fiko87 Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 от тъпия датчик на колелото едва ли на мен през повечето време ми е изклучен абс поради прецакан датчик на колело но колата спира веднага педала не потъва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiko87 Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Към fiko87. Помпа втора употреба, лагер втора употреба... Какво правиш като дойде време за смяна на двигателното масло? И него ли не го сменяш с ново, защото караш стара барака?Не колега просто си правя сам колата и не давам пари на вятара защотото съм се набутвал с един ГТИ взех лагер отидох в сервиз да го сменям разглобиха шенхела и се оказа че едната степен е блокирала и износила главината после отидох взех за 100 лв главина и цялата интервенвия излезна 170 лв и след 2000 км лагера се скапа после отидох и си взех един шенхел за 20 кинта с лагер с всичко и разботата заспа 10 хл. км карах лагера не мръдна после махнах колата и взех аудито и за това всичко е на гледна точка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Това дали си правиш само колата или не, няма нищо общо. Ако искаш, прави си колата и с части от боклука, просто не го давай за съвет на другите, защото от такива опити за направи си сам е пълен интернет с ревльовци, че Аудитата не са здрави коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 ABS-модул имах предвид, не модулатор.Модула дето е под задната седалка?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vesojoor Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Колега,вчера като се видяхме и ми каза ,че нямаш спирачки немислех,че е толкова сериозно.Аз ти казах,че съм доволен от спирането,но освен че смених дисковете и накладките,също така почистих водачите на апаратите,изчистих яката съпортите(абе цялостно обслужване).Също много важно е да се сменя спирачната течност(тя си е консуматив все пак) на всеки 2 години и да си обезвъздушиш спирачките. Надявам се да съм бил полезен с нещо и да ти се реши проблема п.п:ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 (Редактирано) Модулът, който се намира между разширителните съдове за антифриза и течността за чистачките в двигателния отсек. Редактирано 20 Април 2014 от KambOK Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Със същия номер ли го смени?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bim2 Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 ТДИ моторите имат вакум помпа.Серово усилвателя на ауди е монтиран на място , където ако не се чисти маншона за отвеждане на водата,остава в долната си част във вода..Виждал сам изгнило серово усилвател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Аз бих започнал от раздвижване на водачите и буталата на апаратите и смяна на спирачна течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Не е мое прозрение това ,четох го на няколко места в форума аз споделям просто как реших проблема Добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KambOK Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Със същия номер ли го смени?Sent from my Nexus 4 using TapatalkБеше отдавна и взех чисто нов, ще те излъжа за номерата най-вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gospoboi Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Колега аз на вемето имах същия проблем но с един крайслер смених всичко и накрая се оказа сервото.не бързай с помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 От сервото педала става твърд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiko87 Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Аз бих започнал от раздвижване на водачите и буталата на апаратите и смяна на спирачна течност.колега стига давай не компетентни отговори лечи си че нищо не разбираш ако има запекли водачи педала няма да потъва а ще задържа наклатките и ще нагрява дисковете може ти се иска да разбираш малко от малко но като не разбираш не дей подвежда човека да се занимава с глупости да смяна помпата и това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Беше отдавна и взех чисто нов, ще те излъжа за номерата най-вероятно. Не е бил една торба с пари тоя модул? И той модула на абс и помпата са 1 нали така? Онова голямото тяло до течността за чистачките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 (Редактирано) колега стига давай не компетентни отговори лечи си че нищо не разбираш ако има запекли водачи педала няма да потъва а ще задържа наклатките и ще нагрява дисковете може ти се иска да разбираш малко от малко но като не разбираш не дей подвежда човека да се занимава с глупости да смяна помпата и това еКато те гледам и теб какъв си разбирач и как добре си поддържаш колата, се чудя защо чета форума. Скоро ще сменям масло, да ти запазя ли отработеното заедно с филтрите? Аз маслата ги карам по 7-8000 км, може да са прекалено нови тези консумативи за твоята кола, но пък имаш възможност да ги оставиш в някоя кофа на открито и да ги използваш след година-две, как ти се струва? Редактирано 20 Април 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fiko87 Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Като те гледам и теб какъв си разбирач и как добре си поддържаш колата, се чудя защо чета форума. Скоро ще сменям масло, да ти запазя ли отработеното заедно с филтрите? Аз маслата ги карам по 7-8000 км, може да са прекалено нови тези консумативи за твоята кола, но пък имаш възможност да ги оставиш в някоя кофа на открито и да ги използваш след година-две, как ти се струва?колега и да злобееш че си тъп по умен няма да станеш карай си кокушкарника с здраве и не занимавай хората с глупости Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 Интересно е как съветите, които даваш, се отнасят с пълна сила за самият теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 20 Април 2014 Доклад Share Публикувано 20 Април 2014 колега и да злобееш че си тъп по умен няма да станеш карай си кокушкарника с здраве и не занимавай хората с глупости Не е по темата, ама точно за колегата ghostdog си в голяма грешка! Има много повече опит и знания от голяма част от форумните обитатели.Не е бил една торба с пари тоя модул? И той модула на абс и помпата са 1 нали така? Онова голямото тяло до течността за чистачките.Модула за ABS-a и спирачната помпа са два отделни възела. Едното е при акумулатора, закачено е за сервото. Другото е между разширителния съд и този за течността за чистачки.При по-ранните модели управляващия блок е под задната седалка, а модулатора и клапаните-разпределители са отпред, при по-новите (все за В5 става дума) всичко е на едно място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bim2 Публикувано 22 Април 2014 Доклад Share Публикувано 22 Април 2014 Решениието на проблема, колеги е в сервиз.Тук се иска мнение.Нека които иска да спосели .А,да не пишем глупсти и да се заяждаме.Колегата пуснал темата сам да прецени какво да прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 23 Април 2014 Доклад Share Публикувано 23 Април 2014 Смяна на спирачната помпа и смяна на спирачната течност по всяка вероятност ще ти решат проблема. Лесно можеш да видиш по дисковете дали ти спират равномерно спирачките и да елиминираш водачи и спирачни апарати. Ако това не помогне остава АБС-а които е по-скъп и аз бих го оставил за последно. Смисъл от помпа на старо няма. Няма как да знаеш, че е по-добра от твойта. А и не вярвам да е чак толкова скъпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 24 Април 2014 Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 Сега се сещам, че имаше някаква процедура за обезвъздушаване на АБС помпата с ВАГКОМ. Мисля, че в на Ross-Tech сайта е бях гледал преди време. Струва си да се погледне и това като възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
komesta Публикувано 24 Април 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Има логика защото ми казаха че когато датчик на ABS-а не работи респективно и самия ABS не работи и тогава при наличието на въздух в ABS-а който е част от цялата система дори със стандартно обезвъздушаване не може да се прогони. Тоест ако проблема ми идва от въздух в системата, за да се обезвъздуши трябва да работи ABS-a. Редактирано 25 Април 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ugeorge Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Проблема с датчика на задното колело, не вярвам да попречи на обезвъздушаването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Април 2014 Доклад Share Публикувано 25 Април 2014 Можеш ли да дадеш инфо за обезвъздушаването на абс-а с вагком че не намирам?Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване