Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Имам един въпрос за алтернатора на ауди а4 б6 1.9тди. Започна тропа като в този

 ,. Ходих в сервиза и ми казаха , че има 2 лагера в алтернатора за смяна.Възможно ли да е друг проблема, примерно ремъчната шайба, която гледам в нета е доста пари ?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде се намират дренажите на вентилационната система (Б6) и как най - лесно се почистват ?

 

 

Кажи точно, какъв е проблем и какво целиш?

Аз също имам проблем с дренажните отвори ...явно са запушени....при по-големи обороти на вевтилатора...пръска вода през въздоховодите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си почистете водно дренажните отвори-под сервото е еднат тапа, под акумулатора другата и някъде по средата третата.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах проблем на Пасат ми, почистването е лесно с изключение на тази под акумолатора защото трябва да се сваля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги колата отказа да се заключва с ключа. Като я купих патрончето въобще не се движеше - нито наляво нито надясно. Занесох го на ключар и го раздвижи - било клеясало и всичко си бе ОК. За година време да съм отключил и заключил 10-15 пъти и то колкото само да не клеясва пак. Вчера пробвам - леко се чува щракване, но не заключва иначе отключва нормално. Сега проблема дали е пак в патрончето или вътре в бравата някое скапано микре - къде да търся незнам? Само тия брави не съм разглобявал по вратите :wall:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи си почистете водно дренажните отвори-под сервото е еднат тапа, под акумулатора другата и някъде по средата третата.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Става въпрос за конденза от климатика ...когато е включен компресора ...гледах колата на канал ...но не видях къде може да е тоя отвор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Предстои ми смяна на съединител и маховик и се чудя дали да сложа комплект LUK или оригиналенален? Вие какво бихте ми препорали да сложа?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но има доста разлика в цената затова се чудя и дали ще има разлика в качеството

Sent from my iPhone using Tapatalk

Разбира се, че има разлика.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А в какво по-точно се явява разликата, в качеството или в това, че едното се прави за vw & audi,а другите за масовия пазар?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качеството на оригиналните части е много по-високо заради точните спецификации, които покриват от гледна точка на материали и контрол на качеството. Ясно, е че Audi не си произвеждат сами частите, но параметрите и изисквания по които се възлага на дадена фирма да произведе нещо са много по-високи.

На тези фирми им е неизгодно да произвеждат части със същото качество, затова и има разлика между алтернатива и оригинални.От там идват и нивата на качество според материали, контрол и различни заводи. Ментетата са съвсем друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност първите 4-5 натискания на педала не ги направих аз а човека който ми го смени, разбира си от работата и предполагам че е направил каквото трябва. Какво се случва ако не го е направил колега ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качи се до Копитото и слез леко с двигателна спирачка и леко с педала на спирачките и си готов. Вместо след 200 ще имаш след 50 км спирачки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...