Jump to content

губи тяга над 120 км..


fabricio verdum

Recommended Posts

А3 TDI 110 коня.. над 120 км колата губи тяга и мощност, като я настъпя и достигна тази скорост изведнъж колата спира да върви ?! и все едно се мъчи..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зацапана геометрия,не работещ N74,скъсани вакуми,пробити турбо пътища или не работещ актуатор.Няма много възможности,екуто на колата ти ,по този начин ти спестява едни 300 лв за друго турбо,ако не го прави това,то след не мн дълго време турбото ще се повреди сериозно,по лошия вариянт е че и мотора може да се окоти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Влиза в авариен режим. А причината да го прави трябва да я изясниш ти, почвайки с диагностика. Гадането тук няма да ти помогне - възможни причини, както е изброил и колегата - много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подобен проблем имам и аз, някой път като пътувам по магистрала ако я настъпя по-сериозно после става леееко по-мудна , но не е чак така както при теб казваш, поне при мен мисля, че е от зацапана геометрия, понеже горе изброените възможности от колегата са ми наред. Най-добре почни 1 по 1 да ги провериш възможните проблеми

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я качиш на ваг ком и имаш зацапана геометрия веднага ще покаже, поне на VW Passat b5 показа.. след като я изчистихме колата вървеше много по-добре :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако я качиш на ваг ком и имаш зацапана геометрия веднага ще покаже, поне на VW Passat b5 показа...

Кво точно показа на ВагКом-а? "Зацапана геометрия" ли ви изписа? :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, на Пасата изписваше някаква грешка.. майсторите казаха, че турбината е задръстена(При всеки опит за триене излизаше веднага след запалване на мотора) След като я изчистихме, грешката се изтри перманентно.

 

П.с.- Непомня името и кода на грешката, за да дам по-точна информация. 

Редактирано от venkYYY
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво точно показа на ВагКом-а? "Зацапана геометрия" ли ви изписа? :D

Изписва че пренадува,но от какво не се знае...Обикновено и първото нещо което излиза в съзнанието на маисторите е геометрия,но има варианти като клапан Н75,скъсани вакуми,излязъл маркуч,ръждясал и блокирал актуатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам какво изписва, затова ми стана смешно, че колегата така смело заявява и заблуждава хората, че "зацапана геометрия" излиза на ВагКома директно...  :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах те правилно,но поясних за другите  :zustimm:

Те така лесно ако си казваха точните болести колите,всеки щеше да е майстор  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз знам какво изписва, затова ми стана смешно, че колегата така смело заявява и заблуждава хората, че "зацапана геометрия" излиза на ВагКома директно... Каз

Казах, че ще има грешка, не съм пояснил каква е грешката! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или турбото пренадува или недонадува  :hilezh: И аз имах този проблем, изчистих геометрията, проблема се оправи, но след почистването се отвори луфт и сега смуче масло като змей :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,чистенето на геометрия и разхода на масло дори и от турбината нямат нищо общо!

Виж дали ти е стегната тръбичката от маслената магистрала която влиза в самото турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то пък не може без хич да не ти гори  :hilezh:  междудругото някой знае ли оринтировъчно колко пари взимат за почистване на турбото, геометрия абе всичко свързано с него ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше тема в която е описано как може сам да си го направиш :) Ако си заитригуван потърси, немисля, че беше нещо адски трудно.. иначе на мен преди ми бяха взели 70 лв за почистване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми поискаха 150лв за тази манипулация. Не знам дали разхода на масло няма общо с чистенето на геометрията, но е факт. Всичко си е стегнато, теч няма. Когато свалих турбото имаше лек луфт, но когато го отворих и почистих нагара, луфта си стана бая сериозен. Явно нагара някак си го е обирал, нямам друго обяснение. Преди харчеше има няма 100-тина грама на 1000км, а сега ми опука 600гр за доста кратко разстояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мхмм, ясно за геометрията на мен още не ми е спешно де, но иначе пък имам един лек теч от ЕГР-а, в смисъл такъв, че маслото, което виждам е все прясно, и така малко по малко си тече от там, чуда се какво да го права знам за затапването обаче има доста както позитивни така и отрицателни мнения. Все пак притеснително ли е ако си тече така редовно забелязвам когато я напъна и после като проверя тогава си личи, че е текло най-много. За 10хил. км доливам има няма 200 грама 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

stefan_mil4ev

Ти си чистил геометрията която по никакъв начин не се свързва с аксиалното и радиалното износване на турбината където има оси и сигментчета от където започва да минава маслото.Провери ли както бях ти написал дали си си стегнал маслената магистрата която захранва турбото с масло,на моята уж го стегнах но като я подкарах бая масло течеше от там и го притягах допълнително.

stefan91

Свали егр-а да си го почистиш щом не ти е запушен още,а за теча виж там от където пуска го почисти хубаво с обезмаслител и намажи със силикон за гарнитури на Дирко примерно и хубаво да изсъхне и няма да имаш грижи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

така ще направя само да се пооправи сега времето малко, хубав съвет за силикона ще пробвам :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...