Jump to content

Харчи Бензин а карам на Газ


Recommended Posts

10 литра бензин на 1000км е нормално да харчи двигателя докато караш на газ - все пак докато не загрее работи на бензин. Няма начин да не харчи изобщо бензин стига да не я палиш директно на газ всеки път, което е силно НЕпрепоръчително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 109
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Де да беше 20лв,при мен 40лв за 1000км.Сутрин и вечер минавам по3км на бенз докато мине на газ.На 30гр минава на газ,бавно загрява и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 литра бензин на 1000км е нормално да харчи двигателя докато караш на газ - все пак докато не загрее работи на бензин. Няма начин да не харчи изобщо бензин стига да не я палиш директно на газ всеки път, което е силно НЕпрепоръчително.

Аз говоря че за 1000 км. ИЗВЪНГРАДСКИ преход(примерно до Турция и обратно) заминават 20 лв. бензин. Правя така: свети лампата и слагам 20 лв бензин. Отивам до Турция и като стигна до вкъщи,бензина го няма. Светва отново лампата. Послушах колегата и изключих датчика над въздушния филтър и вече 2500 км. не го е пипнала грам. Бях полудял,понеже минавам 50-70 к. на година и слагах бензин като замаян. Сега мисля че се оправи,но ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега може и да се е оправил проблема ти но:Не виждам логика да гори бензин заради този клапан.Този клапан е за бензиновите изпарения и когато не работи надува резервоара реално.От което може да ти гори бушона на бензиновата помпа (или самата помпа) или като отваряш резервоара да съска от събраните изпарения.По-скоро виж настройките на ГИ да не би да е бедна и да обръща на моменти на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да е от газовото. Това е втора уредба на колата и проблема го имаше от както я карам. Сега не харчи бензин и това ми стига. Един колега по напред в темата каза че така кара половин година и няма проблем. Може би дава някаква грешка и пуска бензин през инжекторите,докато карам на газ. Само споменавам какво направих и засега има ефект. Ако нещо се случи ще пиша отново. А може и да е заминал самият клапан от продължителното каране на газ,понеже съм и навъртял над 250 к.км. и да не функционира правилно.  :blush:

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на извънградско ти е изгорила толкова бензин значи действително си имал проблем. Понякога като се скапе канистърния филтър освен пари засмуква и бензин по малко от резервоара, вероятно и при теб така е станало и затова като си откачил клапана е спряла да го харчи. Сигурно и резервоара като си го отварял е "съскал" яко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При температурите в момента ако е настроена на 30гр. точно след 400-500м. е превключила на газ. За по ниските температури 30гр. е най-добре, лятото - 40. Все пак газта под 35-40гр. не става за каране. И не знам какви са тези 3км дето ви загрява колата до 30гр. За 3км спокойно каране, даже и по инерция стрелката отдавна си стига средата без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че датчикът за температура на изпарителя няма контакт с охл. течност, а е боднат в глух отвор на изпарителя, то той винаги отчита една идея по-малко. Отделно зависи доста от това, дали се обдухва изпарителя добре от въздушната струя. При мен и на двете коли е настроено да обръща на газ 30 секунди след достигането на 30 градуса, но при едната това се случва при реална температура 45 градуса на антифриза, още едва тръгнала да се движи, докато при другата антифризът стига 60 градуса в движение, докато превключи поради факта, че изпарителят е на такова място, че се обдухва от въздушната струя. Проверено с диагностика. Ако колата стои на място, разликата в температурите, отчетени от реалния датчик за температура на охл. течност и този на изпарителя, е доста по-малка. Та едната кола при 10 градуса в гаража загрява до 45 градуса реални след минута - минута и половина. Докато я извадя от гаража, затворя го и я извадя от прохода на блокчето, вече е превключила. Има го и това, че е автомат, което спомага за маааалко по-бързото загряване. Другата рядко влиза в гаража, но и тя не загрява никак бавно. Е, не са Аудита, ама бензинов мотор да загрява толкова бавно не е нормално. Става въпрос за Лагуна 2005-та 2.0 16V автомат и Меган 2003-та 1.6 16V. И на двете системите са Фобос 2, а изпарителите - R-Uno.

