Jump to content

Избор на Ауди за 18-22 хил.


Recommended Posts

Ако ще взима фейса, по добре б8. Не си заслужава парите фейса, освен ако не искаш точно 3.0т примерно.



Така и така автора вече е избрал колите,гледах много да не давам наклони досега,щото ще прозвучи че със Саг и Скай искаме да си набутаме нашите,ама те по каталог го дават 10/100 1.8 тфси,което автоматично в БГ условията ,заобикаляне на дупки,неравномерния градски трафик някъде караш бавно някъде те натискат да даваш яко газ,горивото(само то задължително 2 литра отгоре) не виждам как ще спази каталожни данни.Няколко човека писаха че 3.2 фси автоматик им дава около  17-18,имаше тема за един колега който беше купил нещо подобно на баща си,и темата беше точно за високия разход пак над 14....

Няколкото човека с 3.2 фси са точно един който купи колата и веднага я пусна за продажба. Кой знае какво точно е взел.

Иначе няма лошо набутвайте си ги, ама вече не всички ядат доматите с колците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето какво казва Raino на 31 january 2014 -  предимства на Б8:
- по-добро разпределение на килограмите
- по- ниско поставена рейка
- по- назад изнесен мотор
всичко това подобрява пътното поведение
- по-ново като геометрия окачване и според мен по-евтино за поддръжка. Всичко пада върху един шарнир на страна, който струва 100лв. оригинален.

При 3.0Т 4F цената е много по-висока в сравнение с предишните модификации. То всичко си е същото и за един двигател да дадеш толкова пари ... 

Със сигурност разликите са много и ние няма откъде да ги знаем. Някъде ще са към добро, другаде - не съвсем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като гледам цените на феис 4Ф в немското мобиле,не виждам да има някакво завишаване на цената ако колата е 3.0ТФСИ спрямо 3.0ТДИ примерно.Хубаво 4Ф и хубаво Б8 са си около 20к. евро.Другото което мисля примерно е,че 3.0ТФСИ убива смисъла от 3.2ФСИ и 4.2ФСИ в 4Ф поне според мен.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей като почнете така, разпределение на маси, ала бала.... Хора кой нормален човек ше ги усети тия неща, в нормалното си ежедневно придвижване? Подбни разлики се усещат при наистина подчертано спортно каране, да не говорим че 90% от шофиращите нямат необходимите умения! Тва не са смислени доводи, виж потдръжка и т.н. вече е друга работа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не си заслужава парите фейса, освен ако не искаш точно 3.0т примерно.

... или 3.0Д с новото куатро, или 2.0Д.....абе почти отвсякъде си заслужава фейса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах Б6 2.5 163 предно, ръчка и бях повече от доволен на фона на всичко изписано. За година и половина съм сменил външен накрайник, маркучите за обратната нафта и лагер главина преден. Има няма към 200лв ремонти за 1 година. Вярно колата я взех поддържана, но карай. Продаде се. Бях доволен, но я продадох просто защото не знаех какво може да стане всеки един момент, щото къде ли не пише какво ли не. Колата харчеше 8.5 градско нормално каране и около 6.5 извънградско, грам не ме интересува дали някой ще вярва. И като я продадох започна едно страаааашно протяжно и разочароващо търсене. Б7 беше неоправдана покупка, защото на практика е същата кола с голяма решетка. И какво ли не гледах и какво ли не търсих и на какво ли не се начетох. И накрая пак си купих Б6. Верно е S-ка, ама ако си купя 3.0 TDI ще е като предишния душегуб. Карам си го леко, но всеки ден тръпна в очакване нещо да каже бум и да ходя до банката. Предпочитам да карам 344 коня кола с не най-новия и актуален дизайн, от колкото многомилионен А6 3,0 дизел с турбо, дюзи, скорости, вериги и колектори, които всеки един момент могат да ме изненадат неприятно. Ако щете вярвайте, ама да продадеш B6 и да си вземеш B6 S4 за мен е адски оправдана покупка. И особено когато падна снега преди 2 седмици искам да ви кажа, че покупката се оправда четворно.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехехе, стига бе човек :) Ти си се уплашил. Давай го по-спокойно. Виж шпекси - свирка си, кефи се на саунда и тягата на осмачето и хич му не дреме. 

Моето текме е V6 и работата с частите няма да е много по-малко при смяна клапани, гумички, напасване, компенсатори, гарнитури и откриване на проблем с намаляване на антифриза. Разглобяването е все толкова. 

 

Сега, понеже аз не разбрах за ограничение в бюджета, а по-скоро обратното - че може да се добавят пари ако се намери хубава кола, явно В8-ца отпада като вариант. А6 4Ф предполагам остава като основен избор. Само не разбрах какво да правим при положение, че ни се кара бензинова. Малко предложения на пазара. 2.4 слаб, 3.2. много харчи и скъпа газова, 4.2. - хубу`у, ама скъпи потенциални ремонти и тежка за поддръжка... :) хех, шегичка! Да не тръгне ShoxXx да си продава S4-ката. А 2.0тфси в 4F имат ли куатро? Или само в 3.0тфси  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 А 2.0тфси в 4F имат ли куатро?

Явно маркетинговия отдел на ауди са се събрали и са решили:

При А6/Ц6 няма куатро на 4 цилиндров мотор. При А6/Ц5 няма куатро с автомат на 4 цилиндъра. От 2001-ва автомат на предно е с мултитроник.

Комбинацията 2.0Т с куатро (даже и с автомат) ще я има при А4, А5, Q5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, robobug! Все пак моето мнение е, че това не е правилно решение. 2.0tfsi макар и във версията със 180 конски сили е двигател с повишена скорост на метаболизма и притежава повече тяга от 2.4i V6. Колата щеше да върви страхотно, особено с 200-211 коня и куатро, но щом така са решили... :)

 

Тази http://www.cars.bg/c415698 изглежда интересна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пфу, изтекло е времето за редакция... Какъв е шансът да се разберат километрите на бензинова В8, в случая 1.8TFSI?

На тази http://www.cars.bg/c491128, която не изглежда никак зле и е на хубава цена, дали някой не се е отвозил и е свалена една стотара за пред хората? То хубавите наистина вече почва да ги има много от 28-30 хил. нагоре, но цената предстои да се сгромоляса в следващите години и една бройка като това tfsi с ръчни скорости 1.8 160 коня на предно, черен металик, няма да е зле на днешна цена 22 000. След 5-6 години ще викаме тези В8 остаряха, много са й 12-13 хиляди лева, гледай В9, нищо че са по-скъпи, заслужава си парите. То с много неща е така. Чудим се как е могло да го направят така, но ето че сега ни харесва и се кефим...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вин номера в Порше. Няма да узнаеш точните километри, но ако видиш, че е влизала за масло през 2010 г. на 192 000 км, ще ти стане ясно колко са реални сегашните 182 000.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази http://www.cars.bg/c415698 изглежда интересна

Тая 4Ф-ка беше обсъждана в тема пусната от колегата shpeksi.

Един глас за Б8-цата от мене.Сега,хубавите такива,че и quattro са си пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То хубавите наистина вече почва да ги има много от 28-30 хил. нагоре, но цената предстои да се сгромоляса в следващите години и една бройка като това tfsi с ръчни скорости 1.8 160 коня на предно, черен металик, няма да е зле на днешна цена 22 000. След 5-6 години ще викаме тези В8 остаряха, много са й 12-13 хиляди лева, гледай В9, нищо че са по-скъпи, заслужава си парите.

Всички тези размишления ги сипи на продавача, докато си стъпил върху една пачка за по-голяма тежест на думите и да му се отворят чакрите за възприемане и току-виж сте направили сделка, която те устройва :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Анди, само за твоя информация-имам познат, който продава А6 Авант 3,2 бензин, s-line. Изключително запазен автомобил, 2005 г. Ако проявяваш интерес, пиши на ЛС. и ще ти дам координати. Не пречи да я видиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Имам си автомобил. Даже два.

За В8 попитах от любопитство. Сигурно и Sag е помислил че търся. Първо щях да видя форумните 4ф-ки на колегите . Не съм тук от вчера и няма сила, която да ме накара да не започна търсенето точно от техните коли. По всяка вероятност там щеше и да приключи, защото те няма да излъжат за състоянието на автомобилите си. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата да кажа че капарирах Б8-цата след като я проучих подробно-прегледи история и т.н. Мисля че направих каквото можах за да си избера читава кола-вече ще видиме и късмета дали е бил с мен :) Чак сряда ще я прехвърлим така че още е рано да се хваля но нямам търпение вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...