Sign in to follow this  
Hondo

Зареждане на климатика с фреон всяка година?

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Някой да има(имал) същия проблем? Значи лятото отивам на сервиз зареждат ми климатика с фреон и правят тест с налягане проверяват с UV лампа за изтичане всичко изглежда ОК но на другото лято климатика пак не работи и пак има нужда от зареждане с фреон.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,от някъде имаш изтичане на фреон,просто по обстойно трябва да се провери системата.Принципно при постоянна работа на климатроника през зимата и лятото е възможно да има леко намаляване на количеството,но не и да се нуждае системата от постоянно дозареждане.Трябва да се провери цялата система за евентуален теч.Препоръчвам ти да отидеш във сервиз който се занимава само със автоклиматици и са се специализирали само в тази насока,защото се знаят за слабите места на повечето автомобили относно автоклиматиците.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Също се препоръчва да се включва от време на време климатика и през останалото време на годината

Share this post


Link to post
Share on other sites

Препоръчително е на всеки два месеца да се пуска за малко,но при теб има теч и щом ходиш в един и същ сервиз и не могат да намерят проблема,той е в самия сервиз защото няма как да не се види толкова продължителен теч то вече е достатъчно омаслено където изпуска,може и да е някъде в купето при вътрешния радиатор.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вероятно вътре в таблото където минават тръбите да има пробив,мойто 2 години несъм му пипал фреона и все още си духа студено когато го пусна...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако всичко е наред със климатичната инсталация при всички положения не би трябвало да изпуска фреон.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,възможно е да ти изпуска от семеринга на компресора.На мен ми отне 2 лета да го хванем от къде изпуска,защото м/у семеринга и шайбата има кече и то докато се напой и пробие за да може да се види си минава бая време.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Точно от компресора изпускат климатиците на колите там е слабата точка , при домашните е затворен кръг и могат цял живот да не се пипат ако няма спукване .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има доста други места,от които може да изпуска освен от фибъра на компресора.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги, ще използвам тази тема да попитам - сменя ли се този семеринг на климатика , че току що моят майстор ми каза , че там е бил омаслен ?Най - вероятно от изтичане на фреон.Това лято сменях датчик за високо налягане ( на радиатора ) , напълнихме изцяло системата, като преди това я надуваха - да проверят за пробив и казаха, че всичко е ок. Иначе си духа климатика нормално досега.Зареждането беше май месец. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.