kosio85 Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Колеги дайте мнение по въпроса. А4-ката ми почна да харчи стабилно масълце. До момента съм минал към 7000 км откакто я имам и вече съм му долял близо 2л. До едно време го засекох разхода към 500 гр. на 3000 км, като повечето са били извънградско и ми се струваше нормално. След това обаче нещо рязко почна да намалява за нула време. Турбото е проверявано и няма луфт, но в кулера си има масълце. Колата не пуши в никакви режими-топла, студена, ръчка до прекъсвач-абсолютно нищо. Оказа се, че май не работи един клапан на картерната вентилация, който е там преди дебитомера. Възможно ли е да е нещо от него? По принцип имам малък теч от основата на щеката за маслото, но не мисля, че губи толкова от там. Маслото с което се кара колата е 5w40 оригинално VW/Audi, като съм му долял втория литър Motul 5w40 8100. Някой ако има идеи да казва. Редактирано 4 Юли 2014 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Докато работи двигателя отвий капачката за маслото. Трябва да „подскача” ако е наред картерната вентилация. Ако стои като залепена и трудно се вади нагоре заради вакума значи имаш проблем с нея и от това може да е повишения разход на масло - всмуква много масло директно от картерната вентилация. Редактирано 4 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Ми преди съм го пробвал и беше точно както трябва - като я отвия подскача и като дам газ залепва. Ще го пробвам пак после да видя дали все още си е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Същата история и при мен, 2л за 8000км.На следващата смяна ще сложа добавка преди да източа маслото и ще пробвам с 5w-50.При мен обаче сълзи от гарнитурата и капачката на картера, но не вярвам да излезе толкова от там.Няма пушек, няма масло по турбината и капачката ми подскача.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Редактирано 4 Юли 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 (Редактирано) Ние с тебе си вървиме с еднакви проблеми от самото начало На мене ми е притеснено, че си беше добре разхода и изведнъж почна да го хапва стабилно. Четох някакви теми за тоя клапан, който ми е прецакан, че от него можело да е, но там ставаше въпрос за дизели. Може би е същото и при бензина. По компентентните ако знаят нека се изкажат. Ако не е от него и не се оправи вече и аз мисля да сложа 5w50 при смяната пък да видиме кво ще излезе. За сериозни ремонти въобще не мисля, щото колата си върви на пушка и не се чува как работи, така, че ако не спре харча ще си доливам Редактирано 4 Юли 2014 от kosio85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Тва за ремонтите са митове и легенди, въобще не ща и да стигаме до там [emoji1].Аз си мислех за гумички на клапани да сменя ,ама то почне ли се и друго ще излезе' така че съм пас на този етап.Като сменим маслото ще видим.Може вече да и е омръзнало оригиналното [emoji35]Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bim2 Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Има тема за извеждане на картерната вентилация навън от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 спокойно след 2500 км и при мен светна лампата обаче един приятел в сервиза ми наля 0W30 Shell long live ....при това без да ми каже и сега като мина още толкова ще го накарам да налее 0W40 мотора е на 160 000 и картерната вентилация е ok. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Според мен си е висок нашия разход, но започнем ли да се ровим, трябва да сме финансово подготвени за изненади, иначе риска да не се оправи проблема е голям.Някой ако се е справял с подобен проблем, ще се радвам да го сподели.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 4 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Еми аз знам, че от гумички, сегменти и т.н. колата пуши яко, особено като се настъпва, а при мене поне го няма това. След проба с друго масло ще се види. Фиата ми преди на едно ходене до морето си хапваше към литър, така че съм свикнал да си доливам аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 4 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2014 Не ми се е случвало да карам бензинов автомобил, който да не харчи масло, аз ли съм кърък не знам, времето ще покаже как ще се развият нещата.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) Интересна тема,особено ти с две ръце подкрепяше тоя мотор,в други теми.Все пак това не е маслояд и този разход на масло според мен е проблемен.Аз до момента(да чукна на дърво)не съм имал кола,дали бензин или дизел,която да харчи масло повече от 0,5л от смяна до смяна на масло. Редактирано 5 Юли 2014 от Reroll Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Подкрепям го относно поведение и разход, а това че харчи масло, явно на такива сме попаднали, все пак не са нови от магазина.За сега гледам 3-ма сме само с този проблем и се надявам да не е масов.По-горе споменах, че имам теч от гарнитурата, въпреки че сложих оригинална такава и то със силикон.На следващата смяна ще сложа афтърмаркет такава.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Да бе трима сме друг път. Аз от доста хора чух, че и техните 1,8t си похапват масълце, било то Голфове, Пасати, Аудита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Това звучи някак смешно:подкрепям го,супер е ама това че моя има проблем е само при мен,иначе е невероятен.Както колегата каза не са само 3ма,а тези които не пишат?А с оригинална гарнирура и пак да тече - извинявай,ама или лош монтаж или дефектна бройка.