Hondo Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Здравейте колеги, Някой да има(имал) същия проблем? Значи лятото отивам на сервиз зареждат ми климатика с фреон и правят тест с налягане проверяват с UV лампа за изтичане всичко изглежда ОК но на другото лято климатика пак не работи и пак има нужда от зареждане с фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo marinov Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Колега,от някъде имаш изтичане на фреон,просто по обстойно трябва да се провери системата.Принципно при постоянна работа на климатроника през зимата и лятото е възможно да има леко намаляване на количеството,но не и да се нуждае системата от постоянно дозареждане.Трябва да се провери цялата система за евентуален теч.Препоръчвам ти да отидеш във сервиз който се занимава само със автоклиматици и са се специализирали само в тази насока,защото се знаят за слабите места на повечето автомобили относно автоклиматиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Също се препоръчва да се включва от време на време климатика и през останалото време на годината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitaka madafaka Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Препоръчително е на всеки два месеца да се пуска за малко,но при теб има теч и щом ходиш в един и същ сервиз и не могат да намерят проблема,той е в самия сервиз защото няма как да не се види толкова продължителен теч то вече е достатъчно омаслено където изпуска,може и да е някъде в купето при вътрешния радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 11 Май 2014 Доклад Share Публикувано 11 Май 2014 Вероятно вътре в таблото където минават тръбите да има пробив,мойто 2 години несъм му пипал фреона и все още си духа студено когато го пусна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shaq Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Ако всичко е наред със климатичната инсталация при всички положения не би трябвало да изпуска фреон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даньо.Иван Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Колега,възможно е да ти изпуска от семеринга на компресора.На мен ми отне 2 лета да го хванем от къде изпуска,защото м/у семеринга и шайбата има кече и то докато се напой и пробие за да може да се види си минава бая време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Точно от компресора изпускат климатиците на колите там е слабата точка , при домашните е затворен кръг и могат цял живот да не се пипат ако няма спукване . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Има доста други места,от които може да изпуска освен от фибъра на компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
besuchen77 Публикувано 5 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2020 Колеги, ще използвам тази тема да попитам - сменя ли се този семеринг на климатика , че току що моят майстор ми каза , че там е бил омаслен ?Най - вероятно от изтичане на фреон.Това лято сменях датчик за високо налягане ( на радиатора ) , напълнихме изцяло системата, като преди това я надуваха - да проверят за пробив и казаха, че всичко е ок. Иначе си духа климатика нормално досега.Зареждането беше май месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване