Cornu©opia Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 такова(от С3) е за напречен двигател.А4 B6 е с надлъжен.Проблем има или не, ммм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 4 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Е явно има Какво турбо да си избера мамка му тогава за това ,което искам ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HCOHCO Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 Казах ти... и пак ще ти кажа.К04 секънд хенд ще го намериш и ще е поцепено от каране и поцепено по топлата част.Ново К04 е много пари.Ако сикаш да караш силен автомобил 300-350к.с събираш пара...или ако те сърби и имаш кеш за даване го правиш. Но не си мисли че пдо тази сума 5-8к лв ще се получи нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 4 Май 2014 Доклад Share Публикувано 4 Май 2014 (Редактирано) Аз имам две перфектни К04-ки от S3 за продаване, със здрави чугуни. Може и хибридни да се направят. Ако не гониш повече от 300коня, ще ти свърши работа една от двете. Ако ти се занимава, някой да ти направи колектор и си в играта. Даже и дюзи имам като за теб (ретърнлес горивна система). Само парички да имаш. Редактирано 4 Май 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 5 Май 2014 Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 К04 от С3 в комбинация с направен колектор, дюзи, генерация на 63 мм минимум и челен кулер - 250 конски сили на сток турбо или около 280-290 коня с хибридно такова. но не мисля, че ще си изкефен от това, как ще тръгне колата ти с такава мощност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 5 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2014 Как бе хора-да се повиши мощността с 30 % и да не съм доволен.Все пак не съм имам кола 250 кс и не съм свикнал с такава сила.Ще проуча за цени на това турбо от С3 или някое Гарет и ще реша.Благодаря на всички за изразените дотук мнения.Надявам се да я продължим темата.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Абсолютен факт че от 190 до 250 коне разликата ше я свикнеш за два дни и ше ти е тъпо после..... Покарвам от време на време една импреза врх с генерация, да речем че е около 230-240 коне... Тъкмо надуе турбото дръпне те, очакваш да почне да се засилва, а не се случва такова нещо... Не че не върви, ама някак си не й стигат конете... Ше ходи за ремап тука до едно извастно време в маднес и предполагам ше потръгне приятно, ама както каза и васко до 300 коне е умряла работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smg Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 Е то и след 300 не е кой знае какво. Но за сметка на това цената става по-яка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 7 Май 2014 Доклад Share Публикувано 7 Май 2014 (Редактирано) Е, моита може и да е малко над 250 коня, но 250 коня на кола 1200 кила(А3 преднячка) си върви доста прилично, обаче 250 коня на 1450+ кила(S3) не е същото нали, изключваме старта от място, говорим за ускорение...трябва да се гледат и килата, освен конете!Свикване от 190 коня на 250 не съм съгласен, разлика си има. Това с турбина от S3 и къстъм колектор наистина е вариант. Редактирано 7 Май 2014 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devil_vas Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 точно поради тази причина всички А4, А6 им трябват коне за да вървят. не стига че са тежки, ами и самия торсен също ги спъва безобразно много, много повече от колкото халдекс системата. 350+ вече е по приятно за каране и колата ще си върви прилично доволно и резултата ще си оправдае до някъде инвестицията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Над 300 коня вече отива на нови биели+отваряне на мотора(+1k)...всъщност колко мм е буталния болт на 1.8Т B6, колко коня държат стоковите биели? Колко е тежка тая A4 B6 1.8TQ ? Редактирано 8 Май 2014 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Бяха май още по кашкавалени от старите.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toretoste Публикувано 8 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 1505 kg.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 (Редактирано) Много е тежко тва. Прави са колегите, c 250 коня няма да си изкефен от вървежа, мисли за 350+ Евентуално по-евтин вариaнт без смяна на биели, 270-280коня. Редактирано 8 Май 2014 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 8 Май 2014 Доклад Share Публикувано 8 Май 2014 Garrett GT2860RS или GT2871/3071 са твойте турбини, нови се намират за около ~2000лв. Има чугунени изпускателни колектори на тънки пари също. 2860 ще почва да прави налягане от 2100-2200об/мин пълен буст ще има малко над 3500 или малко под 4000об/мин (зависи от предавката), настройва се на 1.2-1.3бара и се возиш дълго време без грижи, ако хардуера е грамотно сглобен и мотора е читав. С по-голямо турбо от посочените, колата няма да е толкова приятно за каране. Биели не ти трябват, ако се стигне до отваряне на мотора ще ти трябват още +3000лв. за да стане всичко грамотно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 9 Май 2014 Доклад Share Публикувано 9 Май 2014 Като чете човек ще си каже, че всички карате 500 коньови ежедневни къртачи и 5-10 бона не са пари за вас, а в същото време гледам как един от вас си продава старите накладки в продавалник. Не ми е работа да давам акъл, ама някакси е смешно. Ясно ми е, че си рекламирате тунинг-ателиетата, ама питам защо пък да не си купи човека една К04-015 или -023ка с колектор, дюзи, едно челно кулерче със скроени пътища и една леко модната генерацийка от S4 B5 и с хубаво мапване да се наслаждава на 230-240 коньова колица с по-скромен тунинг, който всъщност изобщо не е малък, защото е 50% увеличение на стандартната мощност от 163 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Щото 'секи иска с пръдня боя ....да оди много ,да не харчи , да мое си вози бурканито от село,ама да бега и поршаци!На 200+ коня нема кой знае ква наслада,а за турбината мислим ясно обясниха защо/какво/колко и т.н.п.п. имал съм 500 коньова кола,както две по 200 и две по 300 и малко,значи мога да изкажа мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Да де, ама парите са си негови и едва ли му пука на човека колко ти си набил в 500 коньовата си кола! Аз лично никъде не прочетох да иска да бега Поршета возейки буркани и да му харчи 5/100. Дразнещо поне за мен е, че във всяка тема свързана със силов тунинг, веднага изпъквате 5-6 души с едни и същи приказки! Не всеки е готов да набие 5-10-20 бона в един курник, който струва 3-7К да предположим и се кара ежедневно и предимно градско. На повечето хора им стигат дори и дребни модове, колкото и да е невероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Къде прочете,че трябва да има връзка между това,колко съм дал аз за 500те коня и "човека" ??Нещо изобщо не ми се влиза в спорове,ама не мога да не ти отговоря дееба..Виж са,не ме бОли кви статистики си водиш за тия 5-6 човека и кви акъли трее да се дават,ако си грамотен и разбираш нещата,се изкажи колко ше струва ясно зададената цел коне като пари,а ако си "капацитет" най-страшен ,седи си трайкай и може и да научиш нещо!(не от мене,мАни ме мене)А изпатилите си ,знаят каква е цената на тунинга за нормален човек!И това е точно така пич!САмо дето некои го разбират по трудния начин!!!гледам born to race пише....я ни Открехни,къде се състезаваш ,с кво се състезаваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 (Редактирано) К04-022/023 е много прилично турбо за цели под 300коня. С правилното компресорно колело и турбина, като се тръкне тук там и се направи добър колектор, резултатът може да е много интересен. Редактирано 10 Май 2014 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 На повечето хора им стигат дори и дребни модове, колкото и да е невероятно. Дребни, дребни, колко са дребни? Много хора си мислят, че като не сменят колектор, са в графа "дребни модове".Обикновено се почва с чип, следва съединител, преден кулер, по-голяма турбина тип к03/к04, по-големи дюзи, генерация...някъде по средата или накрая едно-две-три дино-та....Накрая излиза, че разликата между "дребните модове" и цялостен проект е един изпускателен колектор и едни биели. А разлика в цената няма, защото при "дребните модове" някои неща се плащат по два-три пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sk. Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Към автора. Хората тук ти дадоха читави съвети. Седни и избистри сам за себе си, какво точно искаш от автомобила и какво си готов да пожертваш за това нещо. Не говоря само за парите, но и за комфорта и пробега на автомобила. Реално сметката ти би трябвало да изглежда така: Мога да си позволя 3 000лв за тунинг на автомобила. Давам ги и получавам 40 конски сили отгоре. ОК ли съм с това или не съм?Чак след това вече ще си търсиш сервизи и тн. Тук е момента, в който ще те разочаровам от личен опит. Всеки кадърен сервиз, който аз знам взима поне по 1000лв на елемент от системата. - 1000лв кулер (кадърно скрит зад бронята, черни снадки, красиви извивки вместо рязано с брадва)- 1000лв колектор - правен и мислен специално с другата периферия - турбина и даунпайп, увит с термолента- 1000лв читава турбина втора ръка при това правилно подбрана за твоите нужди. Реално ти не гониш коне, а гониш диапазон. Тоест необходимо ти е мощност от 2500 до 5500 оборота. Покрай турбината има и друга периферия, която се променя - маслени магистрали, интейк и тн. От там нататък имаш дюзи, съединител, възстановяване на някой дребен проблем по фабричните части, който няма как да не изскочи и настройка на автомобила. Реши си като дадеш сумата от 5-7 000лв дали до толкова ще се промени твоят автомобил, че да си заслужават парите. Принципно съм голям ентусиаст на високите скорости и мощните мотори, но вчера покарах за 30км (по малкия Ринг ) BMW E90 320xDrive.. 2011-та година... Е нема такова усещане. Модерни системи, качествени материали, всичко стегнато и не вибрира и тн... Sheer driving pleasure! По никакъв начин не може да се сравни инвестицията от 15 000лв в бърза А4-ка срещу 15 000лв комфортен сравнително нов автомобил... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Аз също нямам намерение да споря с юзър с 15000 компетентни мнения по всички въпроси, който се прави на модерен с неграмотно-тарикатско писане! Пак ще ти напиша, ""На кой му пука колко коньови и колко на брой коли си имал и колко си дал за тях??? На никой!!! Ти сам се похвали! По темата аз споделих мнение и не ангажирам никой с него, автора й ще си отсее сам това, което би му помогнало. Кажи Яворе20В какво да ти се доказвам на тебе, като не се познаваме, а ми викаш "пич", "трайкай си".....?! Осветли ме и от кой юзър мога да попивам знания и опит?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 (Редактирано) Уилямс, защото колкова се напрягаш?Не търпиш мнение различно от твоето, искаш да ти пишат в учтива форма .Това е само форум все пак... Редактирано 10 Май 2014 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 10 Май 2014 Доклад Share Публикувано 10 Май 2014 Ясно ми е, че си рекламирате тунинг-ателиетата, ама питам защо пък да не си купи човека една К04-015 или -023ка с колектор, дюзи, едно челно кулерче със скроени пътища и една леко модната генерацийка от S4 B5 и с хубаво мапване да се наслаждава на 230-240 коньова колица с по-скромен тунингЗабрави и едно съединителче, па и едно разтоварващо клапанче и каквито още други дреболийки изскочат в процеса на работа. Та в крайна сметка, преди да се излиташ бесно, как ги виждаш нещата в цифри, за цитираното от теб скромно проектче, при положение, че написаха цена само за ремапчето 1000 кинта евентуално с бензина? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване