Alexander Boichev Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 (Редактирано) А под какъв номер мога да го намеря ? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 5 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexander Boichev Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 а " опорен тампон ", това тампон на макферсона ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Не колега,тампона стой върху една планка монтирана на опашката на кутията......няколко модела са! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lvov Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Здравейте, искам да попитам относно климатита днес седнах в колата и не ми работи климатика - не духа нищо ( не студено и не топло) изобщо нищо не духа !!!Кои знае каде е проблема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Бушон реле и подобни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gibonass Публикувано 5 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2015 Или вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lvov Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 бушони проверих свалих жабка не работи перка под жабката.как да я провера дали работи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иван василев Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Здравейте след проблема с стоповете който бе решен се появи друг включват се лампите на АБС и ЕСП и се появяват следните грешки какво означават да не отварям нова тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Смени си стопмашинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gafcata Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 Здравейте след проблема с стоповете който бе решен се появи друг включват се лампите на АБС и ЕСП и се появяват следните грешки какво означават да не отварям нова тема Първата мисля, че е хлабава връзка.Втората ти е за климатика.Пробвай да ги изчистиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Колеги някой може ли да ми каже къде се намира температурен датчик г62 за авф мотор става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 (Редактирано) Guide on how to replace a G62 Coolant Temperature Sensor Just did this job today and found some better ways to do it, over what I've read on some Audi sites so thought I'd publish my own guide. The G62 temperature sensor is a fairly common component to go on the Audi A4, typically this can be diagnosed via vag-com codes such as 17664. Tools required Socket set Small flat headed screwdriver Pliers Parts needed Some G12+ coolant - You can get this from eurocarparts or GSF car parts, 1 1/2 litre for about 5 quid Some distilled water - You can get this most places, even supermarkets sell it now Audi parts A check of the sensor before ordering the parts (a torch is handy) revealed the sensor casing was black (this has been superseeded by a green sensor for which the part number is listed below). On some VAG cars, a blue temperature sensor is installed and this has a separate part number 078 919 501B). 1 x 059 919 501 A - Dual temperature sender 2 x 032 121 142 - Retaining Spring 1 x 903 168 02 N - Round seal I got these parts from Vagparts for about £20 delivered. I would suggest you order 2 retaining springs. They are plastic clips and you can easily drop them, best to have one extra on hand just in case. Before you start, make sure the engine is cool. Do not do this on a warm car. It is best if you leave the car overnight to fully cool down first. (Optional) You may want to remove the plastic engine shield so that any coolant lost during this process falls onto the ground (or suitably positioned tray). I decided instead to leave the engine shield in place and flush the leaked coolant with a watering can. I managed to capture most of the lost coolant for safe disposal. Animals are attracted to the coolant due to it's sweet smell, so it is best to ensure your driveway is flushed of any leaked coolant when finishing this job. Start by removing the engine cover. Pop off the three caps with a small screwdriver and unscrew the bolts. Lift off the oil dipstick and remove the engine cover, replace dipstick. In order to make sure all pressure is relieved in the coolant system, remove the cap from the coolant reservoir. The G62 sensor is positioned at the back left hand side of the engine, as shown with the red arrow in the picture above. You can see the wiring harness going into the temperature sender in the two pictures above. It is best to remove the main air hose to get better access to the sensor. In the picture above I removed a small bolt holding the air hose in place (the location of this bolt is numbered 4), I then disconnected the sensor from the air hose (numbered 3). I then proceeded to remove the small section of air hose to get better access to the sensor (clips arrowed 1 and 2 above). A close up of the air hose section we want to remove is shown above. I removed clip numbered 1 above followed by clip numbered 2 above and removed that small section of hose. Alot of Audi forums on the Internet recommended removing the wire harness from the sensor first, but I found this impossible and after 30 minutes of swearing, I decided to remove the entire sensor with the wiring harness attached. To do this you should first have your new sensor to hand, you should mount the rubber seal on the metal part of the sensor ready for a quick swap over. You should also have your retaining clip to hand. I found it best to have a very small screwdriver on hand, to pull the retaining clip off. The clip is positioned underneath the sensor and is removed by pulling straight down on the clip. At this point I removed the sensor and I started losing coolant. A quick feel in the exposed hole for the old rubber seal and I was ready to push the new sensor in. I found at this point that the new sensor held in the hole without the retaining spring, so I went ahead and removed the wire harness from the old sensor and attached it to the new sensor. Now you have the fun of trying to push the new retaining clip in to hold the sensor in place. The clip is pushed in from the bottom, underneath the sensor, a few moments feeling around and I got it in place in about 5 minutes, the first few attempts were a bit of a pain, but I quickly got it in. Now you need to put your air hose back together. This was a bit tricky, but I found it best to attach clip numbered 1 followed by 2 in the picture below. I then reattached the sensor unclipped from the air hose and bolted the air hose back down that was previously removed. Now your new sensor is in place and you need to top up the coolant reservoir. If you have been quick you shouldn't have lost too much coolant. I lost about a litre and topped the coolant reservoir up with 50/50 coolant/distilled water. When I topped up I turned the car on and put the heating on High and opened all the vents. I then found the coolant needed topping up again. Ensure the cap is placed back on the coolant reservoir before the test drive! After a test drive I checked the coolant again and topped up a tiny bit and then put the engine cover back on the car. I then plugged my vag-com cable in and cleared the fault code related to the coolant temperature sender. I will check the car again in a week for error codes to ensure the error has not reoccured. Редактирано 9 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Много благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Като сменяш отвори капачката на антифриза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri_sc Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Здравейте,може ли схема как се сваля кората на дясна врата на А4Б7 Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 https://m.youtube.com/watch?v=jNulgKsRX64 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Лява, дясна, все едно. Нещата са огледални.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri_sc Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Благодаря много колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Колеги днес свалиха съединителя за да го сменят и се оказа най-страшното- маховика е заминал поне по думите на мастъра нещата са 50 на 50. Това което видях аз е ,че наистина при завъртане не се връща после до край тоест пружините са омекнали. Как да съм сигурен наистина,че е заминал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Щом на ръка го местиш, при това до крайно положение, директно сменяй да не сваляш пак скороснна кутия длед има няма 10-20 к километра. Когато купиш новия, ще забележиш че на ръка не можеш да свиеш пружините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Човека се беше качил върху него и го въртеше с цялата си тежест Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Ясно, значи не е на ръка. Преценката ти ще е на база на усилието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Колеги имам един странен проблем. Срещам го за първи път. Когато ми светва лампата за резерва, зареждам 5 литра нафта, но не ми отчита компютъра. Все едно не съм сложил никаква нафта. Карам малко , но резултата не се променя. Мисля, че е някакъв сензор, но когато зареждам още веднъж(прибавям нафта към тези 5литра, отчита само това което съм заредил последно. Другите 5 къде отиват не знам. Може и да е от компютъра. Моля за няколко мненияSent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikif1 Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Когато ти е много малко нивото на горивото,и добавиш малко се получава така.....ако заредиш 2 пъти по-5 литра,ще отчете след второто зареждане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 10 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2015 Оказа се ,че не мога да си сложа новите амортисьори, защото са къси за нормалните пружините. Засега един ентусиаст иска да ги вземе , но незнам дали ще му станат, щото кара едно б7 2.0тди авант с нЕкви червени пружини, а амортисьорите са за б6 лимо.В понеделник вечер ще знам дали сделката ще стане, ако нещо се закучи ще се продават до следващия петък(на приятна цена) , та ако някой иска 4 бр. FK жълти спортни да свирка на Л.С.П.С.амортисьорите са за коли с предно предаване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts