Jump to content

1-ва и 2-ра предавка влизат трудно


unix

Recommended Posts

м не знам колеги на мен така са ми казвали че това е щека за маслото а за светлините на задна скорост и аз ще се съглася със  kolu че е някъде под акумулатора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Къде по-точно се намира тази защита?! :eusa_think:

Пробвал ли да включиш първа или задна в движение? Засили се с 40 и ще видиш, че трябва вкараш три пъти повече сила, за да влязат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези дето са ти казали че това е щека толкова рабират.

А датчика за задните светлини наистина е под акумулатора,но посредством 20-тина сантиметра кабел буксата му е изместена над лявата полуоска(това дето си оградил на една от снимките).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвал съм. Не влиза или поне не влиза лесно, но причината не е в наличие на някаква защита!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е на синхронизаторите каква им е целта? Да не нашиеш първа вместо трета, щото а си нашил първа, а си отишъл за диф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задаваш въпрос и си отговаряш или наистина питаш каква е целта на синхронизаторите?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та да се включа и аз.И при мен 1-ва и задна влизат трудничко но само в началото,докато загрее после няма проблем,но то си е така от както е вкарана от Германия- 2004 г. ама не е пипана и съм и свикнал иначе ще е добре да се оправи и сега разбрах как като ви прочетох коментарите :eusa_angel: .Само не разбрах този датчик за светлините за заден ход каде е точно че моите нещо не светят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

С трудното влизане сутрин е от маслото. И при мен е така. А относно защитите..  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh: Какви защити, какви пет лева на тези наши 20 годишни бараки? Сам си отговори за синхронизаторите. То и жигулито има защита. Лятото като потрошавах едно на една писта помня, че с 80 трудно ми влизаше 2-ра. Трябваше междинна газ, но не се бях замислял, че има защита руското возило. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hяколко дена не съм подкарвал колата и нито първата нито задна нито която и да е скорост не може и немойе да влезе защо ?!!?  Седа и натискам до ламарина съединителя и не влиза и не влиза защо ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до вчера валя сняг мазния студ нямаше проблем откакто смених един датчик за температурата оттогава тръгнаха проблемите със скоростите, не знам защо няма нищо общо,но нито е много студено сега а прай проблем а при сняг и студ няма проблем до оня ден???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Семеринга ми е разбит на скоростната кутия тряя го сменя и да долея масло явно е изтекло но пак няма скърцане или стържене на скоростната кутия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Малко да ъпна темата, гледам колеги са имали подобни проблеми, но не видях, някой да е написал решение :) Значи драмата ми е, че сега като е по студено, на студен двигател първа влиза доста трудничко в движение, с 5-10км примерно като минавам през легналите полицаи. Също пак на студен двигател, като включа директно 2ра от 1ва, без да минавам през наутрална, се чува едно изхрущяване - това е само на студен двигател, като позагрее скоростите си влизат много мазно без никакви проблеми. Дали е от маслото и как мога да го проверя, че съм доста технически неграмотен :hilezh:  Колата е б4 абт мотор, скоростите са дългите, май АКМ се водеха ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е АКМ, щом са дълги е ССЕ  илиCDY. Оригинално АКМ не се слага на тоя мотор. Най-лесното е да смениш маслото на кутията, по Аутодата трябва да е синтетика 75W/90, но трябва да загрееш мотора добре.  Имай в предвид, че скор. лост подлежи на регулиране, ако се наложи, но се маха пластмасата около него.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същия проблем го има и при мен, аз съм с друг двигател обаче. Проблема се появи миналата зима, смених маслото, обаче пак същата, лятото си беше всичко точно и сега отново влизат трудно, особено от 1-ва на 2-ра е голяма мъка. Аз я оставям на свободна няколко метра и после леко без много да напъвам я вкарвам, ама пак е трудно. Отнасям доста псувни сутрин, ама това е положението :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да споделя лятото маслото го смених проблеми нямах дойде зимата и лошо стана ако я карам всеки ден колата няма проблем но точно един ден не я ли карам после абсолютно нито една предавка не мога да и го вкарам постоянно ръчкам някъде около 5 минути ако влезе със зор някоя да потегля точно двайсет метра и се оправя на какво ще се дължи това а по принцип на загряла усещам само втора леко да пристъргва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...  Имай в предвид, че скор. лост подлежи на регулиране, ако се наложи, но се маха пластмасата около него."

 

Има регулировка на скоростния лост,за който е хубарво да има и канал,понеже се работи под автомобила.

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При които майстор да ида всеки казва че не може обясни как става?

Цитиране на предходен пост!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смяната на маслото може и да не реши проблема...поне при мен си остана същото... майстора каза че е синхронизатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубаво, да не реши проблема, ама мен ме е страх да не го влоши :hilezh:  Тея дни ще прегледам, дали има някакво масълце въобще останало, ако има няма да го пипам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...