Bobu Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Кажи точно, какъв е проблем и какво целиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
G.Stoqnov Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Имам един въпрос за алтернатора на ауди а4 б6 1.9тди. Започна тропа като в този ,. Ходих в сервиза и ми казаха , че има 2 лагера в алтернатора за смяна.Възможно ли да е друг проблема, примерно ремъчната шайба, която гледам в нета е доста пари ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 (Редактирано) Фраилаифа заминава колега..... Редактирано 16 Юни 2015 от nikif1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Къде се намират дренажите на вентилационната система (Б6) и как най - лесно се почистват ? Кажи точно, какъв е проблем и какво целиш?Аз също имам проблем с дренажните отвори ...явно са запушени....при по-големи обороти на вевтилатора...пръска вода през въздоховодите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Значи си почистете водно дренажните отвори-под сервото е еднат тапа, под акумулатора другата и някъде по средата третата.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgidoykov Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 И аз имах проблем на Пасат ми, почистването е лесно с изключение на тази под акумолатора защото трябва да се сваля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Колеги колата отказа да се заключва с ключа. Като я купих патрончето въобще не се движеше - нито наляво нито надясно. Занесох го на ключар и го раздвижи - било клеясало и всичко си бе ОК. За година време да съм отключил и заключил 10-15 пъти и то колкото само да не клеясва пак. Вчера пробвам - леко се чува щракване, но не заключва иначе отключва нормално. Сега проблема дали е пак в патрончето или вътре в бравата някое скапано микре - къде да търся незнам? Само тия брави не съм разглобявал по вратите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udli Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Значи си почистете водно дренажните отвори-под сервото е еднат тапа, под акумулатора другата и някъде по средата третата.Sent from my iPhone using TapatalkСтава въпрос за конденза от климатика ...когато е включен компресора ...гледах колата на канал ...но не видях къде може да е тоя отвор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Теодорски Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Здравейте, колеги! Предстои ми смяна на съединител и маховик и се чудя дали да сложа комплект LUK или оригиналенален? Вие какво бихте ми препорали да сложа?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Той и оригиналния е LUK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Теодорски Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Да, но има доста разлика в цената затова се чудя и дали ще има разлика в качествотоSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mishleto Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 на моят кола като го сменях до колкото знам беше оригинално LUK и сложихме пак такъв маховик направо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Да, но има доста разлика в цената затова се чудя и дали ще има разлика в качествотоSent from my iPhone using TapatalkРазбира се, че има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Теодорски Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 А в какво по-точно се явява разликата, в качеството или в това, че едното се прави за vw & audi,а другите за масовия пазар?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 И в качеството......не ме питай от къде знам.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 В цената най вече. Нали не си мислите, че има 5 качества според това за къде отива дадена част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Качеството на оригиналните части е много по-високо заради точните спецификации, които покриват от гледна точка на материали и контрол на качеството. Ясно, е че Audi не си произвеждат сами частите, но параметрите и изисквания по които се възлага на дадена фирма да произведе нещо са много по-високи. На тези фирми им е неизгодно да произвеждат части със същото качество, затова и има разлика между алтернатива и оригинални.От там идват и нивата на качество според материали, контрол и различни заводи. Ментетата са съвсем друга тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 След смяна на предни накладки, трябва ли обезвъздушаване на системата, става въпрос за A4 B6 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 А сега нямам нищо общо със спирачки заради напасването на накладката спрямо диска ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Най вероятно.Ти преди да тръгнеш след смяната нали напомпа няколко пъти на педала? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Всъщност първите 4-5 натискания на педала не ги направих аз а човека който ми го смени, разбира си от работата и предполагам че е направил каквото трябва. Какво се случва ако не го е направил колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Няма спирачки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flober9106 Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Карай по внимателно в началото и избягвай екстремни спирания,скоро всичко ще си дойде на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Качи се до Копитото и слез леко с двигателна спирачка и леко с педала на спирачките и си готов. Вместо след 200 ще имаш след 50 км спирачки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts