Георги ЖОЖО Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 До колегата Vanioj,направи си диагностика на колата.Ако има грешка air mass flow(потенциометър) забрави за тунинг .Асе-то работи в авариен режим ако потенциометъра не е в час.Ако ти играят оборотите няма смисъл от чип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Да , с това ще започна . Ако има нещо нередно ще се погрижа първо за него . Това с оборотите се проявява много рядко , дано го хванат . Недава грешки на VAG с компютър , показваше че всички датчици са о'к . Този потенциометър , закойто става дума предполагам може да се смени с нов ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Един приятел си търсеше на скоро.450лв оригинал-а, чака една седмица и му казаха,че няма.Аз съм с мап сензор за управление на ниските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Ето това ти е потенциометъра: Имаше колега от форума, който продаваше нови, но няма спомен кой.Като цяло тунингът на такъв двигател, не е много оправдан, но яко си решил да си начешеш крастата действай. Едва ли ще има някакъв особен ефект.Карай си го докато ти върши работа и се мятай на нещо по-мощно, като му дойде времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Мерси за съвета . Наистина искам да си начеша крастата . Някое друго конче отгоре ще ми се отрази добре , ама ако това начинание не е особено оправдано и така ме радва . Явно потенциометъра ще се намери при нужда . Като цяло съм се насочил към 2.8 193 кс на Д2 , а АСЕ-то за жена ми , но това в близко бъдеще . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Май 2014 Доклад Share Публикувано 13 Май 2014 Ако имаше вариант за голямо засилване на АСЕ,аз щях да го направя,а не да сменям мотора.По скъпо би ти излязло да турбинираш АСЕ,отколкото да сложиш турбомотор,но както казаха някои колеги,засилването на този мотор не е много оправдано.Ти си решаваш,но съм сигурен ,че ще се откажеш.Ето една мотивация от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 14 Май 2014 Доклад Share Публикувано 14 Май 2014 Колеги , прави сте , няма никакъв смисл от чип-тунинг на АСЕ . Днес говорих и с Маднес , които любезно ми обясниха за максимум 8 кс + и при такъв тунинг удовлетворението на клиента просто липсва . Един безмислен разход . За нещо повече се налагали механични промени , които също недавали особен ефект . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Има прекрасно решение на "проблема", казва се мобиле.бг Не сме женени за тия железа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sim0nikolaev Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Има много начини за повишаване но всичко струва или пари или много пари. Виждал съм турбо аце за около 1000лв проект около 300-320к.с. беше. За атмосферен тунинг трябват много неща и много по-вече пари една корса наскоро хе (2.0 150к.с. оригинал) изкараха и 230к.с. на гуми и имаше още малко мегдан да се изцеди, но отиват към 3к лева... поне. Варианти бол, но вс струва пари. Като най евтин и осезаем ефект е подмяната на всмукателният вал със изпускателен такъв със изрязано за делкото и правилно зацепен със леко предварение и раздвижна ролка. има осезаема разлика пробвал съм го на няколко коли и разликата е видима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 20 Май 2014 Доклад Share Публикувано 20 Май 2014 Тези 1000лв само дано са печатна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Сигурно грешка,не вярвам биелните лагери на АСЕ да издържат на 300 кс,по спомен за 1,8Т са 1000% по скъпи,за останалите неща няма какво да говорим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sim0nikolaev Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Държат лагерите проблема дойде в буталата когато се наду от 1.3 на близо 2 бара и от аванс и степен на сгъстяване понеже специално тя кола беше експериментална турбо кола със степен около 11.2 към 1 на 1.3бара нямаше никакъв проблем със едни леки доработки по главата, но на 2 бара не издържа. 1000-та лева не са никак грешка : мега 2-ра употр е 100-150лв турбо около 150-200 едно ккк26 кулер и пътища пак от морга за 150-тина лв. и едни дюзи... Сега ако трябва да се прави както трябва отиват доста по-вече пари. В темата ми която съм пуснал че предлагам всякакъв вид ремонти и тунинг има снимки на една а3-ка само турбо пътищата и бяха 350лв. интейк-а беше 150лв. кулера 240 ремап 400лв... и т.н. Но спрямо възможностите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 21 Май 2014 Доклад Share Публикувано 21 Май 2014 Е то ако не е "както трябва" пробваш 2-3 пъти, гърми и отиваш на "както трябва" или друга кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sim0nikolaev Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Като както трябва имам в предвид със нов кулер а не от морга с нови пътища със заварявани колена или силиконови колена които са 25лв/бр със нова генерация на нужното Ф а не с някаква си скалъпена и т.н. което може да се направи и по двата начина, само че ефекта би бил много различен като визия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 Я дай линк към темата ти и да те попитам защо според теб биелни лагери за 1.8 125кс струват около 20-30,00 лв,а за 1.8Т 180,00+ лв.Чудя се тези обикновените на АСЕ-то колко време ще издържат,след като се турбинира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 (Редактирано) "както трябва" го разбирам като София-Бургас за 2 часа, лятото при 40 градуса. биелни лагери за 1.8 125кс струват около 20-30,00 лв,а за 1.8Т 180,00+ лв.Глико за 40лв нямат проблеми. Стига да не са от 007:). Редактирано 22 Май 2014 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanioj Публикувано 22 Май 2014 Доклад Share Публикувано 22 Май 2014 То ако е за 2 часа София - Бургас верно няма да се усети особена разлика с оригинала . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jamo Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Моето АЦЕ е с чип. Сменен е оригиналният от Сумиста преди доста години.Ядове не съм видял никога, а разлика в разхода изобщо нямаше.Човека си каза, че ще вдигне мощността до макс 10к.с.Най-положително се усеща при тръгване с пуснат компресор, защотопреди чипа глъхнеше повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Не знам дали чипът коригира горивото, но със сигурност "пипа" аванса.Тогава може да се пробва аванс коректор,на който софтуерно се указва колко предварение да добавя, в зависимост от оборотите.Аз на АЦЕ-то имах джетспарк, но евтиния вариант - с предварително зададено предварение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Моето АЦЕ е с чип.и как е с динамиката,ускорението до 0-100,усещат ли се тези +10 кс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Май 2014 Доклад Share Публикувано 26 Май 2014 Усещат се.Не ме питай откъде знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
birdman Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Добре де, а някой ще сподели ли, къде в София мое да се барне това и кви паре ше обадят, горе-долу ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Няма как да не се усещат 10 к.с.Ако си свикнал на 136/140 к.с., то тези 10+ ще са осезаеми.Ще дам пример с 101 к.с <срещу> 115 к.с.Няма да е осезаемо при мощтност доста над 200 к.с., но не ми се вярва всеки втори да кара такава кола (за да говори масонски.. как 10 коня били нищо) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Уикенда гледах едно АЦЕ турбинирано, май ще се пуска на драг-а в Сливен тази седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Май 2014 Доклад Share Публикувано 27 Май 2014 Няма как да не се усещат 10 к.с.Ако си свикнал на 136/140 к.с., то тези 10+ ще са осезаеми.Ще дам пример с 101 к.с <срещу> 115 к.с.Няма да е осезаемо при мощтност доста над 200 к.с., но не ми се вярва всеки втори да кара такава кола (за да говори масонски.. как 10 коня били нищо) Кои са "тези" 10 коня? Така предлагания "чип" вдига МАКСИМУМ 8, разбирай 6 измерени. Другото са фантазии. 115-101=14 коня, 14/101=14% щастие148-140=8 коня, 8/140=5.7% щастие. Близо три ПЪТИ по-малко от разликата 115/101 коня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване