Jump to content

Педал на съединител


bluegod

Recommended Posts

Здравейте колеги,имам ауди б4 1,9 тди.Днес както си карах изведнъж педала на съединителя стана много мек и установих че нямам никакъв съединител.Едва прибрах колата до мястото кадето живея защото трябваше да гася колата на всеки светофар-нямах никакъв съединител.Проблема е че съм в чужбина и не знам дали мога да направя на място защото не знам за сервиз наблизо.Моля някой ако е имал подобен проблем да сподели за да мога поне временно да закърпя положението пък през това време ще търся сервиз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпи на съединител !
По-лошото е притискателен диск !
Виж дали под колата/около конзолата на педалите тече спирачна течност !!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ами няма никакви течове проверих,нито пък нивото в казанчето е намаляло.Целия комплект съединител е сменен преди 20 000(пририскателен,феродов и лагер)Колата се кара предимно извънградско така че мисля още живот има във съединителя по скоро нещо с помпите на съединителя ми се струва

Редактирано от bluegod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тогава нищо друго не ми остава освен да ви помоля за упътване как да ги намеря тези помпи и мога ли нещо на място да направя или трябва задължително сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НАПРАВИ ЕДНО ОБЕЗВЪЗДУШАВАНЕ ПРЕДИ ДА ПОЧНЕШ ДА РАЗГЛОБЯВАШ. КАЗВАШ ЧЕ ИМА ТЕЧНОСТ В КАЗАНЧЕТО , НО ДО КЪДЕ Е ?

Редактирано от Един_Луд
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами нивото не е мръднало ми се струва,а за обезвъздушаването как става нямам никаква идея?сега като поогледах в двигателя ми се струва че има някакво омасляване върху скоростната кутия но не знам дали е от помпата на съединителя.Пак повтарям течноста не е спаднала-тогава от каде е омасляването не знам.Струва ми се че като че ли педала направо се е откачил или пък се е скъсало нещо защото си го натискам съвсем без никакво усилие и той си се връща пак но без никакъв ефект.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами педала си има ход като в нормално състояние само че е малко по-мек от колкото беше преди това и има едно клатене в горно положение все едно нещо е откачено или скъсано.Иначе си го натискам-връща се в горно положение само че без да отделя грам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че проблема ти е от горната помпа на съединителя има една прожина и може да се е скъсала .При мен беше потънал педала,и капеше само когато с ръка го дърпам(оказа се при мен долна помпа).По добре от там започни.Успех

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как да се добера до нея и може ли нещо да се направи на полеви условия?не разполагам нито с канал нито с много инструменти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намира се зад педала на съединителя в купето,доста играчка си е.Всичко под волана се сваля.Ето прочети http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=51250

Редактирано от guner25
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се е счупила една малка пружинка и да се е откачила вилката,която натиска лагера.Нещо се е откачило според мен след смяната на съединителя,не е помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да има въздух,обезвъздуши спирачките,и пробвай.Успех

Само предполагам,нямам идея!

Ами съмнява ме колега то изведнъж стана много мек педала и спря да отделя,едва съм се прибрал.Мерси все пак за помоща но явно ще трябва да се търси някой майстор тук на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не си запознат с помпите, хич не ги пипай. Отиваш в сервиз и най-вероятно ще се наложи смяна на горната....чарк и труд 100-120 лв....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом не си запознат с помпите, хич не ги пипай. Отиваш в сервиз и най-вероятно ще се наложи смяна на горната....чарк и труд 100-120 лв....

Това е ясно колега но единствения проблем е че съм в чужбина както казах,а пък наоколо няма и сервизи в които да попитам,та затова исках да пробвам нещо на място да направя(въпреки че не съм се занимавал с такива ремонти досега)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега bluegod, може скоро да ти е сменен съединителя комплект, но това не означава, че сега е читав. Знаеш ли каква марка е комплекта, който е сменен преди 20000 км. Питам, защото аз като си купих колата, предишния собственик ми каза че скоро са му сменили съединителя LUK за 400 лв комплекта. Говоря за 2007 г. Карах колата само две години и една сутрин като тръгвах на работа, получих същите оплаквания като тебе - педала ми омекна изведнъж. Отидох в сервиз, свалиха ми съединителя, и се оказа че не е LUK, а Valeo, но не френско, а южнокорейско. Три-четири съседни пластини на притискателния диск бяха заседнали, и диска беще умрял. Още си го пазя в мазето за мостра, мога да ти го снимам! Сега съм със Закс, според мене това е най-добрия вариант. Тогава комплекта беше към 380-400 лв от Аутоплюс, без отстъпки, сега не знам и дано да не ми се налага да разбирам. Но майстора, който ми го сложи каза, че докато е жива колата, ще е със тоя съединител. А тя е 93-ти набор. Дано да не съм прав и да ти излезе по ефтин ремонта. Поздрави!

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега я огледай да не е нещо разкачено  на долната помпа,ако не е така пробвай да я обезвъздушиш системата на съединителя,на долната помпа е,става с ключ 11,аз използвам камък 11 с каре отгоре при отворен капак,ако не стане значи горната помпа е подметнала гумичка,нищо че не губи течност,просто налягането си циркулира вътре в нея и действие няма.

Хубаво е да се сменят и двете помпи/горна и долна/,заради наляганията които подават,но е решение да си вземеш втора ръка,при мен паснаха наляганията на двете помпи,взех си горна помпа от колегата Спас,три години вече без проблем,явно наляганията са си паснали!

Горната помпа се сменя за 30 минути без обезвъздушаването,там под педалите,акробатика трябва,тръбичката зад сервото ме забави малко,че трудно се развива и завива там,малко с напипване и внимателно се пипа да захапе резбата на помпата,

Дано съм помогнал с нещо по въпроса ти колега! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги.Днес след като стоя една седмица на улицата без да мръдне,реших пак да поогледам какво става по колата.Значи педала на съединителя беше станал по-твърд и сега имах някакъв много слаб съединител,но поне успях да я придвижа малко и да я подготвя за разкачане на помпата.Въпроса сега е в коя помпа е проблема?След като прочетох доста из форума бях се насочил към горната помпа-тази която е на педала,но след обстоен оглед днес установих че около долната помпа която е на скоростната кутия има някакъв теч-вероятно е спирачна течност.Така че сега съм по-склонен да започна първо с долната помпа,казвайте вие на какво мнение сте?Също бих искал да помоля някой колега който е запознат със демонтирането на долната помпа за полезни съвети свързани със това.Ще чакам мнения и утре трябва да започна защото само в неделя мога да се занимавам с ремонти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...