fabricio verdum Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 А3 TDI 110 коня.. над 120 км колата губи тяга и мощност, като я настъпя и достигна тази скорост изведнъж колата спира да върви ?! и все едно се мъчи.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Зацапана геометрия,не работещ N74,скъсани вакуми,пробити турбо пътища или не работещ актуатор.Няма много възможности,екуто на колата ти ,по този начин ти спестява едни 300 лв за друго турбо,ако не го прави това,то след не мн дълго време турбото ще се повреди сериозно,по лошия вариянт е че и мотора може да се окоти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 1 Март 2014 Доклад Share Публикувано 1 Март 2014 Влиза в авариен режим. А причината да го прави трябва да я изясниш ти, почвайки с диагностика. Гадането тук няма да ти помогне - възможни причини, както е изброил и колегата - много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 ...не работещ N74...Не знаех че съществува и такъв клапан,да не визираш N75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 хихих естествено че няма,просто 4 е мн близо до 5 ,който не проверява ,греши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 подобен проблем имам и аз, някой път като пътувам по магистрала ако я настъпя по-сериозно после става леееко по-мудна , но не е чак така както при теб казваш, поне при мен мисля, че е от зацапана геометрия, понеже горе изброените възможности от колегата са ми наред. Най-добре почни 1 по 1 да ги провериш възможните проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
melloman Публикувано 3 Март 2014 Доклад Share Публикувано 3 Март 2014 аз имах същия проблем и се оказаха вакумите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 4 Март 2014 Доклад Share Публикувано 4 Март 2014 Ако я качиш на ваг ком и имаш зацапана геометрия веднага ще покаже, поне на VW Passat b5 показа.. след като я изчистихме колата вървеше много по-добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 6 Март 2014 Доклад Share Публикувано 6 Март 2014 Ако я качиш на ваг ком и имаш зацапана геометрия веднага ще покаже, поне на VW Passat b5 показа...Кво точно показа на ВагКом-а? "Зацапана геометрия" ли ви изписа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 (Редактирано) Не, на Пасата изписваше някаква грешка.. майсторите казаха, че турбината е задръстена(При всеки опит за триене излизаше веднага след запалване на мотора) След като я изчистихме, грешката се изтри перманентно. П.с.- Непомня името и кода на грешката, за да дам по-точна информация. Редактирано 7 Март 2014 от venkYYY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Кво точно показа на ВагКом-а? "Зацапана геометрия" ли ви изписа? Изписва че пренадува,но от какво не се знае...Обикновено и първото нещо което излиза в съзнанието на маисторите е геометрия,но има варианти като клапан Н75,скъсани вакуми,излязъл маркуч,ръждясал и блокирал актуатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Аз знам какво изписва, затова ми стана смешно, че колегата така смело заявява и заблуждава хората, че "зацапана геометрия" излиза на ВагКома директно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Разбрах те правилно,но поясних за другите Те така лесно ако си казваха точните болести колите,всеки щеше да е майстор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo-G Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 7 Март 2014 Доклад Share Публикувано 7 Март 2014 Аз знам какво изписва, затова ми стана смешно, че колегата така смело заявява и заблуждава хората, че "зацапана геометрия" излиза на ВагКома директно... КазКазах, че ще има грешка, не съм пояснил каква е грешката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 8 Март 2014 Доклад Share Публикувано 8 Март 2014 Или турбото пренадува или недонадува И аз имах този проблем, изчистих геометрията, проблема се оправи, но след почистването се отвори луфт и сега смуче масло като змей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Колега,чистенето на геометрия и разхода на масло дори и от турбината нямат нищо общо!Виж дали ти е стегната тръбичката от маслената магистрала която влиза в самото турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 то пък не може без хич да не ти гори междудругото някой знае ли оринтировъчно колко пари взимат за почистване на турбото, геометрия абе всичко свързано с него ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 До 150лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 До 150лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkYYY Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 Имаше тема в която е описано как може сам да си го направиш Ако си заитригуван потърси, немисля, че беше нещо адски трудно.. иначе на мен преди ми бяха взели 70 лв за почистване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan_mil4ev Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 И на мен ми поискаха 150лв за тази манипулация. Не знам дали разхода на масло няма общо с чистенето на геометрията, но е факт. Всичко си е стегнато, теч няма. Когато свалих турбото имаше лек луфт, но когато го отворих и почистих нагара, луфта си стана бая сериозен. Явно нагара някак си го е обирал, нямам друго обяснение. Преди харчеше има няма 100-тина грама на 1000км, а сега ми опука 600гр за доста кратко разстояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 9 Март 2014 Доклад Share Публикувано 9 Март 2014 мхмм, ясно за геометрията на мен още не ми е спешно де, но иначе пък имам един лек теч от ЕГР-а, в смисъл такъв, че маслото, което виждам е все прясно, и така малко по малко си тече от там, чуда се какво да го права знам за затапването обаче има доста както позитивни така и отрицателни мнения. Все пак притеснително ли е ако си тече така редовно забелязвам когато я напъна и после като проверя тогава си личи, че е текло най-много. За 10хил. км доливам има няма 200 грама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 stefan_mil4evТи си чистил геометрията която по никакъв начин не се свързва с аксиалното и радиалното износване на турбината където има оси и сигментчета от където започва да минава маслото.Провери ли както бях ти написал дали си си стегнал маслената магистрата която захранва турбото с масло,на моята уж го стегнах но като я подкарах бая масло течеше от там и го притягах допълнително. stefan91Свали егр-а да си го почистиш щом не ти е запушен още,а за теча виж там от където пуска го почисти хубаво с обезмаслител и намажи със силикон за гарнитури на Дирко примерно и хубаво да изсъхне и няма да имаш грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 10 Март 2014 Доклад Share Публикувано 10 Март 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!така ще направя само да се пооправи сега времето малко, хубав съвет за силикона ще пробвам Редактирано 11 Март 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване