме притеснява надеждността на мотора, нямам никакви наблюдения върху този мотор и не знам къде да прочета за евентуални проблеми с него, за това се надявам да попадна на човек който кара същия и знае за какво иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си купиш такава голяма лимузина  и да е само на предно :o  и тоя автомат не е ли мултитрошляк ?

Едва ли километрите са тия  и че е е яко козметирана и напудрена се вижда дори и от снимките на обявата.. Прилича на служебна на някоя фирма с н- такива на брой не личи да са я яздили целодневно но нямаш никаква сериозна гаранция а и тия точно от тая къща съм им се нагледал на творенията :freak:

Като ще купуваш кола от тоя клас гледай да  4х4 инъче е половин кола и един ксенон поне да имаше не е само за украса

Редактирано от optimist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........................и се вмества по-добре в бюджета ми. Само ме притеснява надеждността нa мотора.......

Тя добре ти се вмества в бюджета,ама доколкото виждам не е quattro,което съчетано с автоматик,означава само едно-мултитроник.Та,според мен,трябва да се притесняваш не за надеждността на мотора,а за кутията,която със сигурност ще ти издъни бюджета.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега BATJ-тая кола,която си посочил при А6/4F/ не върви много.Другото е,че е мултитроник-аз не бих я взел дори и да ми харесва цялостно колата.2.0ТFSI мотор 200 коня е по добре,ама при тея А6-ци мисля,че го няма---има само 170 коня.За тая кола ти трябва голям мотор и да е quattro---колегата ти е дал пример с 3.2 мотора 256 коня бензин,което според мен е по добре---това си е мое мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди на предно задължително с ръчни скорости или автоматик ако е чисто ново (при определени условия може и на няколко години и малко км)!

Темите за проблем с мултитроник стават все повече и повече, хората стигат до крайности и искат да слагат три педала!

Бензин автомат на 4F трябва да е от V6 нагоре за да е quattro.

Разходът обаче няма да бъде като на 2.0Т на предно.......

ГИ само на 2.4 и 4.2!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря за изчерпателната информация. Утре сутринта ще ходя да гледам тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11376291795671638&f1=details макар да съм с големи резерви към Горубляне и тем подобни сбирщини, но ми хвана окото а и искам да направя бартер за настроящата ми кола.  По какво да позная дали скоростите са мултитроник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Тая А6-ца поне на снимките я бива.SIMAUTO вкарват главно коли от Италия.На 3.0 TDI кутията е типтроник,а не мулти.Върви я гледай на място с човек дето ги чатка тея работи!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си купиш такава голяма лимузина  и да е само на предно :o  и тоя автомат не е ли мултитрошляк ?

Едва ли километрите са тия  и че е е яко козметирана и напудрена се вижда дори и от снимките на обявата.. Прилича на служебна на някоя фирма с н- такива на брой не личи да са я яздили целодневно но нямаш никаква сериозна гаранция а и тия точно от тая къща съм им се нагледал на творенията :freak:

Като ще купуваш кола от тоя клас гледай да  4х4 инъче е половин кола и един ксенон поне да имаше не е само за украса

Оптимист, по какво позна, че колата е козметирана и напудрена???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Simauto доста лъскави им изглеждат колите като цяло, но километрите са им повече. По снимките това, което набързо видях е доста захабеното копче на MMI за силата на звука, което автоматично ме препраща към километрите и тяхната истинност. Няма ел.прибиране на огледалата и преден парктроник, също така обърни внимание на фугите на багажника, защото на снимката изглежда леко изместен наляво и защо лявата духалка изглежда така. Иначе колата грабва окото на пръв поглед по снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S-line ама друг път, една емблема на решетката и джанти.

Има спортен салон и трилъчев волан, но това не я прави S-line.

А ако е на толкова км и според ПСЗ, а не според сервизната книжка, може би няма да е купена за 6-7хил евро, дори и на едро.

Мога да ви покажа на кола на 200к км оригиналният волан в какво състояние е, лекото изхабяване около копчето за звука (и то защото предишният собственик е жена по талон) и мн други неща...... човек трябва да си отваря очите на 4 при покупка на такъв автомобил!

Иначе хваща окото, все пак е напудрена и подготвена за продаване!

Ааа и антифризът е под минимума!

 

Колега, сподели какво стана с огледа и на колко ти оцениха А3-ката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото в сервиза, в който си поддържам колите имах възможността да седна днес в едно A6 3.0 TDI 232 к.с. с диодните фарове, да речем около 2007 година.

 

Колата беше изключително захабена. Копчетата за стъклата и на шофьорската и на пасажерската врата, копчето за жабката също и когато погледнах към управлението на MMI и направо :eek: . Не жена с нокти, не пират с кука, не знам колко време трябва да е употребявано всяко едно копче и как. Колата по табло беше на 160 и няколко хиляди, на VAGcom беше 360 хилки. Волана беше с оригиналната кожа още, но доста захабена и все пак не се беше изтъркал най-горния слой.

 

На външен вид колата си беше ток иначе, като е боядисвана и пастирана и не е мита на четки, това си е нещо съвсем нормално.

 

Да върнеш 20, 50, 70 хиляди айде преглъща се. Ама да върнеш 200 000 км - това е върха на простотията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с връщането на километрите наистина е голяма простотия,ама тия коли са направени за каране и хората навънка си ги карат и то МНОГО.Мой приятел вкарва коли от време на време от Западна Европа,та като се върна от Германия ми разправяше за района на Мюнхен/Бавария/,че там коли над 3 години не карат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщат се, защото това се търси от купувачите!! Я сложете една обява на каква да е кола 2007-2008 на 300-350км и да видим дали някой ще се обади. Дори да се обади, ще иска да е вземе на половин цена от други подобни коли.

Това как в Мюнхен карали до 3 год коли са пълни глупости, ама това е друга тема..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...