Jump to content

FOBOS или LANDI RENZO


Recommended Posts

Кой газов инжекцион е по БЕЗПРОБЛЕМЕН. Хубаво е да има доказани отзиви. Знам, че мястото където се монтира също е важно. Та дайте насоки.Ако може...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ГИ на Ланди-Ренцо на три различни марки коли - никакви проблеми. Така, че ти препоръчвам Ланди-Ренцо, ГИ си струват всеки даден лев, а и сервиза е отличен :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се сравняват двете системи.Зависи от бюджета който си приготвил.По висок бюджет ЛР,по нисък Фобос.ЛР се предлага изключително в доказани сервизи,докато Фобос се монтира от всеки.

Редактирано от landir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11000 хил. с ГИ-Ланди Ренцо.

Никакъв проблем и кусури за сега.

 

 

п.п към колегата Landir ... можете ли при вече монтирана ГИ ... да ми преместите пълначката евентуално до капачката на резервоара?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може колега , подмяна, преместване, на повечето автомобили има решение ,но за всеки е индивидуално.  каква е колата ?модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двете марки са в различни класове, ако искаш да минеш тънко Фобос е решение. Ланди ренцо е съвсем друг клас Газов инжекцион:

 

Публикувано 25 октомври 2013 - 20:10

Аз съм с ГИ на Ланди-Ренцо на три различни марки коли - никакви проблеми. Така, че ти препоръчвам Ланди-Ренцо, ГИ си струват всеки даден лев, а и сервиза е отличен :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете системи имат "хиляда" възможности за различни компютри и дюзи.......всякакви коментари, без споменяване на конкретен сетъп и двигател не носят полезна информация...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове, да попитам къде е този отличен сервиз на Ланди?

Моята газова система нямаше проблеми 5 години. След което няма къде дати помогнат 3–4 различни сервиза и само глупости. И в лицензирания сервиз на ЛАНДИ на Ботевградско некви пичове извършват безмислени процедури и не могат да го настроят, не знаят какъв е проблема и отговорят, че с неподдържани автомобили така било. Вече се чудя дали да не сменя Ландито с Фобос или Бардолини, защото там и да се появи проблем, има къде да го отстраниш адекватно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам сервиза на Ботевградско шосе и съм доволен от хората там - работят бързо, професионално и когато е имало проблем са реагирали винаги адекватно. При теб не знам какъв е проблема, но за да работи коректно на газ, колата трябва да е перфектна на бензин - т.е. ако имаш някакви проблеми с работата на бензин, не очаквай чудеса на газ без значение от марката ГИ .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото разбирам от изчетеното дотука, от landi renzo на Ботевградско получаваш един качествен газов инжекцион. А от Еурогаз-Fobos, получаваш едно качествено обслужване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На двете места получаваш качествен монтаж и обслужване за което мога лично да гарантирам.Много колеги тук са се доверили на едното или другото място както и на моето мнение и са останали доволни.Всичко зависи от бюджета който си определил-за евиното при Еурогаз,за по скъпото на Маргел на Ботевградско шосе.Такива които са се регистрирали вчера само да плюят без конкретни доводи въобще не трябва да се обръща внимание.Лека вечер и успех с избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при двете системи трябва да има начин да се спре бензиновата помпа (за Фобос го знам и съм го правил - има програмируем изход, няма причина при Ланди Ренцо да не може).

Редактирано от kerekovski
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста мислих по въпроса за бензиновата помпа и съм по скоро в лагера на подръжниците помпата да НЕ се спира при работа на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирането на помпата е елементарно за изпълнение.Това го правим по желание на клиента,В инструкциите на Ланди,ЛР и Брц никъде не се препоръчва спиране на помпата.Няма да дискутирам кое е по добре и по зле,всеки си има своя гледна точка.Ние лично не препоръчваме такава операция.При изрично желание на клиента разбира се го правим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя въпрос нали го дискутирахме Роби, има си тема точно за помпата. Пак ли си набрал сила пак да го говорим. Помпата не трябва да се спира, нищо няма да и стане ако работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пичове.Вече съм със нов газов инжекцион и "неподдържаният" ми автомобил работи като нов. За да няма реклами, казвам само, че избрах българското.Като си даваме парите да ни взимат насериозно.Лек път!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е хубаво да се спре при мех. инжекцион и обикновено АГУ. При ползване на ГИ трябва да работи за да се избегнат детонации при Автоматично превключване от газ на бензин. Тази тема тук не е затова, а за избор между 2 модела ГИ и трябва да си остане за това - останалото е спам. Който го вълнуват други проблеми просто трябва да си пусне нова тема ;).

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да коментирам мех. инжекцион, защото наистина ще е спам:). Но въпросът с помпата никак не е маловажен при избор на ГИ. Ланди казва, че не е проблем да се спре помпата, ти казваш, че има нужда за меко прехвърляне.

Всеки ГИ, който може да работи едновременно с две горива, може да се направи да прехвърля меко между тях. Но след това не е необходимо да работи помпата. Не знам обаче дали това стои така при BFB. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...