Jump to content

Проблеми с парното на А4 Б5/96г


Danail Danov

Recommended Posts

Колеги имам проблем с парното в купето. Ей така от нищото парното изчезна, като от всички отвори, които се намират по средата на таблото духа студен въздух, а от отворите за краката и този за панорамното стъкло духа сравнително топъл въздух, но не и горещ както беше преди. Не мога да намеря сам проблема откъде идва - дали от блока за управление, клапите или термостата, за това пускам темата за съвет как да отстраня проблема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за термостата двата големи маркуча които излизат от предния радиатор трябва да загреят в различно време. най лесно се проверява по този начин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пипнах тръбите за парното, които влизат в купето и мога да кажа, че са доста горещи. Значи проблема трябва да се търси в купето, а не извън него. Чудя се дали мога да пусна някаква диагностика на самия климатроник за да разбера къде може да е проблема. Има ли някой колега, който да се е сблъсквал с подобно нещо? Пробвах климатроника и на режим AUTO, но отново топъл въздух излиза само от отоворите за стъклото. От въздуховодите разположени централно си духа студен въздух и като цяло купето не може да се затопли въобще.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така

Свалих таблото,стигнах до клапите и ги облепих

Сега имам парно,духа топло от който отвор му задам и то много топло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен същия проблем.накрая и аз кат колегата-таблото долу и облепване.смених и радиаторчето на парното.за да не ми се налага после заради него пак да свалям таблото...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако температурата на двигателя пада значи е термостат, така беше при мен. Колегата ти каза за тръбите, така че най-вероятно проблема е в клапите, който трябва да се претапицират.

Преди време четох из форума, че най-добре става с парчета кожа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,за облепване на клапите най-добре е да бъде със самозалепващо алуминиево фолио.Продава се на ролка със различна ширина във магазините за строителни материали.Ролките ноподобяват на ролки нато тиксо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги понеже и аз имам подобен проблем при мен колата на далго ми даржи на 60градуса в средния панел ми духа сравнително топло но двете крайни на панурамните стъкла си духат студено 

понеже го карам от два дена 60градуса нормална ли е за изван града АUDI A4 1.8T QUATTRO 1997

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги понеже и аз имам подобен проблем при мен колата на далго ми даржи на 60градуса в средния панел ми духа сравнително топло но двете крайни на панурамните стъкла си духат студено 

понеже го карам от два дена 60градуса нормална ли е за изван града АUDI A4 1.8T QUATTRO 1997

Не е нормално да държи 60 градуса. Трябва да държи 90. Най-вероятно си за смяна на термостат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги понеже и аз имам подобен проблем при мен колата на далго ми даржи на 60градуса в средния панел ми духа сравнително топло но двете крайни на панурамните стъкла си духат студено 

понеже го карам от два дена 60градуса нормална ли е за изван града АUDI A4 1.8T QUATTRO 1997

И аз бях точно така. Смених термостата и проблема се оправи.

Сега обаче на по високи обороти имам парно, на ниски обороти духа хладно. Знам, че или радиаторчето на парното се е запушило или е водната помпа, но точно кое от двете не знам. Има и трето положение, казаха ми че трябва да покарам малко повече за да се оправи - не знам колко е вярно това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така

Свалих таблото,стигнах до клапите и ги облепих

Сега имам парно,духа топло от който отвор му задам и то много топло

Трудна ли е тази операция? При сваляне на таблото маха ли се и волана? Не съм сигурен дали ще мога да се правя, затова дали ще може да препоръчате някой човек от форума, който може да свърши тази работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

може и без да се махне волана.но да друго всичко се маха

операцията не е,но са доста болчетата и гайките,които трябва развиваш.имаше някъде тема със сваляне на табло и лично тя на мен мн ми помогна.иначе щях да изпочупя мн неща.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах по тоя път,облепих клапите с алуминиево тиксо и смених радиаторчето.Ползвах снимковия материал тук от форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ауди 1.8 температурата е 90гр. парно няма, долния маркуч е студен, двата към парното са горещи. А парно няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е обезвъздушено добре, следва да е запушено или клапата топло студено да е блокирала и да не пуска въздух през радиаторчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета моят проблем е следния Парното ми изчезва в месеца 1 път и като изчезне колкото и да го мъча не тръгва след време само се оправя и като тръгне си работи перфектно съмняваме някой реле да не е ако може да ми дадете по точна информация къде се намира това реле или дали може да е от нещо друго колата е Ауди А4 2.6 Quttrro

Редактирано от AUDI A4 1.8 ADR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

За да не отварям нова тема подобна ще питам тука. При мен проблема е че не духа изобщо в краката нито на пасажера нито в мойте. Предполагам че проблема при мен е от софтуерен понеже моторчето за клапата която регулира въздуха за краката мърда много малко. размених им местата на моторчетата но ефекта е същия. Някой да знае нещо по този въпрос как може да се отстрани с прекодиране управлението на климатроника или със смяната му. Благодаря на отзовалите се.

 

П.П. ако има някакво значение колата е А4 Б5  1,9 TDI AFN

Редактирано от Tira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Никой ли не знае нещо по този въпрос? Или да отварям нова тема специално за него.

Редактирано от Tira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно ти е блокирала механично клапата. Може да се опита да се раздвижи софтуерно, но ако с размяната на моторчетата пак не се движи най-вероятно самата клапа е заяла. Опитай като свалиш самото моторче да я отвориш/затвориш на ръка, като междувременно си пуснал вентилатора на парното за да провериш дали почва да духа в краката. Ако клапата се движи нормално на ръка, но не се променя потока на въздуха може да е била с дунапрен, който е "отлетял" - т.е. трябва да се претапицира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да благодаря за бързия отговор VBI свалях и двете моторчета но не се сетих да направя тази процедура, която описа. Но мисля че се движи лесно клапата дори като махна буксата на моторчето и му пусна само 12 в. я отваря но после като му вържа кабела пак я затваря на едно положение и толкова. Ще пробвам да сваля пак моторчето и да видя дали ще духа изобщо в краката, ако не ще се наложи пак да свалям таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали захранването на моторчетата е 12В! Мисля, че работят на 7В и ако им подаваш 12В ще ги изгориш като нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам тема за ремонт на парното и смяната на радиатора на парното в купето . може да гледате от нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес свалих таблото отново свалих и цялото парно и какво да видя 3 моторче откачено от клапата която е точно за краката. Закачих я и сега си духа и в краката. Остана сега да си заредя климатика че му пуснах фреона из двора. За другия път ще знам спре ли да духа в краката къде е проблема.

 

П.П. Всички клапи са ми пластмасови няма дунапрен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...