Jump to content

1.8т след чип


yu4ka

Recommended Posts

Желателно е да спреш с обидите ,си мисля !

Аз не си спомням да съм те обидил,най -малкото,защото това,че пишеш мега глупости не е обида ,а самата истина!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Мунчо, не е редно постоянно да пишеш за неща, за които нямаш представа. Един, два пъти....но ти прогресивно (виждам, че знаеш какво е прогресия....или просто си чул думата някъде?) увеличаваш спама. Като чета, се убеждавам, че никаква точна наука не ти се е налагало да учиш. С автомобилите допира ти е нулев.....от къде това самочувствие?

Сваляш нивото на всяка тема, в която участваш и възпрепятстваш другите участници в нея да получат нужната им информация.

 

ПП Кажи, за да се посмеем и ние

- какво е това "въздушен компресор";

- колко коня е колата на 5700 оборота, когато си натиснал спирачката?

 

ПП2  - всъщност знаеш ли колко е буста при натисната спирачка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво мнение за свещите ????

За този мотор ги дават някакви платинени или нещо подобно,но бяха 100лв. 4-те издържали доста километри,дори колата дойде от Италия с такива може и оригиналните да са били,но вземам вече 2 пъти някаква серия на бош  3-4 полюсни за около 25лв. четирите и съм доволен.Както са написали колегите по-горе,ако избереш евтиния вариант просто ги сменяй по-често.Дори и да не се оправи проблема ти е хубаво така или иначе да ги смениш,а щом си и с газово ти препоръчват свещи на NGK - имат серия за коли на газ,познати покрай мен които карат също на газ много ги хвалят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез горните на NGK няма ли да станат за газ? Човека които ми слага газовата каза да ги сменя с оригинални, каквито и дават по каталог. И аз все ще ги сменям все не ми се занимава и не ми се дават пари, но таз вечер ги изхвурлям или утре и ще пиша за резултата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Moonland ще почива 14дни от нас и ние от него!

 

Най-накрая!

Поздрави за адекватния БАН.

На толкова голям и начетен ИнДженер не виждам изобщо какво се пънете да му обяснявате за налягания/турбини/обороти/пик и холд на буста и т.н. , той знае всичко или поне си има негова теория обиквено далеч от реалността  :hilezh:

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, 

я направи едно клипче да видим какво е това отсичане или спадане в мощноста. Според мен тунера ти е пишман майстор отвсякъде! Как така няма да знае? Ако познава достатъчно добре устройството на автомобила както и софтуера, който е сложил ще има поне бегла представа от това, което може да е причина. Честно казано много ще се очудя, ако той има идея какъв софт ти е сложил и е способен да нанесе каквито и да е било съществени корекции по него. Като цяло са се навъдили цяла редица тесни специалисти, които чипосват наляво и надясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез горните на NGK няма ли да станат за газ? Човека които ми слага газовата каза да ги сменя с оригинални, каквито и дават по каталог. И аз все ще ги сменям все не ми се занимава и не ми се дават пари, но таз вечер ги изхвурлям или утре и ще пиша за резултата...

Каквито и свещи да сложиш за модела колата ще върви,без значение от марката. Не знам точния номер на NGK за газ кой е,може и да е този който са ти дали колегите по-горе,но най-добре питай хората от където ще ги купиш да ти разяснят по каталог кои какви са.

п.п. каквито и да вземеш ще са по-хубави от твоите ако са 10-15 годишни  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве, точните са за твоя двигател !!!!
 

BMW SERIE 3
E36 Petrol 325 от 1991 до 1998 M50B25  2494 куб. см.
BMW SERIE 3
E30 Petrol 318 16V от 1989 до 1991 M42B18  1796 куб. см. 136 к.с. IS
BMW SERIE 3
E36 Petrol 316 Hatchback от 1994 M43B16  1596 куб. см. 100 к.с.
BMW SERIE 3
E36 Petrol 328 от 1994 M52  193 к.с.
BMW SERIE 3
E36 Petrol 323 Hatchback от 1995 до 1999 M52  170 к.с. Compact
BMW SERIE 3
E36 Petrol 320 24V от 1991 M50  150 к.с.
BMW SERIE 3
E36 Petrol 320 24V от 1991 M52  150 к.с.
BMW SERIE 3
E36 Petrol 318 16V от 1991 до 1996 140 к.с. IS
BMW SERIE 3
E36 Petrol 318 16V от 1996 до 1998 M44  140 к.с. IS
BMW SERIE 3
E36 Petrol 318 16V Hatchback от 1994 M42  TI
BMW SERIE 3
E36 Petrol 318 16V Hatchback от 1994 M44  TI
BMW SERIE 3
E36 Petrol 318 от 1991
BMW SERIE 3
E36 Petrol 318 Hatchback от 1997 Compact
BMW SERIE 3
E36 Petrol 316 от 1991
BMW SERIE 3
E30 Petrol 316 от 1991
BMW SERIE 5
E34 Petrol 525 24V от 1990 до 1996 M50B25  2494 куб. см.
BMW SERIE 5
E34 Petrol 518 от 1992 до 1997 M43B18  1796 куб. см. 115 к.с.
BMW SERIE 5
E34 Petrol 518 от 1989 до 1993 M40  1792 куб. см.
BMW SERIE 5
E34 Petrol 540 V8 от 1992 до 1996 M60  286 к.с.
BMW SERIE 5
E39 Petrol 540 от 1996 286 к.с.
BMW SERIE 5
E39 Petrol 535 от 1996 M60  235 к.с.
BMW SERIE 5
E34 Petrol 530 V8 от 1992 до 1996 M60 
BMW SERIE 5
E39 Petrol 528 от 1996 M52  193 к.с.
BMW SERIE 5
E39 Petrol 523 от 1996 M52  170 к.с.
BMW SERIE 5
E34 Petrol 520 24V от 1990 до 1997 M52  150 к.с.
BMW SERIE 5
E39 Petrol 520 от 1996 M52  150 к.с.
BMW SERIE 7
E38 Petrol 728 от 1995 M52B28  2793 куб. см. 193 к.с.
BMW SERIE 7
E32 Petrol 740 V8 от 1992 до 1994 286 к.с.
BMW SERIE 7
E38 Petrol 740 V8 от 1994 286 к.с.
BMW SERIE 7
E38 Petrol 735 от 1996 235 к.с.
BMW SERIE 7
E32 Petrol 730 V8 от 1991 до 1996 218 к.с.
BMW SERIE 7
E38 Petrol 730 от 1994 до 1996 218 к.с.
BMW SERIE 8
E31 Petrol 840 от 1993 M60  286 к.с.
BMW Z3
Petrol 2.8 от 1996 192 к.с.
BMW Z3
Petrol 1.9 от 1996
BMW Z3
Petrol 1.8 от 1996 M43  115 к.с.
CITROEN BERLINGO
Petrol 1.8 от 1997 до 1999 90 к.с.
CITROEN BERLINGO
Petrol 1.4 от 1996 75 к.с.
CITROEN BERLINGO
Petrol 1.1 от 1996 до 1999
CITROEN C15
Petrol 1.1 от 1995 60 к.с.
CITROEN EVASION
Petrol 2.0 от 1996 до 1999 turbo
CITROEN JUMPER
Petrol 2.0 от 1995 до 1999
CITROEN SAXO
Petrol 1.6 16V от 1996 до 1999 118 к.с.
CITROEN SAXO
Petrol 1.6 от 1996 до 1999 90 к.с.
CITROEN SAXO
Petrol 1.4 от 1996 до 1999 75 к.с.
CITROEN SAXO
Petrol 1.1 от 1996 до 1999 54 к.с.
CITROEN XANTIA
Petrol 3.0 V6 24V от 1997 ES9J4  2946 куб. см. 190 к.с.
CITROEN XANTIA
Petrol 2.0 16V от 1995 до 1999 XU10J4R  1998 куб. см. 135 к.с.
CITROEN XANTIA
Petrol 2.0 от 1995 до 1999 XU10J2TE  1998 куб. см. 147 к.с. turbo
CITROEN XANTIA
Petrol 1.6 от 1995 до 1999 89 к.с.
CITROEN XM
Petrol 2.9 24V от 1997 ES9J4  2946 куб. см. 190 к.с.
CITROEN XM
Petrol 2.0 от 1995 до 1999 147 к.с. turbo
CITROEN XSARA
Petrol 2.0 16V от 1998 до 1999 XU10J4RS 
CITROEN XSARA
Petrol 1.8 от 1997 до 1999 90 к.с.
CITROEN XSARA
Petrol 1.6 от 1997 до 1999 89 к.с.
CITROEN XSARA
Petrol 1.4 от 1997 до 1999 75 к.с.
CITROEN ZX
Petrol 1.4 от 1996 TU3JP  1360 куб. см. 75 к.с.
CITROEN ZX
Petrol 2.0 16V от 1996 до 1999 163 к.с.
CITROEN ZX
Petrol 1.1 от 1996 60 к.с.
DACIA LOGAN
Petrol 1.6 от 2004 до 2011 K7M710  1598 куб. см. 90 к.с.
DAIHATSU TERIOS
Petrol 1.3 16V от 1997
PEUGEOT 106
Petrol 1.6 16V от 1996 до 1999 TU5J4 
PEUGEOT 106
Petrol 1.6 от 1995 до 1999
PEUGEOT 106
Petrol 1.4 от 1996 до 1999 75 к.с.
PEUGEOT 106
Petrol 1.4 от 1995 до 1999 75 к.с.
PEUGEOT 106
Petrol 1.1 от 1995 до 1999 TU1M  60 к.с.
PEUGEOT 106
Petrol 1.1 от 1996 до 1999
PEUGEOT 205
Petrol 1.4 от 1995
PEUGEOT 206
Petrol 1.6 от 1998 до 1999 89 к.с.
PEUGEOT 206
Petrol 1.4 от 1998 до 1999 75 к.с.
PEUGEOT 206
Petrol 1.1 от 1998 до 1999 60 к.с.
PEUGEOT 306
Petrol 1.6 от 1995 до 1999 89 к.с.
PEUGEOT 306
Petrol 1.4 от 1995 до 1999 75 к.с.
PEUGEOT 306
Petrol 1.1 от 1995 до 1999 60 к.с.
PEUGEOT 406
Petrol 2.0 от 1995 до 1999 XU10J2TE  1998 куб. см. 147 к.с. turbo
PEUGEOT 406
Petrol 3.0 V6 от 1995 190 к.с.
PEUGEOT 605
Petrol 3.0 V6 24V от 1996 190 к.с.
PEUGEOT 605
Petrol 2.0 от 1993 до 1999 turbo
PEUGEOT 806
Petrol 2.0 от 1995 до 1999 147 к.с. turbo
PEUGEOT BOXER
Petrol 2.0 от 1995 до 1999
PEUGEOT PARTNER
Petrol 1.4 от 1995 до 1999 TU32  75 к.с.
PEUGEOT PARTNER
Petrol 1.1 от 1996 до 1999 60 к.с.
RENAULT LAGUNA
Petrol 3.0 V6 24V от 1998 L7X  2946 куб. см. 190 к.с.
VOLKSWAGEN LT
Petrol 2.3 16V от 1996

 


Защо не гледаш, какво дават по каталог за колата ти ???

Редактирано от SYS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните свещи са платинени НГК. Изкарват около 80к км.

Алтернатива са иридиеви на НГК и Денсо. Ако колата е с чип и газ може да се мине е на една степен по-студени (стоковите са 6-ци, "японско топлинно число").

Ако не искаш да търсиш двигател си оправи проблема с прекъсването....да не излезе накрая, че от мотора са ти останали  едни голи свещи:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направихме диагностика и проблема е от грешка номер 00575! Пише ниско налягане в смукателния колектор... Н75 е здрав дава 30ома съпративление, вакуумчетата са на място, вестгейта също е добре... Какво да гледам друго при последната ступка на го направи това забиване!! Вървеше си много добре без никакви колебания до 220км/ч.. Това след като смених бензиновия филтър.. Може ли заради газовата да се бърка компа да дава грешка и после това да се отразява на работата на двигателя на бензин ????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си влияят двата компютъра, но грешката обикновено е от типа богата/бедна смес.

Освен механичните проблеми - спукан маркуч, заяждащ гейт, гугъла дава съвет и за запушена генерация. 

AGU моторът е без МАП сензор и няма как да мери директно налягането в колектора. Което говори или за повреден дебитомер или за лош чип. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пробвам ли с почистване на демитомера? Аз мисля че турбината пренадува и за това го прави това сечене, исках да измеря налягането, но понеже няма МАП и не можах трябва да сложа бууст метър... иначе гейта не е заял и Н75 бачка, тези работи като са здрави дали може да пренадува?? А как мога да проверя генерацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не пробвай с почистване. Дебитомерът е много скъп и много лесно се чупи. 

Запушена генерация може да имаш, ако всичко друго ти е наред, а турбината не може да направи налягане.

Първо си намери един буустметър и виж какво всъщност става в колектора.

Дебитомер си намери друг, за проба и ако наистина твоя е за чистене - чисти се със спрей CRC maf cleaner, без активния елемент да се докосва с нищо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в опит за помощ на колегата:

- ваг-ком логове на 3-ти и 115-ти канал

- проверка на Н75

- проверка на блоу офф (масово се пукат от старост след чип тунинг!)

- проверка за бууст лийк

- проверка за кнокове на 20ти канал на пълна газ

- NGK BKRE6EIX-11 (за чипнато 1.8Т на газ са идеални - 28лв./бр.)

- проверка за работата на сондата на място (препоръчително за газаджийките)

- проверка на налягането на бензина на пълна газ (често срещан проблем при газаджийските коли)

 

всичко се прави с ваг-ком :) само за налягането на бензина си трябва манометър

 

ако всичко това е ок (макар че силно ме съмнява) да си провери софтуера, какво е направил мапера (предполагам ще ти обяснят, че ти не си първото 1.8Т и досега проблеми не е имал след чип на такава кола)

 

p.s.1 колко конски сили изкара на дино?

p.s.2 от ноември до сега не си оправи колата?!

 

Успех! :)

Редактирано от devil_vas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Колеги, пак съм аз след известно време.... Значи да ви кажа до сега какво съм правил по колата за отстраняване на проблема. Смених всички филтри маслото включително, проверих Н75 дава ми съпротивление 30ома на ред е, нов блоу офф за ауди тт 710н, почистих дебитомера със спрей за дебитомери, сложих нови свещи на NGK bkr7e каквито ми препоръчаха колегите ЦЕЦО и turbofen86 (голяма грешка колата стана много по зле) сега като чета в разни други форуми на всякъде хората препоръчват една идея по студени свещи от оригиналните ако се повиши мощността.. аз защо сложих по топли не знам, чак продавача на авточасти  се учуди, че ще ги слагам. Ще пробвам със по студени от оригиналните 6, тоест ще сложа 5 (японско топлинно число). На ваг-ком при един приятел ходих за диагностика на 3, 115 и 20 канал, на 115-ти няма нищо, празно е. На 3-ти има само температурата на двигателя(антифриза) температурата на входящия въздух (нормално е) и обороти мисля че. На 20 канал няма кнокове на друг канал мисля че бяха и как точно мога да ги проверя??

Колега SK.: Колата не е чипвана пред блока за втори път го казвам !!!! Не разбирам защо трябва да се заяждате?? Ако те дразни темата ми недей да я четеш и недей да спамиш на празно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK 7-ци са по-студените свещи. Топлинните числа на японците са "наобратно".

Без да разбереш какво налягане прави колата и какво показва в същото време дебитомера си губиш времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оп, сори, подвел съм те с каналите. явно А3-ката ти е по-стара. тогава 25 канал, но там не е налягане а лоуд и трябва да разбираш какво гледаш :) най-лесно е с манометър, но така няма да знаеш какво е исканото налягане а само това което дава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5-та предавка на пълна газ 4к оборота, дебитомера отчита 110-120g/s... Това не е ли много малко? Чел съм че дебитомера трябва да показва долу горе колкото коня е колата толкова g/s ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

ей в тази първата грешка ти е проблема, този мапера се е осрал , отивай и му чупи зъбите . След това отиваш до Пловдив в Маднес да ти оправи софта и си карай колата

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...