Jump to content

1.8т след чип


yu4ka

Recommended Posts

Към автора:

Как така плащаш и си тръгваш за нещо от което не си доволен?

Там където съм чипвал аз,първо се прави колата,тества се и ако си доволен заплащаш за услугата,ако неси ти слагат оригиналния софт и всеки от където е! Това разграничава сериозните хора занимаващи се с това и мушенниците  гонещи бърза печалба еднократно,дори и след това да не го знаят хората с добро име....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А може ли да е от друго освен чипосания софт, защото преди да се чипне като я цепя усещах спада в мощността след 5800-900к обр. Не съм вдигал повече от 6к защото там няма мощност има спад !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам че ходих като донор за части на един познат със същата кола,която също не влизаше до край в обороти,а беше чипната, моята стокова и си влизаше до 7х.об.

Въртяхме какво ли не,дори и компютъра и накрая се оказа че свещите на приятелчето бяха тотолно свършили и затова.С моите свещи на неговата кола се оправи и до колкото знам сложи си нови и колата му се оправи колкото и да е глупаво от това се оказа проблема му.

Та като за начало може да пробваш с това ако скоро не си ги сменял !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Миналата седмица ги свалях да ги гледам добре изглеждаха ама са още оригиналните мисля че. Защото са на бош и имат логото на vw и ауди. Много ми е чудно как ще е от свещите ама ще пробвам с други да видя ко ще стане... :hilezh::zustimm:
С какви свещи да пробвам ? трябва ли задалжително да са оригиналните или само да отговаря топлинното число? Иначе бобините ми са на беру с тях ли излизат от завода ?

Редактирано от yu4ka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое не е нормално? При всяко сток 1.8Т с к03 след 5к се усеща, че двигателя постепенно "губи" от тягата си, вижда се и на буустметъра. В този ред на мисли няма смисъл да се цеди до 6200, или на колкото там е ограничителя. Просто превключваш на следващата скорост и отново си в бууста. :hilezh: Това е идеята на тази малка турбина, да се развърта лесно от ниски обороти. 

Същото важи и за чипнат двигател с к03, с разликата че налягането е по-високо (около 0.9-1 бар, сравнено с 0.5-0.6 за сток.)

 

Да спориш с Moon е меко казано безсмислено  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VW/AUDI не произвеждат свещи! Те са отново от основните производители (Bosch, NGK). Трябва да сложиш очевидно свещи като за твоя двигател.

 

От колко км караш колата, че до сега не си сменял свещи? Прави сметка ако никога не са сменяни  :stupid: Италианка? 

Няма по-добър "чип" от добрата и редовна поддръжка...

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NGK BKR7E  - 7лв. бройката ,аз съм с такива.

 

Сменяш на 10 000км.,перфектни за 1.8т с чип. 

Редактирано от turbofen86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В това, което казваш няма никаква логика.

В случая става дума за AGU мотора, който развива своите 150PS по спецификация едва при 5700 (!) оборота (дори не от-до, а чак при 5700)!! Преди 5700 той дори не е достигнал 150 коня, камо ли да "губи тяга"! Всяко едно dyno което изровиш за този двигател ще го потвърди, все пак става дума за бензинов турбо-двигател - точно това е основното му качество! 

И разбира се, че boost-а прогресивно намалява след определени обороти и то още от доста преди 5000, но налягането не е право-пропорционално на мощността! Бууст-а не е индикатор за мощност и никога не е бил.

Виж сега.

Вземи се спри,щото глупостите ти почват вече да объркват хората.

Не стига ,че си на всяка манджа меродия в Как и какво Ауди да си купя,ами сега и за чиповете взе акъл ,т.е. глупости да ръсиш....

 

Карал съм 1.8Т със ,чети внимателно, 150/180/215/330/400/500/550 коне с какви ли не модификации на глави ,блокове и т.н.

При мотор чип колата държи до 5000-5200 оборота холд на бууста ,после пада до стоковото налягане на завоската турбина,а именно 0.5-0.6 бара.

При мен беше пик 1.3-1.4 и холд 1.1-1.0 бар до към 5500об след което колата умира ритуално и остава на 0.5-0.6.

Възможни причини,най-масови - бобини,свещи,недостиг на горивото(може да е от настройките при чипването) или зависи с колко баров регулатор е.

Най-добре колата да иде на дино и да се види.Най - малкото една диагностика с ВАГ ком в движение.

А относно бууста и неговото индикиране,направо умрях от смях.....

искам да ми обясниш как точно бууста няма отношение,подробно ако може,в изкарването на конете???

Защо при

0.8бара имам 240 коне

1.4бара имам 420 коне

1.9бара имам 580 коне

 

Да,при сток мотор,където бууста не мърда повече от 0.6бара е нормално да няма отношение кой знае какво,но след намеса от мапер си трябва бууст за коне.Имам над 20 графики от ремап до последните 550+ магарета....

Само ще те светна,че с кулер,генерация и турбо от Б6 за 163 к.с. имах 215 коне.....на 5000об,съответно след 5200 нещата почват да умират леко полеко.

Просто човека страда или от лош мап или съвкупност от неизправен или лимитиран хардуер.

NGK BKR7E  - 7лбв. бройката ,аз съм с такива.

 

Сменяш на 10 000км.,перфектни за 1.8т с чип. 

+1

за чипнат мотор са супер.

да ги сменя на всяка смяна на масло ,но не повече от 8000км

Да направи логове с ВАГ кома,бобините също,дебит на въдуха,абе много неща,които е добре да се прегледат,но най-добре дино+диагностика и нещата ще лъснат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си чипосъл, пък едни свещи не си сменил, мaлко тъпо. Знaчи зaписвaй си:нови свещи, ново мaсло,нови лули нa свещите-понякогa се опичaт от темперaтурaтa, провери си кaтaлизaторa дa не е дaл фирa,че при мен тaкa стaнa-беше се нaтрошил целия и нaд 5000 оборотa не можеше дa вдигнa. Aко остaнaт пaри виж някои нови гуми, все пaк повече коне и е опaсно, ще вземеш дa се претрепиш някъде. Може би ще трябвa дa кaрaш и с високооктaнов бензин, дa кaжaт по-зaпознaтите от мен. Дaно се опрaви колaтa ти пожелaвaм, че знaм колко е кофти.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам А3 1.8т 150кс AGU, на скоро си я чипнах количката и има разлика обаче до 5к оборота след това мощността пада и колата не вдига повече от 5800об/мин.. нито на място нито в движение. От какво може да е ? На някои случвало ли му са е ? Да не би да ми пренадува турбината и да ми ограничава горивото компа? Моля за някакви мнения, ще съм благодарен.

Кой "чипва" колата ?

Какъв е софта ?

Това са важни въпроси, които могат да дадат отговор на много от въпросите ти.

Колата, кога е обслужвана ПЪЛНО (филтри, свещи и т.н.) ?

Това, че едни свещи "изглеждат добре" не означава, че са ...

След смяната на свещи, може да има огромна разлика (ако са по каталог).

След чипване, характеристиките на двигателя се променят, а това рефлектира на характеристиките, които трябва да имат свещите.

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...

 

Цеценце, айде недей моля те пълни темите с твоите драми, надали някои проявява особен интерес към тях. Тука е форум, не туитър! Няколко известни личности ще се обърнат от под тревата ако могат да ти прочетат глупостите.

 

...

 

yu4ka - тука eic-idimitrov е абсолютно прав. Начинът по-който си подходил и продължаваш да подхождаш само ще те дозакопае. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колата е италианка! Първата ми работа е да сложа тези свещи на NGK които ми препоръчахте. Масла и филтри съм сменил, но без бензиновия, ще сменя и него заедно със свещите. Ще направя и диагностика и ще ви опиша грешките и детаилите. При последната диагностика имах някаква грешка пишеше:  паметта за четене ROM. нещо подобно. Ще ви напиша със точност утре за кода на ггрешката. Чел съм че и при други я има тази грешка на чипнато 1.8т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цеценце, айде недей моля те пълни темите с твоите драми, надали някои проявява особен интерес към тях. Тука е форум, не туитър! Няколко известни личности ще се обърнат от под тревата ако могат да ти прочетат глупостите.

yu4ka - тука eic-idimitrov е абсолютно прав. Начинът по-който си подходил и продължаваш да подхождаш само ще те дозакопае.

Професоре......

Чакам отговор на въпроса за бууста!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорът ще го намериш като се научиш да четеш и прочетеш отново какво съм написал!! Много ясно съм го написал, действително почти като професор, ама няма кой да чете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ко рйечи току що? :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  :respekt: АйдИ пак сЪ изс*ри сига.  :hilezh:

 

Автора: Точно това вече е добро начало! Няма смисъл от гадане, когато половината ти консумативи много отдавна им е преизтекъл срока. 

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мунчо, не се занимавай с Цецко. Той е един неук простак и няма никаква представа какво е прогресия, пропроционално, буста, а камо ли да знае какво е кулантност. По принцип се съмнявам да има и кола, според мен всичко чете по форумите, ама не го разбира:). Наистина няма смисъл да спориш с него, ти си най-велик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цец няма ли обратна страна на луната за Мунчо :biggthumpup:

Кво го хвалите тоя 1.8Т стоков  и само с чип е мъртъв дори не мое с накефиш и на обороти :shocked: умира точно когато искаш да ФърФи нещо кат дизел ама даже по-зле :ja:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виждам, че преди месец съм писал: 

 

Ако имаш съмнение в чип, турбина или дюзи, най-евтино ще ти излезе една дино-диагностика.

 

Сложи за проба едни свещи (основно за да си спокоен) и отиди в сервиз.

За съжаление този мотор подлежи на много "базова" компютърна диагностика. Ако моторът не вдига 5800 оборота на място (а в движение се държи нормално в средни обороти), проблемът не е гориво или свещи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цец няма ли обратна страна на луната за Мунчо :biggthumpup:

Кво го хвалите тоя 1.8Т стоков и само с чип е мъртъв дори не мое с накефиш и на обороти :shocked: умира точно когато искаш да ФърФи нещо кат дизел ама даже по-зле :ja:

Така е Пеше,затова сега ще въртя до 8200,а съм и спокоен,защото след 6000об ще свалям надува от 2бара на 1.6 ,но пък ще имам 100коня отгоре......

Преди 7 години като карах само със мап,некъв италиянски,таз турбинка и се завиваше целия свят,ме и Луната даже

Мунчо, не се занимавай с Цецко. Той е един неук простак и няма никаква представа какво е прогресия, пропроционално, буста, а камо ли да знае какво е кулантност. По принцип се съмнявам да има и кола, според мен всичко чете по форумите, ама не го разбира:). Наистина няма смисъл да спориш с него, ти си най-велик.

Ех,

Стояне....

Ко да праиш човек ....?

Така си е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецке, аз като те слушам теб и обороти не ти трябват... то щото нали баровете са директен индЕкатор на мощност... Що не изкъртиш двигателя и направо един въздушен компресор да сложиш с 300 бара и те ти Боинг 787 :D Охх, смешко, смешкоо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...