snaiperisto Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Карам си аз на халогени , обаче ме дразни че са включени габаритите и разни циферблати и дисплей светят по-слабо. Та , въпроса ми е дали може да се включват халогените без габаритите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 Нямаш ли копче/потенциометър, с което да се намалява светлината на таблото,при мен даже угасва в крайно ляво положение?Но,ако караш само на халогени, върви обяснявай на полицаите че това са дневни светлини,а не фарове за мъгла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alter_breed Публикувано 12 Август 2013 Доклад Share Публикувано 12 Август 2013 От личен опит знам, че няма какво да им се обесняваш, ако караш на халогени трябва да приготвиш едни 30лв фиш или някакъв рушвет. Казаха, че и дневните светлини са незаконни ( тези,които се продават по пазарите) и наказуеми, само заводските били ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Скоро го водих този разговор с полицай. Имайте предвит, че единственото законно е включени къси светлини и на новите коли дневните(само тези с които са излезли от завода). Тоест никакви халогени, дневни светлини продавани в разни сайтове и битака и разни диодни ленти дето хората ги слагагат последно време. С всичко това изброеното минавате ако от КАТ решат да не отварят приказка, решат ли горите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Ееее,на Ц4 нали халогените са вътре във фара????? Какъв фиш да ми напише,при положение че са заводски? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) Мдам вярно че при А6/С4 няма халогени на бронята.Ами може да стане това,което искаш с халогените -да светят само те като дневни,просто трябва да си сложиш допълнителна инсталация.Но моята препоръка и да не буташ нищо,просто си намали осветлението на таблото.20 вата допълнително за габаритите,няма да ти изтощат акумулатора Редактирано 13 Август 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) Може да си смениш крушките във фара за мъгла с LED такива и ще харчи малко ток. Ако го направиш така можеш да пресвържеш ключа за фаровете за мъгла (става въпрос за ключа за фаровете за мъгла отпред!) да се захранва от +12В на контакт. По този начин ако е натиснат, при подаване на контакт винаги ще светват фаровете за мъгла отпред с LED крушките без да светват габаритите и подсветката на таблото - стават си автоматични заводски дневни светлини . При А6/С4 никой не може да каже, че не са заводски - фара е 3-ри секционен. Единственото неудобство е, че губиш фаровете за мъгла отпред защото с LED крушки ще светят по-слабо, но пък те не са задължителни по закон и ако не живееш в "мъглив" район едва ли ще ти се наложи да ги ползваш.Самия ключ за мъгла се пресвързва за 5 мин. без почти никакво разглобяване - срязва се захранващия му кабел на няколко см от куплунга и се изолира. Другата му част на куплунга се свързва към +12В от контакт. Може да се вземат +12В от съседния ключ за реотана на задното стъкло, но само ако се ползват LED крушки защото са с ниска консумация - няколко вата. В противен случай захранването трябва да се вземе от бушонното табло през допълнителен предпазител. По този начин "дългите" стопове отзад си остават функционални и могат да се пускат при мъгла - те са на отделен ключ и са задължителни да ги има от закона.Има и други начини да се направят "оригинални" дневни LED светлини без да се губят фаровете за мъгла и без да има проблеми с полицаите - специално за А6/С4:1. Вариант - маха се оригиналната лупа на "къси" светлини вътре във фара и се слага афтермаркет би-ксенонова. По този начин се освобождава фара за дълги светлини и ако му се сложи LED крушка може да се ползва за дневни светлини. Този вариант е най-сложен, но е голям ъпгрейд за колата - къси и дълги светлини стават на лупа, с ксенон и светят отлично. Фаровете на А6/С4 са слабички по принцип и дори и с ксенон не светят много по-добре. Така, че човек ако има средства и време - това е най-добрия вариант според мен. Ако моите фарове бяха 3-ри секционни на 100-цата щях да ги направя по този начин .2. Вариант - смяна на "нож-а" на предната броня долу или цялата предна броня и се слага такава от 100/С4 с фарове за мъгла - така реално ще станат по 4-ри фара на страна отпред и има избор къде да са дневните светлини, долу или горе във фара.3. Вариант поставяне на DLR на на 30% на фаровете за мъгла, късите или дългите - ограничението е, че няма да може да се ползват LED крушки и ще харчи повечко ток.При тези варианти оригиналната визия на колата се запазва "заводска" и никой не може да се заяде, че нещо е слагано допълнително.Местя темата в правилния раздел. Редактирано 13 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doncecone Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Има ли къде да видим успешно реализирана конверсия на лупата на късите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) На А6/С4 - трябва да каже някой колега дали го е правил. Иначе на моята 100-ца отдавна съм монтирал би-ксенонови лупи във фаровете и светят отлично - без никакво преправяне, само се маха пластинката в средата на рефлектора (говорим за обикновен Н4 рефлекторен фар на 100/С4). На А6/С5 става - даже има цяла тема как вместо да се чисти старата лупа се слага нова, но малко се налага да се реже тук-там. Самите би-ксенонови лупи са няколко размера като дълбочина, така, че мисля няма да е проблем да се сложи и на А6/С4, все пак фара му е по-дълбок от на А6/С5 ако не се лъжа. Редактирано 13 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 Аз имах такива идеи(за биксенон),но цената ме отказа. Другото е,че се налага преправяне на фара от вътрешната част,най-малкото защото трябва да се разшири отвора пред лупата и още доста неща по закрепянето...Затова карам на 30% дълги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 13 Август 2013 Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 То и това е за глоба, ако се заядат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
snaiperisto Публикувано 13 Август 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2013 (Редактирано) Да колеги , забравих да спомена че става въпрос за А6-С4 . Наистина никой не може да ми каже че карам на халогени и за това си карам само така...а и защото късите са ми с ксенон , хем да не го мисля дали са запалили и двата , хем да не се хаби...ако мога така да се изразя. А проблема не ми е голямата консумация на ток от габаритите отзад , не ми е и че ми свети таблото а точно обратното , че като са ми включени габаритите , дисплея на климатроника и дисплея на километража светят по-слабо и за да видя "дневния" километраж докато карам , гася за момент габаритите за да светне по-силно. Не че имам проблем с осветлението , а съм леко зле с очите и без очила , за да виждам добре ми трябва силна светлина. VBI , мисля че идеята за вземане на "+" от копчето за реотаните ме устройва за сега , ще я пробвам , ама не ми се сменят крушките , сигурен ли си че ще е проблем или го казваш превантивно? Редактирано 13 Август 2013 от snaiperisto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Абсолютно е проблем ако си с обикновени крушки - 2х55W = 110W, което е почти 10А допълнителен товар. Ще повредиш гнездото на предпазителя на нагревателя, може да грее и захранващия кабел като се пуснат фаровете заедно с нагревателя на задното стъкло. Единствения вариант е LED крушки или да си вземеш захранване от друго място през допълнителен предпазител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 То и това е за глоба, ако се заядатГотов съм да дам подобаващ отпор на милиционера който ме спре за тях.В половината свят колите са с този тип дневни светлини.Иначе си прав,заяде ли се всичко е възможно, те са корифеи в науката"Как да изкараме 20 левчета" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Август 2013 Доклад Share Публикувано 14 Август 2013 Няма значение света - в нашия закон пише дневни или къси. Като причината е не, че не върши работа(установено и приложено в други държави), а да те глобят. Те и законите са ни, за да се наказва и глобява насочени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 И аз по-горе се опитах да обесня, че няма смисъл от тези манипулации и ако решат да глобяват ще те глобят. Бил халогена във фара и в радиото да е халогена е халоген. Нали не смятате, че полицаите не знаят за тези халогени, сигурно не всички карат само астри Такива халогени имат и пасат 5 и голф4 и редица други коли. Ако всеки ден спираш коли малко е наивно да смятате, че те не знаят кое къде свети. Не че ги защитавам ама това е закона в момента и чисто по български пак се занимаваме с простотии. Мене ко ме питате иначе през деня въобще не трябва да има фарове ама това е друга тема, а и няма значение мнението ми само това което е закон в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Има смисъл през деня, но извън града. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 А ако си с ксенон? Сменяш регулярно през няколко месеца по един комплект баласти и крушки ли?Въпрос на гледна точка,всеки да си кара как си знае.Важното е да не си пречим.Относно правенето на български простотии-утре като измислят поредния лобистки тъп закон,целящ единствено събиране на кинти от народа,пак ли ще го спазвате на 100%?Ако законите ни са като в белия свят и народа няма да търси алтернативни методи.Недопустимо е в момента полицията да дебне под дърво и камък за "нечовешки нарушения" като шофиране без вкл. светлини и говорене по телефона,а да не се обръща никво внимание на тотално безотговорното самоубийствено шофиране по пътищата.Да сте видели спряна от КАТ маршрутка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 15 Август 2013 Доклад Share Публикувано 15 Август 2013 Затова си сложих дневни и се надявам да не ме спре някой да се заяжда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro91 Публикувано 28 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2013 Аз направих следното: взех си два 10 W LED, радиатори за тях, изхвърлих халогените, сложих ги на тяхно място и сега съм много доволен от резултата. Халогени така или иначе не съм ползвал откакто имам колата. Светодиодите са свързани така, че като дадеш на габарит и угасват. Удоволствието ми излезе към 50 лв, но кефа цена няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бишко Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 Здр,имам един проблем,като пусна светлините и светлините отзад за спирачките светиат постоянно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 5 Ноември 2020 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2020 Най-вероятно клемореда си заминава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 @dafil Е те пък каква връзка имат с клемореда? Светлините на стоповете имам предвид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 2 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2020 (Редактирано) @Shubert , моите премеждия с прецакан клеморед бяха: при определено положение на контактния ключ и запален двигател,светлините(предни,задни,мигачи) правеха каквото си искат. А какво им е общото- не знам Но смених клемореда и всичко се оправи. Хммм-при положение,че това е написано от колегата в темата за дневни светлини,може да значи И,че скоро е монтирал дневни светлини ,които не са вързани правилно.Или по-точно-спирачките са вързани към дневните светлини.Светят дневните-светят и спирачките Редактирано 2 Декември 2020 от dafil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2020 Стоповете са на отделна верига с цел безопасност и трябва да работят без значение дали колата работи или не @dafil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване