Satori Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 На моята кола пише само и единствено ДОТ 4 на капачката. Не мисля,че марката е от голямо значение,но да не е нещо китайско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 12 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Взимайте сервото в комплект с помпата: буталото е по-голямо и ефекта е наистина добър Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 А помпа TRW 25 само видях, тя по-голяма ли е? Изпадна ми една от Пасат 1.8 не знам коя година но е с пластмасови колектори, може и 5.5 да е.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 12 Май 2015 Доклад Share Публикувано 12 Май 2015 Тая помпа може ли да се купи нова (усилената)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 (Редактирано) Така,взех сервото с помпата и казанчето ,номера на помпата челно на цилиндъра е :J47H3 LukasНомера на сервото е:4Е3612105, отзад на корпуса на сервото има щампа 947HТа ,тази помпа с по-голямото бутало ли е или е с по-малкото,да знам дали е подменяна. Редактирано 13 Май 2015 от ники 125кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 13 Май 2015 Доклад Share Публикувано 13 Май 2015 Отворите за казанчето са отстрани, а не отгоре.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Отворите са отстрани,значи е с поголямото бутало.Благодаря за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 Ако не се лъжа няма разлика в местоположението на отворите. Аз смених само помпата (от А4 Б5 фейслифт) и съм нямал драми с преправяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 14 Май 2015 Доклад Share Публикувано 14 Май 2015 (Редактирано) Колкото и сервота да гледах на снимки от олх дали от а6 или а4 все казанчето отстрани. Загледай се внимателно може да си го пропуснал този моментСкоро ще пусна снимка каква интервенция е нужна за да застане педала както трябва със серво от а6Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 14 Май 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Пропуснал съм един момент Моето го вземах от англичанка, пасна си идеално, явно заради дирекцията са променени и позицията на отворите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Два модела са тези помпи .На едните казанчето седи отстрани .На другите отгоре,няма разлика дали е от англичанка или нормална дирекция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 2 модела с голямото бутало (25.4мм)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Не съм си играл да ги меря,един колега си беше сменил сервото и звънна да купи казанче.След това се обади да му го сменим със такова на което отворите са отгоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 15 Май 2015 Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 (Редактирано) Принципно на Б5 преди фейслифта помпата е с диаметър на буталото 23,81мм и е с номер 8D0 611 021 BПри фейслифта помпата вече е с диаметър на буталото 25,40мм и за коли с лява дирекция без ESP e с номер 4D0 611 021 А ( с ESP номера е 4D0 611 021 В )При фейслифт и дясна дирекция номерата на помпите са 8D2 611 021 за коли без ESP и 8D2 611 021 А за коли с ESP. 1. Ето как изглежда помпа от преди фейслифта с номер 8D0 611 021 B 2. Помпа от фейслифт с дясна дирекция с номер 8D2 611 021 3. И фейслифтова с лява дирекция с номер 4D0 611 021 А Мисля че нагледно се виждат разликите и приликите Редактирано 15 Май 2015 от gemballa.bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Смених сервото, с по -голямото ......и ефекта е УАУ.Тоя варел можел и да спира.Извинявам се, че не можах да снимам,но бях притиснат от времето,но накратко:Сервото си пасва идеално в моторния отсек, без да се разпробива преградата зад мотора заради помпата.Единствената мъка е да се извади една ябълковидна втулка с вътрешна резба,която свързва педала със сервото.Тази втулка се срязва наполовина ,както и малко от шпилката стърчаща от сервото към педала на спирачката,защото фейслифтовите са подълги.След това обезвъздушаване на четирите колела и О,ЧУДО! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Имам два броя приготвени такива втулки, обаче ми се вижда мисия невъзможна да се извади освен ако конзолата с педалите не е свалена? Ти на място ли я измъкна? Колко точно одряза втулката и оста?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Затова се купува сервото заедно с тоя ябълковиден болт,който е по-къс.Изважда се и на място с помощта на две дълги отверки и двама помощника се разтварят контричките и излиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 17 Май 2015 Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 Аз имам такъв болт, който ще одрежа, ама смяната е кофти. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 17 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2015 HOW TO да си ъпгрейднем спирачките:1. Необходими части от кола донор (А4 05.'99-> или Пасат):-Серво заедно с гумичката, помпа, казанче с датчик и болтовете за сервото, защото са по-дълги2. Смяната:-новата помпа със сервото се събира идеално. Ако, евентуално, има "разпънка" от S4/A6/Allroad трябва да се изпили малко-не изисква смяна на тръбичките, а леко изкривяване.-тръбата за вакума идва малко под напрежение, но не създава проблем. Малко силиконова смазка помага доста-не е нужно да се вади ябълката от педала: развива се контра гайката на реглажа; ябълката остава на педала, сервото се вади и при слагане на новото се регулира педала.3. Ефекта е "Уау". Ако пак има проблем, значи сте започнали отзад напред: първо хубави = скъпи и добре работещи спирачки, а след това ъпгрейди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 (Редактирано) На място я измъкнах,бута се педала в най-долно положение ,след това се забива една плоска отверка отстрани на ябълката и с едни по-яки клещисе дърпа здраво.Не се притеснявайте ,че ще се нарани резбата на втулката,защото и без това ще я отрежете тази част.Втулката се отрязва наполовин на резбата,а шпилката на сервото около 1см.Ябълката после просто се натиска в леглото на педала и тя щраква. Редактирано 18 Май 2015 от ники 125кс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 На б4 дали ще може се насади такова серво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 18 Май 2015 Доклад Share Публикувано 18 Май 2015 Захвата няма много общо но с преправяне няма причина да не станеSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 HOW TO да си ъпгрейднем спирачките:1. Необходими части от кола донор (А4 05.'99-> или Пасат):-Серво заедно с гумичката, помпа, казанче с датчик и болтовете за сервото, защото са по-дълги2. Смяната:-новата помпа със сервото се събира идеално. Ако, евентуално, има "разпънка" от S4/A6/Allroad трябва да се изпили малко-не изисква смяна на тръбичките, а леко изкривяване.-тръбата за вакума идва малко под напрежение, но не създава проблем. Малко силиконова смазка помага доста-не е нужно да се вади ябълката от педала: развива се контра гайката на реглажа; ябълката остава на педала, сервото се вади и при слагане на новото се регулира педала.3. Ефекта е "Уау". Ако пак има проблем, значи сте започнали отзад напред: първо хубави = скъпи и добре работещи спирачки, а след това ъпгрейди Има ли някакво значение, дали колата донор е бензинова или дизелова и кой е мотора. Само от 1.8Т ли става ? Питам щото виждам доста ТДИ-та на части ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petkovm Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 Моето е от 2.5 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 3 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2015 И моето е от 2.5тди А6 Ц5Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване