coresnet Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Колеги, извинявайте, ако въпроса ви се струва глупав, но имам колата вече няколко месеца и не мога да си обясня поведението на климатроника. Пускам си парното без да е на AUTO на 23 градуса например, но колкото и ръчно да задавам силата на струята, модула по някое време си задава друга сила Нормално ли е да е така?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2013 Да,все пак имаш датчик,който следи вътрешната температура.Пример: Слагаш го на 25 градуса,отвън е 0 градуса,в купето е да кажем 10 градуса.Пускаш климатроника и след определено време той започва да духа с пълна сила,до момента в който колата е загряла и топлия въздух направи температурата в купето зададените 25 градуса.Постепенно силата на духане намалява до една чертичка на дисплея,в момент в който температурата падне,датчика отчита това и силата на духане се увеличава на пет чертички примерно.Ако все пак имаш съмнения,закачи я на Ваг Ком и виж за грешки в блока на климатроника.Дано съм бил полезен и да съм обяснил разбираемо.Весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Да, логиката ти звучи абсолютно вярна Но си мислех, че режима АУТО е за това, пък като не си в този режим- въпреки зададените градуси, силата на вентилатора да си стои колкото я оставиш (така е при другата ми кола например ) Иначе съм тествал с ваг-кома, няма грешки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Режима AUTO разпределя въздуха по различен начин, през вентилационните отвори,в зависимост от това дали охлаждаш или отопляваш, както и поддържа зададената температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 ..... Пускам си парното без да е на AUTO на 23 градуса например, но колкото и ръчно да задавам силата на струята, модула по някое време си задава друга сила Нормално ли е да е така?? Не е нормално. Моя какато му задам определено ниво на вентилатора(сила на духане) си духа постоянно със зададената сила. В противен случай няма смисъл от този бутон. Всъщност защо не ползваш AUTO бутона? Моя климатик винаги е на AUTO. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Точно това искам и аз - като задам определено ниво на вентилатора, да си духа постоянно така Напълно ръчно управление, просто съм си свикнал от предната кола (пак с климатроник) да си давам 2-3 чертички сила на духане и така си карам. Не го държа на ауто, за да не ми се променя непрекъснато, че ме дразни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Това е Ауди и е мислено от германци. Правено е да е практично, не да следва твойте прищевки .Ауто функцията, освен че се грижи за силата на струята, се грижи за това от къде да минава тази струя и си регулира клапите, според това което е програмирано в нея. Като я шибнеш на 24*, дори да не е на ауто, тя се грижи да достигне 24*. Няма как цялото купе да стигне 24*, ако вънка е -10, вътре 1-2*, а ти си го пуснал на 1-2 чертички. Мисля, че само ако го пуснеш на HI (най-топло), тогава ти можеш да си регулираш силата, без да се намесва колата. Същото и за студеното. На мен пък много си ми харесва колата да си прави квото си иска - мен температурата ме интересува, да ми е прохладно или топло. Дисплея на климатроника го гледам, само в авариен режим по различните канали които ме интересуват.Единствено, когато достигне температурата в колата веднъж, после мисля не се намесва, да увеличава/намалява струята.Аз само когато стане топло го бутам, щот моя под 3 чертички никога не го намалява, а като пътувам някъде извънградско без музика ме дразни да ми жужи вентилатора постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimo69 Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Нормално е и при мен е така! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Декември 2013 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 След като намалиш вентилатора електтрониката "сама" го увеличава пак е какъв е смисъла от този бутон тогава?На моята кола не е така. Фейслифт е ако има значение.Иначе и според мен най-хубавото на климатроника е AUTO бутона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 30 Декември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2013 Ами все пак аз съм собственика, трябва да следва моите прищевки Наистина, задал съм го на 23 градуса, но това не значи, че непременно искам да се поддържат Просто искам да си регулирам силата на вентилатора според моите разбирания, градусите не са ми толкова важни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 И при мен е така,когато запаля и го цъкна си стои на 1 черта и колата като почне да загрява постепенно се увеличава и за 5 мин духа по-силно,стопля купето и си намаля на 1-2 чертички,супер яко и практично.Според мен си е направено много удобно,така не си отклоняваш вниманието от пътя и другите участници от движението... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gorskiq84 Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 А при мен пък има следния проблем постоянно ми духа максимално топло на колкото и градоси да го вкюча . Само на LO духа студено . Имам нещо прецакано май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 4 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2014 Ами все пак аз съм собственика, трябва да следва моите прищевки Наистина, задал съм го на 23 градуса, но това не значи, че непременно искам да се поддържат Просто искам да си регулирам силата на вентилатора според моите разбирания, градусите не са ми толкова важни Нямаш право на избор - никой не те пита к'во искаш, казват ти какво е практично - немска история Доста им се чудех докато живея там, що са такива роботи - ама на. Практикалити овър евритинг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 При мен обикновено си духа еднакво, но съм имал случаи да го хващам да усилва, но не съм обърнал внимание дали мени чертичките на дисплея. И аз съм се чудил дали не е нещо от четки или друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 при палене и на ауто си е така, но като го промениш ръчно при мен си остава настройката, точно според твоите изисквания : ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 (Редактирано) При AUTO според зададената температура сам си избира от кои отвори да духа,а ако е натиснат някой от бутоните от дясната страна,на десния дисплей отгоре се изписва man,което означава,че е на ръчен режим и може да се регулира от къде и колко да духа.При мен е така-А4 1996 година ADR,което смятам че не е от значение. Редактирано 5 Януари 2014 от Ив.Николов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Я дайте първо да се уточни кой с кой климатроник е, стария с двата дисплея или фейса с единия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Правилно! С два дисплея-iстария. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Аз съм с новия с единия дисплей. Мислех, че щом не е на AUTO, значи се предполага, че е Manual Имал съм и 100-ца със стария климатроник и там на Manual режим си оставях вентилатора на някаква степен и той си стоеше така. На А4-ката паля колата, пускам парното (то си е на 1 чертичка) и след малко то само се усилва над половината... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! С фейса е така свиквай Редактирано 5 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sahonik Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 Аз пък така и немога да разбера кога и защо се включва компресора сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 5 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2014 С фейса е така свиквай Не е така!Аз съм с фейса и съм написал по-нагоре, че не така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 6 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2014 ... Просто искам да си регулирам силата на вентилатора според моите разбирания, градусите не са ми толкова важни Изчакай колата да загрее на 90 градуса и тогава си нагласи силата на вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teo63 Публикувано 7 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Така да споделя последно, когато е на ECON може да регулираш силата на вентилатора както си искаш а когато е на AUTO сам си задава силата на вентилатора в момента в който промениш ръчно силата режим AUTO автоматично се изключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 7 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Януари 2014 Аз винаги го пускам на ECON и не е AUTO, но пак си променя сам силата на вентилатора Това ми беше идеята на темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване