N1995 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 (Редактирано) Къв черен лед на сух асфалт в подземен гараж и като стане 5.5 изгасва. Просто на 5 градуса светва ти внимавай за квото искаш. Редактирано 4 Октомври 2013 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Какъв зимен режим какви 5 стотинки, колко хора трябва да ти кажат че това е преудпреждение за заледяване. при това не само при Ауди ами при всички марки автомобили. те подгревните свещи на 6 градуса не работят по тази логика, щото тогава няма снежинка на километража. Ами старите стотици и осемдесетки като и на тях им излиза снежинка при под 5 градуса, какво им минава в зимен режим.При с5 и 4ф електрическия подгрев се включва под 5 градуса, само защото ел. схемата е изпълнена така че е на едно реле с компресора на климатика, и под 5 гардуса компресора не включва, но почва да се управлява реотана на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Добре, не значи зима е, а внимавайте за лед. Появява се някъв символ на 5 градуса точно на фиса, който съвпада с разни други неща, които се случват по колата. Същото го имам и на другата кола пак на пет градуса. Приемаме, че е за черен, бял лед и да има щастие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Хаха как може да има толкова заблудени хора се чудя. Как не знаех, че колите ми имат зимен режим. Добре, че е енчо да ни светне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Точно за това е, минава си в зимен режим колата - подгревни свещи почват да работят, електрическо парно и тн. Какви заледени участъци и повишено внимание Сега ако обясниш защо след -10 (по памет) снежинката изгасва. И дали подгревните свещи работят на - 25 в зимен режим.Как не знаех, че колите ми имат зимен режим.Моята без топли обувки и шапка не ме пуска да влезна след 22 декември. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
superiore Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Добре, не значи зима е, а внимавайте за лед. Появява се някъв символ на 5 градуса точно на фиса, който съвпада с разни други неща, които се случват по колата. Същото го имам и на другата кола пак на пет градуса. Приемаме, че е за черен, бял лед и да има щастие.Другата ти кола е Пежо или Ситроен и тогава като вземе да мига темп-а на дисплея и се включва подгрева на огледалата,защото там такъв бутон нямаш/прав ли съм?/,Тука се говори ФВ груп и е по-различно,ама ще свикнеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriso_ea Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 Здравейте,и на моята колица не мога да и настроя парното нещо.Двигателя е 2.7 тди. Загрява си нормално и не пада температурата.Тази сутрин беше -0,5 градуса и запалих колата. Работи на място 10 минути докато махна скрежа от прозорците, но не започна да духа топло. Когато тръгнах и минах 1 километър започна да духа леко топличко. Температурата вече беше около 60 градуса.Копчето ECON е оff /свети лампичката/. Oт менюто съм направил heat. supplement да е на ауто, а другата опция на warmer. Градусите са настроени на 28 и на двете зони. Как трябва да го настроя да духа топло, според мен не е нормално толкова дълго да няма парно.Възможно ли е да има проблем. Нивото на антифриза е между мин. и мах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 незнам как е при теб но на другите коли когато свети лампичката на копчето ECON значи че е включен икономичния режим. тоест компресора на климатика изключен и електрическия подгрев също изключен. според мен най-лесно ще разбереш колко бързо почва да духа топло, по следния начин. сутрин като запалиш колата, сложи температурата на Hi и натисни AUTO режима.така колата сама си мери температурата на парното и регулира сама силата на въздуха.Тази сутрин засичах пак на моята кога ще почне да духа топло. На 2рата минута вече се усеща въздуха че е по-топъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriso_ea Публикувано 5 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2013 Днес пътувах малко извънграда. На загряла кола парното си духа супер горещо, когато е на температура HI. Като я настроя на 28 градуса почва пак хладно да духа.Не мога да го разбера това парно на тая кола. Как трябва да е настоено за да почне да духа топло по-бързо в градски условия. Това копче "ECON" в каква позиция трябва да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 6 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 6 Октомври 2013 OFF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriso_ea Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Пак да раздвижа темата...Не мога да свикна с това парно.Вчера покарах доста извънградско и ми направи впечатление, че на загряла кола при температура 8 градуса отвън в колата става сауна. Но когато двигателя е на ниски обороти - под 1500, започва да духа по хладно.Температурата на охладителната течност не мърда от 90 градуса, нивото й е малко под максимума както е отбелязано на разширителния съдСпоред мен не е нормално, дали няма нужда от обезвъздушаване охладителната система. Като изчакам на място дори и при супер загрял двигател струята си става хладна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad.max Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Моята като е бензин дали има ел подгрев понеже ми прави впеч. че като поработи 2-3мин изведнъж почва да духа и то бая топло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Никога не съм имал такъв проблем с парното - да духа хладно.Провери си филтрите на климатика, макар че ако има въздушен поток, и той става по-хладен, това не може да се дължи на проблем с филтрите.Климатичната система е доста интелигентна и е възможно да се лъже от някой датчик ... (това е само предположение).Имай предвид, че показанието на температурата от 90С не е съвсем статично - при промяна в определен диапазон, това не се отразява на стрелката на таблото.Добра идея би било да си смениш термостата и водната помпа, заедно с антифриза. Не е скъпо и вероятно ще ти помогне тази профилактика. PS. Не си спомням при мен когато термостатът спря да затваря напълно, дали парното отслабваше ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriso_ea Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 (Редактирано) Филтърът на климатика е сменен при обслужването. Струята е силна.Грешки никакви не дава колата, правих и диагностика преди месец.Никакви признаци не дава на помпа или на термостат - загравя си нормално и никога не мърда температурата надолу. дори когато работи 10 минути на място или при продължително спускане.... ще я карам тия дни да видят дали няма въздух в системата. Не е нормално при 2000 оборота да става парник, а при по ниски да става студено. Много неприятно се получава като караш 2-3 минути в колона става хладно и като изфорсирам да изпреваря примерно 2-3 коли става жега.... Редактирано 16 Ноември 2013 от kriso_ea Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantancho Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 (A6 седан, производство юни 2008) Днес, за първи път откакто е при мен тази кола, трябваше да отоплява купето. Стартирах я студена, пуснах климатика на "Auto" ("Econ" изключено) и настроих температурата на 28 градуса (температурата на околната среда беше далеч под това), но започна да духа топло чак след може би 7-9 минути. Нормално ли е това?През този период също пробвах да пусна вентилаторите на маскимума, на 12, но въпреки че ги чувах, че работеха силно, вътре не духаше никак... предполагам, че има някаква система за спиране на навлизането на въздуха, ако е под избраната температура... Та чудя се, нормално ли е толкова време да отнема затоплянето на въздуха? Тая топлина след толкова време предполагам, че почва да идва от загрелия вече двигател... но няма ли преди това друга система (може би някакви реотанчета) за незабавно загряване, за да почне да духа моментално след пускането на колата/климатика)? Може би тая система е изгоряла на моята кола? Още два въпроса имам, ще извинявате, че са елементарни, но нямам ръководството на потребителя на колата. Между другото, в момента се каня да поръчам такова ръководство от ebay... по 60-100 долара са пущините. И така...За какво служи средната позиция между позициите за настройка на лявото и дясното огледала и как се използва? Какви входове за звук/музика има автомобилът (освен, разбира се, CD player-ът) и къде се намират? Има ли за USB флашка?Сега ми хрумва още нещо... чейнджърът DVD-дискове чете ли, или само CD-та? Също... при натискане на бутона за багажника последният само се отключва, но не се отваря капакът нагоре... при други коли се отваря... така ли трябва да си е, нещо повредено ли е, настройка ли е...? Благодаря. Малко късничко се включвам .... все пак - страничните огледала са свързани с отоплението на задния прозорец. Когато включиш нагревателя на задното стъкло автоматично подгрява и страничните огледала. Не съм сигурен дали изрично трябва да е по средата за да ги подгрее - мисля че няма значение. А когато е по-средата тогава както колегата е писал най-вероятно автоматично под +5 градуса да се задейства Забравих да допълня - иначе и аз се интересувам има ли някакъв интелигентен начин да възпроизвеждаш музика през USB? Ipod-a ми е 16 ГБ и ако трябва да ги записвам на CD-та ... ще трябва да се абонирам за някой производител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Да споделя моите наблюдения от днес: С включен ECON на току що запален двигател, ел.нагревателите на парното се включват и си работят. Проверено на сто процента, понеже махнах черната пластмасова кора до чистачките и там са самите нагреватели под формата на две цилиндърчета, през които минават маркучите. Като ги пипнах бяха много топли, а и в самата кола духаше топло и това в рамките на минута, две след стартирането на двигателя и работа на място, не помня каква беше външната температура, а и колата е в гараж така че не е била в никакъв случай под 5 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 И аз съм споменавал, че на ECON електрическото парно си работи, но ... като се загнездят разни твърдения и започнат да се преповтарят машинално, накрая иди обяснявай ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 16 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2013 Аз пък си мисля, че въпросните цилиндърчета са част от клапаните, които отварят/затварят притока на охладителна течност към радиаторчетата на климатроника... Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 а вярно ли е че на екон мотора работи по леко защото е включен компресора и охлажда мотора ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenn Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 някой може ли да сподели мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio81 Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 Ами въпросните цилиндърчета са точно нагреватели, а не клапани, но ако някой мисли, че има клапани, които са много топли след 1 минута работа на колата - ок, както каза Sag - мнения всякакви. Аз просто споделих това, което съм видял с очите си и имайки представа кое е клапан и кое нагревател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veso 101 Публикувано 17 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2013 а вярно ли е че на екон мотора работи по леко защото е включен компресора и охлажда мотора ?компресора е изключен и мотора е разтоварен, затова е ECONomy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NABORA Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Аз си карам почти целогодишно с ECON ON (лампичката свети) и ел. отоплението работи сутрин, докато мотора е студен. Надушвам го, има специфична миризма, а и се усеща, че работи.демек с изкл компресор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 компресора е изключен и мотора е разтоварен, затова е ECONomyКомпресора винаги е зацепен, не можеш напълно да го изключиш. Демек не виждам смисъл да се пуска екон-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2013 Има смисъл да се изключва дотолкова доколкото в режим ECON не прави налягане и не товари двигателя, въпреки че е зацепен непрекъснато. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване