Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 6


sky

Recommended Posts

  • Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

На хартия БМК-ато е 7.3 до 100 автоматик седан, ама нито една не съм видял да го прави за под 8 до 100. Дали са издухали или просто е мерено по нанадолнище. Мойта и с евро4 и с евро5 дюзите беше 8.2.

Link to comment
Share on other sites

2.0 ТДИ-то дето карам, в началото като беше стоково правеше от 0 до 100 за 10.5 при каталожни 10.3 без катализатор. След тунинга с хибрида е 9.2 до 100.

Link to comment
Share on other sites

Малко оф топик, но за разхода къде говорихме, по празниците мерих среде на борда с бележките от бензиностанциите и имаше 0,1 разлика при 2400 км магистрално, в града обаче е друга работа.

Link to comment
Share on other sites

Това е заради "леко" пикаещи дюзи. На тебе софта е сток и оттам ЕКУто подава правилно информация на таблото колко нафта е инжектирана в мотора. Когато се чипне колата и се разбазикат калибрационните карти на дюзите тогава започва да лъже.

Link to comment
Share on other sites

Нещо си се объркал с разхода, единият съдружник си взе ново А8 с W12 и с пуснат start/stop + cylinder on demand, колата дава по-нисък разход в града с нормално каране от старато Q7 с 4.2FSI. На жена си взе А6 3.0 TDi Sline автомат пак с start/stop. Разхода в града е около 9.... А жена му не е от най адекватните шофьори.

Link to comment
Share on other sites

Аз карах 4G с DSG ама не останах впечатлен от вървежа...3.0тди 245кс беше мотора...разхода висок, а вървеж никъв за тия литри ...

Друго си е 10 годишна ръчка на предно, нали :-)

 

Нещо си се объркал с разхода, единият съдружник си взе ново А8 с W12 и с пуснат start/stop + cylinder on demand, колата дава по-нисък разход в града с нормално каране от старато Q7 с 4.2FSI. На жена си взе А6 3.0 TDi Sline автомат пак с start/stop. Разхода в града е около 9.... А жена му не е от най адекватните шофьори.

Четох в нета, че моделите 245 кс. + старт/стоп система като цяло стигали 20%+ икономия на гориво.

По мои впечатления и мнение старото 3.0 TDI гори много на място, иначе в движение е окей като разход.

Link to comment
Share on other sites

Добре всезнайко, дали да не ти я дам да я покараш за да видиш. Поне като написа тая тъпотия да я беше прочел в гоогле.

New in the W12 is the efficiency technology cylinder on demand (COD). At low to intermediate load and engine speed, such as 250 Nm (184.39 lb-ft) at 3,000 rpm, it shuts down the cylinders of the left or right bank when in the upper four gears by deactivating the injection and ignition. In the event of a lengthy deactivation phase, the cylinders in the deactivated bank are fired to prevent their catalytic converter from cooling off. The cylinder banks are thus deactivated in turns during extended periods of COD operation.

Link to comment
Share on other sites

Едва ли е имал А8L W12 - 2013... Горе съм написъл, че говорим за нова кола... А не за кош за 20 бона щото харчи за една година повече от колкото струва.

Link to comment
Share on other sites

В тоя форум, за да си модерен, трябва винаги да се сравняваш с някого. Или с приятел на някого, или с шефа на някого. Щом говорим за нови коли - през 2013 си купих S8, в момента е на 17000 км. Кош за 20 бона не си спомням да съм имал в последните десетина години.

Поздравления на Ауди, че вече са сложили COD системата и на W12. Моето нямаше такава система.

Ето, научих нещо ново благодарение на форума.

@ tolev: благодаря за предложението да покарам W12. Ще се възползвам от възможността, когато предлагаш твоя кола. Така, от трето лице, се чуствам неудобно.

Link to comment
Share on other sites

Извинявам се тогава, просто съм свикнал тука да де обаждат индивиди като Шпека с финансови възможности за пасат 1'9тди а да се изхврълят в коли който са 3in1.

Може да го има този COD само на Long, ако твоята длучайно не е била. Все едно, не е моя тип кола.

Link to comment
Share on other sites

Аз наскоро изстрадах от някава студена спойка в компонентите из багажника, днес ще ходя да си взимам колата и ще разпитам къде, какво точно. Майстора рече, че моята не е първата дето дава такъв дефект точно там. Колата загасна и при следващо палене светнаха всички лампи и до там... даже и не завъртя. Та имайте го в предвид, ще пиша като разбера къде е точно дефекта, че ефекта от него е неприатен, ако се случи на път.

Link to comment
Share on other sites

сутринта като запалих колата се чу едно скърцане отпред може би от ролките в първите 5-6 сек после спря от какво може да е колата не беше палена 3 дена ??

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...