Jump to content

Повишаване мощността на АСЕ двигател


g-n Veskov

Recommended Posts

До колегата Vanioj,направи си диагностика на колата.Ако има грешка air mass flow(потенциометър) забрави за тунинг .Асе-то работи в авариен режим ако потенциометъра не е в час.Ако ти играят оборотите няма смисъл от чип.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

 Да , с това ще започна . Ако има нещо нередно ще се погрижа първо за него . Това с оборотите се проявява много рядко , дано го хванат . Недава грешки на VAG с компютър , показваше че всички датчици са о'к . Този потенциометър , закойто става дума предполагам може да се смени с нов ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел си търсеше на скоро.450лв оригинал-а, чака една седмица и му казаха,че няма.Аз съм с мап сензор за управление на ниските.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това ти е потенциометъра:

jdv1399977685j.JPG

 

Имаше колега от форума, който продаваше нови, но няма спомен кой.

Като цяло тунингът на такъв двигател, не е много оправдан, но яко си решил да си начешеш крастата действай. Едва ли ще има някакъв особен ефект.

Карай си го докато ти върши работа и се мятай на нещо по-мощно, като му дойде времето. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мерси за съвета . Наистина искам да си начеша крастата . Някое друго конче отгоре ще ми се отрази добре , ама ако това начинание не е особено оправдано и така ме радва . Явно потенциометъра ще се намери при нужда . Като цяло съм се насочил към 2.8 193 кс на Д2 , а АСЕ-то за жена ми , но това в близко бъдеще .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаше вариант за голямо засилване на АСЕ,аз щях да го направя,а не да сменям мотора.По скъпо би ти излязло да турбинираш АСЕ,отколкото да сложиш турбомотор,но както казаха някои колеги,засилването на този мотор не е много оправдано.Ти си решаваш,но съм сигурен ,че ще се откажеш.Ето една мотивация от мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Колеги , прави сте , няма никакъв смисл от чип-тунинг на АСЕ . Днес говорих и с Маднес , които любезно ми обясниха за максимум 8 кс + и при такъв тунинг удовлетворението на клиента просто липсва . Един безмислен разход . За нещо повече се налагали механични промени , които също недавали особен ефект . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много начини за повишаване но всичко струва или пари или много пари. Виждал съм турбо аце за около 1000лв проект около 300-320к.с. беше. За атмосферен тунинг трябват много неща и много по-вече пари една корса наскоро хе (2.0 150к.с. оригинал) изкараха и 230к.с. на гуми и имаше още малко мегдан да се изцеди, но отиват към 3к лева... поне. Варианти бол, но вс струва пари. Като най евтин и осезаем ефект е подмяната на всмукателният вал със изпускателен такъв със изрязано за делкото и правилно зацепен със леко предварение и раздвижна ролка. има осезаема разлика пробвал съм го на няколко коли и разликата е видима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно грешка,не вярвам биелните лагери на АСЕ да издържат на 300 кс,по спомен за 1,8Т са 1000% по скъпи,за останалите неща няма какво да говорим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държат лагерите проблема дойде в буталата когато се наду от 1.3 на близо 2 бара и от аванс и степен на сгъстяване понеже специално тя кола беше експериментална турбо кола със степен около 11.2 към 1 на 1.3бара нямаше никакъв проблем със едни леки доработки по главата, но на 2 бара не издържа. 1000-та лева не са никак грешка : мега 2-ра употр е 100-150лв турбо около 150-200 едно ккк26 кулер и пътища пак от морга за 150-тина лв. и едни дюзи... Сега ако трябва да се прави както трябва отиват доста по-вече пари. В темата ми която съм пуснал че предлагам всякакъв вид ремонти и тунинг има снимки на една а3-ка само турбо пътищата и бяха 350лв. интейк-а беше 150лв. кулера 240 ремап 400лв... и т.н. Но спрямо възможностите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то ако не е "както трябва" пробваш 2-3 пъти, гърми и отиваш на "както трябва" или друга кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като както трябва имам в предвид със нов кулер а не от морга с нови пътища със заварявани колена или силиконови колена които са 25лв/бр със нова генерация на нужното Ф а не с някаква си скалъпена и т.н. което може да се направи и по двата начина, само че ефекта би бил много различен като визия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай линк към темата ти и да те попитам защо според теб биелни лагери за 1.8 125кс струват около 20-30,00 лв,а за 1.8Т 180,00+ лв.Чудя се тези обикновените на АСЕ-то колко време ще издържат,след като се турбинира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"както трябва" го разбирам като София-Бургас за 2 часа, лятото при 40 градуса.

 

 

 биелни лагери за 1.8 125кс струват около 20-30,00 лв,а за 1.8Т 180,00+ лв.

Глико за 40лв нямат проблеми. Стига да не са от 007:).

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето АЦЕ е с чип. Сменен е оригиналният от Сумиста преди доста години.

Ядове не съм видял никога, а разлика в разхода изобщо нямаше.

Човека си каза, че ще вдигне мощността до макс 10к.с.

Най-положително се усеща при тръгване с пуснат компресор, защото

преди чипа глъхнеше повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали чипът коригира горивото, но със сигурност "пипа" аванса.

Тогава може да се пробва аванс коректор,на който софтуерно се указва колко предварение да добавя, в зависимост от оборотите.

Аз на АЦЕ-то имах джетспарк, но евтиния вариант - с предварително зададено предварение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето АЦЕ е с чип.

и как е с динамиката,ускорението до 0-100,усещат ли се тези +10 кс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не се усещат 10 к.с.
Ако си свикнал на 136/140 к.с., то тези 10+ ще са осезаеми.
Ще дам пример с 101 к.с <срещу> 115 к.с.
Няма да е осезаемо при мощтност доста над 200 к.с., но не ми се вярва всеки втори да кара такава кола (за да говори масонски.. как 10 коня били нищо) :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да не се усещат 10 к.с.

Ако си свикнал на 136/140 к.с., то тези 10+ ще са осезаеми.

Ще дам пример с 101 к.с <срещу> 115 к.с.

Няма да е осезаемо при мощтност доста над 200 к.с., но не ми се вярва всеки втори да кара такава кола (за да говори масонски.. как 10 коня били нищо) :hilezh:

 

Кои са "тези" 10 коня? Така предлагания "чип" вдига МАКСИМУМ 8, разбирай 6 измерени. Другото са фантазии.

 

115-101=14 коня, 14/101=14% щастие

148-140=8 коня, 8/140=5.7% щастие. Близо три ПЪТИ по-малко от разликата 115/101 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...