Jump to content

Mercedes vs Audi


Kahn_Fan

Recommended Posts

Според мен, който сравнява задно срещу предно като динамика е не само глупав, а и неподготвен теоретично.

Така е, но нали се сещаш че и от задното има по-добър вариант :hilezh:

Ама за нормалните коли предното е по-практичния вариант..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 346
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз не съм тествал S-class но по темата предно/задно мога да се изразя от личен опит.

Който е следния.

На цариградско няма значение предно/задно като усещане.

Обаче почти всяка седмица ми се налагаше да минавам прохода Петрохан (който го е минавал знае за кви завои става въпрос)

Та накратко с в завоите с каквато и да е скорост просто се усеща леката задница на А4-ката, в последствие А4 Авант, много кофти усещане за несигурност се получава. Тежка предница, лека задница. Лошо.

Минавал съм го тоя проход и с коли със задно. Ми по съвсем друг начин се чувствам. Без да се мисля за шОфер. Просто като обикновен потребител усещането е за по-голяма сигурност.

После за замислям малко и.... ми кой коли са със задно? Ми МБ, БМВ значи не е случайно това.

На едно БМВ 3 разпределението на тежеста м/у мостовете е 50:50 или близко до това.

На А4 съвсем различно. Масовите коли са с предно щото е по-ЕВТИНО, а не защото е по-добро.

Ей тва е истината.

Другата истина е не да ми се движиш с 80 по цариградско с Б4 и да си мислиш че си много стабилен.

Вземи мини с Б4/А4 и после с БМВ 3 примерно през някой планински проход като обикновен шофьор и ще разбереш къде е истината.

Моето мнение е че ако ауди бяха със задно и нямаха връзка с ФВ щаха да са почти съвършени автомобили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами слагаш едни по-широчки гуми отзад на аудито и си ти. А и какво ако ти се завърти леко задницата? Все пак това се оправя с повечко газ като си с предно :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загуба на сцепление на задната ос не се коригира със загуба на сцепление и на предната (а това би станало от много газ на предно в завой).

Абсолютно съм съгласен с последния пост на Гецата!

Преди време коментирахме с Ivo-G как новото Gallardo (според нас) не случайно се казва 560-4. Та според спорещите ще видим и версия 560-2, която ще е адската изрУдия, поради по-добрия баланс, по-лекото купе... или казано накратко - истински спортен автомобил. Та идеята тук е следната - след като пуснат Ламбо със задно и Audi ще последва (стискам палци)... я в бъдещото R8, я в някой друг спортен модел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загуба на сцепление на задната ос не се коригира със загуба на сцепление и на предната (а това би станало от много газ на предно в завой).

Забравих за корекцията с волана.. същата корекция я има и при задното на излизане от завоя :hilezh:

Ама както и да е, то тва задно голяма работа... само дето ако искаш да минеш балкана зимата и няма да стане :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах преди 5 години една 190Е 2 инжекция, 136 кончета.

Вървеше като луда с вратите напред ама на мокро не ме

питай за кво иде реч, ако наступиш малко повечко газта.

Усещането от старта е яко и само дотам.

От предното ,аз лично съм по доволен плюс това, не ми се мисли колко

компромиси с други неща по конструкцията се правят да стане масата

на автомобила 50:50.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за поднасяне, майсторски номера, корекции с волана, широки гуми и т.н Аз споменах, за съвсем спокойно шофиране, на съвсем обикновен човек-аз.И с 40 км/ч да ги взимам завоите си се усеща несигурността на предното...И зимата съм ги минавал, и с много сняг и с всякакви коли.Тук вече предното е по-добре, обаче такъв кеф е като съм със задно и се усеща леко колебанието на задницата и коригирам с волана, помага ми да усещам колата много по-добре и ми носи удоволствие. Страхотно е.Иначе предпочитам да имам лека несигурност когато е нормално (сняг лед), а не да ми се колебае задницата на сухо по завоите...

Хаха компромиси с конструкцията при 50:50.И какъв му е компромиса на БМВ 3?Доколкото знам на Ауди се налага да прави комромиси заради предното.примерно твърдото окачване, или пък там някви премествания отпред на новото А4 за да се подобри стабилността и да се наподоби задното....ми те инженерите на Ауди си знаят недостатъците и се стремят да си ги оправят....пример-новото А4

Редактирано от Gecata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да, балансът на старите седани на Ауди не е 50/50, предницата е тежка... При новите (Б8) е почти 50/50, за това колата е уникална като Ауди.

Ама кво толкоз? При Порше 911 балансът е 35/65 в полза на задницата :hilezh:

Но нашите коли са PASSENGER CARS, не са някакви спортни бегачки, така че предното за ежедневно шофиране е ОК.

И айде стига с тия скорости в завой, онзи ден правих гонка с Е46, до към 150-170 км/ч в завой си го следвах плътно, просто зависи от колата, гумите и т.н. (Е после на правата той ме следваше ама това е друг въпрос :hilezh: )

Все пак за един Авант 115 коня това е добър перформънс смятам, при това съм със 195 гуми отзад, 205 отпред.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това Е46 с какъв двигател е било - 1.6? 1.8? Да не говорим, че тази Б4-ка със 150-160 в завой си е самоубийство. Но това вече е въпрос на усет към маса и скорост.

И това как се усеща колата при спортно шофиране е просто показателно как се усеща и при спокойно. Просто някои хора нямат чувствителност у гръбО и оттам си мислят, че и предно и задно се държат еднакво на сухо (примерно).

Ваша си работа - всеки кара каквото иска. Въпроса тук е - правите ли компромиси с превозното средство следствие на финансовите си възможности. Аз предпочитам да карам кола и за 2000 лв, но да ми доставя удоволствие, отколкото такава за 40000, която няма грам "душа".

BTW, изобщо не сравнявайте FF и FR коли със RR. Прасетата са коренно различен концепт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 320-ка сигурно беше защото се возеха трима по поне 100 кила и трудно я издухах, а аз бях сам. На баира едвам я настигнах въпреки че там аудито вдига малко над 160.

Иначе на излизане от завой я лъхнах, точно там е силата на предното :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дефинирай "излизане от завой", че да стане ясно на публиката за кво иде реч... питам от чисто любопитство!

Редактирано от trespasser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерджаната си е мерджана колеги, мое да е клише ама си е баш така.

За мене лично това са големите им купета S и Е класовете.

Имат стойка и много носят на тунинг.

От мерцедес решат ли да направят супер кола, дали спортна или лимузина си я правят.

Вижте например един MAIBAH ECSELERO.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1884498a9d.jpg

renntech-cl-65-amg1.jpg

mercedes-benz_slr_mclaren_playerz_real.jpg

SLR-2.gif

Деебих и грозотийте :hilezh:

По темата то ТТ-то като е раздуто на 1000 коня тва не означава че и мерджа не може....

Може би говорим за сток коли според мен S1 бие мерджовете :)

Но по принцип мерджа си е мердж ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 320-ка сигурно беше защото се возеха трима по поне 100 кила и трудно я издухах, а аз бях сам. На баира едвам я настигнах въпреки че там аудито вдига малко над 160.

Иначе на излизане от завой я лъхнах, точно там е силата на предното :hilezh:

Малко офф топик...

Колега ти какво ауди караш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

онзи ден правих гонка с Е46, до към 150-170 км/ч в завой си го следвах плътно, просто зависи от колата, гумите и т.н.

Задното е далеч по-контролируемо и стабилно. Завоя на България с моята кола съм го взимал с 140-150 и това си е лимита на колата, почва да поднася ту предница ту задница :hilezh: . БМВ Е36 с разбити тампони на предните макферсони там седи доста по-стабилно и стегнато при това с много по-предвидим контрол на "ръба".

По темата...Старите Мерцедеси са с изключителна сглобка. 123-124, дори 190 са страхотни като сглобка, но са с неутрално и дистанцирано пътно поведение, а аз не съм фен на това. Първата С класа ръждясва и съединителят и струва 2000 лева, съответно А4 е за предпочитане. Първата Е класа също ръждясва, а като сглобка не е по-добра от Ауди С5. За новите не мога да кажа, но Мерцедесите наскоро успяха да преодолеят ужасната си слава на супечупливи автомобили, докато Ауди все още уж спазват някакви традиции в това отношение...

Редактирано от AUDI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко офф топик...

Колега ти какво ауди караш?

Геца, ама ти не си ли чувал за "легендарното" АБК на Спиди. Белите мигачи на калниците придават невероятни характеристики да знаеш?!;-)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дефинирай "излизане от завой", че да стане ясно на публиката за кво иде реч... питам от чисто любопитство!

Аз да не съм енциклопедия бе батьовото... ако искаш да те повозя да се освестиш :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се плаша от добро каране, било то спокойно или спортно; плаша се от пишман рацери дето си мислят, че даването на газ ги прави бързи, а всъщност нямат и елементарна идея от спортно шофиране.

So thanks, but no thanks.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...