KFZ-Azubi Публикувано 15 Април 2014 Доклад Share Публикувано 15 Април 2014 (Редактирано) @bgchiptuning ти всъщност знаеш ли за какво и е на тази кола дебитомера? Защо има и мап? Отвори си дамоса и ми кажи дали може да работи без температурен датчик (говорим за този, който е на дебитомера, не на мап сенозора) и какво би се променило, ако не работи той? Мерил ли си на дино, коли ( чипосани от теб), който работят без дебитомери? Да си чувал за Map-based smoke limiter? edc 15P? Примерно фабия рс от 2004 г. Купи си най -сетне свястна програма за 1500 Е, плати си за дамос и после пак ще си пишем.Освен това, чип за 150 лв е просто подигравка (не казвам, че твоите струват толкова, просто вмятам). Няма как да струва толкова, ако програмата е лицензирана П.С. Има температурен датчик и в дебитомера, незвисимо дали е с клапа или не. Ако не е с клапа, измерването на дебита става чрез темпертурни датчици. Мога да ти пратя малко логове (на лични) да видиш как могат да работят тези коли без дебитомери (изобщо не са монтирани), включително и дино графика. Примерно на 1.9 TDI AVG, който като конструкция е сходен. Редактирано 15 Април 2014 от KFZ-Azubi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgchiptuning Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Не мога да разбера нужно ли е да продължаваш да се излагаш публично .Така няма да спечелиш клиенти а напротив. Тази кола има само един датчик за температура и той е вграден в датчика на налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgchiptuning Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Явно твоята цел е да си правиш само реклама и не си правиш труда даже прочетеш какво пишат другите . Не съм казал че не може да се премахне дебитометъра, казах само че няма нужда да се премахва грешката за температурата на всмуканият въздух тъй като при този автомобил не е вграден в дебитометъра.Що се отнася за MAF(картата изразяваща зависимоста м/г всмуканият въздух измерен от дебитометъра и горивото на база на об. на к.в.) ,естествено че може и без ,тъй като тази карта играе ролята на ограничител за IQ(впръсканото гориво). Докато MAP изразява зависимоста м/у нагнетеният от турбото въздух и горивото(IQ) на база на оборотите на двигателя. Освен това имаме ограничител на въртящият момент ,които ограничава горивото на база на атмосферното налягане с цел да предпази турбото.Почти всички карти Duration i SOI(предварение) са в зависимост от температурният датчик.Направих си труда да пиша всичко това не заради човека с дамосите ,а за останалите които следят темата. По въпроса за това колко ми струват програмите ще ти кажа само едно :не е важно колко си платил за програмата ,важно е колко струваш ти и какво знаеш.За да мапваш първо трябва добре да познаваш даденият автомобил. .Щом се губиш при автомобил на 15 -16 г представям си колко си добър с новите автомобили .За тези автомобили изобщо не са ми нужни никакви дамоси защото познавам всяка извивка от графиката.Това беше последното ми писане в тази тема и те съветвам да не отговаряш, за да не продължаваш да губиш клиенти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Някой да знае добри майстори в областта на чипирането в София, защото нещо много ме напъва да и направя на старата каручка един такъв "тунинг". Говорих с дигитал тунинг, какво мислите за тях, добри ли са? Чипирането им струва 280лв., което попринцип не е много, но за стара кола си е доста Успешен ден Пич отивай при Брезел/Адлер да ти направи един читав чип. Т'ва е човека за дизели, особено около София. Приготвяш 300 пари и Дино графика ще получиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 29 Април 2014 Доклад Share Публикувано 29 Април 2014 (Редактирано) @bgchiptuning Брато, моля ти се, млъкни просто. Регистрирай си друг профил и започни на чисто. 1. Не ползвам форума за реклама, вижда се от ник-а ми (за разлика от теб). Кажи ми или ми покажи в кой мой пост (от 2009г. насам) по някакъв начин съм се опитвал да си правя реклама? Виж ми репутацията и колко хора се ми благодарили и после се обаждай малко по-подготвен.2. Не ми показвай някви картинки от кракната верия на ауто-дата. Самият факт, че я ползваш, говори, че хал хабер си нямаш от марката Ауди. Единствената миродавна програма се казва "ЕЛСА"3. Продължаваш да не разбираш на къде бия. Нямаш основни понятия за дизелите. Изтегли си SSP-153http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_153.PDF. На немски е, ама ти си гений. ще се справиш. Прочети го и после пак си помисли за какво е сложен тоя дебитомер. Малък жокер : ЕДИНСТВЕНО!!!!! и само за ЕГР - контрол (бързо си отвори Уикипедия да видиш какво е ЕГР и не казвай никога повече "само за екология". Т.е. , ако нямаш егр, трябва ли ти дебитомер?4. Наистина, много се "губя" WTF? с такива дърти коли като тази, нямам думи. 2.5 години работа като диагностик в Порше Изток, 3.5 години работа като диагностик в Германия (Ауди сервиз), диплома за диагнозен техник и в самото начало 3,5 години механик само на фолксвагени и аудита много ме объркват. Вече не разпознавам марката Ауди.4. Наистина не ти трябват дамоси, далече си от тях. Няма да можеш да ги разбереш.5. Знаех си, че ползваш ЕЦМ (вижда се на скриин-шота ти) и уинолс -тест версия. Няма как да си добър, без да си платиш за оригинала, помни ми думите. И моля ти се, не ми давай никакви съвети и наклон на... Редактирано 29 Април 2014 от KFZ-Azubi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgchiptuning Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 1.Winols с който работя не е пробна версия.2.ECM ползвам само за работа в режим 2д като смея да твърдя че е много по удобна за целта.3.Разполагам с ELSA WIN, VAS ,VAG за група VW и имай в предвид ,че работя със всички марки т.е оборудването за другите коли е отделно.4.Имам 6 различни флашера,4 различни BDM и TRICORE на обща цена от 15 000 евро и да ми говори някой с 2 китайски кабелчета ми е малко обидно.4.От 13 години работя в Италия по специалността си т.е когато ти не си знаел че съществува мапването.5.Както вече казах приключих с тази тема и няма да отговарям повече. Имам много по важна работа от това да споря с такива като теб. Поздрави и честит 1 май на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bgchiptuning Публикувано 1 Май 2014 Доклад Share Публикувано 1 Май 2014 Освен това като съдя по името и по това от къде си ,не знам какво брато си ми ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KFZ-Azubi Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 няма нужда да си ги мерим, изобщо не ме впечатлява "мапер", незнещ функцията на един прост дебитомер.Мапер, ползващ Уинолс, без дамос, от 13 години?!Няма проблеми...мапвай си там....П.С. Optican да ти звучи китайско?П.С. 2 Преди 13 години е вярно, че не бях чувал за "мапване". Тогaва още дори нямаше автомобили в провинцията, имаше само конски каруци. Дори нямахме ток и живеехме то дърветата.Я се .... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tpv88 Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Хардуерно специално за този компютър, силно препоръчвам да се сложат цокълчета PLCC32 SMD и вместо непрезаписваемите EPROM чипове да се ползват AM29F010B-70JF. Те са с флаш памет и са 3-4 пъти по евтини от използваните в оригиналния вариант. Също така са напълно съвместими. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Simeon Stoev Публикувано 31 Май 2014 Доклад Share Публикувано 31 Май 2014 Добре така и така се е разгорялата темата. Дайте мнение за чип на Б4 1.9 тди със стария дебитомер на бош? Говорих с Богомил, човека каза че не се получавало добре точно на този модел и било безмислено. Кажете какви вариянти има за чип или някакво раздвижване? Ако ще и от 90 да стане 103 пак съм доволен точно едни 10-15 кончета не ми стигат да спя спокойно нощем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Здравейте Колеги! Все ми се върти из акъла за едни +10/15 кс. отгоре. Просто да ускорява малко по бързо, един вид да стане по - пъргава. Колата е 1,9дти 90кс, 96г.Дебитомер Бош.Благодаря за съветите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A.Petrov Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 Щом си от Варна, направо се насочи към някой от местните тунери(Тони келеша(ТСТ Рейсинг) или ifidik), които се слават като едни от най-добрите в България и ще получиш информация в конкретни цифри за това което те интересува. А ако ти се занимава има търсачка във форума, ползвай я и ще останеш очарован колко много информация ще намериш точно за това, която може да ти бъде от полза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shturshel Публикувано 12 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2014 (Редактирано) Щом си от Варна, направо се насочи към някой от местните тунери(Тони келеша(ТСТ Рейсинг) или ifidik), които се слават като едни от най-добрите в България и ще получиш информация в конкретни цифри за това което те интересува. А ако ти се занимава има търсачка във форума, ползвай я и ще останеш очарован колко много информация ще намериш точно за това, която може да ти бъде от полза.Благодаря! А ще можеш ли да ми дадеш по точни техни координати, че Тони не го намирам, ifidik не е влизал в форума от около месец. Редактирано 12 Септември 2014 от shturshel Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване