denip Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 (Редактирано) (A6 седан, производство юни 2008) Днес, за първи път откакто е при мен тази кола, трябваше да отоплява купето. Стартирах я студена, пуснах климатика на "Auto" ("Econ" изключено) и настроих температурата на 28 градуса (температурата на околната среда беше далеч под това), но започна да духа топло чак след може би 7-9 минути. Нормално ли е това?През този период също пробвах да пусна вентилаторите на маскимума, на 12, но въпреки че ги чувах, че работеха силно, вътре не духаше никак... предполагам, че има някаква система за спиране на навлизането на въздуха, ако е под избраната температура... Та чудя се, нормално ли е толкова време да отнема затоплянето на въздуха? Тая топлина след толкова време предполагам, че почва да идва от загрелия вече двигател... но няма ли преди това друга система (може би някакви реотанчета) за незабавно загряване, за да почне да духа моментално след пускането на колата/климатика)? Може би тая система е изгоряла на моята кола? Още два въпроса имам, ще извинявате, че са елементарни, но нямам ръководството на потребителя на колата. Между другото, в момента се каня да поръчам такова ръководство от ebay... по 60-100 долара са пущините. И така...За какво служи средната позиция между позициите за настройка на лявото и дясното огледала и как се използва? Какви входове за звук/музика има автомобилът (освен, разбира се, CD player-ът) и къде се намират? Има ли за USB флашка?Сега ми хрумва още нещо... чейнджърът DVD-дискове чете ли, или само CD-та? Също... при натискане на бутона за багажника последният само се отключва, но не се отваря капакът нагоре... при други коли се отваря... така ли трябва да си е, нещо повредено ли е, настройка ли е...? Благодаря. Редактирано 2 Октомври 2013 от denip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Позицията по средата е авто, когато температурата падне под -5 градуса ако не се лъжа да почне да ти греят огледалата. Зимата го дръж по средата, иначе на ляво/дясно за да не грее излишно. Май малко бавно ти загрява колата, при мен минута-две максимум и почва да духа топло, но все пак не съм я карал в някакъв кой знае какъв студ. 90 долара за тоя менюъл много много не си заслужава. Пиши ми лично и ми дай мейл адреса да ти пратя на PDF упътвания да си четеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Нали знаеш, че караш дизел ? Ако няма печка или друг начин за подгряване като стане под нулата въобще няма да имаш топло в задръстванията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Колите които нямат печка имат електрически нагреватели и става парник вътре, това не е жигулката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Това как го установи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 (Редактирано) Карай на по-ниска предавка докато не вдигне над 60 градуса по стрелката, 2ра 3та скорост. Малко по-бързо ще затопли. Редактирано 2 Октомври 2013 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Дизелите имат електрически отоплител, но той е "интелигентен" - грее колкото може в зависимост от товара на електрическата система и температурата за наваксване... След като цяло лято не е гряла първите дни като се пускат нагревателите има един характерен мирис, на препържен прахоляк - това докато обгорят въпросните нагреватели натрупаната мърсотия върху тях. Ако си карал бавно или е работила на място колата няма много излишен ток за въпросния подгрев и той не работи много-много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 Отоплението на външните огледала може би и то е Ентелигентно, защото като вали дъжд и влезеш в подземния паркинг на някой мол се запотяват огледалата, но за секунди се оправят, а температурата не е -5, а по-скоро +15! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2013 На 4B няма значение в какво положение е копчето, подгрева се включва автоматично, според температурата, не вярвам да е по-различно на 4F. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Ако на 12 степен не ти духа си провери филтрите на купето. Трябва да духа дори и студено. Не ти трябва ръководство. Питай и ще ти отговаряме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 незнам как е при този модел но ето как работи ел нагревателя при предишната а6. трябва копчето ECON да е ИЗКЛЮЧЕНО и тогава почва да нагрява електриката и стопля максимум за минута.Другото това дето чуваш вентилатора да работи но не духа, започна да се появява отскоро и при мен. Незнам защо но сутрин като я запаля и клапите ми болкират, да речем може да духа само към стъклото и като му дам да духа към краката, затваря клапата към стъклото но не отваря друга клапа. получава се като тапа и след известно време сама се отпушва. Мисля си че са ми за смазване моторчетата на клапите, та тези дни ще ги погледна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 С времето клапите клеясват, моторчетата изгарят и тн. При теб това е друг проблем. Има с ваг ком едни тестове на тези клапи които се правят, но трябва да се гледа коя се движи и коя не. Иначе колата има датчик за мъгла примерно, който като засече замъгляване на стъклото почва да духа основно към него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Dekov Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Здравейте ,на моята 4Ф 3.0 тди , като запаля сутрин почти не духа климатроника.Чак след като започне да загрява и вдигне температурата почва да духа (6-7) минути.Не съм забелязал на първата или втората минута да започва да духа топло.В менюто на климатроника Supplement Heater e на auto.В момента външната температура е 4-5 градуса сутрин.Да не би да трябва да е по студено , за да се включи това отопление? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoff Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Странно, при мен започва да духа топло ( с включен ECON и АUTO ) за не повече от 2-3 мин, а температурата на колата почти не е мръднала - седи малко над 50... До колкото знам нямам печка ( в менюто имам само additional heater, който пак е на auto ). Това е owners hand book / CD - https://www.dropbox.com/s/zewd6idngva13a6/A6%20Manual.rarАз го отварям на компютъра ( index.html ), не съм пробвал да го запиша на CD Виж и тези : Общо за моделаХодова частДвигатели и скоростна кутияЕлектрооборудване (вкл. MMI) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mutata85 Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Колеги,не ви духа вентилацията в купето преди да загрее поне до 40-50C с цел комфорт,тоест така е програмиран климатроника когато навън е студено да не вкарва външен въздух веднага след стартирането на двигателя защото ще ви е доста неприятно,студено и след известно време като достигне определените градуси отваря клапите и заработва спрямо вашите зададени стойности.Така че никакви клапи не са ви заяли или дефектирали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 При мен също електрическия нагревател работи и при включен ECON. Ако духа слабо и при усилен вентилатор, наистина провери въздухшните филтри.При който Т не се качва над 50С е ясно - термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Dekov Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Значи в упътването пише , че външната температура трябва да е под 5 градуса и ECON не трябва да е натиснат , за да се включи ел. отоплението Models with a diesel engine are equipped with a supplementary heater to help warm up the interior more quickly. At outside temperatures below about +5 °C the supplementary heater is switched on (and off) automatically when the engine is running, depending on the coolant temperature, the temperature in the vehicle interior and the temperature the heater is set to. In order to save fuel, the supplementary heater can be switched off by briefly pressing the [ECON ON/OFF] button of the air conditioner (diode in the button will light up). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Да и на фиса светва една снежинка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Аз си карам почти целогодишно с ECON ON (лампичката свети) и ел. отоплението работи сутрин, докато мотора е студен. Надушвам го, има специфична миризма, а и се усеща, че работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Да и на фиса светва една снежинка Снежинката е за друго - предупреждава, за повишено внимание, поради възможност от заледени участъци по пътя, няма нищо общо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 Безспорно Енчо ги разбира нещата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2013 За black ice ти напомня звездичката.Може да е имала печка и някой да я е изкорубил, допълнителния подгрев има бушон. Ако имаш печка много рядко някои екземпляри имат и електрически подгрев. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peerless Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Миналата зима тествах малко тайминги и то при температури под нулата, на 30-тата секунда въздуха започва да се затопля и на 2-рата минута вече си духа осезаемо топло. Не е като да е горещо както при 50+ градуса на двигателя, но сменя въздуха и става комфортно. Това е при моята каляска която няма печка. Ако за 7-8 не започва да духа топло според мен не е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 Снежинката е за друго - предупреждава, за повишено внимание, поради възможност от заледени участъци по пътя, няма нищо общо... Точно за това е, минава си в зимен режим колата - подгревни свещи почват да работят, електрическо парно и тн. Какви заледени участъци и повишено внимание Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2013 N1995 съветвам те да почнеш да четеш ЕЛСА-та, за да даваш по-компетентни мнения Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване