Jump to content

1.8 T разход


Paho

Recommended Posts

според вас в какви обороти би трябвало този двигател да е най-икономичен в градски(извънградски) условия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колега, това го дискутирахме и така и не стигнахме до реален извод.

Аз установих, че колата има относителне еднакъв разход в границите до 4000 об. Това не значи да караш само на 1-ва предавка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:blink::):bia: Не Роска, просто карах със 120 по Пловдивската магистрала на връщане от една среща и то в края на работния ден, за къде да бързам:) Нали ако си свърша всичката работа шефа ще ми намери друга:)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм че може и повече от 13/100 :-)

Между другото, колко тежи колата оборудвана, празна? Не говорим за максимално допустимото тегло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе максимума който съм постигал в интерес на истината е 12,9/100 на задрава ръчка в София по задръстванията

По каталог празна е 1535 кг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дизеловия авант сигурно тежи и повече?

За тая маса бих казал че вървенето е меко казано силно... Още веднъж :blink: пред марката!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе максимума който съм постигал в интерес на истината е 12,9/100 на задрава ръчка в София по задръстванията

По каталог празна е 1535 кг

Бе на мене нещо напоследък ми се дигна над 13 ама не от ръчкане а от чакане по задръстванията :blink:

Редактирано от Vic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kво се чудиш:blink: При тия зверски задръствания дизеловото Пунто го докарах до 11/100 дето дизела бил мнооооооооооооо икономичен:bia::):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе максимума който съм постигал в интерес на истината е 12,9/100 на задрава ръчка в София по задръстванията

По каталог празна е 1535 кг

брех моита да е по лека с 40кила а е квадро?! хм!! :blink:

а за разхода ,и да я ръчкам и да я карам бавно все 13 ми дава градско!!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B4 АБТ 66kW - от 11л до 13л/100км при по-агресивно натискане (зимата си е твърдо 13л/100км ). Вече сериозно се замислих за 1,8Т, но трябва да се отуча от навиците си, че да не се размажа някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а вашите турбинки свирят ли много че моята я чувам само след 2200+ оборота?...а съм чувал октавии и др. модели с турбо, които са доста шумнички. на какво се дължи тази безшумност на моята колица? вашите А4 как са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,8Т е страхотна моторетка. Много се кефя в тихи улички как лекичко подсвирва турбинката:blink::):bia:

и подчукват повдигачите напевно трак трак трак

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми как да не чукат кат ти я караш с бира вместо с масло:blink: Моите не чукат

А турбинката я чувам къмто 1700-1800 rpm но тихичко, затова и написах ,,в тиха уличка,,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а вашите турбинки свирят ли много че моята я чувам само след 2200+ оборота?...а съм чувал октавии и др. модели с турбо, които са доста шумнички. на какво се дължи тази безшумност на моята колица? вашите А4 как са?

Сигурно не се врътка твойта. Или се навива по късно...

И аз много се кефя като я чувам как свири. Още от 1300-1400 започва да подсвирва, но рез се усеща към 1700 :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е чувам доста отчетливо от 1700 - до 2200. Догава ревът от мотора е заглушава вече предполагам, защото не мога да чуя. .

Между другото турбинката е добър слухов ориентир за смяна на предавките. Като каже фиуууу за 1-2 сек. значи съм на 2000-2200 об. и качвам следваща предавка (не е нужно да гледам оборотомера)... така се кара и най-икономично в градски условия ... каквото питаше колегата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е чувам доста отчетливо от 1700 - до 2200. Догава ревът от мотора е заглушава вече предполагам, защото не мога да чуя. .

Между другото турбинката е добър слухов ориентир за смяна на предавките. Като каже фиуууу за 1-2 сек. значи съм на 2000-2200 об. и качвам следваща предавка (не е нужно да гледам оборотомера)... така се кара и най-икономично в градски условия ... каквото питаше колегата!

ПЪЛНИ ГЛУПОСТИ ДА ТИ КАЖА говориш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как ще не се врътка?????врътка се и си имам самолетче...когато махах катализатора я проверихме с Жоро и каза че и луфт няма...така че баца и то здраво....явно е по-свенлива и затова е безшумна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е чувам доста отчетливо от 1700 - до 2200. Догава ревът от мотора е заглушава вече предполагам, защото не мога да чуя. .

Между другото турбинката е добър слухов ориентир за смяна на предавките. Като каже фиуууу за 1-2 сек. значи съм на 2000-2200 об. и качвам следваща предавка (не е нужно да гледам оборотомера)... така се кара и най-икономично в градски условия ... каквото питаше колегата!

Сещаш ли се че караме различни мотори с различни турбини?

Ти сега ново хоби си намери, вместо да гасиш мотора почна да го слухтиш. Деа вземи я покарай тая кола с кеф веднъж!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скоро ще ви пусна една информацийка от немския автомобилен клуб ... пък да видим тогава дали това са глупости :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, не се заяждайте с колегата Банани !

Че току виж сте го стимулирали за нови рекорди и постижения в областта на икономиите :bia: .

Редактирано от wizard2000bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Venko, не се учудвай колега:bia: На жена ми А3-ката 1,6 харчи повече от моята А4 1,8ТB)

Малкия мотор никога не харчи по-малко от големия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...