 

П.П. Иначе при Рено го има това - караш на газ, а ти се смъква стрелката на бензина, въпреки че нивото му реално не мръдва. Просто бордовият компютър изчислява оставащото количество.

Редактирано от kerekovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на извънградско ти е изгорила толкова бензин значи действително си имал проблем. Понякога като се скапе канистърния филтър освен пари засмуква и бензин по малко от резервоара, вероятно и при теб така е станало и затова като си откачил клапана е спряла да го харчи. Сигурно и резервоара като си го отварял е "съскал" яко?

Какъв е твоят съвет? Да сменя клапана или да карам така? Проблемът е гаден и като цяло повечето майстори не им се занимава с такива дребни неща,от които само ще си изгубят времето и може и нищо да не изкарат. Може ли газовото (ловато инжекцон)да дава грешки на този клапан? 

Редактирано от Мирослав филчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на 100-цата имах такъв проблем - освен харченето на бензин докато карам на газ правеше и много голям вакуум в резервоара и от това дори не работеше и добре на бензин. Извадих маркуча, който идва от канистърния филтър в клапана и го оставих в атмосферата (в подкалника, под въздушния филтър) за да може да се вентилира резервоара. На самия клапан съм му затапил въпросния извод и съм го оставил включен да си "цъка" за да не записва грешки. Работи си екстра. На колите без такъв филтър е направено точно така - излиза от резервоара маркуч, на който има малко филтърче към атмосферата. Сега нито ми "съска" резервоара като махам капачката нито пък харчи бензин докато карам на газ. Отделно на това и на бензин си работи добре - преди играеха ниските обороти почти в такт с клапана, дори понякога гаснеше :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извърших точно "процедурата". Ще покарам така и ще пиша какъв е ефекта при мен.

 

Отново много БЛАГОДАРЯ. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,и аз бях изключил този клапан,но като отвия капачката на резервоара о ужас едно страхотно съскане.Явно ще послушам колегата VBI

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да канистъра обикновено има нещо като "активен въглен"(или поне така го описват колеги, аз си го представям като гъба)...С времето започва да се разпада, и запушва маркучета на самия канистър. При определена комбинация на запушване изглежда вакума от смукателния колектор започва да вакумира резервоара с чесотата на работа на клапана. В тоя ред на мисли ако си отворим резервоара при работеща кола е възможно да се вдигнат оборотите на мотора, за момент докато празния ход ги коригира.

 

Решението на Вальо е добро и логично. Аз също тези дни ще махна маркуча да видя от него дали ще подобри работата на двигателя.

 

И при мен съска, но няма драми с бензина. То това е работата на клапана. Лятото като напече, и агресивните пари станат повече резервоара да е под вакум, за да е по-безопасен. Поне аз така си го обяснявам. Отделно както спомена Вальо наличието на самия "канистър" се води Евро норма до колкото съм запознат. За това при едни го има при други не.

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а кой точно маркуч требе се откачи :)снимка нещо? и не е ли опасно така бензинови пари да се мотаят около нагорещения мотор

Редактирано от samsung
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапанчето управлява парите. А канистъра е едно странно образование зад преден десен подкалник. Дефакто канистър е филтър/дехидратора на парите.

 

ПП - Търся снимки за АБК кой е маркуча ама не се вижда...Дебело макруче вързано на дросел клапата. Ф-то му е около 10-12мм външно...А клапана е около въздушния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркуча идва от подкалника и влиза директно в клапана. Вади се маркуча от клапана и се извежда някъде. Извода на клапана се запушва с късо парче маркуч с подходящ винт и скоба от водно съединение. С една дума не е голяма философия и лесно се прави :).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по интересното е къде да се изведе маркуча от подкалника така че да не се запалим в движение и да изглежда горе долу добре..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега провери си вакумния  регулатор на горивото,да не му е спукана мембраната

от там също може да гори бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по интересното е къде да се изведе маркуча от подкалника така че да не се запалим в движение и да изглежда горе долу добре..

Няма как да стане това с подпалването защото преди този маркуч има клапан и филтър - това е маркуча след филтъра. Сега ако доближиш запалка до въпросния маркуч е ясно какво ще се случи. При мен е пуснат зад кутията на въздушния филтър надолу. Дори маркуча може да се издърпа/удължи обратно и да остане в подкалника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...