Danail Danov Публикувано 1 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2014 Колеги имам проблем с парното в купето. Ей така от нищото парното изчезна, като от всички отвори, които се намират по средата на таблото духа студен въздух, а от отворите за краката и този за панорамното стъкло духа сравнително топъл въздух, но не и горещ както беше преди. Не мога да намеря сам проблема откъде идва - дали от блока за управление, клапите или термостата, за това пускам темата за съвет как да отстраня проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 2 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2014 за термостата двата големи маркуча които излизат от предния радиатор трябва да загреят в различно време. най лесно се проверява по този начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danail Danov Публикувано 8 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Пипнах тръбите за парното, които влизат в купето и мога да кажа, че са доста горещи. Значи проблема трябва да се търси в купето, а не извън него. Чудя се дали мога да пусна някаква диагностика на самия климатроник за да разбера къде може да е проблема. Има ли някой колега, който да се е сблъсквал с подобно нещо? Пробвах климатроника и на режим AUTO, но отново топъл въздух излиза само от отоворите за стъклото. От въздуховодите разположени централно си духа студен въздух и като цяло купето не може да се затопли въобще. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 И при мен беше такаСвалих таблото,стигнах до клапите и ги облепихСега имам парно,духа топло от който отвор му задам и то много топло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 И при мен същия проблем.накрая и аз кат колегата-таблото долу и облепване.смених и радиаторчето на парното.за да не ми се налага после заради него пак да свалям таблото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
H7NightBreaker Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Ако температурата на двигателя пада значи е термостат, така беше при мен. Колегата ти каза за тръбите, така че най-вероятно проблема е в клапите, който трябва да се претапицират.Преди време четох из форума, че най-добре става с парчета кожа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 9 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 Колега,за облепване на клапите най-добре е да бъде със самозалепващо алуминиево фолио.Продава се на ролка със различна ширина във магазините за строителни материали.Ролките ноподобяват на ролки нато тиксо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
reins64 Публикувано 9 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 колеги понеже и аз имам подобен проблем при мен колата на далго ми даржи на 60градуса в средния панел ми духа сравнително топло но двете крайни на панурамните стъкла си духат студено понеже го карам от два дена 60градуса нормална ли е за изван града АUDI A4 1.8T QUATTRO 1997 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Travoltino Публикувано 9 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2014 колеги понеже и аз имам подобен проблем при мен колата на далго ми даржи на 60градуса в средния панел ми духа сравнително топло но двете крайни на панурамните стъкла си духат студено понеже го карам от два дена 60градуса нормална ли е за изван града АUDI A4 1.8T QUATTRO 1997Не е нормално да държи 60 градуса. Трябва да държи 90. Най-вероятно си за смяна на термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino_FBI Публикувано 10 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2014 колеги понеже и аз имам подобен проблем при мен колата на далго ми даржи на 60градуса в средния панел ми духа сравнително топло но двете крайни на панурамните стъкла си духат студено понеже го карам от два дена 60градуса нормална ли е за изван града АUDI A4 1.8T QUATTRO 1997И аз бях точно така. Смених термостата и проблема се оправи.Сега обаче на по високи обороти имам парно, на ниски обороти духа хладно. Знам, че или радиаторчето на парното се е запушило или е водната помпа, но точно кое от двете не знам. Има и трето положение, казаха ми че трябва да покарам малко повече за да се оправи - не знам колко е вярно това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Danail Danov Публикувано 11 Януари 2014 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 И при мен беше такаСвалих таблото,стигнах до клапите и ги облепихСега имам парно,духа топло от който отвор му задам и то много топлоТрудна ли е тази операция? При сваляне на таблото маха ли се и волана? Не съм сигурен дали ще мога да се правя, затова дали ще може да препоръчате някой човек от форума, който може да свърши тази работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 и не само волана се маха . това всичкото което го виждаш пред теб се вади . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dji dji Публикувано 11 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!може и без да се махне волана.но да друго всичко се махаоперацията не е,но са доста болчетата и гайките,които трябва развиваш.имаше някъде тема със сваляне на табло и лично тя на мен мн ми помогна.иначе щях да изпочупя мн неща. Редактирано 13 Януари 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 15 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2014 Аз минах по тоя път,облепих клапите с алуминиево тиксо и смених радиаторчето.Ползвах снимковия материал тук от форума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavelchatov Публикувано 26 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2014 Ауди 1.8 температурата е 90гр. парно няма, долния маркуч е студен, двата към парното са горещи. А парно няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 Ако ти е обезвъздушено добре, следва да е запушено или клапата топло студено да е блокирала и да не пуска въздух през радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI A4 1.8 ADR Публикувано 27 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2014 (Редактирано) Момчета моят проблем е следния Парното ми изчезва в месеца 1 път и като изчезне колкото и да го мъча не тръгва след време само се оправя и като тръгне си работи перфектно съмняваме някой реле да не е ако може да ми дадете по точна информация къде се намира това реле или дали може да е от нещо друго колата е Ауди А4 2.6 Quttrro Редактирано 27 Януари 2014 от AUDI A4 1.8 ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 18 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2014 (Редактирано) За да не отварям нова тема подобна ще питам тука. При мен проблема е че не духа изобщо в краката нито на пасажера нито в мойте. Предполагам че проблема при мен е от софтуерен понеже моторчето за клапата която регулира въздуха за краката мърда много малко. размених им местата на моторчетата но ефекта е същия. Някой да знае нещо по този въпрос как може да се отстрани с прекодиране управлението на климатроника или със смяната му. Благодаря на отзовалите се. П.П. ако има някакво значение колата е А4 Б5 1,9 TDI AFN Редактирано 18 Февруари 2014 от Tira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 (Редактирано) Никой ли не знае нещо по този въпрос? Или да отварям нова тема специално за него. Редактирано 26 Февруари 2014 от Tira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Вероятно ти е блокирала механично клапата. Може да се опита да се раздвижи софтуерно, но ако с размяната на моторчетата пак не се движи най-вероятно самата клапа е заяла. Опитай като свалиш самото моторче да я отвориш/затвориш на ръка, като междувременно си пуснал вентилатора на парното за да провериш дали почва да духа в краката. Ако клапата се движи нормално на ръка, но не се променя потока на въздуха може да е била с дунапрен, който е "отлетял" - т.е. трябва да се претапицира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 26 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2014 Да благодаря за бързия отговор VBI свалях и двете моторчета но не се сетих да направя тази процедура, която описа. Но мисля че се движи лесно клапата дори като махна буксата на моторчето и му пусна само 12 в. я отваря но после като му вържа кабела пак я затваря на едно положение и толкова. Ще пробвам да сваля пак моторчето и да видя дали ще духа изобщо в краката, ако не ще се наложи пак да свалям таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Не съм сигурен дали захранването на моторчетата е 12В! Мисля, че работят на 7В и ако им подаваш 12В ще ги изгориш като нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 Проверени са и двете са на 12 в по маркировката която е залепена на тях си пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 27 Февруари 2014 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2014 имам тема за ремонт на парното и смяната на радиатора на парното в купето . може да гледате от нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 Така днес свалих таблото отново свалих и цялото парно и какво да видя 3 моторче откачено от клапата която е точно за краката. Закачих я и сега си духа и в краката. Остана сега да си заредя климатика че му пуснах фреона из двора. За другия път ще знам спре ли да духа в краката къде е проблема. П.П. Всички клапи са ми пластмасови няма дунапрен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване