jordanik Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 (Редактирано) Та, направо на въпроса.Откъде да купя качествен нов датчик на Хол за АБК мотор на по-приемлива цена от тази на "Порше"?Колата ме остави насред едно кръстовище ей така от нищо/стартер върти,помпа работи,токове-няма/ и след 40 минутно суетене и теглене до вкъщи,взе че запали от раз.Нямах възможност да меря нищо по нея,но съм решил да сменям тая гад,ей така профилактично,защото вече не смея да я карам спокойно. Редактирано 6 Април 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Сигурен ли си, че е той? Комутатор или бобина по-вероятно да е. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 те цените са горе долу еднакви по магазините евентуално делко втора употеба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 (Редактирано) Сигурен ли си, че е той? ..........................Ми там е работата,че изобщо не съм сигурен/нямаше изобщо възможност да меря,а и нямах уред/,но все трябва да почна отнякъде,че така не смея да я карам из София.При мен бобината и комутатора са отделно и това уж е по-читавия и безпроблемен вариант,та затова се оглеждам у дачика на Хол.Преди,когато стана пак нещо подобно,се оказа,че са заминали транзистори в ЕКУ-то и няма захранване до датчика/смениха ми ги/.Но сега успях да пусна захранване направо от акумулатора и пак не запали.Имам и едно леко съмнение в контактния ключ,че напоследък на моменти доста тегаво върти,но пък стартера мааше на вентилатор,а пък двигателя изобщо не искаше да припука.Лошото е ,че докато не ме остави пак мога само да гадая,а да почвам да сменям наред си е скъпо занимание!.......................делко втора употеба?Мерси за предложението,колега,но втора ръка не е решение за мен,такова вече си имам на колата! Редактирано 6 Април 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Април 2014 Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 Лятото ми се наложи да търся датчик на хол за едно АСЕ, взех от КОКО. Намери ми го куплунга и датчика в един корпус, има и друг вариант, между датчика и куплунга вървят жици. Тоя вариант е по-лошия защото куплунга става слаб и се чупи лесно. Хубавия струваше 100 и няколко лева, но исках да е сигурна работата. Смятам, че това е най-добрия вариант. Датчика на АСЕ-то работеше, но куплунга беще счупен и висеше на жиците. Пазя си го за резерва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 6 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2014 (Редактирано) .................................взех от КОКО.Мерси,колега!Ще му звънна и на Ники да видим той какво ще предложи! Редактирано 6 Април 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
patzi Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Колега ако имаш вграден имобилайзер може да е от него. Колко ядове брах докато го разкрия,копелето....Sent from my LT18i using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julie Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Скоро имах проблем и с имобилайзер, и с датчик. Когато е имобилайзерът, на таблото свети кола с ключенце. А иначе датчикът правеше други мизерии- като спра за малко някъде и изгася двигателя, после не ще да запали. Моментното решение беше да поръмжа с много газ, за да потегля. На студено не ми го правеше. Отлагах, докато един ден на светофар, на работеща кола, просто не можах да тръгна. Музиката обикновено гърми силно и така и не бях разбрала, че съм угаснала. Аварийки, ръмжене, ръмжене, та се прибрах някак.Владо (vladi_di) смени това нещо и оттогава- никакъв проблем. Редактирано 7 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Колежке, колегата няма имобилайзер. Нещо сте се объркала. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julie Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Аз хубаво си бях сложила и предходния коментар, но някой ми го омете. Така или иначе, пише цитиране на предходен пост. Не съм се объркала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lukcho Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Имал съм случай заради този датчик да ми прави проблем и да гасне както върви после пак пали и така няколко дена докато накрая умря нацяло. Но и от бобина по време на дъжд може да е така и като я напече слънцето и изсъхне да се оправя. От морга може да и вземеш цяло делко. Моето е с голямата зъбчатка и става от пасат (не знам точно кой модел). Иначе ще трябва да разглобяваш делкото. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 7 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Цитиране на предходен пост!Скоро имах проблем и с имобилайзер..........Моята кола заводски няма имобилайзер,но алармата ми има,само че аз,когато се появи проблема,изключих алармата от сервизния бутон и ефекта беше никакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 На старата кола имах такъв проблем - изгасваше ми точно на някой светофар и не запалваше въобще. Смених бобината и комутатора , които са комплект и всичко се оправи. На аудито също имах кофти прекъсване , смених бобината , която е с комутатор в един корпус , свещи , кабели , палец , капачка и презапояване на релето на компютъра. Все пак се оказа , че е от алармата , която прекъсва захранването на релето на компютъра , но го разбрах след сваляне на таблото , за да си сменя радиатора на парното. Така че , изключването на алармата от аварийния бутон не помага с нищо , не се знае кои кабели са прекъсвали и дали въобще запалването ти е прекарано през реле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julie Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Моята кола заводски няма имобилайзер,но алармата ми има,само че аз,когато се появи проблема,изключих алармата от сервизния бутон и ефекта беше никакъв. Това, което исках да кажа, но явно не съм се изразила добре изпървом, беше, че имах проблем и с двете неща. На patzi, който загатна за имобилайзера, отговорих, че индикациите при мен за тая точно джаджа бяха други- светеше автомобилче с ключенце на таблото.НО гасненето НЕ беше от имобилайзера, а от датчика. След смяната му всичко се оправи.Ето затова бях сложила и поста, който цитирам, но го отнемА.Надявам се сега да съм внесла яснота, макар и по женски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 (Редактирано) Това, което пишеш за 80/Б4 с АБК двигател ли се отнася или за А4 1.8Т защото автора на темата пише, че няма заводски имобилайзер? Редактирано 7 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julie Публикувано 7 Април 2014 Доклад Share Публикувано 7 Април 2014 Май не ми е ден. Забравяме за имобилайзера. Него го споменах заради поста на patzi. Относно проблема на jordanik- сходен проблем, оказа се въпросният датчик; беше сменен, а проблемът-рашен.Предавам се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 за 80/Б4 с АБК двигател ли се отнася или за А4 1.8Т защото .. ..АБК с имобилайзери колкото щеш,на колегата може и да няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 (Редактирано) Зная, че има колкото щеш, но тук говорим за Б4-ка без имобилайзер .@jordanik: сменял съм датчик на Хол на Б4-ката на баща ми заради подобни симптоми - гаснеше без причина и след известно време палеше и работеше седмици без проблем. Датчика го взех от Ауто+ и беше този с жичките - някъде под 40лв по спомен. Монтажа е малко по-труден. Има и вариант за монолитен датчик на Хол на Бош, но е над 80лв, а и ще се наложи да пререждаш на 180 градуса кабелите на дистрибуторната капачка. Редактирано 8 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Точно заради това на ACE-то го смених с монолитен от новия тип.Трябваше доста разглабяне, но се получи повече от добре и проблема със оригиналния датчик (който дефектира и е с проводници тип... летящи) бе решен завинаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Да, монолитния е най-добрия вариант, въпреки, че е по-скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobatavision Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Колеги какъв е този монолитен датчик и как се монтира ?Някой може ли да сподели ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Април 2014 Доклад Share Публикувано 8 Април 2014 Куплунга и самия датчик са в един корпус. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 7 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2014 (Редактирано) И те така,дойде време да завърша темата.След повече от два месеца безпроблемна работа днес колата отново угасна и....тоя път изобщо не успя повече да запали.Добре,че беше на 50 метра от местоработата ми,та успяхме да я добутаме до "операционната маса".Оказа се,че импулси от датчика на Хол изобщо липсват,както и предполагах/вадеше едни постоянни 0,9V и дотам/.Малко трудно открих нов из магазините в събота,но все пак успях-взех монолитен датчик/той и стария беше такъв/ заедно с буксата/българско производство!!!!/ за 44 лева с отстъпката.Последва сваляне на делкото,избиване на щифта на зъбното колело,монтиране на новия датчик и колата запали само,като и показах ключа. Редактирано 7 Юни 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 8 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 Добра цена.Няма да е лошо да споменеш марката,щом е БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 8 Юни 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2014 (Редактирано) Фирмата е пловдивска SpectroMatic,а дали са им читави частите тепърва ще установя.Просто на това попаднах в събота,пишеше че е произведено в България,пък дали не е преопаковано китайче,никой не може да ти гарантира/на външен вид е едно към едно с бошовското и пасна идеално в делкото/.Монтажа и демонтажа,обаче го отработих и ако се наложи пак,ще мога да го направя за по-малко от половин час.Сега ще трябва и на центровка да мина,че уж всичко съм го докарал на белези,ама със стробоскопа е по-сигурно. Редактирано 8 Юни 2014 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване