Chichati Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Здравейте почетох малко по темата и останах с впечатлението, че е мисия невъзможна.Но все пак реших да се пробвам и "прежалих" колата. Реших, че имам нужните знания и условия, както и финансовата възможност за осъществяване на този проект и така се започна. Купих малко чарколяци от различни донори, като цялата задница беше рециклирана в по- голямата си част. След това си купих половинка ауди 90 куатро, което се оказа, че е бившото на RaDi _b4. е беше малко изгнило в багажника та малко кърпене трябваше Тука е процеса по "обезкостяването" на "донора" Ето го дъното с гредите чака да бъде трансплантирано Вече на "пациента" отрязано дъното "Новото" дъно нагласено и точковано Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 17 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Радвам се, че част от колата пак ще е в движение. Успех в начинанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 17 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Тука се виждат стабилните шевове Вече дъното е заварено отвсякъде Ботушите на амортесьорите естествено се оказаха различни и ги смених Разликата между двата "ботуша" За защита от корозия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 17 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2013 Магарето рециклирано с нови тампончета В процес на реденето на окачването В крайна сметка колата премина успешно реглаж на задния мост и ето я чакаща слагането на скоростната кутия Засега мога да кажа, че за 3-4 км на самоход от сервиза където извършихме реглажа до нас колата се движеше съвсем нормално без да дърпа на някъде, за шумове не знам понеже няма гърнета :Д. Имам скоростната кутия ASZ, но нямам чашките където се ловят каретата на тях а тези от старата ку тия не става и това ме бави в момента, понеже не мога да намеря. ето ги двете кутии една до друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Бравос!Със същия двигател ли ще бъде куатрото? Редактирано 18 Октомври 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Браво колега! В Мездра говорих с един човек със сребърна Алфа 156 и той ми каза че негов приятел от Ботевград си прави колата куатро Тя колата се появи и във форума Редактирано 18 Октомври 2013 от Sklepi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Браво! Ей това е то, има ли желание всичко става! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Ами да засега с НГ пък по- нататък ще видим как ще ме избият лудите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 :respekt: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Ами време е тогава да видим някое купенце или кабрио да станат куатро. Редактирано 18 Октомври 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 За проблема с чашите за каретата ми хрумва нещо, но без изобщо да съм сигурен, че ще стане. Но поне си струва да опиташ. Идеята ми е да размениш слънчевите и планетни колела на двата дифа и да монтираш чашите от старата кутия на куатро кутията. Евентуално ако има разика в диаметрите на оста на чашите където лягат семерингите, може и тях да се наложи да смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Мина ми през ума да разменя касетите с короната понеже и двете са с по 37 зъба. Като ги сложих едно до друго обаче и касетата и короната с по- малки като размер. На куатро кутията отворите в касетата са по малки и дори и да успея да вмъкна планетите и сателитите от другия диф, в което не съм сигурен, че ще стане, ще трябва касетата да се стругова и от двете страни. А тези чашки досега 3 различни вида видях, със различни диаметри и шлици на опашката им. Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Короната или касетите в никакъв случай не разменяй! Мисълта ми беше само карантиите на дифовете да размениш ако е възможно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Дори и да станат карантиите, за да влязат чашките касетата трябва да се стругова. Ако не намеря чашки май ще мисля за цяла кутия... Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kutrov Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Евала ! Не очаквах някой да се захване с подобно начинание,но ето го човека В Ботевград е и моята кола вече,хванете са я куатровизирайте малко и нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 Дори и да станат карантиите, за да влязат чашките касетата трябва да се стругова. Ако не намеря чашки май ще мисля за цяла кутия...Нещо не мога съвсем да схвана! Касетите и на двете кутии си остават там където са си били, а само карантиите (4-те конусни колеленца) от едната отиват на другата. Къде трябва да се стругова?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 18 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Касетата на куатрото е с по малки отвори за осите на чашките(защото осите на куатрото са с по- малък диаметър от тези на предното) и чашките от кутията с предно не могат да преминат през отворите на касетата. За да минат трябва на касетата да се разширят отворите. Редактирано 20 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swetli4ko Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Още едно евала и от мен колега.Ето че вече мита за превръщане на Б3-ка от предно на куатро е разбит(при Б4 Митака вече го доказа).А относно това с чашките на кутиите мога да споделя нещо от опит.Преди време мой познат реши да направи куатрото си на предно(ей така просто да види как ще се държи мотора му с код НМ на предно).Аз имах кутия от предно и решихме да пробваме ей така за спорта.Кутията куатро беше с код AKU,а кутията на предно беше с код АКМ.Разменихме ги и се оказа,че каретата са различни.Просто разменихме чашките на двети кутии и всичко заспа.Незнам при теб защо има такива разлики в чашките. Редактирано 18 Октомври 2013 от swetli4ko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 18 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2013 (Редактирано) Касетата на куатрото е с по малки отвори за осите на чашките(защото осите на куатрото са с по- малък диаметър от тези на предното) и чашките от кутията с предно не могат да преминат през отворите на касетата. За да минат трябва на касетата да се разширят отворите.Сега ми се изЯсни! Те тези отвори в касетата май, не са оговорнии, в смисъл, че осите на чащите не контактуват по тях. Пробвай да наредиш колелетата от другата кутия и ако стават ги разпробивай тези отвори. Но все пак си е най-добре да намериш подходящите чаши. Я дай размери, диаметър на карето, брой и диаметър на шлиците, че май имам едни чаши и да ги видя дали ще ти свършат работа. Редактирано 18 Октомври 2013 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 4 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 (Редактирано) Така поработих още малко по проекта. Взех цяла кутия за части и си сложих чашките. Монтирах и кутията на автомобила.Обаче оригиналните полуоски не може да се ползват. Н моите полуоски каретата са 108мм а каре 100мм колкото ми трябва не може да се постави тъй като шлиците за други. Естествено закупих други полуоски. Смених отпред шарнирите с АС метал и амортесьорите с Каяба.Смених и тампоните на носачите. Сглобих кардана, направих му планка на висящия лагер, който е от БМВ 525 и го монтирах. Масло за кутията 3 литра ИГАТ 75W90 полусинтетика. Общо взето напрдвам бавно но (уж) славно. :Д Редактирано 4 Ноември 2013 от Chichati Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Achoo Публикувано 4 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2013 Браво за ентусиазма ти колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 7 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2013 Колеги да се похваля вчера след като монтирах цялостно окачването, изкарах аудито и минах около 5км. Изкефих се какъв старт прави в дъжда :Д. Не съм го тествал повече понеже в момента е по двуцевка и мога да заглуша циганска сватба. Имам дребни проблеми за решаване като скоростния лост седи твърде в ляво и съответно за 1 и 2 бутам много лоста, и постоянно свети отзад светлината за задна, както и мистериозен теч от някъде в багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 Зравейте.Колата се кара вече нормално като всекидневка, като единствено имам леки вибрации на кардана.Предстои закупуването на 4 нови зимни гуми и свързването на блокажа на задния диф.Та бая потърсих из форума и нета, но така и не открих схема на вакумите и ел. схема за кабелите, кое къде се свързва.Ако някой има такава схема моля да я покаже тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 19 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) Защо не го направиш с някакво реле,но не забравяй да го изключваш,като завиваш,че някой ден ще чуеш ЧАТ и карето на кардана ще е за смяна.Иначе фабрично на В4-ката,като вдигнеш 25 км/ч и изключва Редактирано 19 Ноември 2013 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chichati Публикувано 19 Ноември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2013 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! То така и ще стане, но все пак ми трябват схемата на вакумите и оригинално как са кабелите. Редактирано 21 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване