coresnet Публикувано 30 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2013 мг са на 001 канал, разхода на празен ход е на 015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 6 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 Най - накрая намерих време да го видя тоя разход, но той явно е във връзка с милиграмите. Загряла кола (след 130 км път) с изключен касетофон (бачкащ климатроник и дневни светлини) ми дава 4,1-4,4 mg/str и 0,6-0,7 l/h. Предполагам обаче че втората стойност я изчислява на база на първата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 (Редактирано) Аз не успях да се логна на първи канал. Пробвах с 26261, 26262, 12233 но не се получи. Пробвах да потърся набързо в нета, но нищо не открих.Някой знае ли друг код за 2.5 bdg 2004? Колега в крайна сметка успя ли по някакъв начин да се логнеш?Аз от днес съм с VCDS, но не успявам да се логна.. Влизам в Engine --> давам Login --> пробвах и с 26262 и с 26261, почва да мисли и след 15-20сек. ми изписва това: Някой има ли идея какво трябва да направя, за да се логна?Оправих си центровката на помпата(някой от вас знаят за проблема), разхода на първо четене падна(да не казвам голяма дума..), но се появи проблема с трудното палене, когато е студена.Исках да се логна, за да увелича количеството гориво на 5-ти каналЦялото това нещо го правя на "контакт", да не би да трябва да работи двигателя? П.П. забравих да напиша, ако има значение, че съм с АКЕ двигател Редактирано 2 Август 2014 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 (Редактирано) Мисля, че трябва на работещ специално за кол. гориво. А логването трябва да става и на работещ и на неработещ. Редактирано 2 Август 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 Утре ще пробвам на работещ двигател.Но в такъв случай каква е причината според теб, да изписва това съобщение и да не мога да се логна?Нали, за да мога да работа в канал Adaptation, трябва първо да направя Login с код 26262/26261? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 2 Август 2014 Доклад Share Публикувано 2 Август 2014 трябва да се логнеш, но не знам защо не можеш.с този двигател нямам опит и повече от това не мога да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Логин кода ти е:ръчна - 26242автомат - 26241 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 3 Август 2014 Доклад Share Публикувано 3 Август 2014 Благодаря ти!Пробвах и с двата логин кода, но ми изписва същото съобщение, като от снимката Не мога да разбера на какво се дължи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 Реших да направя снимка на 019 канал, в който се пази информацията за паленето.При студен двигател до около 60гр. пали доста трудно и с подаване на газ. При топъл двигател пали от половин оборот.Според вас какво е решението на проблема, при положение, че не мога да се логна, за да подам повече гориво при палене? И дали въобще проблема е от недостиг на гориво?Записани грешки на двигателя няма!Sent from my C2105 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dani_94 Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 Проблем с предварението на впръскване, сега си леко на закъснение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 (Редактирано) Тоест да разбирам, че чисто софтуерно, дори и да се логна с друг VCDS, няма да има подобрение при увеличението на гориво.Ами трябва механично да се оправи центровката на помпата? В такъв случай, ако се ръководя по тази схема:аз трябва да мръдна съвсем леко в посока А или В? Редактирано 4 Август 2014 от SCHwabata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Август 2014 Доклад Share Публикувано 4 Август 2014 (Редактирано) Казват ти, че затрудненото палене може да е от закъснението, на което е в момента.С тези мотори не съм много запознат, но смятам, че в посока В и то съвсем малко - пробваш и пак.Всъщност не знам кое се мърда на тоя мотор. Роторът на помпата трябва да отиде в посока В. И отбележи къде е било преди да пипаш. Редактирано 4 Август 2014 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 6 Август 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Преди да човъркаш помпата имай предвид две неща:1. Предварението се гледа на 4-ти канал Basic settings - има цяла тема за това - там е описано и на къде се върти колелото. Ако въртиш не отхлабвай гайките до край и мърдай много леко.2. Предварението което заводски дават на 2.5 ТДИ не е като на 1.9 ТДИ - на 2.5 допуска е от -4 ATDC (-4 градуса) до 0 BTDC (на 1.9 TDI 0 BTDC е долната граница). Като настроиваш за предпочитане е да си към 0 BTDC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 6 Август 2014 Доклад Share Публикувано 6 Август 2014 Не при всички 2.5 можеш да се логнеш с тия кодове, при някои изобщо не става с какъвто и да е код На 019 канал при мен е около 1*BTDC и пали перфектно, надали е от това проблема (допустимия диапазон е 2*BTDC - 4.7*ATDC). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
зекич Публикувано 29 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2019 Здравейте колеги! Аз качих моята на диагностика! И се оказа че на 01 канал стойностите на мг се менят драстично на празен ход от 4.2 на 2 от 2 на 3.4 и така и така на какво се дължи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване