Jump to content

мигане на лампата за подгрев на свещите


tigritcata-1

Recommended Posts

мотора е 1.9тди-афн,110кс

каква може да е причината за мигането и?

по принцип трудно пали студенан и си мислех дали ноже да е от умната дюза.

като дам на контакт лампата си подгрява,релето "цъка" и след като запали след около 5 сек.почва да мига лампата за подгрев и не угасва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това са изгорели подгревни свещи,една или повече!,и това е тяхната индикация на таблото/мига лампата за подгрева след запалването/,и за втова палиш сутри по трудно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

miro_audi80 почти съм убеден,че това е правилния отговор.Колега,а като натиснеш спирачка за известно време спира да примигва лампата за подгрев,нали?

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вчера брах същите ядове започна да мига в движение,кат натисна спирачката изгасва и след малко пак започва да мига ,записа тази грешка

00741 - brake pedal monitoring 27-10 - implausible signal - intermittent.....оказа се ,че и двете крушки на стоповете са изгорели едновременно.....при мен поне за това мигаше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно аз пък имах изгоряла свещ на подгрева,ама си палеше при минус 10/11гр.и първо свети,паля,угасва и след 2/3 секунди почваше да мига,та си смених напрово и четирите свещи с нови!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой го каза правилно "чек индикация" обикновено се отнася за проблеми по "процесите" в двигателя:

-Пренадуване турбо

-Не правилен аванс

-Достигната граница на възможна корекция на аванса/горивото

-ЕРГ

-Дебитомер

-МАП

-и какво ли още не?!?

 

Когато светне "опеловия" чек, обикновено той индикира запаметена повреда, или ел.проблем. Описанието което давам е точно, обаче е много относително спрямо годините на колите. На Ц4 ми е светкал подгрев при диагностика, и при грешна центровка на капака на помпата(временна повреда, гасиш/палиш и я няма докато не се причини пак). На Октавия 2 ми свети чека заради пренадула турбина(постоянно до изтриване с диаг.)

 

Диагностика е решението. 

 

Това със стоповете за пръв път го чувам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е болежката при А4-ките ,при мен стоповете светеха постоянно и тая лампа се скъсваше да мига,след няколко натискания на педала и стоповете загасваха ,лампата спираше да свети и ми излизаше като грешка в стоп машинката.След смяната й забравих за тази лампа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За стоповете много пъти съм го чел, че свети. Явно е така, макар и да не съм го виждал.

 

Гадно е, защото ако не знаеш за стоповете може да си мислиш, че е нещо сериозно, а то може и да е. Какво им пречеше като са направили цялата система да е на отделна лампа.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то и за стоповете си е сериозна работа ,може някои да те отнесе като нищо ,зна4и мига за много неща и започне ли да мига трябва по наи барзия начин закачане на комп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Не зная защо но имам изгоряла свещ и не мига нищо.Миналата седмица се размига на вървяща кола и от Стара Загора до Хасково си мига чинно.Прочетох тук в темата и разглобих за крушките ,едната беше изгоряла плюс предпазителя , смених ги двете и сега нищо не мига.Абе да се чуди човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора нищо лично към никой ама да се изписах куп глупости  , от всичко свързано с работата на  двигателя мига и сигнализира че има нередност.

Се едно сега да  вляза в някой форум и да питам някой що ме боли пръста на левия крак .

За тия неща се отива на дигностика и се вижда какво е (ако диагностика знае кво да гледа де не само грешките). Тъй че до утре може да си гадаете какво е .

 

Пример : Я си представете че се е скапала не само стоп машинката ами и някой дадтчик или ,клапан или друго наведнъж - кво праиме като преди 10 год. проба грешка ......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

overs0ul ти май пропускаш разни неща - при проблем със стоповете обикновенно мига тази лампа,а проверката е по-бърза отколкото ще ти стопли лаптопа,а ако това е причината ще бъде отстранена по-бързо,отколкото ти ще направиш диагностика.

Ако след загубата на колосалните макс 2 мин се установи,че проблема е другаде,може и да се тества - тъкмо лаптопа е стоплил и си подготвил нещата.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

За стоповете много пъти съм го чел, че свети. Явно е така, макар и да не съм го виждал.

 

Гадно е, защото ако не знаеш за стоповете може да си мислиш, че е нещо сериозно, а то може и да е. Какво им пречеше като са направили цялата система да е на отделна лампа.

Ами май е така наистина. Вчера, както си карах, така започна да мига лампата за подгрева. Естествено започнах да се вкарвам във филми и размисли какво аджеба се прецака. Спрях и потърсих "помощ от приятел" по телефона. Първите му думи бяха: "Отзад всичко ли свети"? 

Доста скептично подходих, но се оказа, че круяката на десния стоп е изгоряла.... Нямам възможност през почивните дни да я кача на VAG KOM, но е факт, че имах изгоряла крушка. СЛед празниците ще я закача и ще видя каква грешка има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...