Jump to content

Подгрев на странични огледала


EdnaGolqmaVodka

Recommended Posts

spny.jpg

 

bjtn.jpg

 

 

1 Извинявам се двойния пост не ми разреши да редактирам горното. Това са ми оригиналните огледала покажете моля Ви къде се намира датчика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 28807.jpgЗа втори път ти го пускам огледалото, в горният десен ъгъл ще го видиш датчика. :zustimm:  http://www.avto.bim.bg/Stukla-za-ogledala-za-AUDI-A3-ot-1996-do-2003_m21t195.html  ето тук има огледала

Редактирано от jukata79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес реших да прибера огледалата. Те са ел. и се оказа,че лявото се сгъва а шьоферското тъч.Сега в студовете не ги прибирах,че бяха замръзнали. А сега се оказа,че лявото моторче не бачка. Не се чува даже и прецъкване. Дали са на общ предпазител и двете огледала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те си работиха до преди големите студове. Аз редовно си ги ползвах. Дори миналата неделя в голямата поледица ги палях с вода да ги отворя. И до сега не ги бях затварял заради времето. Днес реших да опитам и лявото не иска. Дори ми мина през ума да не би от банята да е окъсило моторчето.

Но като ги вали дъжд да не им разпъвам чадър :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Колеги, шофьорското ми огледало вече не грее. Доколкото разбирам от темата (колата е фейслифт) огледалата са захранени постоянно и датчика в тях вкл/изкл нагревателя, в зависимост от температурата? Има ли смисъл да свалям стъклото да меря дали има напрежение или няма каква повреда да има там, т.е. да си купувам ново стъкло?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Колата ми е А4, 1,8 куатро, 2000 - фейслифт. Лявото огледало не ми грее. Добрах се до кабелите и има постоянно напрежение. Не успях да сваля стъклото и за това не съм мерил има ли и какво съпротивление на реотаните. Огледалото е разделено на две секции по вертикала, по-малката също има изкарани клеми, предполагам са с отделни реотани или? Ако прехвърля захранването на тях дали ще има ефект или по-добре направо да купя ново огледало? Според мен греят постоянно и двете. Дясното работи и при 5 и при 16 градуса. Също така, сложно ли става прехвърлянето на огледалата към подгряването на заднния прозорец?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте,

някой спомена че е пускал кабели за подгрева на огледалата. Аз също ще правя подобна операция. Въпросът е че не знам каде да ги вържа. Моля за малко повече инфо, пък ша почерпя :) 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мултицет или пробна лампа намираш на кой кабел на гърба на бутона за включване на задния нагревател се появяват +12V, когато бутона е активиран. 
Купуваш си реле с нормално отворен контакт. 
На клема 86 връзваш кабела, който си намерил (този от бутона за задния подгрев)
На клема 85 връзваш МАСА
На клема 30 връзваш + през контакт, като е подхоядщо да го вземеш под таблото с релетата има няколко 6мм гайки, мериш на коя от тях има +12V след контакт и връзваш там.
От клема 87 пускаш два кабела към огледалата. 
Другия свободен пин на огледалото връзваш на МАСА

 

По този начин, когато си на контакт и когато си си пуснал подгрева на задния прозорец ще ти работят и огледалата. И гледай кабелите от релето до огледалата, както и +са през контакт да са достатъчно дебели - около 2,5кв. Също така и масата на огледалата трябва да е дебела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела от бутона за подгрев за задното стъкло е бял - А4 Б5 1998 .За по лесно и да не разглобяваш централната конзола ,може да се открие и зад капака ,в краката на шофьора .При мен имаше подгрев за огледалата и за пръскалките и след контакт идва директно +.Прекъснах + след бушона ( Номер 9 ) съответно за огледалата и Номер 1 за пръскалките с две релета по гореописания начин.

Сигнала от подгрева -през бобината ,+ през нормално отворен контакт

Редактирано от DIDOO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих моето огледалце (шофьорското ) то не нагряваше .Видях отзад че има датчик но е произведено 99 г. А колата ми е 97 г. значи е сменяно .Ток има по жицата 13 и няколко волта при включен двигател. Почистих малко обувките това онова но пак не иска ,замерих със мултицет двете пластинки на огледалцето ,няма звук :))) Въпросът ми е ... Огледалцето което търся трябва ли да има датчик или е достатъчно да има пластини за подгрев ? Благодаря  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да купуваш.

Внимателно отлепи това от пластмасата(ама много внимателно!), изчисти със спирт черното лепило и оголи пистичките. Ако има датчик, махни го.

Проследи внимателно пистите от двата щифта и ще видиш къде НЕ се свързват, там точно запои един мост за да затвориш веригата. С двустранно автомобилно тиксо за лайстни покрий държача и залепи стъклото. Предварително му пусни 12 волта за да го пробваш, но не трябва да има проблем, ще грее. Монтираш и толкова - имаш нагряващо огледало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блaгодaря зa съветa тaкa и тaкa си искaм подгрев .Нищо не ми коствa дa игрaя Вa бaнк дето се кaзвa .:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13лв е стъкло за Шкода ново на ДПА. Съвсем леко сиваш кабелните обувки, понеже шкодовите не са средни,а малки.

Дори наА8- цата сложих такива и съм предоволен.

 

10689589_10152379723573616_6855717660871

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, магазин Булдим на Васил Левски 107- пускаш се по Васил Левски и предпоследната пресечка преди кръговото на сточна гара в дясно, на самия ъгъл е, пише Шкода.

Стъклата са афтърмаркет, но са супер качествени- тези ДПА правят доста качествени консумативи като рамена за чистачки, фарове за мъгла, стъкла за огледала. А цената е символична.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам номер с датчик. Сигурен ли си, че държиш на датчик? На А8- цата преди фейса на Д2 греят нонстоп и живеят десетина години :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...