ники 125кс. Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Тоя канистер постоянно ли трябва да работи или не,защото моя не работи постоянно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Има си ел. клапан, който отваря - чува се как цъка докато работи двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Е ,да де ама тоя клапан не цъка постоянно,затова питам.Като изфорсирам мотора и пусна газта,тогава започва да цъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Така трябва да е, както го описваш. Не е лошо да го свалиш и да провериш дали затваря добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smexoterapiq Публикувано 8 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2015 (Редактирано) Колеги може ли снимка за въпросния "маркуч, който идва от канистърния филтър в клапана" става дума за ауди 80 моно инжекция да го разкача да видя дали ще има ефект и при мен,че нещо много бензин заминава докато карам на газ. И един въпрос като се извади този маркуч какви са минусите ? Влиае ли по някакъв начин на работата на колата ? Редактирано 8 Септември 2015 от smexoterapiq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 (Редактирано) Извадих маркуча от канистъра и го оставих несвързан в нищо,обаче колата пак продължава да харчи и бензин и то по много.За 3-4 месеца изчезна абсолютно целия резервоар на Голф 3 без дори да не е палено на бензин.Палена е и е карана само на газ. Как да спра с реле бензиновата помпа че не разбирам грам от релета ? Неможе ли просто да сложа едно ключе някъде по веригата на помпата и от него да си я пускам и спирам когато аз прецена ? Редактирано 20 Декември 2015 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Слагай ключе,като има на него предпазител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 20 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2015 Какъв предпазител да има ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2015 Мда,ще поясня по -подробно:Понеже не ми се режеха оригинални кабели,реших вместо предпазител,да използвам неговия куплунг.Вземам сигнал от него и през предпазител,който се намира в една кутийка/продават ги по магазините за електроника/проводника отива към бутон с превключвател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 А проблем ли е да сложа просто едно ключе някъде по веригата където ми е удобно и да си го изключвам от там.Без бущони бе предпазители.Доста работи съм правил с електроника но това нещо което ти обявняваш не се сещам дори какво е.Как изглежда този предпазител и т.н. и описаното от теб не схващщам.Може би само ако видя как изглежда въпросния предпазител ще се сеа за всичко което си обяснил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Ами режи кабела и слагай ключе. Принципа при мен е все едно, че махам предпазителя. Тогава просто не знаех кой точно е кабела за помпата и това за мен беше най лесния вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 (Редактирано) Най-добре става с реле - няма да се налага непрекъснато да щракаш копчета или да забравяш помпата. Свързването на релето е елементарно - бобинката на релето свързваш към бобинката на клапана на газта, а през нормално затворения контакт на релето (трябва ти реле с 5 крачета, да има превключващ контакт) режеш и свързваш захранващия кабел на помпата (жълто-зелен, минава покрай левия праг). Така като караш на газ релето ще се захранва от клапана на газта, контактите ще са отворени и няма да има напрежение към помпата. Като минеш на бензин, бобинката на релето няма да е захранена, контактите му ще са затворени и ще имаш +12В към помпата на инжекциона. Редактирано 22 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 По-напред ти бях писал, ще ти го напиша пак. Вземи захранване за ключа на газовата от 12 V при контакт. Извади си бушона на бензиновата помпа и виж дали ще спре да харчи бензин. Така бих процедирал аз преди да започна да режа кабелите и да поставям ключета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Ами режи кабела и слагай ключе. Принципа при мен е все едно, че махам предпазителя. Тогава просто не знаех кой точно е кабела за помпата и това за мен беше най лесния вариантАз просто не му разбрах принципа иначе е добър предполагам.Аз първо ще пробвам да захрана газовата от 12В линия която я има само като е на контакт а не от бензиновата помпа, а на бензиновата ще и извадя бушона, да видим тогава положението какво ще е. Най-добре става с реле - няма да се налага непрекъснато да щракаш копчета или да забравяш помпата. Свързването на релето е елементарно - бобинката на релето свързваш към бобинката на клапана на газта, а през нормално затворения контакт на релето (трябва ти реле с 5 крачета, да има превключващ контакт) режеш и свързваш захранващия кабел на помпата (жълто-зелен, минава покрай левия праг). Така като караш на газ релето ще се захранва от клапана на газта, контактите ще са отворени и няма да има напрежение към помпата. Като минеш на бензин, бобинката на релето няма да е захранена, контактите му ще са затворени и ще имаш +12В към помпата на инжекциона Нямам опит с работата с телета и бубини.Незнам коя е бубината на релето нито на клапана на газта.Като цяло незнам какъв е и този клапан на газта.По твоите обяснения иначе изглежда лесно ако ги знаех тези неща.Предполагам че газовия компютър е свързан към бензиновата помпа точно за да може да и прекъсва работата при работа на газ, но просто или не функционира релето или загубения бензин не е отишъл в колата а отнякъде тече, което обаче силно ме съмнява.Ще пробвам да дам захранване на газовата от нагревателите на задното стъкло понеже те работат само на контакт и бушона им е същите ампери като този на бензиновата помпа По-напред ти бях писал, ще ти го напиша пак. Вземи захранване за ключа на газовата от 12 V при контакт. Извади си бушона на бензиновата помпа и виж дали ще спре да харчи бензин. Така бих процедирал аз преди да започна да режа кабелите и да поставям ключета. Явно съм го пропуснал предното ти мнение.Добър ми се струва вариянта.Ако успея да хвана кой е кабела дето се захранва газовата и къде точно е хванат ще опитам да го направа по твоя начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 С какъв двигател е голфа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 22 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2015 Малкото GTI.2.0 115 коня.Кода на двигателя обаче не го знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 Ахм,значи е с електронна инжекция.Доколкото разбирам си с обикновена газова уредба,щом е палена само на газ.Какво тогава прекъсва бензина,като обърнеш на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 23 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2015 (Редактирано) Прекъсваш захранването на инжекторите. Марто, кабела, който ти захранва газовата е червен на цвят и влиза в ключа за превключване "газ-бензин".Нали за обикновена газова си говорим? Редактирано 23 Декември 2015 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 24 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2015 Ахм,значи е с електронна инжекция.Доколкото разбирам си с обикновена газова уредба,щом е палена само на газ.Какво тогава прекъсва бензина,като обърнеш на газ?Незнам дали е с електронна инжекция.Газовата е обикновена да не е инжекцион.Незнам какво прекъсва бензина, колата е на приятелката ми затова не съм много запознат не съм я карал аз да и слагат газта.Тя след като ходи при него и обясни проблема той е казал че няма как да харчи бензин докато е на газ защото когато превключи на газ колата има 2 релета - Едното спира бензиновите инжектори, а другото спира бензиновата помпа.Даже тогава и ги беше сменил и двете да не бил проблема уж в тях, но резултат нямаше. Прекъсваш захранването на инжекторите. Марто, кабела, който ти захранва газовата е червен на цвят и влиза в ключа за превключване "газ-бензин".Нали за обикновена газова си говорим? Откъде да прекъсна захванването на ижекторите ? Газовата е обикновена да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 28 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2015 Ами нали по-напред беше писал, че има реле, което ги изключва? Карам същия мотор като твоя. При Ауди е АВК, при ФВ е 2Е. Понеже съм установил доста разлики между АВК_то в А6 и това в А80, преполагам ще има разлика и с 2Е_то във ФВ. Така, че конкретни насоки не мога да ти дам. Принципно до всеки инжектор ходят по два кабела. Проследи кабелите и виж дали се събират някъде. Там където се събират, вероятно ще откриеш и въпросното реле, което ги изключва. Обаче това, че инжекторите са изключени не гарантира, че през тях няма да преминава бензин, ако помпата работи. Ако имаш инжектори, които не затварят плътно, през тях ще преминава бензин дори да са изключени. В единия край на бензиновата рейка имаш вакуумен регулатор на налягането на бензина. Ако на този регулатор се спука мембраната, мотора си смуче доволно бензин през тръбичката му за вакуум. Наличието на бензин във вакуумната тръбичка е знак за спукана мембрана. При работа на бензин мотора пуши черно - богата смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Само да допълня Неделчо, че при спукана мембрана на вакумният регулатор, колата пали с доста зор при топъл мотор.Sent from Мобифоня powered by Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Ами нали по-напред беше писал, че има реле, което ги изключва? Карам същия мотор като твоя. При Ауди е АВК, при ФВ е 2Е. Понеже съм установил доста разлики между АВК_то в А6 и това в А80, преполагам ще има разлика и с 2Е_то във ФВ. Така, че конкретни насоки не мога да ти дам. Принципно до всеки инжектор ходят по два кабела. Проследи кабелите и виж дали се събират някъде. Там където се събират, вероятно ще откриеш и въпросното реле, което ги изключва. Обаче това, че инжекторите са изключени не гарантира, че през тях няма да преминава бензин, ако помпата работи. Ако имаш инжектори, които не затварят плътно, през тях ще преминава бензин дори да са изключени. В единия край на бензиновата рейка имаш вакуумен регулатор на налягането на бензина. Ако на този регулатор се спука мембраната, мотора си смуче доволно бензин през тръбичката му за вакуум. Наличието на бензин във вакуумната тръбичка е знак за спукана мембрана. При работа на бензин мотора пуши черно - богата смес.Газаджията е казал на приятелката ми че има реле което изключва дюзите, и друго реле което изключва помпата.Аз нито едното не съм видял и не съм и търсил незнам къде да ги търся.Вече знам за това на инжекторите.Ще проверя вакуумния регулатор.А ако помпата е изключена пак ли може да смуче ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Може. Затапи тръбата, която идва от резервоара към канистъра и виж дали ще те губи бензин. Капачката на резервоара не я стягат докрай. Затапи и маркуча, който отива към двигателя или канистъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 Тоя който отива в канистъра съм го извадил и съм го оставил така нагоре да си седи без да е запушен и нямаше промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 29 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2015 (Редактирано) До днес имах съмнения за това че бързо ми свършва бензина само за палене докато обърне на газ...от днес вече нямам съмнения! Карам почти само на газ, освен в единични случаи, а ми намалява бензина! Става въпрос за фокуса ми, който е с инжекторите от аудито ми 1.8Т (стоковите 260сс) Газовия инжекцион е Тamona, изключено е подаването на бензин при каране на газ в каквито и да е случаи.Имат ли склонност да текат тея инжектори в изключено състояние...мисля че това се получава.С почистване с добавка ще реша ли проблема, или иска чистене с ултразвук...или просто да прекъсвам захранването на бенз. помпа? Притеснява ме ако прекъсна захранването на помпата, дали няма да се запекат инжекторите, понеже циркулиращото гориво през инжекторите ги охлаждало (така съм чел). Редактирано 29 Декември 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване