unix Публикувано 13 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 м не знам колеги на мен така са ми казвали че това е щека за маслото а за светлините на задна скорост и аз ще се съглася със kolu че е някъде под акумулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Къде по-точно се намира тази защита?! Пробвал ли да включиш първа или задна в движение? Засили се с 40 и ще видиш, че трябва вкараш три пъти повече сила, за да влязат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Тези дето са ти казали че това е щека толкова рабират.А датчика за задните светлини наистина е под акумулатора,но посредством 20-тина сантиметра кабел буксата му е изместена над лявата полуоска(това дето си оградил на една от снимките). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Пробвал съм. Не влиза или поне не влиза лесно, но причината не е в наличие на някаква защита! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Е на синхронизаторите каква им е целта? Да не нашиеш първа вместо трета, щото а си нашил първа, а си отишъл за диф. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Задаваш въпрос и си отговаряш или наистина питаш каква е целта на синхронизаторите?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beliq_zub Публикувано 13 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2013 Та да се включа и аз.И при мен 1-ва и задна влизат трудничко но само в началото,докато загрее после няма проблем,но то си е така от както е вкарана от Германия- 2004 г. ама не е пипана и съм и свикнал иначе ще е добре да се оправи и сега разбрах как като ви прочетох коментарите .Само не разбрах този датчик за светлините за заден ход каде е точно че моите нещо не светят? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spanaka_bs Публикувано 24 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2013 beliq_zubако не ти светят светлините на заден ход във багажника са кабелите за този проблем провери опрай ги и си готов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sskamen Публикувано 24 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2013 С трудното влизане сутрин е от маслото. И при мен е така. А относно защитите.. Какви защити, какви пет лева на тези наши 20 годишни бараки? Сам си отговори за синхронизаторите. То и жигулито има защита. Лятото като потрошавах едно на една писта помня, че с 80 трудно ми влизаше 2-ра. Трябваше междинна газ, но не се бях замислял, че има защита руското возило. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spanaka_bs Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 Hяколко дена не съм подкарвал колата и нито първата нито задна нито която и да е скорост не може и немойе да влезе защо ?!!? Седа и натискам до ламарина съединителя и не влиза и не влиза защо ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 може да не ти е подходящо мслото и да се е сгъстило от студа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spanaka_bs Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 първа зима ми е с нея дали е от това и как да проверя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 отвиваш пробката и не тече ли като вода ,значи е менте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spanaka_bs Публикувано 26 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2013 до вчера валя сняг мазния студ нямаше проблем откакто смених един датчик за температурата оттогава тръгнаха проблемите със скоростите, не знам защо няма нищо общо,но нито е много студено сега а прай проблем а при сняг и студ няма проблем до оня ден??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spanaka_bs Публикувано 27 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2013 Семеринга ми е разбит на скоростната кутия тряя го сменя и да долея масло явно е изтекло но пак няма скърцане или стържене на скоростната кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Малко да ъпна темата, гледам колеги са имали подобни проблеми, но не видях, някой да е написал решение Значи драмата ми е, че сега като е по студено, на студен двигател първа влиза доста трудничко в движение, с 5-10км примерно като минавам през легналите полицаи. Също пак на студен двигател, като включа директно 2ра от 1ва, без да минавам през наутрална, се чува едно изхрущяване - това е само на студен двигател, като позагрее скоростите си влизат много мазно без никакви проблеми. Дали е от маслото и как мога да го проверя, че съм доста технически неграмотен Колата е б4 абт мотор, скоростите са дългите, май АКМ се водеха ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) Не е АКМ, щом са дълги е ССЕ илиCDY. Оригинално АКМ не се слага на тоя мотор. Най-лесното е да смениш маслото на кутията, по Аутодата трябва да е синтетика 75W/90, но трябва да загрееш мотора добре. Имай в предвид, че скор. лост подлежи на регулиране, ако се наложи, но се маха пластмасата около него. Редактирано 3 Декември 2014 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nakata877 Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Абсолютно същия проблем го има и при мен, аз съм с друг двигател обаче. Проблема се появи миналата зима, смених маслото, обаче пак същата, лятото си беше всичко точно и сега отново влизат трудно, особено от 1-ва на 2-ра е голяма мъка. Аз я оставям на свободна няколко метра и после леко без много да напъвам я вкарвам, ама пак е трудно. Отнасям доста псувни сутрин, ама това е положението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Аз искам да споделя лятото маслото го смених проблеми нямах дойде зимата и лошо стана ако я карам всеки ден колата няма проблем но точно един ден не я ли карам после абсолютно нито една предавка не мога да и го вкарам постоянно ръчкам някъде около 5 минути ако влезе със зор някоя да потегля точно двайсет метра и се оправя на какво ще се дължи това а по принцип на загряла усещам само втора леко да пристъргва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 Така като ви чета, май ще пропусна смяната на маслото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 3 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2014 (Редактирано) "... Имай в предвид, че скор. лост подлежи на регулиране, ако се наложи, но се маха пластмасата около него." Има регулировка на скоростния лост,за който е хубарво да има и канал,понеже се работи под автомобила. Редактирано 3 Декември 2014 от kolu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MMA_BS Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 (Редактирано) При които майстор да ида всеки казва че не може обясни как става? Цитиране на предходен пост! Редактирано 4 Декември 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
timon_tg Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 смяната на маслото може и да не реши проблема...поне при мен си остана същото... майстора каза че е синхронизатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimithur Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 То хубаво, да не реши проблема, ама мен ме е страх да не го влоши Тея дни ще прегледам, дали има някакво масълце въобще останало, ако има няма да го пипам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Проверете нивото и ако има нужда долейте (не го сменяйте ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване