Jump to content

ADR с АГУ


Recommended Posts

Къде в Пловдив да си монтирам обикновена газова на ауди А 4 с АДР двигател 1.8-125 к.с. Някои майстори казват ,че не може . Къде е проблема след като смукателите са алуминиеви,а на кутията на въздушния филтър се слага клапа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като кихне ще правиш мотор, аз минах по този път въпреки кихалката, в металния колектор има една пластмасова клапа, тя се счупи и изкриви всмукателните клапани, мотора веднага загуби компресия, всичко ми излезе 1800 лева с нова верига и качествени части, само единия клапан струва 70 лева ако е оригинален. Така че не си прави опити, слагай газов инжекцион, той е измислен за такива коли, хората са патили, и са стигнали до това решение. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям идеята за ГИ на този мотор. Категорично за.

Чак да строшиш мотор, обаче, едва ли. Но главоболията са уникални.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз подкрепям колегите, а и да допълня, че разхода с обикновенната уредба ще е по-висок сравнение с ГИ, което значи, че  не си заслужава АГУ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се шегувам, правих мотор като пич, едно време когато излязоха тези мотори нямаше газови инжекциони, моята кола беше само на три години, самата мисъл че карам на бензин ме влудяваше....., та затова бях принуден да прибегна до подобно изнасилване, в днешно време не е оправдано. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при тези цени на съвсем не лоши бюджетни ГИ дето нямат ядове да се поставят на ADR-а. Няма никакъв смисъл вече от обикновена газова освен ако колата е карб или моноинжекция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави сте ! Ще се насоча към ГИ ! Какво ще кажете за Фобос ? Добри ли са ? Тамона  също били добър вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че моята е с обикновена газова и сега градско в София харчи около 13.Така е купена преди 6 години с обикновена газова, иначе ако трябваше аз да слагам газ бих сложил газов инжекцион.Ако е настроена като хората, не мисля че ще има някакви проблеми.Редовно я изнасилвам до над 5000 оборота и никога не съм имал проблеми.Преди няколко години си спомням, че кихна един път при палене и след като и върнах гумата обратно върху предпазната клапа запали без проблем ,Никакви проблеми не съм имал на тема газ.Може би с инжекцион щеше да харчи максимум около литър надолу и евентуално малко "по-пъргава" в ниските обороти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят случай, е като на bivolan - АДР с АГУ, аз я карам 7,5г. и като цяло нямам драми с колата. Колата я купих с АГУ от Пловдив, където е и монтирана АГУ. И при мен градско в Сф е 13л/100км при умерено каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с Томасето Стаг 200 и с бутила за резервната гума 65л ми стъпи на 1060лв преди година. Монтирах я в "Стар Газ Ведраре" с 3год гаранция и за сега съм много доволен. Разход на комбито (след смяната на дебитомера) 12-14л/100 само градско в София извън градско 8-10л/100 до 140км/ч.

Редактирано от alter_breed
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,аз имам АДР.Взех колата с някакъв ГИ-марката му беше Мистрал.Не съм го чувал,но колата работеше перфектно две години.После се наложи да сменям редуктора.Отидох в Бургас при Илия Стоянов(за мен е перфектният майстор-отзивчив,любезен,на "ти" с газовите системи).Човекът каза,че системата е много стара(над 12г.) и няма резервни части за нея(както впрочем ми казаха и корифеите в Стара Загора).Препоръча ми да запазя бутилката и всичко до предницата,а отпред да сменя предницата(компютър,дюзи и прочие).Цена-650лв.В Стара Загора питах за Ланди-Ренцо(защото мисля,че е най-добрата) и в сервиза ми казаха за същите условия-950лв.Цял месец се чудех коя да избера,четях тук във форума мненията на колегите.Стигнах до извода,че не е важна толкова марката,а как майстора ще ти направи настройката.А и от финансова гледна точка все пак 300лв разлика за мен са си доста пари.Реших-Тамона.Въпреки,че в Стара Загора имаше сервизи,аз отидох в Бургас при Илия Стоянов.Исках лично той да ми я монтира-направи го.Исках да е прибрано-стана перфектно.Направихме кръг по магистралата за да направи настройките и сега съм много доволен!Минал съм вече 1000км,колата пали от раз,на 30градуса обръща на газ,не прекъсва,не тресе,при 140км в час не минава на бензин,подръжка-в пъти по-евтина от тази на по-марковите ГИ.На 25 000км,ще отивам да ми сменят някакви филтри.Попитах го-колеги от Ауди форума казаха,че Тамоната бил дефектен ГИ(нещо май с дюзите проблем).Майсторът каза-вярно е-преди време от завода без да уведомят сервизите пуснали Тамона с проблемни дюзи и заваляли рекламации!Веднага са сезирали завода-производител и от там върнали старите дюзи.Сега всичко е тип-топ!Това е в общи линии при мен!Не разбирам много от "газаджийски истории" :eusa_think: ,но според мен-бюджетен ГИ и кадърен майстор да ти го настрои!Лек ден и успех! :top:Само да спомена-разхода на газ ми остана същия,както и при стария ГИ-градско-10/100км,а извънградско-9/100км.(засичано от колонка на колонка).Всичко добро!

Редактирано от Гунди
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз карам вече 6 години А4 с АДР 125 к.с,с обикновенна газова.Никакви проблеми и ядове.Вече минах 70000 км.Не се е счупил мотора.На дълго разхода е 9.2л газ,а в София е около 15 л.Уредбата е монтирана в Италия.Има емулатор на дюзите и стъпков мотор,който се задейства електронно и пуска газ .Той замества врътките за регулиране на количеството газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах 6г. пасат с този мотор и газов инж. BRC, твърдо заявявам че това е най-добрата комбинация за този мотор. Не съм имал никакви проблеми с мотора и газовата. Продадох го на мой приятел и до ден днешен ходи за без пари до морето, разликата бензин/газ във вървенето е нищожна. Препоръчвам ГИ на този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

    Аз също,като някой от форума си карам АДР с обикновена газова уредба (когато купих возилото беше с БРЦ някаква първа версия на инжекцион и ми харчеше същото, само че и 10л. бензин на месец).За момента ядове нямам освен високичък разход 14-16 градско, извън града е 10(изпарителя е със сменени БЪЛГАРСКИ МЕМБРАНИ-рядко некачествени, щото когато ги сложих преди 15хил. км.разхода в града беше с 2л. по малко) и освен разхода не се набира добре освен ако педала не е до ламарината.Хубавото на АГУ-то е че можеш сам да го бърникаш и поддръжката не е скъпа.

Това е моят опит с газта до момента.

Та и аз ако може да попитам за ТАП(адванс процесора), щото чета из разни форуми има подобрение във вървенето и разхода.

Някой слагал ли е на този мотор,ако да то има ли най-подходяща марка, модел? Благодаря предварително!

Редактирано от aroncho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно никой не е слагал ТАП или съм в грешната тема. И все пак ако някой е по запознат с тези устройства нека да даде малко инфо. Ще съм му много благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много изписано за ТАП в този раздел - просто ползвай търсачката? По въпроса ти, да, слагането на ТАП ще подобри вървенето и разхода защото ще мести предварението на запалването докато караш на газ. Газта иска по-голямо предварение -3-5С по сравнение с бензина. Какъвто и ТАП да сложиш - все ще работи, няма нещо по-особено за твоя двигател.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI, много благодаря за отговора. От скоро се ровя из форума и явно не съм налучкал темата. А това, че мога да използвам такова устройство много ме радва, щото ми писна да се влача като куц кон ( и то все заради икономията, мамка му).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не може? аз ще взема назаем един Wolf да го пробвам защото си купих срещу 50 лева на Румен творението и колата прекъсваше доста лошо. Той твърди че ми било от свещите, да бяха заводските на 1.1 мм купих фабрични на 0.8 мм прекъсването понамаля но той искаше да ги "причуквам" на 0.6 и аз в общия случай си казах че приключих с този творец. Така че ако на някой му се експериментира мога да му "подаря" един ТАП който е уж за Карина но реално ще стане на всяка кола която има как да се прекъсне сигнала на ниското ниво преди комутатора.

 

При ADR-а според мен има леко по-лесен начин с предварението и то е да се бръкне в горивната карта на колата и там да се даде твърдо малко по-голямо предварение. Но според мен е безсмислено да се прави на кола с обикновена газова, по-добре парите да се инвестират в един ГИ и колата да се поотпуши отколкото да се търси някакъв неземен ефект от ТАП-а.

 

Също така трябва да се отбележи че предварение се иска само на ниските обороти и то трябва да затихва към 3500-4000 об/мин а във високите даже го дават да се закъснява допълнително искрата. С един колега надълго и нашироко се чесахме по кратуните защо опитите го показват това и стигнахме до някакъв извод.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...