Jump to content

1.8т след чип


yu4ka

Recommended Posts

Здравейте колеги, карам А3 1.8т 150кс AGU, на скоро си я чипнах количката и има разлика обаче до 5к оборота след това мощността пада и колата не вдига повече от 5800об/мин.. нито на място нито в движение. От какво може да е ? На някои случвало ли му са е ? Да не би да ми пренадува турбината и да ми ограничава горивото компа? Моля за някакви мнения, ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

:shocked:  :shocked:  :shocked:

Ами мисля, че това е отговора на въпроса ти!

 

(П.с. не съществува такъв "чип тунинг", просто си си прецакал настройките!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я чипвал пред блока, направи ми го човек който от години се занимава с чип тунинг, ето го и сайта www.tuneline-bg.com говорил съм и с човека който ми го направи, но няма на идея от какво може да е, за първи път ми се случва такова нещо вика пък е правил много такива. За това реших да пусна тема да видя мненията на по разбирачите в областта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те на тях все "за първи път им се случва" докато не се засечеш в сервиза с някой от другите му "уникални" случаи  :hilezh:

Ама както се казва - "да би мирно седяло... не би..."!

Според мен си търси отговорност от него! Професионалистите в бранша поемат известна гаранция и отговорност след като са ти взели парите. Както се вижда не ти е направил услуга, а ти е прибрал парите за да си трошиш сега главата.

Или пък вече са на лице последиците от чиптунинга и първият на опашката компонент си е заминал - например турбото :nixweiss:



Диагностика...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди да ти върне оригиналния софт.Ако и след това пак е така колата,значи вече има повреда в следствие на чипа.Ако колата се оправи,мисля знаеш какво да направиш.Взимаш си парите и му теглиш една дълга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги сега колата е добре ама пак усвщам спад в мощността след 5хил оборота, четах и други теми има колеги с подобен проблем след чип, колата на много високи обороти сякаш не и стига горивото, иначе много върви и на ниските. Исках да ва попитам ако сложа инжектори от по голям мотор 180 или 225кс дали ще има разлика ще върви ли повече ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

усвщам спад в мощността след 5хил оборота, ..... иначе много върви и на ниските. 

Още не е измислен ДВГ вървящ еднакво добре в ниските и високите обороти. Евентуално търси някой електромобил :)

Колата ти е с най-малката турбина, която просто я задушава над 5к оборота, но за сметка на това върви прилично в ниските.

Ако имаш съмнение в чип, турбина или дюзи, най-евтино ще ти излезе една дино-диагностика.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да го правиш с тая малка турбинка като ключодържател това е, и аз карам с чип и на 5300 кранчето на налягането е спряно, ама какво да се прави. За доработки първо смени турбото ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

+1-Да смени ключодържателя,т.е. турбината.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти верно ли не отвори да скиваш в тунеК раздела? Ако искаш да пренесем всичкото инфо от там-тук, само кажи, няма грижи!  :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Не, не съм го връщал оригиналния софт. Колата иначе си върви доста по добре и ме кефи за това не ми се занимава само това на високите понякога ме дразни ама аз рядко вдигам повече от 5к обр. На пример когато я настъпя 4-та 5-та на 5-та предавка след 200км/ч долу горе усещам как си забива муцуната на пълната газ и като върна газта и подам пак, но не пълна газ и тръгва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какъв е смисъла от чипа тогава като ти изсича високите обороти, където именно е и макс. мощност?

Явно ти се кара дизелова кола...  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен нищо не му изсича чипа, просто AGU със сток к03 турбина толкова си може. И в сток вариант на двигателя е най-добре да се превключва около 5000-5500 оборота, по-нагоре просто няма смисъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това определено не е нормално поведение на стоков двигател!! 

А къде е най-добре да се превключва и "най-добре" за какво е отделна тема - който е решил да слага чип със сигурност не е загрижен какво е "най-добре" за колата, така че смисъла се губи според мен ако не можеш да се възползваш от оборотите на една бензинова кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е нормално? При всяко сток 1.8Т с к03 след 5к се усеща, че двигателя постепенно "губи" от тягата си, вижда се и на буустметъра. В този ред на мисли няма смисъл да се цеди до 6200, или на колкото там е ограничителя. Просто превключваш на следващата скорост и отново си в бууста. :hilezh: Това е идеята на тази малка турбина, да се развърта лесно от ниски обороти. 

Същото важи и за чипнат двигател с к03, с разликата че налягането е по-високо (около 0.9-1 бар, сравнено с 0.5-0.6 за сток.)

Редактирано от lowforce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това, което казваш няма никаква логика.

В случая става дума за AGU мотора, който развива своите 150PS по спецификация едва при 5700 (!) оборота (дори не от-до, а чак при 5700)!! Преди 5700 той дори не е достигнал 150 коня, камо ли да "губи тяга"! Всяко едно dyno което изровиш за този двигател ще го потвърди, все пак става дума за бензинов турбо-двигател - точно това е основното му качество! 

И разбира се, че boost-а прогресивно намалява след определени обороти и то още от доста преди 5000, но налягането не е право-пропорционално на мощността! Бууст-а не е индикатор за мощност и никога не е бил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...