sahonik Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Кой газов инжекцион е по БЕЗПРОБЛЕМЕН. Хубаво е да има доказани отзиви. Знам, че мястото където се монтира също е важно. Та дайте насоки.Ако може... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Аз съм с ГИ на Ланди-Ренцо на три различни марки коли - никакви проблеми. Така, че ти препоръчвам Ланди-Ренцо, ГИ си струват всеки даден лев, а и сервиза е отличен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Добре дошал при нас ако си близо до Пловдив, "Landi Renzo" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 1г 35000км съм с ФОБОС никакви драми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 5 месеца с Ланди Ренцо - 20к км и без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dondin Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 Две години ГИ Фобос-50к км-никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 25 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2013 (Редактирано) Няма как да се сравняват двете системи.Зависи от бюджета който си приготвил.По висок бюджет ЛР,по нисък Фобос.ЛР се предлага изключително в доказани сервизи,докато Фобос се монтира от всеки. Редактирано 25 Октомври 2013 от landir Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 11000 хил. с ГИ-Ланди Ренцо.Никакъв проблем и кусури за сега. п.п към колегата Landir ... можете ли при вече монтирана ГИ ... да ми преместите пълначката евентуално до капачката на резервоара? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ice_m Публикувано 26 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2013 може колега , подмяна, преместване, на повечето автомобили има решение ,но за всеки е индивидуално. каква е колата ?модел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
евреина Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 Двете марки са в различни класове, ако искаш да минеш тънко Фобос е решение. Ланди ренцо е съвсем друг клас Газов инжекцион: Публикувано 25 октомври 2013 - 20:10Аз съм с ГИ на Ланди-Ренцо на три различни марки коли - никакви проблеми. Така, че ти препоръчвам Ланди-Ренцо, ГИ си струват всеки даден лев, а и сервиза е отличен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2013 И двете системи имат "хиляда" възможности за различни компютри и дюзи.......всякакви коментари, без споменяване на конкретен сетъп и двигател не носят полезна информация... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat_V Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Здравейте пичове, да попитам къде е този отличен сервиз на Ланди?Моята газова система нямаше проблеми 5 години. След което няма къде дати помогнат 3–4 различни сервиза и само глупости. И в лицензирания сервиз на ЛАНДИ на Ботевградско некви пичове извършват безмислени процедури и не могат да го настроят, не знаят какъв е проблема и отговорят, че с неподдържани автомобили така било. Вече се чудя дали да не сменя Ландито с Фобос или Бардолини, защото там и да се появи проблем, има къде да го отстраниш адекватно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 (Редактирано) Аз ползвам сервиза на Ботевградско шосе и съм доволен от хората там - работят бързо, професионално и когато е имало проблем са реагирали винаги адекватно. При теб не знам какъв е проблема, но за да работи коректно на газ, колата трябва да е перфектна на бензин - т.е. ако имаш някакви проблеми с работата на бензин, не очаквай чудеса на газ без значение от марката ГИ . Редактирано 29 Октомври 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sahonik Публикувано 29 Октомври 2013 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 Доколкото разбирам от изчетеното дотука, от landi renzo на Ботевградско получаваш един качествен газов инжекцион. А от Еурогаз-Fobos, получаваш едно качествено обслужване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 29 Октомври 2013 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2013 На двете места получаваш качествен монтаж и обслужване за което мога лично да гарантирам.Много колеги тук са се доверили на едното или другото място както и на моето мнение и са останали доволни.Всичко зависи от бюджета който си определил-за евиното при Еурогаз,за по скъпото на Маргел на Ботевградско шосе.Такива които са се регистрирали вчера само да плюят без конкретни доводи въобще не трябва да се обръща внимание.Лека вечер и успех с избора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Аз бих избрал тази система, при която не се налага да работи бензиновата помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kerekovski Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 (Редактирано) И при двете системи трябва да има начин да се спре бензиновата помпа (за Фобос го знам и съм го правил - има програмируем изход, няма причина при Ланди Ренцо да не може). Редактирано 1 Ноември 2013 от kerekovski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Доста мислих по въпроса за бензиновата помпа и съм по скоро в лагера на подръжниците помпата да НЕ се спира при работа на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landir Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Спирането на помпата е елементарно за изпълнение.Това го правим по желание на клиента,В инструкциите на Ланди,ЛР и Брц никъде не се препоръчва спиране на помпата.Няма да дискутирам кое е по добре и по зле,всеки си има своя гледна точка.Ние лично не препоръчваме такава операция.При изрично желание на клиента разбира се го правим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Какво става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Тоя въпрос нали го дискутирахме Роби, има си тема точно за помпата. Пак ли си набрал сила пак да го говорим. Помпата не трябва да се спира, нищо няма да и стане ако работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2013 Ами именно в тази тема VBI е категоричен, че помпата трябва да се спре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat_V Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Здравейте пичове.Вече съм със нов газов инжекцион и "неподдържаният" ми автомобил работи като нов. За да няма реклами, казвам само, че избрах българското.Като си даваме парите да ни взимат насериозно.Лек път! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 (Редактирано) Помпата е хубаво да се спре при мех. инжекцион и обикновено АГУ. При ползване на ГИ трябва да работи за да се избегнат детонации при Автоматично превключване от газ на бензин. Тази тема тук не е затова, а за избор между 2 модела ГИ и трябва да си остане за това - останалото е спам. Който го вълнуват други проблеми просто трябва да си пусне нова тема . Редактирано 2 Ноември 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Ноември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2013 Няма да коментирам мех. инжекцион, защото наистина ще е спам. Но въпросът с помпата никак не е маловажен при избор на ГИ. Ланди казва, че не е проблем да се спре помпата, ти казваш, че има нужда за меко прехвърляне. Всеки ГИ, който може да работи едновременно с две горива, може да се направи да прехвърля меко между тях. Но след това не е необходимо да работи помпата. Не знам обаче дали това стои така при BFB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване