Jump to content

Audi A3 8P - VCDS


bsdnikolov

Recommended Posts

Здравейте колеги и Честита Нова Година,

Имам следния, може би и малко глупав въпрос: Възможно ли е да възвърна фабричните настройки с VCDS? Ако това не е възможно, ще ми се наложи да ползвам помощ от приятел за няколко въпроса свързани с таблото и информацията, която дава. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 807
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

On ‎24‎.‎9‎.‎2014‎ г. at 11:42 PM, bsdnikolov said:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@Iko 1, явно няма да отговориш на въпроса, за това продължавам, до където бях стигнал, пък адаптацията на  Steering Angle Sensor (G85), ще я обсъждаме, ако сметнеш за необходимо!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ако задържиш мишката над бялото поле с цифрите, след Software Coding ще изскочи и помощен прозорец.

180091413.gif

 

Седемте цифри, показват конфигурацията, с която си в момента. Шестия символ от ляво на дясно (ХХХХХ?Х), при теб е 0 или 1, в зависимост от това, дали имаш борд компютър или не (0 без борд компютър, 1 с борд компютър). Шестата цифра, трябва да я промениш или на 2 (ако нямаш борд комп.) или на 4 (ако имаш борд комп.) 

Накрая Save и приятно и безаварийно ползване на темпомата.

Да поясня въпроса си от предходния пост... Става дума за този цитат, колата е А3 Sportback 2.0 BKD 2005 с ръчни скорости, мулти волан, с всички бутончета на лоста за чистачки, но не ми се сменят данните за разход, оставащи км, средна скорост и най-отгоре радио/песен което идва от RNSe. Ще бъда много благодарен ако ми кажете правилния код. Според мен би трябвало да е 0004242, но се страхувам да не станат нещата още по сложни и непоправими. Ако колегадата @bsdnikolov ми покаже верния път. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е това правилния код (третия бит на 100% ти е грешен). За да ти дам правилния код обаче, трябва да ми кажеш дали долата ти има фабричен телефон (блутуут) и ако има дали си с активиран SDS на RNS-E.  Едва тогава ще мога да ти кажа правилния код.

Също така, според мен имаш грешна кодировка и в Instruments, щом не ти изписва радиата на FIS дисплея. 

Можеш ли да постнеш цялостен лог от колата, за да погледна кое и къде не е наред кодирано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здр. Може ли се активират фаровете на А4 2003 г. 1,9 тди. да светят при запалена кола ? Има такава опция и ако има от къде и как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още на първа страница на темата се вижда. Модул Central electric, Byte 0, Битове 3 или 4 в зависимост кой тип дневни светлини искаш (с габарити или без).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси. Незнайно как съм го пропуснал.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Какво се гледа на 72,73,74,75 канал в Engine , Meas block.

Мисля че е свързано с дюзите,но какво точно?

На 13 канал е ясно,там са моментни стойности.

20180303_125821-1008x756.jpg

20180303_131050-1008x756.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой знае ли къде се намира този говорител (buzzer) ?  Модела е а3 2005 8па .


1 Fault Found:
01543 - Parking Aid Warning Chime (H15) 
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 8
                    Mileage: 293998 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.03.13
                    Time: 18:21:11

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте Колеги, от скоро ми свети лампата за хидравликата в жълто, а не усещам да имам проблем с нея. Като я закачих ми изписа следната грешка.Веднъж я изчистих,  спря да свети, но след около 200-300км пак светна. Някакъв съвет от какво е и какво следва да правя? Колата е 2.0 тди 2005 БММ мотор с ДПФ филтър. 

IMG_20180305_111714.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Момчета, за какъв G85 (Steering wheel sensor) говорите бре? Я не обърквайте човека. Грешката е: 00573 - Steering Torque Sensor (G269): Implausible Signal! Той се намира в рейката:

epselectronic-power-steering-8-638.jpg?c

 

Или сменяш рейката с нова (по-скоро втора употреба предвид цената и), или ремонтираш твойта:

 

 

http://vag-repair.com/10220-2/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги имам проблем пак със датчика на разпределителния вал. След като се изтрие грешката колата върви известно време, и внезапно гасне в движение и после трудно пали от втория третия път. Датчика е сменян с нов неоригинален(febi)  и оригинален втора употреба няма разлика. Кабела на датчика не е замерван.

IMG_3973.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко помощ 2.0TFSI AXX Quattro ....гадната грешка се завърна този път с чек енджин: 

P0441-Power train Evaporative Emission control system incorect purge flow 

Проверени всички маркучи

Сменен клапана с оригинален от Райно 

Чух че има датчик за вентилацията на резервоара къде се намира? Дали може да е от него? 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, как да видя живите данни на дюзите (бензинов двигател), през 13-ти канал нищо не излиза. VCDS e 12.12.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. При бензиновите двигатели нямаш канал на корекциите, както при дизелите (канал 13). Смесообразуването е на коренно различен принцип. Евентуално може да погледнеш смесообразуването през knock сензора. Каналът за него е 20-ти:

 

Chanel 20: Ignition (Knock Control - Cylinder  from 1 to 4)
       Block 1: Cylinder 1 Ignition - Angle Delay
       Block 2: Cylinder 2 Ignition - Angle Delay
       Block 3: Cylinder 3 Ignition - Angle Delay
       Block 4: Cylinder 4 Ignition - Angle Delay

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Влез с VCDS в Engine=>Coding-II и напиши 11463. даваш ОК и махаш контактът. Следва само да излезнеш на тестдрайв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо други може ли да се направи и да се пробва за този темпомат?

На 5/3/2018 at 23:08, Титов написа:

Здравейте, как да видя живите данни на дюзите (бензинов двигател), през 13-ти канал нищо не излиза. VCDS e 12.12.

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може на живи данни да се провери, двигателя дали приема през CAN командите за темпоматът. Ако си в София, мога да му хвърля едно око.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е удобно бих се радвал да погледнеш. От София съм.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес върнахме оригиналния софт.(най-новия) и тепмомата си е на място. Утре пак ще се чипосва. След чипа свали 2 литра. ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

да питам понеже не видях да е описано (може и да съм пропуснал), пуснах функцията фаровете да се включват автоматично с подаване на контакт, но осветлението на арматурното табло не светва. Имам предвид бутоните на радиото, врътките на климатроника... Светват само ако превключа със ключа за светлините.

 

Има ли такава взъможност с кодиране да стане?

 

Благодарско на отзовалите се..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...