Paho Публикувано 21 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2006 според вас в какви обороти би трябвало този двигател да е най-икономичен в градски(извънградски) условия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 21 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2006 Колега, това го дискутирахме и така и не стигнахме до реален извод.Аз установих, че колата има относителне еднакъв разход в границите до 4000 об. Това не значи да караш само на 1-ва предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 21 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2006 Извънградско съм я докарвал до 6,4/100 а в града и до 13/100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 22 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2006 Извънградско съм я докарвал до 6,4/100 .......ти да не си спал на задната седалка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 22 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2006 Не Роска, просто карах със 120 по Пловдивската магистрала на връщане от една среща и то в края на работния ден, за къде да бързам Нали ако си свърша всичката работа шефа ще ми намери друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 22 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2006 Сигурен съм че може и повече от 13/100 :-)Между другото, колко тежи колата оборудвана, празна? Не говорим за максимално допустимото тегло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 22 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2006 Бе максимума който съм постигал в интерес на истината е 12,9/100 на задрава ръчка в София по задръстваниятаПо каталог празна е 1535 кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 А дизеловия авант сигурно тежи и повече?За тая маса бих казал че вървенето е меко казано силно... Още веднъж пред марката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vic Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 (Редактирано) Бе максимума който съм постигал в интерес на истината е 12,9/100 на задрава ръчка в София по задръстваниятаПо каталог празна е 1535 кгБе на мене нещо напоследък ми се дигна над 13 ама не от ръчкане а от чакане по задръстванията Редактирано 23 Октомври 2006 от Vic Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 Kво се чудиш При тия зверски задръствания дизеловото Пунто го докарах до 11/100 дето дизела бил мнооооооооооооо икономичен:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 (Редактирано) Бе максимума който съм постигал в интерес на истината е 12,9/100 на задрава ръчка в София по задръстваниятаПо каталог празна е 1535 кгбрех моита да е по лека с 40кила а е квадро?! хм!! а за разхода ,и да я ръчкам и да я карам бавно все 13 ми дава градско!!! Редактирано 23 Октомври 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 23 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2006 B4 АБТ 66kW - от 11л до 13л/100км при по-агресивно натискане (зимата си е твърдо 13л/100км ). Вече сериозно се замислих за 1,8Т, но трябва да се отуча от навиците си, че да не се размажа някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 24 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2006 1,8Т е страхотна моторетка. Много се кефя в тихи улички как лекичко подсвирва турбинката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 24 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2006 а вашите турбинки свирят ли много че моята я чувам само след 2200+ оборота?...а съм чувал октавии и др. модели с турбо, които са доста шумнички. на какво се дължи тази безшумност на моята колица? вашите А4 как са? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 24 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2006 (Редактирано) 1,8Т е страхотна моторетка. Много се кефя в тихи улички как лекичко подсвирва турбинкатаи подчукват повдигачите напевно трак трак трак Редактирано 24 Октомври 2006 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 24 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2006 Ми как да не чукат кат ти я караш с бира вместо с масло Моите не чукатА турбинката я чувам къмто 1700-1800 rpm но тихичко, затова и написах ,,в тиха уличка,, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 24 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2006 а вашите турбинки свирят ли много че моята я чувам само след 2200+ оборота?...а съм чувал октавии и др. модели с турбо, които са доста шумнички. на какво се дължи тази безшумност на моята колица? вашите А4 как са?Сигурно не се врътка твойта. Или се навива по късно...И аз много се кефя като я чувам как свири. Още от 1300-1400 започва да подсвирва, но рез се усеща към 1700 :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 25 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2006 Мойта е чувам доста отчетливо от 1700 - до 2200. Догава ревът от мотора е заглушава вече предполагам, защото не мога да чуя. .Между другото турбинката е добър слухов ориентир за смяна на предавките. Като каже фиуууу за 1-2 сек. значи съм на 2000-2200 об. и качвам следваща предавка (не е нужно да гледам оборотомера)... така се кара и най-икономично в градски условия ... каквото питаше колегата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 25 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2006 Мойта е чувам доста отчетливо от 1700 - до 2200. Догава ревът от мотора е заглушава вече предполагам, защото не мога да чуя. .Между другото турбинката е добър слухов ориентир за смяна на предавките. Като каже фиуууу за 1-2 сек. значи съм на 2000-2200 об. и качвам следваща предавка (не е нужно да гледам оборотомера)... така се кара и най-икономично в градски условия ... каквото питаше колегата!ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ДА ТИ КАЖА говориш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 25 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2006 как ще не се врътка?????врътка се и си имам самолетче...когато махах катализатора я проверихме с Жоро и каза че и луфт няма...така че баца и то здраво....явно е по-свенлива и затова е безшумна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 25 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2006 Мойта е чувам доста отчетливо от 1700 - до 2200. Догава ревът от мотора е заглушава вече предполагам, защото не мога да чуя. .Между другото турбинката е добър слухов ориентир за смяна на предавките. Като каже фиуууу за 1-2 сек. значи съм на 2000-2200 об. и качвам следваща предавка (не е нужно да гледам оборотомера)... така се кара и най-икономично в градски условия ... каквото питаше колегата!Сещаш ли се че караме различни мотори с различни турбини?Ти сега ново хоби си намери, вместо да гасиш мотора почна да го слухтиш. Деа вземи я покарай тая кола с кеф веднъж! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brunobanani Публикувано 27 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2006 скоро ще ви пусна една информацийка от немския автомобилен клуб ... пък да видим тогава дали това са глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko Публикувано 27 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2006 а3 1.6 гори 12л/100км. градско как и дзверо със 150 к.с. пак толкова!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Ripper Публикувано 27 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2006 (Редактирано) Ей, не се заяждайте с колегата Банани !Че току виж сте го стимулирали за нови рекорди и постижения в областта на икономиите . Редактирано 27 Октомври 2006 от wizard2000bg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 27 Октомври 2006 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2006 Venko, не се учудвай колега На жена ми А3-ката 1,6 харчи повече от моята А4 1,8ТМалкия мотор никога не харчи по-малко от големия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts