Jump to content

Взаимозаменяеми ли са сервоусилователите при А4 В5


HellFire

Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Моето го взех заедно с помпата и казанчето за около 100 лв от Пасат 1.8Т 2001-ва. Стават и от А4 след фейслифта.

На ефекта се кефя при всяко натискане на спирачката, независимо слабо или силно.

Имам малък проблем с тръбата за вкума, защото идва под леко напрежение и след цяла нощ седене вакума е избягал и педала е твърд. С паленето се оправя веднага. Погледнах дали не мога да взема и тръбата от Пасата или от някое Ауди, но системата е изцяло различна и не става. Не е голям пробле на фона на реакцията на спирачките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да се похваля и аз вече съм със двойно серво от А6. Спирачките станаха точно такива каквито винаги съм искал, а именно натискаш и веднага спира. Хода на педала е малък и от малко хваща. Разликата с преди е огромна!
Има обаче един недостатък, педала трябваше да се вдигне 1 идея нагоре, защото иначе помпата щеше винаги да е натисната... Засега ще карам така докато не измислим вариант да го оправим и това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При все, че е 4 пъти по-скъпо? Просто трябва гайката която се навива в сервото да се скъси. Вярно, че това "просто" значи да се свали конзолата с педалите, но каквито сме ентусиасти - не е проблем.

П.с двойното серво+помпа+казанче = 40лв...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойното серво дето му викате се казва още тандемен вакумен усилвател. На всички фейсови А4-ки го има, моята е от средата на 99-та година и с 288 мм. диск.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е на всички. Колегата petkovm има серво от 1.9 116 фейсова 4-ка и е единично...

Като имаш в предвид че той си е карал колата и лично я е разхвърлял на части

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми това беше един от признаците че колата е фейс, наличието на тандем сервото. Ама нормално де каквото са имали такова са монтирали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега от всички фейсове съм свалял двойно серво .Няма нищо общо със тези на б6 ,но е доста по голямо от на старото б5.Може би е до година на производство разликата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената и това че тези на първите Б6 са проблемни .Досега все търсят за б6 партидата с буква J накрая,много рядко с друга буква

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1,9тди, 90к.с. 96г. 1Z.  Не съм с фейса, и нямам тандемен вакумен усилвателя Точно поради тази причина и аз ще правя скоро време това упражнение. Още повече вече съм с предни вентилирани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха. Значи все пак стават...

Нямам идея ,просто знам какво ми търсят редовно и затова го изтъкнах като минус.Ако някой е монтирал от б6 нека сподели .Според мен тъй като сервото е по дълго назад и купето няма нищо общо ,има шанс да не стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що, колата ти не спира, или....?

За спиране спира, ама все ми се струва че с двустенния ще е по добре,  а и щом не е голяма философия да се направи защо да не го направи човек. Щом е за по-добро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така или иначе и аз ще сменям сервото с въпросното двойно ,кажете каква спирачна течност да сипя преди да обезвъздуша системата,марка, дот и т.н.

Ще се опитам да направя снимки на интервенцията,за да е по лесно на другите колеги.

Редактирано от ники 125кс.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...