Jump to content

Въпрос за избор !


Recommended Posts

    Здравейте колеги ,

както се вижда нов съм в форума и туко що се регистрирах за да мога да задам въпросите си ! Решил съм да си купувам кола обаче не знам какво да избера понеже нямам представа как се държат всички коли който съм си харесал ! Знам че тук е АУДИ форум но все пак ще ви помоля да бъдете безпристрастни в своите отговори към коя от посочените трябва да се насоча  и да търся да купя ! Предвидил съм 8к лева за кола .. насочил съм се към :

Ауди А4 Б6 , БМВ Е 46 , Мерцедес С класа w203 мисля че е модела и Toyota Corolla hechbek , знам че тя е  различен клас от останалите но ми харесва ! Ще сложа долу снимки на моделите който ми харесват. Не съм шумахер , мисля че до 150-60 коня мотор ме устройва ! Ако е бенз задължително ще е на ГАЗ!

 

http://testdrayvavto.info/uploads/taginator/Feb-2012/audi-a4-b6.jpg

 

http://www.autoklad.by/models/BMW_E46.jpg

 

http://mercedesfan.eu/wp-content/uploads/2013/04/mercedes-c-w203-32-amg-1-7818.jpg

 

http://3.bp.blogspot.com/-ezDiY4PkETA/UUT6u-DC03I/AAAAAAAAFRM/_fhPyAc-xDI/s1600/5.jpg

 

Колата ми трябва да ходя на работа с нея , и от време на време пътувам до друг град и така ! Ще съм ви Благодарен ако ме насочите към коя кола и с кой двигател ! Ползвах търсачката но не намерих достатъчно инфо за мерцедес и тойота :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за мерцедесите мога да ти кажа, че от по-ранните години, преди фейслифта имат проблеми с електрониката, който се решава при фейслифта към 2004-2005 година. Дизеловите им двигатели 2,2 CDI особено ги водят невероятно добри (побира към 9 литра масло обаче). Щях да си купувам такъв, но се отказах поради това, че повечето са с DPF филтър, както и поддръжката им е по-скъпа от на аудитата (по мое мнение). Интериорът на Ауди е доста по-приятен според мен и доста по-модерен точно при тези два конкретни модела.

 

На Тойота съм се возил такава, ама по всички си личи, че не е от класа на другите 3 марки + че е хечбек....

 

бмв не искам и няма какво да коментирам :)

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ние имаме тъкъв Мерседес W203 2001год 2.2 Cdi много здрав мотор, много добре се държи и при ниски и при високи скорости, средния му разход за 9600км беше 5.2л нафта. като се кара повече извънградско. Тука в Сф ми дава 8.2л на 100. Поддръжкта му е многоо по рядка отна Ауди. С верига е и се сменя само пистов ремък и 2-3ролки с водна помпа, носачите са супер здрави и вече 30 000 км не сме сменяли нито 1. На мен много повече ме радва, но това е лично мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах w203 1.8 компресор 163 коня на газ - много приятна возия около 8/100 извънградско на газ от към подръжка не е много скъп. Страхотни фарове и парно. Зимата е пълен ч*п - чисто нови зимни бриджстоун и три чувала пясък и пак голям зор на сняг. Капризен от към електроника постоянно от нещо се оплаква. Преди 2004 страдат от ръжди по купето. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и двете коли са много хубави и си имат своите плюсове и минуси. относно задното... 100% зимата ще се усеща неприятна разлика спрямо предно, да не говорим спрямо quattro. Вземи си тази, която ти харесва повече и е по-запазена. 100% няма да сбъркаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да попитам Ауди А6 или БМВ 5 серия ? За Мрцедеса вече ми стана ясно , 2.2 CDI или 1.8,2.0 Компресор значи са добри двигатели, но лоши от към електроника ! Ами  аз карам по не много хубав път всеки ден , с много дупки и кривотии , важно ми е да е здраво що годе окачването... А кои двигатели на Ауди и БМВ ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали първо за А4 и 3та серия питаше?

Най просто и обобщено:

е46 е по-хубаво(ново) от б5, а б6 и б7 са по-хубави от е46. е92 е по-хубаво от онея предните, а Б8 от е92.

Ц5 е по-хубаво от Е39, но Е60 е по-хубаво от Ц5.  Ц6 4Ф е над всичките, интериор, екстериор, екстри, оборудване... и е много красиво според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не казвам, че са лоши. но много от бройките преди face lift-a си ги имат проблемите. а бмв не знам защо ти харесва. отвътре е като тойотата + задно + май е най скъпа поддръжката. не знам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В задното му е чарът плюс по-доброто управление (Е46 - А4 В6).

Бенвеата имат навика да харчат масло. Повечето от тези екземпляри са били Бмв-та. Сега са амортизирани бемвета :) . Примерно на 9000 км - 2 литра масло.

Добър двигател като за теб в Е46 е 2.2 170 к.с., който има моделно обозначение 320i и е само фейслифт (значи 2001 от не знам кой месец нагоре - 2002, 2003, 2004 г.). Готини са, но с определено оборудване, като кожено рекаро, навигация (по-добре изглежда вътре с нея), М-броня, оригинален ксенон и сцепения двуцветен мултиволан. Без това просто не е същата кола...

Е39 също бих гледал само фейслифт. И там го има този двигател (520i), плюс 3.0Д 184 к.с. или 193 к.с. По-добра возия от всички изброени и най-тихо в купето. За размерите си е тясна кола обаче. Една идея по-просторно е от Е46. С 4-лъчевия волан, па бил и мулти, е все едно си в бус. Нека да е с три спици. Така виждам нещата.

4-цилиндровите в Е46 са много спрели двигатели. Може да са по 143 коня или там колкото са, но не виждат пЪкя. Ако ще е баварец, да е шестак. Иначе ще съжаляваш. С добро 1.8Т в А4 В6 беемвето ще е мъртво и погребано по всички параграфи. А пък тия с по 118 коня в Е46 не знам как се чувстват...

Тойотата ... май тя ще излезе най-здрава и с най-лека поддръжка във времето. Има си своите недостатъци, но от тази гл. т. е най-добрата. 

А4 В6 с 1.9тди 131 работи доста дразнещо на празен ход. В движение обаче е доста жизнена кола, с хубав разход на нафта и добре обезшумена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бенвеата имат навика да харчат масло. Повечето от тези екземпляри са били Бмв-та. Сега са амортизирани бемвета  :) . Примерно на 9000 км - 2 литра масло.

 

2л. на 9000км е разход напълно в рамките на производствения толеранс за турбо двигател! Едни имат по-нисък до привидно никакъв, други по-голям, а производителя предписва норма от до 1л. на 1000км. като нормален! И това наистина е така, дори за нови или почти нови автомобили, независимо от марката!! Отвори си книгата на колата и ще намериш точно тези цифри!

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам БМВ е39 520i 150 коня, като поддръжка е средна работа, но не е за хора със средни доходи :) Карал съм и Ауди преди и смятам, че Ауди от същия клас и година е по-скъпо за поддръжка.

Плюсове:

+ комфорт

+ возия

+ обезшумяване

Минуси:

- слабо ускорение

- висок разход на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави в книжките какво пише. Говоря за бензинови двигатели без принудително пълнене. Не вярвам на някой колата му да харчи 1 литър масло за 1000 км и да не мисли за отстраняване на проблема, защото такъв съществува при това положение. Друго е ако губи масло от гарнитури или остава петна където е стояла. В този случай има загуба на масло, а не горене. Не е ясно докато не се стопират течовете. 

 

Аз затова го насочвам към 170 к.с. А и той не иска да е много мощна. Петичките тежат с около 230-40 кг повече от тройките. Това са трима души заедно с шофьора по 80 кг. Всички шестаци попийват бензин кажи-речи еднакво. 1.8 ги следва по петите. Разликите са малки и зависят от моментното състояние и въобще от всички влияещи върху разхода на гориво фактори. Ти такава си харесал и такава си взел, но ако беше 2.5 192 или добрият стар 2.8, разходът щеше да е като твоят, а ускорението значително по-добро. Иначе да, разходът е висок. Колата си е сериозна, тежи и не върви без "материал".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой хора предпочитат ускорението , други комфорта , трети разхода и т.н. Аз карам 1.8Т куатро на А4 Б5 не мисля че ще има кой знае каква разлика с Б6 , като вървеж разход и т.н. Но скоро четох едно сравнение което беше представено в едно ревю на часовниците Ролекс там пишеш така : БМВ е много добра марка автомобили но те не притежават качествата които има и предлага един Мерцедес ( нещо такова пишеше цитирам го по памет, сега колко е варно е друг въпрос но ми направи впечатление като израз ), та предполагам същото се отнася и за останалите марки пред Мерца. (който средностатистическия Бг-гражданин може да си позволи , говоря за коли на възраст 10+ години ). Според мен всяка кола от марките Ауди , БМВ и Мерцедес са тъй направени че крайната цена за разходи + гориво за примерен период от 5г. е преблизтелно еднакъв и за 3 те марки ... Примерно едната е по здрава по малко се чупи от другата но като дойде време за ремонт къса джобове, другата по често се чупи но частите и са по евтини или пък Мераца гори 1-2 литра повече гориво от единтични двигатели при другите марки но той няма ролки ремъци и дриги неща ( обаразно казано няма да изпадам в детайли)  които се сменят за даден период или изминати км. Такаче според мен Знам че е Ауди форум  но все пак тук сме широко скроени и може да мислим мащабно с което сме се доказали (надявам се) ...Аудито няма да издаржи на дупки и неравности повече от останалте , при него най често ще ти се налага да сменяш ясти от окачването , Здраво е не се чупи всеки ден но имам преки наблюдения и над другите 2 марки. Ауди за мен е маракта не мога да съм като кон с капаци и да не призная че и БМВ и Мерц си имат своите предимства и недостатъци, както всяка пред другите две марки! Аз ако бях на твое място бих избрал колата с по здравото окачване / цена качество /  щото и 3 турбини да имаш няма да ти трябват като не можеш да си изпънеш колата да ти направи кеф ами се на спирачките да не влезеш у някоя ропа , което е жалко ! Така че според мен си вземи по здравата кола от към окачване и не толкова капрозен мотор ;) Някой колеги може да не са съгласни с мен но ... тава си е мое мнение !

А и щях да забравя Куатрото няма аналог за мен ... огромен плюс пред останалите 10+ годишни кошове !

1.8Т е много здрав двигател , сменяш ли му течностите и филтрите на време няма да имаш ядове !

Редактирано от bugssy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия легенди за маслото къде ги сънувахте за БМВ :tach: :Моторите са си много хубави само е желателно да се избягва 150 кс щот е спреляк най-страшен :hilezh:

Недейте бърка а4 с е46 или мерца тя не им е в категорията.... Инъче е39 фейс е къд по -приятна кола от а4-6 и откъм возия поведение и т.н особено с 3л бензин е почти перфектна откъм качества цена поддръжка вече и съвсем резонна цена...

с5  е пълно разочарование а пък сравнението с окачването е... всички си го знаем почти няма вариант да не си пациент на сервизи в рамките на годината и е пълно с комплекти ментета...  И пак за легендите за задното и зимата спрете се  напълно несъстоятелни твърдения  

Королката си е хубава ама няма фън в нея просто няква форма на прагматизъм но не  за някакъв авто фен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е39 е много хубаво... Когато е по-таван. :hilezh:

По-грозен кораб няма, не е нормално кола, произвеждана до 2004та да изглежда по-остаряла от Б4... А като се сетя и че 90% от тея петици са с оранжеви мигачи, касетофон и ТДС и ми се иска да карам b5 цял живот :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде пък ти естета колата е доказала че си струва и поддържаните модели са си супер.. Тва ,че на теб не ти харесват си е отделен въпрос..  Все едно да кажа колко много ми "харесва "а5 но знам че си  чисто субективно и се въздържам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.caranddriver.com/features/top-10-most-beautiful-cars-for-2009

 

bd031af6b005d1b3.png

 

de'Silva himself called the Audi S5, along with its less powerful, somewhat more subdued А5 twin, the most beautiful car he has ever penned.

Tва дизайнера го е казал, може да преведа ако трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво токова се стряскате с това задно, тука не говорим за едновремещтните лади и жигули. Аз нашия Мерц съм го карал със около 70км/ч на междуградски път в 4-5 пръста сняг без да е почистен и изобщо не мърдаше от пътя благодарение на ESP-то. Вярно, не е като с предното, но пък сравнение с Аудито на мен ми харесва повече. От към електроника ние не сме сменяли нищо, важното е да купиш гледана кола. Щом казваш, че ще караш колата по дупки и неравности незнам, защо изобщо гледаш Ауди, те след б4 са многоооооооо капризни към пътната настилка и няма кво да се лъжем окачването им си е скъпо. Ако се ориентираш към БМВ е46 само бягай от 320 дизел 136к.с До колкото съм запознат това е проблемен мотор. Купувай задължително по-запазената кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже стана дума за Ц5 и е39 мога да кажа, че по-добра кола няма, прекалено различно се държат. Аудито се кара много по-леко, все едно си по-далеч от пътя докато е39-ките уж имат някакво бегло спортно усещане и карането се превръща в процес, в които трябва да се напрегнеш малко дори. Преди и тройката ами беше така - твърда хидравлика, скорости съединител, всичко става по-трудно и е по-стегнато. Като слезнех от тая кола и се качех на аудито ми се струваше пълен релакс :)

Иначе бмв-то е може би малко по-масивно направено като салон, но е по-тясно от и много по-старо изглеждащо от Ц5. Всеки да си преценя общо взето...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви за изчерпателните отговори! Но ако бих се ограничил до А4 1.8Т 150/163 к.с.( ако не се лъжа), БМВ 320i 170 к.с. и С 200 компресор 163 к.с. кое бихте ми препоръчали, и защо ! И каква е разликата между компресор и турбо , кое е по надеждно , как се държи към газ , разход на масло и т.н. Благодаря ви още веднъж !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW-то има железен мотор. Бензиновите им са големи кучета и трудно се морят. Окачването е по-здраво и според мен е по-красива от А4. Компресора е по-здрав от турбо, най-малкото защото не минават горещи газове през него. Ако не ти пречи задното предаване според мен избирай между BMW и Mercedes.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И имай в предвид теглото на мерца. По принцип те не са динамични като аналозите при ауди/бмв.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не ми се разсърдите ако склоня на Мерц или БМВ? Не ме притеснява задното въобще. Все пак за това се обръщам към вас за помощ защото когато я купя тази кола ще я карам минимум 5 г. и искам да не съжалявам за покупката а и не съм от тези дето карат по 3 месеца и продават. Честно ще ви кажа че съм карал 318и 115 коня на БМВ и чисто си ме устройва като вървене и ускорение , принципно мисля че даже той ще ми е достатъчен но по добре да чуя вашите мнения. Мерца 2.0 компресор 163 коня -  6 цилиндъра ли е ? Какъв е г/д разхода му на 100км ориентировъчно , и съответно на БМВ 170 коня ? И някой ако може да ми каже какви са разходите за части на двете коли след покупка, масла филтри ремъци ролки ей такива неща....споделете ми и за 1.8Т на Ауди не съм го отхвърлил все още , ей тъй да си знам ! Благодаря ви ...

Редактирано от Bosse
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерца е 4 цил компресора ако даде фира не е евтино ама ич... На звездата частите са скъпи но пък е далеч по-обезшумен и вози много по-добре от аудито..  НО пък тия 163 кс са много уморени може и да не съм случил на екземпляр де...1.8Т пък си  по-масов мотор и търпи на тунинг  нещо което другите две коли в избора ти не могат да се похвалят  а дори само с чип не върви много зле :badgrin:   ...СА щом са ти достатъчни 115 кс в БМВ значи си първият случай... ма техните 115 кс вървят като 90 опелови :biggthumpup:  ако искаш да понавървява 328 и определено 330. 320 фейсовия мотор не лош примерно можеш да дразниш 3 ТДИ с него без проблеми но от друга страна поддържаш пак 6так а вървежа  зле сравнено с 2.8 и 3л  така че по-голям обем по-добре....НА бмв тва му е трудно се кара леко а и моторите добиват темперамент след 3 хил об като им свикнеш е ок ако не те кефи  вземи си японски миксер техните каросерии и предавателни числа оставят с впечатлението за по-голяма лекота при ускорение..

 

БМВ и мерц са  вериги  трябват ти масло и филтри за аудито и ангренажен комплект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по голям кенеф от е46 през живота си не съм се докосвал...... постоянно нещо трябваше да се ремонтира , гореше 9 градско , динамика като на Дачия , а беше 1.9 115коня или нещо от сорта, зимата жената я страх да го кара и става паметник - еййй където го видя новият собственик го благославям как ни отърва от тоя гроб неземен .... не стига че тотална барака ми и грозна - срам ме беше да я карам ,  а с мерц от тия години направо си купи и някоя селска къщичка та да си в унисон със старата селската мечта-паметник зимния период!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...