arsenal88 Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Колеги извинявам се за тъпия въпрос ,но на колко хиляди км се сменя ангренажният ремък,колата е ауди а3 АГН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Astral_Soul Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 около 70 хиляди км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 7 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 моят е на 47 хиляди може поне още 10-12 хил да издържи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
***TARANTUL@*** Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 Аз моя го сменям на 50 000 ,за да ми е мирна главата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 7 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2013 90 хил. без проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kyle Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Преди казваха 90 000км. от ауди, ако не се лъжа, но доколкото знам са ставали изцепки и затова препоръчителното е 60 000км. Сменяй на толкова, че да ти е мирна главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 от ауди казват на 120 000 хил. най добре да смени на 15 000 км. за да му е още по мирна главата.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Пише в сервизната книжка на колата! На мен ми се върти в главата първо на 90 000 и после на всеки 50 или 60. Някакъв подобен режим беше, но най-сигурно - в сервизната книжка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 аутодата казва освен двигател АМК, всички други на 180 000 км. (вкл. AGN) може и да постнеш снимка на книжката където пише да се смени на 90 000 км. няма лошо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 На А3-ката AGN 1997г. го сменях на 60000км.Зависи и пробега на година който се прави.Който иска може и на 300000км. да го сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
makeme Публикувано 9 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2013 Дръпнах си менюала постнат във форума и според него за бензинките е 180 000 км. Само за АМК моторите е 120 000. За дизелите в зависимост от кода на двигателя 60к 90к и 120к. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 А някой знае ли от къде идва разликата в интервала на смяната при AMK и примерно сходните АPY/BAM и дори другите 1.8Т(AGU,AEB и всички други мотори с различни кодове)?И мисля, че е редно за тези интервали да се спомене, че това важи за оригинални части, а не за алтернативни продавани в авто магазините, но не съм абсолютно сигурен за това и може аз да бъркам тук... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Ремъка спокойно би изкарал 90 к. Автърмаркет ролките почват да шумят към 60 к и мисля, че това им е предела. Тя и една водна помпа толкова си кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 Оргиналдъ ремъка на А3 АГН когато колата излиза от завода казват да се ПРОВЕРИ, не казвам смени, а ПРОВЕРИ на 120 000. На 160 000 задължителна смяна. Обаче твоята кола не излиза от магазина и + това ремъка ти вероятно е от някой там магазин, но не и от АУДИ на 70 000 най добре ще е добре да бъде СМЕНЕН. И както казва колегата Ради_Б4 ролките ще почнат да здават багажа преди ремъка. Ако са почнали не му мисли щото зацепи ли някоя сън няма да спиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jim1 Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 защо да сдадат багажа? слага едни ролки ина и помпа хепу примерно и би трябвало да го изкара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Баев Публикувано 10 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2013 (Редактирано) Е ок де. С качествени части ще го изкара, ама с коли на тея години ако не има пазим сами двигателите те сами няма да се пазят. За мирна глава по на честичко. Аз като я обслужих сефте беше на 130 000. Сега е почти на 158 000. демек 28 000 км. Ако съм жив и здрав и продължавам да си я карам ще го сменя на 75 000. Всеки си знае какво е слагал и на колко му стиска да го смени. Аз сложих хубав ремък, но пък смятам че ако го сменя на 75 000 ще спа малко по спокойно Редактирано 10 Декември 2013 от Иван Баев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Катила Публикувано 12 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2013 (Редактирано) КАЖДЫЕ 60 000 КМ ПРОБЕГА · Заменяйте свечи зажигания (подраздел Проверка и замена свечей зажигания).· Заменяйте элемент и промывайте корпус воздушного фильтра (подраздел Замена фильтрующего элемента воздушного фильтра).· Проверяйте уровень жидкости гидроусилителя руля, при необходимости производите доливание (подраздел Проверка уровня жидкости системы гидроусиления руля).· Автоматическая трансмиссия: Проверяйте уровень масла картера главной передачи, при необходимости дополняйте (подраздел Проверка уровня жидкости главной передачи автоматической трансмиссии).· Заменяйте клиновой ребристый ремень (подраздел Проверка состояния приводных ребристых ремней).· Модели с полным приводом: Заменяйте масло муфты межосевого сцепления Haldex (подраздел Замена масла в сцеплении Haldex моделей с полным приводом).· Дизельный двигатель: КАЖДЫЕ 180 000 КМ ПРОБЕГА · Двигатели AGN, AGU и AQA: Заменяйте зубчатый ремень и натяжной ролик привода распределительного вала Редактирано 12 Декември 2013 от Катила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване