Jump to content

1-ва и 2-ра предавка влизат трудно


unix

Recommended Posts

Братя помагайте за пореден път от 1 седмица забелязах че 1-ва и 2-ра не влизат както трябва , но пак си влизаха лесно, вчера имах малко повече работа с нея и съм навартял около 200км ии направо ми се счупи дясната ръка 1-ва и 2-ра предавка със зор ги вкарвам казвайте от какво е тва нещо колата е б3-ка 88г. 1,8 бензин/газ. (3-4-5-та предавка влизат както преди лесно задна нехърка и тя лесно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Разбити щанги на лостовия механизъм или "тръгнал" съединител, въпреки, че и задна трябва да влиза по-трудно. Усещаш ли педала на съединителя да отделя по-ниско?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

м общо взето не .. аз имах и малко проблеми с помпите но от последния ремонт са много добре и си отделя както обикноведно г/д посредата ;)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Щекичката ми показва наполовина кажи ми до каде трябва да е ,

 

Иначе като цяло разбрах от каде е целия проблем 

Благодаря ви дето се опитахте да ми помогните  :flehan:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

Аз също, мислех че се развива пробката на скоростната кутия и вътре се бърка с едно като нивомер и то показва до къде е маслото и дали въобще го има.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щекичката ми показва наполовина кажи ми до каде трябва да е ,

 

 

За коя щекичка си мислиш?

На скоростната кутия щека за нивото няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата за едно питане. Надявам се авторът няма да има против?!

 

Колата е Б4 АБК, а проблемът: когато запаля, трудно се включва първа скорост, задна също. Когато покарам и още преди да е достигнал работна темп. двигателят, всичко се оправя и скоростите се превключват плавно и леко. На какво би могло да се дължи трудното включване на първа и задна предавка, така да се каже, " на студено"? Имам някакви съмнения , че маслото в скоростната кутия не е съвсем точното, защото преди година и малко сменях съединител, съответно и маслото. Знам , че е 75в90, но какво точно трябва да бъде? Също така: има ли някакъв тампон или друг подобен елемент, който би следвало да се смени, ако хода на скоростния лост, когато е изключен от скорост е доста голям? В смисъл, когато не е на скорост, лоста има доста голям празен ход, в ляво и в дясно.

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да си сменя маслото, през зимата имах проблем с "малките скорости" - влизаха твърдо, докато не загрее колата. Смени си маслото на трансмисията и ще се оправи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото е 75-90 пълна синтетика, но внимавай, защото има полусинтетика със същите цифри на Валволин примерно....а това с 1-ва и задна скорост може да е от омекнали пластини на притискателния диск. При мен преди време беше от това, заради менте съединител...също сменях масло, ама не е от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но трябва да се има предвид, че 1-ва и задна имат защита от включване при движение със скорост над 20 км/ч - ако на някого му влизат трудно в движение, нека го има предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

....а това с 1-ва и задна скорост може да е от омекнали пластини на притискателния диск. При мен преди време беше от това, заради менте съединител...също сменях масло, ама не е от него.

Ако е от омекнали пластини няма ли да включва трудно и когато позагрее?

Редактирано от dess0
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коя щекичка си мислиш?

На скоростната кутия щека за нивото няма.

 

има ще ви я снимам  за скоростната кутия е 

Като си разбрал, можеш да го споделиш. Така ще бъде полезно и на други занапред.

а за моя проблем в купето лоста кадето е и има една ябълка там има нещо като тампон и моя е отишал  и ми е пропаднал лоста и като се опитвам да вкарам 1-ва или 2-ра и опира в страни и така ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://img576.imageshack.us/img576/7453/26082010399.jpg

 

 

понеже тази снимка я намерих в интернет долния датчик на него има щека за нивото на маслото довечера ще го извадя и ще ви снимам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не са никакви щеки.Горното е буксата на датчика за светлините за заден ход,а долното буксата на датчика за километража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не са никакви щеки.Горното е буксата на датчика за светлините за заден ход,а долното буксата на датчика за километража.

 

а изваждал ли си датчика за да видиш кво има под него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен датчика за задна скорост се намира някъде под акумулатора.

Имай впредвид,че скоротния лост има и регулировка,но ако ти е заминал тампона го сменяй и тогава нататък.

Редактирано от kolu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но трябва да се има предвид, че 1-ва и задна имат защита от включване при движение със скорост над 20 км/ч - ако на някого му влизат трудно в движение, нека го има предвид.

Къде по-точно се намира тази защита?! :eusa_think:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...