По-скоро лош монтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 5 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Според мене може би и самото масло влияе защото при мене по-големия харч почна след 5000км. Дори и оригиналното за бг кой знае какво е. Трябва да се пробва с друго. Въпросът е щом турбината е ок откъде може да се пълни кулера с масло, защото при мене там си има доволно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Ако този разход е в границите на нормалното според Ауди, не ми пречи да долея 3л. от смяна до смяна, притеснява ме да няма евентуален проблем.Както казва и Косьо, нямаме драми с вървежа и пушеци.Ще пробваме като начало с добавки за почистване на двигателя и друго масло.Аз обаче не съм проверявал в какво състояние ми е турбината и кулера, може и там да имам проблем.Не мога да намеря инфо от производителя, в какви граници се движи нормалния разход на масло.Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 След като не е упоменато изрично някакъв разход на масло стандартно от смяна до смяна разхода е в рамките на 0.5 - 1л,оттам нататък дали има пушеци или не,дали върви или не,не е показателно за липса напроблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) http://forums.vwvortex.com/showthread.php?2366524-Is-this-excessive-oil-consumption-on-a-1-8tВ тази тема, колегите говорят за почти нови автомобили на по 40-100к км. и те имат разход на масло, на единия са му казали от дилъра че разход до 1л. на 1000км е нормално, ако е 1л за 500км, тогава има проблем. "So I finally took my car to the dealer. They said my oil consumption is within manufacturers specification and they are not going to do anything. They said 1qt/1000miles is considered normal. Said it would be a problem if it was 1qt/500miles.".За мен това не е въобще нормално.Хубаво е някой колега, ако е минал основен ремонт, да сподели как е разхода на масло след ремонта.П.С. тук става въпрос за B8, почти нова . Ran a search and couldn't find anything on this so thought I'd put up a thread in case it's of some help to others...For the last 10 months or so, my 2011 B8 1.8T has been drinking oil. I've been putting in a litre every 800-1000 miles, which didn't sound right. Audi typically insisted that this was normal for a while, until they finally ran an oil consumption test and decided it was actually excessive. Turns out that this is a known fault on these engines. There are a few which need an ECU update and a modification to the oil separator to fix the issue, but the rest need new pistons and piston rings. Unfortunately mine is the latter, but Audi are aware and are authorising repairs under warranty for this. My dealership has apparently had quite a few back for this work to be done. Редактирано 5 Юли 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Вие още ли вярвате че има мотори които не горят масло.....елате на аутобана да го покарате 1 час с 180 200 и така 20 дни в месеца и пак ще говорим. ...работата ми е свързана с нови коли 99% ВАГ така че споделям от опит....1л за 10 000 е чудесен разход..вЕрвайте ми) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 (Редактирано) Както и при Касьо, така и при мен разхода се увеличи след 5000к км. , основната причина отдавам на това че първите 5К бяха само градско шофиране, другите 3К са магистрално 140-160км/ч. там вече наистина губи повече масло.Относно работата на мотора, когато си до колата не се чува, че работи, няма абсолютни никакви признаци за проблеми или поне аз не мога да забележа.Никога не съм шофирал дизел като личен автомобил за да знам дали имат такъв разход на масло, но при бензинови мотори, не съм случвал на такъв, който да не харчи, а и нямам познат с бензинов мотор, който да не си вози тубичка с масло с него .Дори когато я купувах собственика ми каза че си харчи 2л. на 10к км. и то от доста време, но все пак я взех .Само не ми се нахвърляйте, това е мое мнение и не искам да ангажирам никого с него и не твърдя, че съм прав.П.С. Колега moto_fan, ако си прав ще трябва да те черпя бира, направо ме успокои Редактирано 5 Юли 2014 от bobitovn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 След,така прочетеното до тука,най-добре е да си продадете колите/с 1.8Т моторите/,защото са калпави дроб-сърми,хилядници,милионници и др.Това са глупости-карате турбомотори,бая годишни при това-нормално е да има разход на масло-то в чужбина,оня там я е карал леко-това да не е Жигула!Щом е обслужен правилно мотора,драми няма.п.с.-Нека да се подиграват някои хора,това си е техен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 5 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2014 Автомобила който взех, въпреки че е базов и с външни забележки, поне беше обслужван по книга(Проверено разбира се в официалния сервиз, преди покупката), в момента е на 260к. км., стремя се да го обслужвам само с оригинални консумативи и този разход малко или много ме човърка от вътре всеки ден.Четох няколко теми по надолу за 1.8т.аеб ,след смяна на гумички и т.н. пак си харчи, така че карайте си колите докато си заслужава да се поддържат и ако цъфне двигателя в моргата и те така.[emoji1]Sent from my IdeaTab A3000-H using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 Moto_fan много мило,че пишеш за работата си.Много се радвам,когато някой знаеш ми обясни колко ми харчи колата,колко масло гори,абе като цяло как е поддръжката на моята кола,която аз плащам.Освен това май си се объркал:не видях някой да говори за писта,а макс.скорост разрешена на магистрала е 140.При нормално любителско шофиране харч на масло,освен някои специфични мотори не е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 6 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2014 (Редактирано) Два 1,8 т 150 коня -aeb съм карал и на двата за 10 000 км максимум 1 литър, да не кажа и 600-700 милилитра съм доливал, маслото е 5в40 кастрол магнатек.Карани са и градско и извън със 140 Редактирано 6 Юли 2014 от STEFAN8898 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване