chiquita Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Колеги кажете на какво може да се дължи втвърдяването на педала на спирачките. Всички спирачни апарати са с нови гумички всичко е зачистено добре движат се прекрасно и в един прекрасен момент като се качиш да караш и натиснеш педала първия път хваща добре но при последващо отпускане и натискане отново педала се втвърдява, и след една минута някъде пак първото натискане е добре и всичко се повтаря. Някой има ли идеи от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 губи вакуум,тенджерата здрава ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venci b4tdi Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 залагам на вакомако става вапрос за б4 вакома минава много близко до турбината по точно до тръбата за аспоха да не е стопена погледни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Пише се "вакуум" и "ауспух".Ако е стопена тръбата педала ще е постоянно твърд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shadou2 Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 (Редактирано) Да не би да има боклуци в спирачната течност или загуба на вакум( въздух в системата). Редактирано 15 Май 2014 от shadou2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Различаваш ли двете понятия "вакуум" и "налягане" и кое от двете къде е по спирачната система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 провери ,маркуча от вакум помпата към тенджерата за сцепвания,има клапан ,този клапан е еднопосочен,тоест трябва да можеш да засмучеш от страната на вакум помпата ,но ако надуеш да не се пропуска въздух след клапана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 (Редактирано) каква вакуум помпа има 80ката?Не взема ли вакуум от колектора? Редактирано 15 Май 2014 от samsung Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 При дизела е с вакуумпомпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sstambo Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Аз точно същият проблем имам и днес я закарах на майстор,каза ми че спирачната помпа ми е заминала . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiquita Публикувано 15 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Ами вакум помпата си работи това го установих като извадих едно от маркучетата на клапана на тенджерата и си съска. Клапана функционира коректно пропуска само в едната страна, спирачната течност е на 90% подменена и съм я подменял при обезвъздушаване което само по себе си говори че няма въздух а и педала не потъва. Другото което ми направи впечетление беше,че при обезвъздушаването на задните спирачни апарати неможах да докарам до струя да изхвърля а с 300 зора си капеха капчици незнам на какво се дължи това ако олеснявам някой с това въобще де. А споменахте някъква тръба за какво по точно става дума за да проверя и нея? Благодаря на всички много сте отзивчиви много съм Ви благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Това с трудното преминаване на спирачната течност не е много добре , отвори отзад и помпи (натискаш,отваряш, изтича един ход затваряш и пак). Ако не се отпуши виж дали преди кантарчето идва добро количество течност (ако е куатро в абс е клапана , моя го махнах). За да разбереш дали ти работи помпата на загасен двигател напомпи да се втвърди педала и го задръж , запали докато си го натиснал ако е ок педала трябва малко да потъне и умекне . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Смени си спирачната помпа,може да е обърнала гумичките.Тоя филм го играх преди месец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Май 2014 Доклад Share Публикувано 16 Май 2014 Не мога дадам съвет по темата,но имам един въпрос,колата има ли ABS или дизеловите В4 нямат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiquita Публикувано 17 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Колата е с АБС. Сега още малко ми остава да я сглобя сменям и сервото та да видим дали няма да се оправи. А какво може да се направи ако е от това кантарче чувал съм че правят мизерии но ако не работи коректно то няма да спират задните апарати а след ремонта им дисковете отзад се излъскаха, пък и дори и да не спират те мисля че няма логика да се вдърява педала лично мое разсъдение. Ако бъркам поправете ме? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 По принцип кантарчето протича,а ново е скъпо и за това го махат.Ако нямаш проблеми с него,моят съвет е да не го пипаш.То не е причина педала да става твърд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 Я премерете колко вакум прави помпата, един приятел аел имаше сходни симптоми, след смяна на вакум помпата всичко се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 17 Май 2014 Доклад Share Публикувано 17 Май 2014 опитай да изключиш ABS-а да видиш как ще са спирачките,аз имам подобен проблем и като го изключа /имам такъв бутон/ всичко се оправя,но нямам актовен ABS.Търся причината още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiquita Публикувано 18 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 prokopoff имаш предвид да измеря вакум помпата а как мога да го направя това в смисъл тя вакум си прави но дали е достатъчен? С какъв уред да извърша манипулацията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Има манометри които мерят подналягане, по спомен показанията трябва да са -7,-8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dvg7 Публикувано 18 Май 2014 Доклад Share Публикувано 18 Май 2014 Един вариант и аз да предложа ако не е помпата много вероятно е да са маркучите към спирачните апарати. Случвало ми се е не при ауди, а на друга кола, маркучите вътре да са разложени и да не преминава спирачна течност. Външно маркуча е добре не е напукан няма видима причина да е от него, но вътре е разложен и запушен. Успех и дано скоро да отстраниш проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiquita Публикувано 19 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 Принципно се съгласявам за маркуч мислих си го и аз но мисля, че няма как да се вдървява педала. В смисъл може да не лови хубаво на някое от колелетата но не мисля, че може да се вдърви педала. Ако бъркам моля поправете ме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 19 Май 2014 Доклад Share Публикувано 19 Май 2014 нали каза сменяш серво?няма ли подобрение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chiquita Публикувано 28 Май 2014 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост! Не никакво Не е от сервото Редактирано 1 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Май 2014 Доклад Share Публикувано 28 Май 2014 утре сутринта извади маркуча от сервото, чуеш ли всссс или шшшш значи дължи вакуум вътре,при мен го държи,дори 2 дни не бях палил колата,като направих пробата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване