Chamsi Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Колеги, кажете към кой да се обърна близо до София, за да погледне колата и да я оправи, защото ваг кома не иска да се свързва.. Човека от който купих колата каза че имобилайзера е изолиран (не функционира) защото му правил някакви проблеми, може ли от това да е станало нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Възможно е.Аз опитах навремето да закача едно Поло,което имаше проблем с таблото и ме убедиха,че затова ВАГ КОМ не се свързва с ЕКУ-то и т.н Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 7 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 С кой точно не може да се свърже?Ако е с никой,значи някъде ти е прекъснат кабела,скоро имаше такава тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chamsi Публикувано 7 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2013 Еми пробвахме само с двигателя и не се свърза, с другите работи не сме пробвали, кой може да го оправи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Valko Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Скоро имах подобен проблем.Оказа се прищипан и пркекъснат комуникационен кабел малко преди куплунга за диагностика.Иначе преи това говорих и с няколко ел.техници и от тях знам,че именно отстраняването на имобилайзера прекъсва комуникацията.Дано съм бил полезен.Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco78 Публикувано 8 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2013 Здравей колега,преди време имах и аз подобен проблем с една шкода фабия.Проблема беше че влизах във всички блокове освен в блока на мотора.Проблема беше решен като направих настройки в менюто на vagcom(START BAUT).Пробвай с 9600;4800 или 1200.Дано съм бил полезен и имаш и ти успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 преди кабелите проверете бушона има такъв на таблото с бушоните Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko1978 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Ако радиото на колата не е оригиналното,разкачи го и пак пробвай.Понякога оттам е проблема!Пробва ли само на контакт, на запален двигантел+ фарове !? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Някъде бях чел че в зависимост от това как е избегнат имобилайзера, може да има проблем с вагкома, но може и да подвеждам. Ако не се лъжа ефекта се наблюдава, ако е поставен емулатор. Както казах, не претендирам за точност, но бих проверил и тази възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 ABS блока ако не ти работи също няма да можеш да се логнеш .Това се отнася специално за двигателя! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 (Редактирано) това горното не е вярно,вероятен проблем имобилайзер или аларма,ако има прекъсване някъде и се троши протокола,може и да се пробва с настройките на ВАГ-А Редактирано 9 Октомври 2013 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 това горното не е вярно,вероятен проблем имобилайзер или аларма,ако има прекъсване някъде и се троши протокола,може и да се пробва с настройките на ВАГ-А Казвам го от собствен опит!!ABS блока ми беше повреден след като го оправиха можех да се логвам в менюто engine. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 9 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Пепи, прав е колегата, при прецакан АВС може да не иска да се върже с двигателя, аз лично съм го срещал на 2 коли. Едно Ауди и едно БМВ. и двете имаха проблем с ел.блока на АБС и не можеше да се влезе в контролерите на двигателите.Беше достатъчно само да разкачиш буксата на АВС-а и комуникацията се появяваше.даже БМВ-то никаде не влизаше, въобще не намираше колата като цяло.Иначе всички досега изброени възможности са верни. също и това с радиото. както знаете ауди имат кабел за диагностика и на буксата на радиото и като се смени радиото понякога този кабел съвпада или пък бива вързан от някой високо грамотен техник, за изхода на Ел. антената. И ела виж какво става като тръгне + по К-линията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chamsi Публикувано 9 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2013 Утре ще пробвам абсолютно всичко, благодаря на всички!!! Ако все пак не стане, къде да я водя да я види компетентен човек, който ще ми свърши работа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haymana Публикувано 14 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2015 (Редактирано) И аз имам от днес този проблем при мен не открива колата преди работеше не знам от каде да започна ще пробвам вашите варианти благодаря предварително и ще пиша от какво е билоА3 тди 110 8л Редактирано 14 Октомври 2015 от haymana Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Казвам го от собствен опит!!ABS блока ми беше повреден след като го оправиха можех да се логвам в менюто engine.Моят комп на АБС-а е изгорял( даже съм го свалил) и си правя диагностика без проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 К-линията за упявлвяващия блок на двигатела минава през имобилайзера. Ако е поставен емулатор може тази линия да е прекъсната. Възможно е също и някой от другите модули в колата да е дефектирал и да е окъсил К-линията. Има и трети вариант да е прекъснат кабела някъде. Трябва да се пробва с VAG COM може ли изобщо да се установи контакт с някой модул и тогава да се прецени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Моят комп на АБС-а е изгорял( даже съм го свалил) и си правя диагностика без проблем.ЧЕти внимателно колега ......Беше достатъчно само да разкачиш буксата на АВС-а и комуникацията се появяваше.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haymana Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 Няма оправа при първия опит тръгна и спря на половината сканиране и това беше явно нещо го кара да изключва и повече няма никаква връзка какво не съм свалил табло аларма сд комфорт модул продължавам да ровя единственото което свети нивото на маслото не мисля че може да е от там но ще долея след час когато скоча до града и това е оделен въпрос каде е останало маслото уш не гореше.скоро му смених 4л.му сложиха 5в40 кастрол едж.довечеря пак ще пиша щото с мазни раце със тоз таблет е трудно да се пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 ЧЕти внимателно колега Еми нямах проблеми и преди да го сваля ... Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 15 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2015 (Редактирано) ....................Човека от който купих колата каза че имобилайзера е изолиран (не функционира) защото му правил някакви проблеми, може ли от това да е станало нещо? Като чета първото мнение май проблема е от тук! От модула на двигатела К-линията влиза в имобилайзера по зелен/черен кабел и от там излиза зелен кабел към к-линията .Когато се слага емулатор на имобилайзера по-принцип трябва да се свържат двата кабела заедно - за да има връзка с модула и с к-линията.В противен случай - няма връзка с двигатела.. Редактирано 15 Октомври 2015 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haymana Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Примен изобщо не се свързва с ваг гома може ли да е от датчика на картера защото ми излиза иконата с лейката за маслото и пише сензор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Не! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 20 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2015 Виж въобще дали VAG COM-a се свързва с някой модул. Например с модула за АБС-а, или с комфорт модула, или с таблото. Тогава можеш да си направиш изводи,какъв е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
haymana Публикувано 21 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2015 Моя ваг преди тест не тръгва но ще опитам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване