Jump to content

Спрях се на А6 1.8 125ps 1998 Защо са толкова евтини !!!


Recommended Posts

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 

Колегите който знаят нещо за дизел а 2.5 tdi  кажете колко му струва ремонта на тези разпределителни валове и помпа май минавам на варианта 2.5 tdi 

От това чудо на технологиите стой далеч. По възможност доста далеч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя баджанак си взе а6 2.5 тди 2000г за 3500лв,аз такава кола за такава цена няма как да си купя,ся се чуди ко стаа,ама аз като говоря няма кой да ме слуша

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От това чудо на технологиите стой далеч. По възможност доста далеч.

В момента чета за 2.5tdi и немога да повярвам немеца да се е изложил толкова много със този мотор , пък и затова гледам има хиледи бараки в мобиле които са по евтини и от голф 3 ка , и реших да не бързам да побачкам още малко и да добавям поне още една хиледарка и да мина варианта 1.8 т , май това е най добрият вариант за сега .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги наистина много ви благодаря за всички съвети и отговори , аз наистина се спирам на този мотор и тази кола от сега нататъка вече господ знае какво ме очаква , и за последно искам да знам как мога да разбера дали гори масло ?

 

 

Разочарован съм от колата колеги вчера бях там всичко ама всичко лъщи мерише на ново НООО едно Голямо НО колата е с изгоряла гарнитура бърка вода и масло пука пуши , оффф язък за  това че пътувах 600 км , сега спирам до тука и със 125 1.8

Колегите който знаят нещо за дизел а 2.5 tdi  кажете колко му струва ремонта на тези разпределителни валове и помпа май минавам на варианта 2.5 tdi 

Браво, младеж! Доколкото разбирам си попаднал на ЕДИН убит 1.8/125 и се отказваш от всички - така ли е наистина? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилна отметка, между другото.
А за дизелите, не си прав, колега, бил си е един хубав двигател за времето, който е проектиран да изкара един милион км и да се хвърли след това. А повечето душегуби карат и много над един милион. Нали не вярваш на глупостите, които пише по таблата, от сорта на 200 000 км.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 2.5 тди някои разходи:

Ремонт ГНП - до 1000 лева;

Нови валове - от 7-800 долара в ebay до 2400 в Порше София. Още около 7-800 лева за хидравлични повдигачи и кобилички, може и по-евтино разбира се.

Смяна на ремъци, ролки, водна помпа, термостат, хидравличния обтегач и един палец - от 1000 до 2500 лева, в зависимост от използваните консумативи.

Дюзи - 850 обикновените, 1200 за умната дюза. Това са цени на Порше, могат да се намерят и за значително по-малко пари. Понякога подлежат и на рециклиране за около 250 лева.

Смяна на масло и филтри - от 300 до 600 лева.

Носачи - малките 60-200 лева за бройка, големите - 100-400 лева за бройка. Общо четири малки и четири големи само отпред.

 

Т.е. да кажем че аз съм един нов кандидат купувач, изкушен от примамливо ниските цени на всичко, в което е сложено 2.5 тди. За да съм подготвен за сервизиране по средни цени бих отделил 1500 за голямото обслужване, 300 за масло и филтри, 500 лева за рециклиране на две дюзи, 300 лева за няколко носача. Е, то си станаха 2600, по компромисни цени и при допускане, че няма да се налага още в първоначалната инвестиция да се предвиждат средства за ремонт на ГНП или подмяна на елементи от газоразпределението.

Достатъчно ли е като информация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това,че си попаднал на един не значи,че всички са такива!

По-миналата седмица идва един човек да си сменя радиатора на А6 Ц4 1.8 125 коня и се заговорихме.Колата е с ГИ и разхода му в града бил 12-13 а извън 7.5-8.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш около 6000лв си взимаш 2.5тди на което някой вече му е сменил всичко нужно и си доволен от колата! :) Уви обаче тази кола е направена за дълъг път, където може да си загрее хубаво за да се държи подобаващо... Ако ще караш по 3-5 км на ден в град, по-добре бензинка! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега недей бърза с тая покупка на колата.Събери още малко мангизи за 1.8T мотора и си ти.За 2.5TDI не си и помисляй.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и забравих как мога да разбера дали са износени елементите и гори масло ? какво да направя да я наблюдавам за дим  ли ? чул съм че на включена предавка примерно на 3 та без да се подаде газ да се пуска колата от някое долнище за няколко секунди така и после рязко газ и би трябвало да излиза бял дим има ли такова нещо ако има тука на всякъде е права линия   :D както и да е какд а разбера дали гори масло ?

Не е задължително...Особено, ако не е премахнат катализатора, саждите от изгорялото масло се натрупват в него и нищо не излиза....

 

Горенето на масло и/или загубата на масло / тук вариантите са много /, се разбира по чисто емпиричен път, а именно: с наблюдение т.е със следене нивото на маслото...

Нормално е на всеки 2 или най - много три резервоара да дърпаш щеката за масло...Всъщност следиш го не всеки 1000 /ХИЛЯДА/ килеметра и ето така... :zustimm:

Разочарован съм от колата колеги вчера бях там всичко ама всичко лъщи мерише на ново НООО едно Голямо НО колата е с изгоряла гарнитура бърка вода и масло пука пуши , оффф язък за  това че пътувах 600 км , сега спирам до тука и със 125 1.8 , 

Колегите който знаят нещо за дизел а 2.5 tdi  кажете колко му струва ремонта на тези разпределителни валове и помпа май минавам на варианта 2.5 tdi 

2.5 TDI на А6 С5 - НЕ, НЕ И ПАК НЕ! Това е двигател, за чиято НЕнадежност е изписано с томове и не само в АУДИ форума....

Освен, ако не си мазохист...За парите, които си готов да хвърлиш, търси си само бензин....

 

а най-добре е посъбери някое левче отгоре и А6 С5 2.4V6 на газ.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново здравейте всички Колеги, много ви благодаря за съветите , мисля че темата стана оригинална относно за модела Audi A6 1998125 коня ,

и така не искам да направя нова тема за това директно пак тука питам вас колеги какво мислите за 2.4 бензин , какви са му слабостите на този мотор и за каква сума се обслужва горе доло какво се сменя какво дава дефект най често ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги, от днес вече съм със новата си Кола Audi a6 2.4 165 ps 1998, Намерих ме я в Хамбург не е от авто къща а от едно старо немско семейство много ама много запазена вънка и вътре първи собственик пълна сервизна история книжка 

подарък 4 броя зимни 16 ски със метални джанти , всичко работи перфектно всички носачи сменени преди 5 хиляди км 

масла филтри ролки ремъци преди 2 хиляди климатроник бачка цялата електроника е перфентна колата е на 165 хиляли км реални разход от Хамбург до Хановер 8 на 100 но ние малко я настъпихме със нашия Колеги не очаквах такава динамика то направо се изтрелва и предницата се изправя а за возията да не говорим имах чуството че колелата не опират на асвалта като огромна лодка е бих спорил даже че вози много ама много по добре от Е-class 2003 , забравих да кажа че е автоматичнна скоростна кутия и на старт ви казвам се изправя а за звука нямам думи имам чуството че под капака има чудовище 

уникален е просто много се радвам дано всичко да е наред и за напреде аз се чудя сега дали да го обслужвам цялостно или не 

защото семейството едва ли ще ме лъжат в сервизната книжка всичко е със печат и дата според вас дали да я обслужвам ?

Един малък недостатък няма подлакътник   :D но ще му взема сега излизам малко да я джътна в ггардски условия да видим какъв е разхода, до После Колеги :)

2.bmp

3.bmp

4.bmp

5.bmp

6.bmp

1.bmp

7.bmp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, браво, кукла е! Със здраве да си я караш!

Като начало слагай газ и махни онази грозна стойка за телефон. Обслужването може да почака. Фаровете не са оригинални, да знаеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Един малък недостатък няма подлакътник   :D

Ти беше тръгнал да купуваш 1.8, сега за един подлакътник ще правим въпрос:)

 

Честито, толкова да те радва, че следваща пак да е Ауди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благодаря Колеги , Колата я намерихме в mobile.de на намираше се на един Хамбург ски квартал съвсем нова обява беше от вчера , снощи звъняхме уговорихме се за 9 тази сутрин ходихме на място първоначална цена беше 3400 евро разбрахме се на 3100 и я взехме човека обясни че през 2012 единият фар се счупил и човека решил да смени и 2 те със тези на колата светят много яко имат лед светлини като на новите, сега гледах разхода и 15 на 100 ги прави като за нищо за тука в Германия не ме притеснява много но в бг щеш нещеш ГАЗ ще му инсталирам.

Редактирано от djunkata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...