Jump to content

Защо нямам спирачки А4 B5 1998г?


komesta

Recommended Posts

от тъпия датчик на колелото едва ли на мен през повечето време ми е изклучен абс поради прецакан датчик на колело но колата спира веднага педала не потъва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Към fiko87. Помпа втора употреба, лагер втора употреба... Какво правиш като дойде време за смяна на двигателното масло? И него ли не го сменяш с ново, защото караш стара барака?

Не колега просто си правя сам колата и не давам пари на вятара защотото съм се набутвал с един ГТИ взех лагер отидох в сервиз да го сменям разглобиха шенхела и се оказа че едната степен е блокирала и износила главината после отидох взех за 100 лв главина и цялата интервенвия излезна 170 лв и след 2000 км лагера се скапа после отидох и си взех един шенхел за 20 кинта с лагер с всичко и разботата заспа 10 хл. км карах лагера не мръдна после махнах колата и взех аудито и за това всичко е на гледна точка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дали си правиш само колата или не, няма нищо общо. Ако искаш, прави си колата и с части от боклука, просто не го давай за съвет на другите, защото от такива опити за направи си сам е пълен интернет с ревльовци, че Аудитата не са здрави коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,вчера като се видяхме и ми каза ,че нямаш спирачки немислех,че е толкова сериозно.Аз ти казах,че съм доволен от спирането,но освен че смених дисковете и накладките,също така почистих водачите на апаратите,изчистих яката съпортите(абе цялостно обслужване).Също много важно е да се сменя спирачната течност(тя си е консуматив все пак) на всеки 2 години и да си обезвъздушиш спирачките.

 

Надявам се да съм бил полезен с нещо и да ти се реши проблема :zustimm:

 

п.п:ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Модулът, който се намира между разширителните съдове за антифриза и течността за чистачките в двигателния отсек. :)

Редактирано от KambOK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТДИ моторите имат вакум помпа.Серово усилвателя на ауди е монтиран на място , където ако не се чисти маншона за         отвеждане на водата,остава в долната си част във вода..Виждал сам изгнило серово усилвател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е мое прозрение това ,четох го на няколко места в форума аз споделям просто как реших проблема :)

Добре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със същия номер ли го смени?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Беше отдавна и взех чисто нов, ще те излъжа за номерата най-вероятно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих започнал от раздвижване на водачите и буталата на апаратите и смяна на спирачна течност.

колега стига давай не компетентни отговори лечи си че нищо не разбираш ако има запекли водачи педала няма да потъва а ще задържа наклатките и ще нагрява дисковете може ти се иска да разбираш малко от малко но като не разбираш не дей подвежда човека да се занимава с глупости да смяна помпата и това е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше отдавна и взех чисто нов, ще те излъжа за номерата най-вероятно. 

Не е бил една торба с пари тоя модул? И той модула на абс и помпата са 1 нали така? Онова голямото тяло до течността за чистачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега стига давай не компетентни отговори лечи си че нищо не разбираш ако има запекли водачи педала няма да потъва а ще задържа наклатките и ще нагрява дисковете може ти се иска да разбираш малко от малко но като не разбираш не дей подвежда човека да се занимава с глупости да смяна помпата и това е

Като те гледам и теб какъв си разбирач и как добре си поддържаш колата, се чудя защо чета форума. Скоро ще сменям масло, да ти запазя ли отработеното заедно с филтрите? Аз маслата ги карам по 7-8000 км, може да са прекалено нови тези консумативи за твоята кола, но пък имаш възможност да ги оставиш в някоя кофа на открито и да ги използваш след година-две, как ти се струва?

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като те гледам и теб какъв си разбирач и как добре си поддържаш колата, се чудя защо чета форума. Скоро ще сменям масло, да ти запазя ли отработеното заедно с филтрите? Аз маслата ги карам по 7-8000 км, може да са прекалено нови тези консумативи за твоята кола, но пък имаш възможност да ги оставиш в някоя кофа на открито и да ги използваш след година-две, как ти се струва?

колега и да злобееш че си тъп по умен няма да станеш карай си кокушкарника с здраве и не занимавай хората с глупости

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и да злобееш че си тъп по умен няма да станеш карай си кокушкарника с здраве и не занимавай хората с глупости

 

Не е по темата, ама точно за колегата ghostdog си в голяма грешка! Има много повече опит и знания от голяма част от форумните обитатели.

Не е бил една торба с пари тоя модул? И той модула на абс и помпата са 1 нали така? Онова голямото тяло до течността за чистачките.

Модула за ABS-a и спирачната помпа са два отделни възела. Едното е при акумулатора, закачено е за сервото. Другото е между разширителния съд и този за течността за чистачки.

При по-ранните модели управляващия блок е под задната седалка, а модулатора и клапаните-разпределители са отпред, при по-новите (все за В5 става дума) всичко е на едно място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решениието на проблема, колеги е в сервиз.Тук се иска мнение.Нека които иска да спосели :zustimm: .А,да не пишем глупсти и да се заяждаме.Колегата пуснал темата сам да прецени какво да прави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смяна на спирачната помпа и смяна на спирачната течност по всяка вероятност ще ти решат проблема. Лесно можеш да видиш по дисковете дали ти спират равномерно спирачките и да елиминираш водачи и спирачни апарати. Ако това не помогне остава АБС-а които е по-скъп и аз бих го оставил за последно. Смисъл от помпа на старо няма. Няма как да знаеш, че е по-добра от твойта. А и не вярвам да е чак толкова скъпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам, че имаше някаква процедура за обезвъздушаване на АБС помпата с ВАГКОМ. Мисля, че в на Ross-Tech сайта е бях гледал преди време. Струва си да се погледне и това като възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Има логика защото ми казаха че когато датчик на ABS-а не работи респективно и самия ABS не работи и тогава при наличието на въздух в ABS-а който е част от цялата система дори със стандартно обезвъздушаване не може да се прогони. Тоест ако проблема ми идва от въздух в системата, за да се обезвъздуши трябва да работи ABS-a.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да дадеш инфо за обезвъздушаването на абс-а с вагком че не намирам?

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...