Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 2


asenovb

Recommended Posts

  • Отговори 6k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

От 5-6 месеца и аз съм с чистачки Bosch, трите заедно комплект бяха някъде около 90 лева. Засега много доволен :zustimm:

Те оригиналните излизат с 10лв. отгоре.

Явно си попаднал на качествен Bosch защото хората масово се оплакват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че оригиналните щяха да ми излязат съвсем малко по-скъпи, но както винаги се случва се сетих, че трябва да ги сменя 2 часа преди да тръгна на път, а работното време на Ауди го бях изпуснал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички Б6-ци имат осветление на нещата, които си изброил, те са екстра и се слага допълнително.Аз примерно нямам, но не е проблем да се добави.А за плафоните на вратите, смени първо крушките и ако не свети някой от тях, провери за прекъснати кабели в маншона на съответната врата.

В жабката трябва да имаш, смени си крушката, ако пак не работи търси проблема в амортесьора на жабката, който затваря веригата.

Колега говориш и за слайдерчетата и на къпхолдерите или само за къпхолдерите? При теб слайдерчетата светят ли? Колата ми е с най-ниско оборудване уж, но направо не мога да проумея как подсветка на слайдерите е екстра :D Виж за осветлението под седалките и съм съгласен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се базикам, нямам осветление нито на визитника, нито на поставката за чаша, също така и на врътките на въздуховодите, дори нямах подлакътник, адската базовица взех, но такова се намери читаво, сега добавям леко по леко екстри, които ми трябват. :)

И аз не мога да повярвам, но факт :), дори извадих решетките на централния въздуховод, за да проверя дали има диоди, ама нъцки. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен врътките на въздуховодите не светиха, свалих ги и видях, че си имат буксички и светодиодче в тях, но из под тъблото не идваха кабели към тях ( може да са сменяни, но не вярвам някой да сменя и трите ) . И един ден си поиграх и си прекарах кабелчета и взех ток от други диодчета ( от пепелника, от осветлението за регулиране на фаровете ) и вече си ми светят.

П.п. И на мен не ми светят визитника и поставката за чаша

Редактирано от Alexander Boichev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под светене имате предвид символите на пластмасата, или като ги отворите да светят?

Защото първото е много рядко, а второто не съм го виждал да липсва досега в многото Б6-ци, с които съм имал досег. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес си взех чистачките бош които бях поръчал във магазин косер и да ви кажа аз до момента съм си мислел че имам чистачки бачкат перфектно дано искарат повече време а като пари ми доидеха 48 кинта с отстъпката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под светене имате предвид символите на пластмасата, или като ги отворите да светят?

Защото първото е много рядко, а второто не съм го виждал да липсва досега в многото Б6-ци, с които съм имал досег. :)

Аз разбрах за символите на пластмасата и тях споменавам в коментара си, и ми е интересно защо визитника и поставката за чаши нямат никаква светлина, нито на емблемата, нито като са отворени ? Трябва да съм внимателен ако имам кафе и съм извън градско ( все пак в града е осветено заради уличните лампи )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото е екстра. Аз имам диодите/инсталация за да светнат(визитника и чашката). Ако някой ги иска, може да ги спазарим

Имам и един комплект нови чистачки аеротуин за б6/б7, гледам че коментирате. И те са ми излишни

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се базикам, нямам осветление нито на визитника, нито на поставката за чаша, също така и на врътките на въздуховодите, дори нямах подлакътник, адската базовица взех, но такова се намери читаво, сега добавям леко по леко екстри, които ми трябват. :)

И аз не мога да повярвам, но факт :), дори извадих решетките на централния въздуховод, за да проверя дали има диоди, ама нъцки. :)

Жалко.. И аз съм с такава базовица и като на теб се намери читава и ми хареса. И задни ел стъкла нямам, но не е болка за умиране.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли някой запознат с проблема и да ме посъветва какво е за смяна ? 

А сега и проблема. Става въпрос за задните ми стъкла, не работят. Задно ляво стъкло не издава никакъв звук и реакция при натискане на бутона от шофьорското место и от копчето на самата врата, а копчето на самата врата отзад дори и не свети, отварял съм кората и всичко си е свързано, дори съм подменя копчето с от другата врата но пак не светва.

Другото стъкло от зад като натисна бутона се чува леко завъртане и сякаш се чува нещо да се удря в стъклото приплъзвайки се по него. Това се случва като натисна за вдигане и трае около секунда - две и ако натисна за сваляне е същото, пак този звук за секунда две.

Какъв ли е проблема  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как стои въпроса с окачването на B6 (доколкото знам е алуминиево) - цена, поддръжка  и т.н. Също така съм се загледал в бензиновите агрегати 1.8Т (150к.с.) или 1.8Т(163к.с.) - някакви мнения за тях или препоръки ако може. Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги как стои въпроса с окачването на B6 (доколкото знам е алуминиево) - цена, поддръжка  и т.н. Също така съм се загледал в бензиновите агрегати 1.8Т (150к.с.) или 1.8Т(163к.с.) - някакви мнения за тях или препоръки ако може. Мерси

 

здрави двигатели, носят на газ

 

Това, че е от алуминий окачването, не е проблем. То не се чупи самия материал. Разбиват се шарнирните болтове.

Има много алтернативи на окачвния от 300-500лв(комплекта - 12 части), като дори и с такова от 300, може да извъртиш спокойно 40к км.

Така че, това не е проблемна част при тези коли вече.

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи смених въпросното буталце

035519103-big.jpg?r=0....за хората с тфси..

Задължително направете операцията... Не е философия

Моето беше износено но забравих да го снимам и го изхвърлих.

Sent from my ST25i

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имат

Аз вчера смених моите и питах същото, отговора беше Да, но само ако караш С8 Панамера и некви такива.

Та по скоро не

Отговора получих от майсторче в сервиз ма официален представител:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели къде точно е описана посоката че ми стана интересно и досега не съм срещал нормални дискове с посока  :lupe: .......?

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, един бърз и тъп въпрос - доливах днес антифриз и дестилирана вода 1:1 и долях без да искам точно до максимум чертата. Ще има ли проблем, че да трябва да източвам, че на доста места чета че трябва на средата между мин и макс?

Редактирано от evildevilbg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

c6d723ad399a52cb4346d78c8b775eea.jpg

Еми тези са поставени правелнон примерно - а втората снимка са грешно

5307c56a9afca52bb38d0173419e9e30.jpg

Загледайте се в посоката на дупките

Sent from Iphone 6

Първата снимка е ляво колело а втората - отдясно а посоката е еднаква ;) втората снимка е грешна - и това прееба дисковете ;)

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По същество има 4 типа спирачни дискове:
•  нормални / плътни
•  drilled – с дупки, перфорирани
•  grooved – с нарези, нарязани
•  dimpled – с релефни детайли

Също така съществуват и хибридни варианти, комбинация от горепосочените основни типове. Те просто са съвкупност от плюсове и минуси на основните типове.

Нормални / плътни дискове
Това е най-разпространеният тип дискове. Те имат най-голяма контактна площ с накладките и съответно имат най-ефективно спирачно усилие. Проблемът при тях е, че когато се загреят, се образува газ между накладката и диска, което от своя страна води до понижаване на спирачното усилие и "полиране” на накладките. Пренагряването на диска същот така би могло да изкриви диска, ако е с некачествена изработка или комбиниран с неправилни накладки.

Drilled – продупчени / перфорирани дискове 

Този тип дискове са с по-малка контактна площ с накладките, но перфорациите спомагат за по-бързото им охлаждане. Също така газът, който се образува при интензивно спиране (т.е. нагряти дискове), в доста по-малка степен намалява спирачното усилие.
Единият от проблемите при тях е, че често се пропукват при дупките, а и задържат прах и паразитни механични детайли, които могат сериозно да наранят накладките. Друг проблем е при изтъняване на диска. Тогава перфорациите ускоряват износването на накладките.

Grooved – с нарези / нарязани дискове

Лицето на тези дискове е с различен брой диагонални нарези, като причините за това са две. 
Първо, нарезите позволяват вентилиране на вече споменатите газове, позволявайки да се запази максималното спирачно усилие. Второ, диагоналните нарези щадят накладките, заради "по-мекия” контакт с тях и не позволяват рязко "полиране”.
Проблем при тях е значително по-високото ниво на шум при спиране.
Важно е да се знае, че това са дискове с посока на въртене. Правилното им поставяне гарантира и правилното отвеждане на праха и газа от накладката. 

Dimpled – или дисковете с релефна контактна площ

Релфните детайли спомагат за бързото изчистване на накладката от механични детайли, попаднали върху нея. Но най-основното им предназначение е олекотяване на диска. (Тук май ще трябва да потърсим повечко информация)

 

Редактирано от nikif1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новите са оригинални дискове които нямат дупки и рязано но аз да попитам .... Ще погледна по етикетите пише ли ляво или дясно и ще споделя да се знае !

Sent from Iphone 6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...