Jump to content

Препоръки за добър сервиз за настройки и подръжка на Фобос 1 ?


Recommended Posts

Точно така, Райл 3 Ома, в много редки случая се налага 1.5 Ома. При мен всяко едно придърпване или забележка на клиента която е установил, се проверява в движение, и се настройва докато изчезне, може и един час да се возиме, колкото е нужно, разбира се ако произхода на прекъсването не е електрически проблем в запалването, свещи, кабели, бобини. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

... RAIL 3ома, ..., защо питаш? ...

 

Защото съм с точно такава, и ми беше интересно а разбера с каква си ти.

 

Имам известни проблеми с настройването на моята ГИ ( БСМ Бардолини 2 )

със същата рейка и Magic 3 compact, при сток вариант на ECU и особено при chipped ECU.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб е пожелателно да сложиш бърза рейка или само бобинките, времената на празен ход са ти доста ниски, с този чип във високите също става весело, а софруера на BSM уредбата няма достатъчно опции да излезе от положението, така че смени си бобините, ще бъде значително по-добре, в такава ситуация с Фобос се справям с 3 Омовата рейка, разбира се зависи и чипа какъв е, ако е много агресивен може и да не успея. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега със сток ECU-то влезнах в норми и драмите спряха,

но на по-късен етап ( може би пролетта ) ще го имам предвид.

Благодаря за насоките.

п.п. чипа ми играе леко агресия, ма ше го укротим.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се борих заедно със zeroheat да настроим уредбата му със старите дюзи. Проблема беше, че пускаха твърде малко гориво. Нямаше разлика във времената на празен ход с дюзи 2.6 и 3мм. Което ме навежда на мисълта, че дюзите е много вероятно да не са били чисто нови а рециклирани. В това няма нищо лошо по мнение, но за нещастие работния ход на тези дюзи като нови е 0.6мм а след рециклажа въпросните са били с по-малък ход и за това не са могли да пуснат достатъчно гориво. Повишаването на налягането на МАХ от изпарителя пооправи нещата. 

Сега да споделя мнението ми за колата му със сменените дюзи. Новите (отново рециклирани) дюзи са рециклирани както трябва. Времената на празен ход в момента са му 3.3мс ако не се лъжа, което за 3ома Rail е доста ниско и едва ли оптимално. Дали заради това дали не, избива грешка в бензиновото ЕКУ за грешни смеси. Не сме си играли за донастройки поради липса на време, а и нещата не са така плачевни както бяха. По скоро дразнещи дреболии. Моето мнение е, че Жоро е трябвало да забележи тези ниски времена на газовите инжектори и да ги коригира като смъкне налягането на изпарителя, което е на МАХ. Не добро впечатление ми направи и това, че маркучите от инжекторите до колектора са различни по дължина, което според мен не е никак добре за монтаж направен от професионалисти. 

И за да не си помислите, че това е най-лошия сервиз за газови е редно да спомена положителните му черти. За разлика от фирмения сервиз на Фобос, където на един приятел му изгориха ЕКУ-то на колата, при Жоро не съм чул за подобни случаи. Това, че ние се опитахме да си решим проблема сами не го накара да ни отсвири (причината ние да се захванем е, че имаше един неуспешен опит за настройка от негова страна със старите дюзи). Мнението ми като цяло е, че се е справил в пъти по-добре при последните настройки на този автомобил от много други майстори в други сервизи. За Фобос ако се налага да се ходи на сервиз въпреки гореспоменатите забележки бих го препоръчал. Ако имате достатъчно свободно време да изпробвате настройките и да ходите за корекции нещата ще станат съвсем прилични.
Самият Жоро съм сигурен, че има нужните знания да направи всеки един автомобил както трябва, но за жалост ми се струва, че в сервиза малко претупват нещата на моменти :(

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен, качеството на монтаж което постигаме е непостижимо за масата сервизи в БГ, малка разлика между маркучите доказано не оказва влияние, може да пробвате, ако е по-сериозна разликата става лошо, но това се вижда с просто око, оборотите на празен ход играят, тази кола не е имала такъв проблем, значи всичко е ОК.

 

Това че си повишил калибъра на дюзите, ти помага във високите натоварвания, но на празен ход тези отвори се явяват много големи, съответно рейката е паднала до минимума си 3.3 мс., затова съм против такива решения, подобряваш едно за сметка на друго, но след като е избора ви е такъв, ми се налага да се съглася с това решение .

 

Естествено че дюзите или рейката се рециклира, няма как на всеки 20 000 км. да слагаме нова рейка, това го няма никъде по света ?

 

Аз няма впечатления че не съм се справил с някоя настройка, не слизам от колата докато не стане както трябва, прекалено много коли съм направил за да ме заблуди някоя, освен това всеки клиент ако не хареса нещо, лесно може да се върне за рекламация, а аз не отказвам настройка на коли монтирани при нас, така че тук изразявам леки съмнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези клапани при турбо коли съм забелязал, че при високо налягане в колектора, започват да работят неточно. Времето им за затвяряне страндартно е 2.2 мс, но под надув стига и до много повече по мои наблюдения. Даже на момент остават постоянно отворени. Трябва да се обеднява при времена над 10 мс. Смяната на бобините почти не променя начина им на работа. Просто са правени с теслата :)

 

От опит се оказа, че е по-добре да работят на по-високо налягане, отколкото да им се увеличава размера на отвора. Празният им ход е малко женски... :) 

 

Можете да пробвате с дюзи с време на затваряне под 1 мс - LPG Tech Dragon, Baracuda, Romano Fast и ще остането очаровани от разликата. :) Не са по 50 лв... но всеки получава това, за което плаща. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен, качеството на монтаж което постигаме е непостижимо за масата сервизи в БГ, малка разлика между маркучите доказано не оказва влияние, може да пробвате, ако е по-сериозна разликата става лошо, но това се вижда с просто око, оборотите на празен ход играят, тази кола не е имала такъв проблем, значи всичко е ОК.

 

Това че си повишил калибъра на дюзите, ти помага във високите натоварвания, но на празен ход тези отвори се явяват много големи, съответно рейката е паднала до минимума си 3.3 мс., затова съм против такива решения, подобряваш едно за сметка на друго, но след като е избора ви е такъв, ми се налага да се съглася с това решение .

 

Естествено че дюзите или рейката се рециклира, няма как на всеки 20 000 км. да слагаме нова рейка, това го няма никъде по света ?

 

Аз няма впечатления че не съм се справил с някоя настройка, не слизам от колата докато не стане както трябва, прекалено много коли съм направил за да ме заблуди някоя, освен това всеки клиент ако не хареса нещо, лесно може да се върне за рекламация, а аз не отказвам настройка на коли монтирани при нас, така че тук изразявам леки съмнения.

 

Мисля, че задълбахме в подробности. Мисля, че по-важното е, че аз като цяло съм доволен от уредбата и монтажа. Ако опитаме да отстраним тоя малък проблем, който имам при следващото ми идване за печат ще съм още по доволен и колата ще заспи.

EUROGAS(Жоро) ако смениме инжекторите с някакви по-бързи ще се подобрят ли нещата? Аз нямам проблем да си доплатя разликата в цените, за мен важното е всичко да е наред. Все пак още при първоначалния монтаж ти споменах, че искам качество и ще дам пари колкото трябва. Все пак алтернативата ми беше някакво Ланди за 1700лв. При теб дадох 1300лв. Нямаше да е проблем да дам и 1400 за евентуално по-хубави инжектори. Тогава аз ти казах ти да прецениш нещата. Все пак аз карам доста, нямам свободно време през седмицата, така че за мен важното е нещата да станат и да не ме занимават. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какво Ланди ти предлагаха за 1700лв.?Не се съмнявам в работата на Жоро,но с тези рейлове толкоз,а ако беше сложил Ланди сега нямаше да имаш драми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам проблем да си доплатя разликата в цените, за мен важното е всичко да е наред. Все пак още при първоначалния монтаж ти споменах, че искам качество и ще дам пари колкото трябва. Все пак алтернативата ми беше някакво Ланди за 1700лв. При теб дадох 1300лв. Нямаше да е проблем да дам и 1400 за евентуално по-хубави инжектори. Тогава аз ти казах ти да прецениш нещата. Все пак аз карам доста, нямам свободно време през седмицата, така че за мен важното е нещата да станат и да не ме занимават. :)

Нямаш проблем да си доплатиш за качеството ама си избрал тънканата. Малко си противоречиш. Какво си сложил за 1300 лева ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпекси сложили сме Фобос 1, с рейка Райл 3 Ома, да наистина не е най-добрата уредба на света, и не е най-добрата рейка на света, но с тази уредба и тази рейка съм подкарвал S3 с 260 коня, така че гарантирам че колата ще работи безупречно, условието е ако може занапред само аз да пипам по нея, и да се спазва предвиденото обслужване на рейката през 20 000 км., това е всичко по темата.  :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш проблем да си доплатиш за качеството ама си избрал тънканата. Малко си противоречиш. Какво си сложил за 1300 лева ?

 

Не съм избрал тънканата, защото можеше да сложа и уредба за 700лв. Просто за ланди получих едно предложение 1700лв. за някаква уредба, но не намерих отзиви за добър сервиз в София. Това беше преди някъде 2 години мисля. Пращахаме някъде в Кюстендил ако не се лъжа. Като цяло бях 50 на 50, ходих да говоря с Жоро и той ми направи добро впечатление и така се реших. Иначе ако бях намерил някой читав, с който да говоря за Ланди, може би щях да се навия. Това все пак са пари, които се дават венъж за няколко години. Аз лично нямах проблем да сложа Ланди, в онзи момент парите не бяха фактор. Ако бях попаднал на човек, с който да обсъдим нещата може би щях да сложа Ланди. Ugeorge е с Ланди на кола подобна на мойта и мисля, че няма ядове. То и аз нямам кой знае какви ядове, само малки дразнещи нещица, които са пренебрежими, затова не тормозя Жоро. Аз си ходя редовно на сервизните обгрижвания и ако е там ще ги обсъдим. Затова и аз си казвам, че като цяло съм доволен от монтажа, подръжката и обслужването. Надявам се и за напред да е така, дори като изтече гаранцията след година и нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Това че си повишил калибъра на дюзите, ти помага във високите натоварвания, но на празен ход тези отвори се явяват много големи, съответно рейката е паднала до минимума си 3.3 мс., затова съм против такива решения, подобряваш едно за сметка на друго, но след като е избора ви е такъв, ми се налага да се съглася с това решение .

 

Естествено че дюзите или рейката се рециклира, няма как на всеки 20 000 км. да слагаме нова рейка, това го няма никъде по света ?

 

...

 

Времената на празен ход, когато увеличихме диаметъра на дюзите бяха близо 6мс. И причината беше, че инжекторите които бяхте сложили първоначално са били настроени при рециклирането им за доста малък ход. (аз като клиент бих очаквал нова уредба да е с нови компоненти, но и с рециклаж не е голям проблем стига да са калибрирани правилно) Единственото което е нужно да се направи с тези дюзи в момента е налягането на изпарителя да се свали от максимума. Гарантирам, че колата ще запази вървежа си във високите. Както казах и по-рано при достатъчно насоятелен клиент нещата могат да станат. Ако изключим забележката за дължината на маркучите, останалата част от монтажа ви е добра по мое мнение. Препоръчвал съм ви на приятели, както ви препоръчвам и в тази тема. Просто няма как да не спомена и кусурите ви. Не сте перфектни, но по-добри от вас не знам. 

Редактирано от ugeorge
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам, че е практика на повечето газаджии да използват некачествени рейки, което е доста странно за мен. Дюзите са най-важните и трудни за изработка компоненти от едно ГИ, другото е изкопирано отдавна. Евтините дюзи имат доста непредвим начин на работа спред налягането на газа, налягането в колектора и температурата на газа, което за мен от инженерна гледна точка е недопостумо при монтиж на турбо автомобили с много к.с. на цилиндър.

 

Хваленето, че S3-ка 260 к.с. била подкарана на газ ми звучи малко като лафа "Тъкмо научихме котката да не яде и тя взе, че умря". ;) В такива случаи винаги съм се питал както се случва, ако този двигател вземе, че "пръцне" в следствие от избора на типа рейки или друга интервенция от монтажа на ГИ. Кой носи отговорността - газаджията или собственикът на автомобила?  

Ще се радвам колегите eurogas и landir, коiто с постовете си се опитва да покажат, че тяхните сервизи са на добро ниво. Предполагаме, че има хора, които са повярвали в тяхните умения / не искам да ги оспорвам, даже напротив/ и решават да сложат уредба при тях. И след извествно време има проблем в следствие на монтажа? Наскоро имаше случай на забравена медна тръба в колектор на автомобил, която беше смазала клапаните.

 

Как се процедира в такива случаи? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие при ГИ-тата каквото и да направиш със смесите едва ли ще успее да гръмне както при обикновените уредби. Не можеш да си представиш на голфа ми с руска газова уредба и зацапани газови дюзи как работеше колата и как прекъсваше. А аз се ядосах и подавах яко газ и така и не успя да гръмне. Да не говорим тогавашните маистори какви настройки бяха направили. От тогава почнах сам да се занимавам.

Само между другото тогава много исках да сложа ГИ при Eurogas бяхме се разбрали по телефона. Но като отидох на място за оглед майсторите категорично отказаха. Понеже не можели да настроят голфа, който фабрично няма ламбда сонда. Лумпените при който отидох имаха толкова малко знания, че казаха нямаш ядове. Хубавото беше, че един приятел имаше кабел за въпросната руска уредба и в последствие си я настроих сам. Нещата заспаха чак след като изтече гаранцията и си сложих инжектори RAIL на мястото на руските, тогава усетих икономия от 1.5л/100 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какво Ланди ти предлагаха за 1700лв.?Не се съмнявам в работата на Жоро,но с тези рейлове толкоз,а ако беше сложил Ланди сега нямаше да имаш драми.

Не ми казаха конкретен модел. Един колега си сложи на мерцедеса в един сервиз в Княжево и му го запалиха и изгоря почти цялата задница на колата, защото не бяха замасили правилно някаква жица. Та той ми каза, че търсил много за сервиз на Ланди в София и този в Княжево му го представили като най-добрия в София за Ланди. Това беше преди 2 години разбира се, сега може и да има. Но след случката с горенето, нали не си представяш как аз ще отида там. :) И такам. Мерцедеса му е с компресор и е към 200коня и сложи ландито за 1600 1700лв. Затова предположих, че и мойта ще излезне някъде там(мойта А4 е с AJL мотор и фабрично си се води 180 коня). Та и неговото Ланди не е съвсем идеално, притръсва при превключване бензин/газ(Фобоса ми не го прави, превключва без да разбереш), някой път като изключи от скорост в движение докато е студена колата също му притрепват оборотите, падат със 100 200 под нормалните и после се връщат(това го има и при мен понякога). Така че недейте да храните Фобоса толкова много. Не е толкова по-лоша от Ландито, ако изобщо е по-лоша.

Редактирано от zeroheat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 15 години работа не сме имали подобни засечки колега doncecone, ако занапред имаме, първо на теб ще кажа как сме реагирали, няма сервиз който да даде предварително готова рецепта за подобна патова ситуация, всичко е според случая и според взаимна договорка на двете страни. :zustimm:

Редактирано от eurogas
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сайта никога не е изписван и никога не е имало сервиз на Ланди в Княжево.Някой от някъде може и да прекупувал нещо.Официалните,сигурните са изписани в сайта на ЛР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Нямам представа, все пак беше преди 2 години. Но така са казали на колегата. Дали са му официална гаранция и всичко изглеждало съвсем лигитимно. Но това изобщо не е по темата. Нали за Фобоса ставаше дума.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ланди в Княжево монтира само Станчо, срещу сервиз Жигула. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да монтира,може да е монтирал?Никога не е бил в сайта като официален сервиз.Всеки малко грамотен ще влезе нета и ще провери на кого да се довери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Добре де landir, преди 2 години и нещо имали ли сте официален сервиз в София и ако ДА кой е бил той? Че аз нямам спомен като търсех ГИ за мойта кола да съм попадал на такъв.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...