kircheto Публикувано 10 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Споко за драговете имам телефонните шайби с Р888 и сток апарати 288, а за града невервам много коли да се опънат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Ще се поберат ли джанти с 9,5J ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 28 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 7 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 8 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Koлата кърти мивки Само газ да и даваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Брутална S3-ка, поздравления. Има няколко въпроса, ще се радвам да споделиш инфо, ако не е тайна.С какви клапани е колата?Има ли причина да предпочетете пружините на ИЕ пред тези на Супертех?Със стокови или атмосферни валове е колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 8 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Само клапаните останаха оригинални....поне на тоя етап...за пружините има причина да че при данко на 9000оборота супертеч умекват и взех ИЕ за преспектива за по натам, валовете са стрийт ИЕ и двата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 Много яка! Само газ да раздаваш пич! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 (Редактирано) Тея джанти най ме кефат! незнам ББС ли са... реплика ли са... ама на S3 8L много яко седят! И се виждат големите спирачки в движение.... Редактирано 8 Юли 2014 от Jesus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 8 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2014 @kirchetoПоздравления за колата!Видях я на живо-много добре,като я погледнеш отзад,все едно е сестра на оная гръцката S3-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ГАРГАМЕЛ Публикувано 27 Август 2014 Доклад Share Публикувано 27 Август 2014 Тая кола тръгна ли най-накрая?Данни нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 8 Ноември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2014 След дългата пауза събиране на части и средства за финала на колата да избършеме праха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 11 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2015 (Редактирано) Малко остана ... Редактирано 11 Март 2015 от kircheto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 15 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 (Редактирано) Бензиноядите Редактирано 15 Март 2015 от kircheto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 Тоя радиатор "Мокал" над помпите за охлаждане на масло ли е или ще охлаждате горивото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 28 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Този е за горивото, а за маслото има двойно по голям челно монтиран пред подкалника! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Мерси за отговора Защо се налага да го охлаждате и горивото?И на какъв маслен термостат си се спрял? Че и аз се замислям да завия нещо между филтъра и водния топлообменник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 29 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Защото при 2+++бара обратното гориво доста се е нагряло и трябва да се охлади, термостат на маслото нямам кулера достатъчно ще го охлади! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 термостат на маслото нямам кулера достатъчно ще го охлади!тва сериозно ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Тва термостатите за доохлаждане ли ги монтирате по принцип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 29 Март 2015 Доклад Share Публикувано 29 Март 2015 Притеснявам се че ако нямаш термостат на маслото тоя двигател повече от 60 градуса няма да вдигне в движение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 Спокойно разбирачи, понеже не бях сигурен питах и да нямам термостат на маслото и НЯМА НУЖДА , на Данко колата също беше така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kircheto Публикувано 31 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2015 МЕждувременно бензиновите пътища попмпи казани регулатор и рейка са на местата си Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 1 Април 2015 Доклад Share Публикувано 1 Април 2015 Ма няма нужда, щото наистина няма нужда, или щото на майстора не му се занимава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване